Van Tay Zonday tochquote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me toch af wat er mis is met iemand als diegene denkt dat 'purple rain' van Queen is. Vind dat best wel ernstig.
ligt een beetje aan de groep (en de tijd/energie)quote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger had ik vrienden die ook verschillende (bord)spellen spelen. Vond ik altijd wel leuk om een avond te doen. Misschien maar weer eens een paar kopen.
Wat spelen jullie normaal gesproken dan?
Whut?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me toch af wat er mis is met iemand als diegene denkt dat 'purple rain' van Queen is. Vind dat best wel ernstig.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Alleen kan je het niet te vaak spelen want dan ga je de kaarten onthoudenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shit Happens is ook wel een leuk kaartspel om met een paar vrienden te spelen.
Brouwersdam gaat onderlopen woeiiquote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
Straks vanuit stal met gevaar voor eigen leven naar de supermarkt voor lekkers, als ik thuis ben douchen en oprollen op de bank met de honden en een film.
Wat een weer.
Meteen voor het vuurpeloton!quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga straks ook nog naar buiten, moet even naar de AH en de stad in. Gelukkig is het hier nu alleen regen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
Straks vanuit stal met gevaar voor eigen leven naar de supermarkt voor lekkers, als ik thuis ben douchen en oprollen op de bank met de honden en een film.
Wat een weer.
Lijkt dat op Factorio?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Satisfactory wordt wel een vette game om te spelen
Jij hebt issues of bent pas 13quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
Ja ik was best wel over de pis eigenlijk. Ik vind iemand gelijk een stuk minder aardig.
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Satisfactory wordt wel een vette game om te spelen
Dat heeft iedereen op fok toch?quote:
Oh dear God...quote:
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen op fok toch?[..]
Sorry wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.
Ben echt boos vandaag en geïrriteerd
Ook een burnoutje dan?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Alleen helpt het niet altijd ze hier neer te leggen want dan word je keihard afgezeken.
Ben echt boos vandaag en geïrriteerd
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook een burnoutje dan?![]()
Op mijn leeftijd krijgen we tiatjes.
Woonachtig in dezelfde regio als jij? Ik zou hebben afgezegd dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:41 schreef Samzz het volgende:
Vriendin is met paard en trailer op pad. Die benijd ik niet.
Ja. Ik zou t ook niet doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Woonachtig in dezelfde regio als jij? Ik zou hebben afgezegd dan.
Gaat het morgen ook zo waaien? Dan zal het 2 handjes aan het stuur wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Had gister ook het idee dat ik wind tegen had op de snelweg. Was niet heel erg zuinig rijden
Kijk ik ook weleens, echt superspannend ook die opwachting aan het eind. *pinkt traantje weg*quote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Fascination het volgende:
Dat programma De Verandering van de EO.![]()
Het is bijna een sketch.
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe ging functioneringsgesprek met date?
Die presentatrice was schijnbaar eerst belspeldame en is toen bekeerd tot het christendom. Zou zo een aflevering over gemaakt kunnen worden.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk ik ook weleens, echt superspannend ook die opwachting aan het eind. *pinkt traantje weg*
Maar mijn all time favo is toch wel Hip voor nop. Hoe Annemar lekker gek al die outjes presenteert met als hoogtepunt een stukje In mijn bloed van Roxeanne Hazes zo rond de visagie
*Kijken gaat* ben begonnen met die van gisterenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Fascination het volgende:
Dat programma De Verandering van de EO.![]()
Het is bijna een sketch.
Oh grappig, dat wist ik nietquote:Op zondag 10 maart 2019 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die presentatrice was schijnbaar eerst belspeldame en is toen bekeerd tot het christendom. Zou zo een aflevering over gemaakt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |