Van Tay Zonday tochquote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me toch af wat er mis is met iemand als diegene denkt dat 'purple rain' van Queen is. Vind dat best wel ernstig.
ligt een beetje aan de groep (en de tijd/energie)quote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger had ik vrienden die ook verschillende (bord)spellen spelen. Vond ik altijd wel leuk om een avond te doen. Misschien maar weer eens een paar kopen.
Wat spelen jullie normaal gesproken dan?
Whut?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me toch af wat er mis is met iemand als diegene denkt dat 'purple rain' van Queen is. Vind dat best wel ernstig.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Alleen kan je het niet te vaak spelen want dan ga je de kaarten onthoudenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shit Happens is ook wel een leuk kaartspel om met een paar vrienden te spelen.
Brouwersdam gaat onderlopen woeiiquote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
Straks vanuit stal met gevaar voor eigen leven naar de supermarkt voor lekkers, als ik thuis ben douchen en oprollen op de bank met de honden en een film.
Wat een weer.
Meteen voor het vuurpeloton!quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga straks ook nog naar buiten, moet even naar de AH en de stad in. Gelukkig is het hier nu alleen regen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
Straks vanuit stal met gevaar voor eigen leven naar de supermarkt voor lekkers, als ik thuis ben douchen en oprollen op de bank met de honden en een film.
Wat een weer.
Lijkt dat op Factorio?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Satisfactory wordt wel een vette game om te spelen
Jij hebt issues of bent pas 13quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
Ja ik was best wel over de pis eigenlijk. Ik vind iemand gelijk een stuk minder aardig.
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Satisfactory wordt wel een vette game om te spelen
Dat heeft iedereen op fok toch?quote:
Oh dear God...quote:
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen op fok toch?[..]
Sorry wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.
Ben echt boos vandaag en geïrriteerd
Ook een burnoutje dan?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook een burnoutje dan?![]()
Op mijn leeftijd krijgen we tiatjes.
Woonachtig in dezelfde regio als jij? Ik zou hebben afgezegd dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:41 schreef Samzz het volgende:
Vriendin is met paard en trailer op pad. Die benijd ik niet.
Ja. Ik zou t ook niet doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Woonachtig in dezelfde regio als jij? Ik zou hebben afgezegd dan.
Gaat het morgen ook zo waaien? Dan zal het 2 handjes aan het stuur wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Had gister ook het idee dat ik wind tegen had op de snelweg. Was niet heel erg zuinig rijden
Kijk ik ook weleens, echt superspannend ook die opwachting aan het eind. *pinkt traantje weg*quote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Fascination het volgende:
Dat programma De Verandering van de EO.![]()
Het is bijna een sketch.
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe ging functioneringsgesprek met date?
Die presentatrice was schijnbaar eerst belspeldame en is toen bekeerd tot het christendom. Zou zo een aflevering over gemaakt kunnen worden.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk ik ook weleens, echt superspannend ook die opwachting aan het eind. *pinkt traantje weg*
Maar mijn all time favo is toch wel Hip voor nop. Hoe Annemar lekker gek al die outjes presenteert met als hoogtepunt een stukje In mijn bloed van Roxeanne Hazes zo rond de visagie
*Kijken gaat* ben begonnen met die van gisterenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Fascination het volgende:
Dat programma De Verandering van de EO.![]()
Het is bijna een sketch.
Oh grappig, dat wist ik nietquote:Op zondag 10 maart 2019 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die presentatrice was schijnbaar eerst belspeldame en is toen bekeerd tot het christendom. Zou zo een aflevering over gemaakt kunnen worden.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
Dit nu pas doorhebben:
Jezus = Kind van God
Jebroer = Kind van de duivel
Daar kwam mijn neefje van 13 net mee op WA.
Ik ben oud
Vanaf morgen ben ik 39, zal er wel bij horenquote:
Alvast proficiat!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben ik 39, zal er wel bij horen
Oh, je bent nog niet jarig dusquote:Op zondag 10 maart 2019 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben ik 39, zal er wel bij horen
Thanksquote:
Werken en trakteren morgenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, je bent nog niet jarig dusGa je nog wat leuks doen die dag of gewoon alsof er niks aan de hand is minus trakteren?
Lekker, wat voor restaurant gaan jullie doen?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Werken en trakteren morgen
Vanavond uit eten met vrienden
Japansquote:Op zondag 10 maart 2019 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lekker, wat voor restaurant gaan jullie doen?
Kusjequote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet zo hard maar wel flinke wind tot vrijdagquote:Op zondag 10 maart 2019 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat het morgen ook zo waaien? Dan zal het 2 handjes aan het stuur worden
Echt he, heb nu al hongerquote:
Daar gaat in de ochtend lekker relaxed naar kantoor rijdenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo hard maar wel flinke wind tot vrijdag
Moet jij niet op t water staan nu?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo hard maar wel flinke wind tot vrijdag
Dankjequote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik nu ookMaar het is je gegund hoor
Ik ga zo vertrekken. Vanaf 3 uur stabiliseert het windveld, dan trekken huehue alle troggen enzo over. en dan trekt huehue de wind wat meer naar het noorden en wordt het droger. En vanaf half 4 oid staat heel de Brouwersdam blankquote:
Dus voordat ik het vergeet, alvast eet smakelijk en heel veel plezier toegewenstquote:
Ik wist het!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, net de laatste grote aankoop gedaan: een inductiefornuis. Dure krengen zijn dat maar ik kon er een voor de helft van de nieuwprijs overnemen in Utrecht omdat de bewoonster overleden was. Nagelnieuw erin gezet 2mnd geleden en omdat ze 88 jaar oud en dementerende was nooit gebruikt. Voel me ergens wel een lijkenpikker
Als jij het niet was, was het wel iemand anders geweest.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, net de laatste grote aankoop gedaan: een inductiefornuis. Dure krengen zijn dat maar ik kon er een voor de helft van de nieuwprijs overnemen in Utrecht omdat de bewoonster overleden was. Nagelnieuw erin gezet 2mnd geleden en omdat ze 88 jaar oud en dementerende was nooit gebruikt. Voel me ergens wel een lijkenpikker
Komt goed, ik zal een extra yakitori spiesje voor je nemenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus voordat ik het vergeet, alvast eet smakelijk en heel veel plezier toegewenstEn morgen ook een fijne verjaardag natuurlijk
Tweedehands was vroeger toch een 1/3 van de prijs vaak? Denk dat ze met het opruimen na zo een verlies allang blij zijn met de helft en er van af zijnquote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
Als daar nu een flinke diamant in zat had ik het overwogenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist het!
Heb je haar ook opgegraven en de ring van haar vinger gejat?
True true. Ze waren het huis aan het leeghalen. Vloer werd later vanmiddag opgehaald, morgen kwam iemand voor de kasten ed. In 10 dagen moest de boel kaal opgeleverd worden. Dus tja.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij het niet was, was het wel iemand anders geweest.
Dat is fideel van je man, dank!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed, ik zal een extra yakitori spiesje voor je nemen![]()
Er waren nog 3 anderen die ook wel het fornuis wilden hebben. En voor een zgan ding vind ik de helft een prima deal. Zeker als ik niet ook nog op zoek moet naar een set pannen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tweedehands was vroeger toch een 1/3 van de prijs vaak? Denk dat ze met het opruimen na zo een verlies allang blij zijn met de helft en er van af zijn
Lijkt me inderdaad een prima deal ja en als er meer gegadigden waren hadden ze die prijs misschien nog wel wat op kunnen schroeven.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er waren nog 3 anderen die ook wel het fornuis wilden hebben. En voor een zgan ding vind ik de helft een prima deal. Zeker als ik niet ook nog op zoek moet naar een set pannen.
Op je fiets?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
De wind trekt aan en ik wilde zo weg gaan. Denk dat ik even zo'n stalen bal aan mijn enkel knoop
Ik kan het niet inschatten maar vanmiddag lijkt me ook wat onplezierig met die vuile regen.quote:
Ja maar als er morgen een zonnetje voorspeld is, maar nu regent het bakken, ga je toch ook niet zeggen 'Ja ik ga morgen niet naar buiten, want het regent' ?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik snap 't weldat kitematen van Faxie niet durven bedoelde ik
Ik heb 42mm velgen, als ik nu ga dan verbreek ik faxie zijn recordsquote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
De wind trekt aan en ik wilde zo weg gaan. Denk dat ik even zo'n stalen bal aan mijn enkel knoop
Ja truequote:Op zondag 10 maart 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als er morgen een zonnetje voorspeld is, maar nu regent het bakken, ga je toch ook niet zeggen 'Ja ik ga morgen niet naar buiten, want het regent' ?
Dat is met de wind nu hetzelfde. Er trekt een occlusie over wat die dikke vlagen geeft, en na 3 is dat weg en stabiliseert het, maar neemt rond 6 weer wat toe. Maar dan is het allemaal veel minder heftig.
Gewoon alleen met de wind mee fietsen en de trein terug nemenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 42mm velgen, als ik nu ga dan verbreek ik faxie zijn records
Nee klopt. Hoorde net dat er een reddingsactie gaande is op de Bergse Plaat...quote:Op zondag 10 maart 2019 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja truemaar hoe het nu is, zou ik 't water niet op gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |