Dank je.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef DaMook het volgende:
Vandaag maar weer eens wat laten zetten. Zat al een hele tijd in mijn hoofd. Rechter enkel.
[
Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
Die pijnfoto.
Ik vond mijn kuit vele malen pijnlijker dan de binnenkant van mijn arm
Schouder, borst en buitenkant arm zijn een eitje
Oh. Ik heb er wel meer dan 1quote:Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Ik vraag me af... Wat vindt men hier van Ink Master? Al dan niet de Nederlandse versie...
Vind het persoonlijk zeer vermakelijke TV, met af en toe goede plakplaatjes. Maar met "echt" tattoeren heeft het dan weer niets te maken
Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Idd, maar ik blijf toch kijkenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.
Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgendequote:[..]
Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben.
Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nederlandse versie is echt een lachertje vergeleken de Amerikaanse versie. Kan er niet naar kijken.
Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar ik blijf toch kijken[..]
Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgende
33!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.
Dit jaar neem ik geen tattoo's meer. Ben even door ideeën heen. Heb er inmiddels al 33.
Kan me zo niets van die drama die jij benoemd herinneren, maar dat zal aan mij liggen. Dat hoeft inderdaad niet zo van mij. Ik doelde eigenlijk meer op de kwaliteit.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc..
Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is
Sorry; not buying it.
NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig![]()
Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon een komisch programma
Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn![]()
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...')
tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niksquote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ink Master, tsja. Als ik alleen zit heb ik het nog wel een aanstaan als achtergrondruis, dus af en toe eens opkijken naar wat ze gedaan hebben zeg maar. (Want plaatjes kijken) Wel alleen de Amerikaanse, ik erger me in de voorstukjes al dood aan de Nederlands/Belgische-versie.
En m'n eerste heb ik nu iets meer dan een jaar en totaal nog geen plannen voor iets anders.Goed voor de bankrekening wel.
Zou dat het zijn ja? Gewoon zo'n formaat dat je weer even "genezen" bent voorlopig?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niksen mn rug is ook alweer 4 jaar geleden
ik ga gewoon meteen voor grote joekels; dat scheelt kuch
Tattoo Mania in Apeldoorn is een goedequote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc..
Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is
Sorry; not buying it.
NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig![]()
Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon een komisch programma
Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn![]()
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...')
Gerrit idd. Dude kan, imo, veel verschillende stijlen. Denkt ook (bij mij iig) mee met klant. Ik kwam daar ooit met een idee voor ontwerp & hij heeft het grootendeels aangepast en veel mooier gemaakt. Niet dat ik het geld heb daar voor, maar soit. Papiertje met zijn schets ligt mooi in m'n la te wachten op financiële middelen dan meteen weer afspraak maken...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Bij Gerrit ? Niet de stijl die bij mij past
En sowieso ben ik er toch nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.. en waar... (alsnog bovenbeen met deel naar onderbeen toe...? Of toch half sleeve... offff...). Dus tot die tijd parkeer ik het tattoo-idee nog even. Het heeft me ook 3 jaar geduurd voor ik eindelijk mijn rug heb laten doen en wat ik precies wou
Hopen dat het niet huilen wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier de huillach al ergens getatoeëerd? Had een idee daarover. Leek me wel lachen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier de huillach al ergens getatoeëerd? Had een idee daarover. Leek me wel lachen.
Als ie werd gesponsord had ik het zo gedaanquote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou je dequote:Op maandag 11 maart 2019 14:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als ie werd gesponsord had ik het zo gedaan![]()
Hier wel fan van Ink Master, ook al is het soms over the top Amerikaans.
Komend seizoen wordt boys vs girls, daar zit ik niet op te wachten. Vond het ook schijtirritant in het seizoen met Kelly Doty.
Echt wel. Want; FOK!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou je detattoeren als FOK! het betaalde,
?
Ligt eraan waar... Maar ik sta er niet negatief tegenover...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou je detattoeren als FOK! het betaalde,
?
Op je voorhoofd natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan waar... Maar ik sta er niet negatief tegenover...
Ik schat... dat er 25 een hele sleeve vormen en ik heb nog wat losse tattoo's verdeeld over armen, schouders, rug, been en mijn linker ringvinger na een verloren weddenschap.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
33!
Is dat dat 1 geheel of gewoon 33 losse?
Ik heb er 6
Eenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Krijg ik een beetje Charles Manson gevoel bij... Moet ik overleggen![]()
Krijg je dan geld toe?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eenop je voorhoofd zou wel sick zijn, natuurlijk.
Wie zegt dat fulltime FOK!ker zijn geen echte baan is,quote:Op maandag 11 maart 2019 16:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Krijg je dan geld toe?
Ter compensatie van de rest van je leven werkloos blijven
Het UWVquote:Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat fulltime FOK!ker zijn geen echte baan is,.
N00bs.quote:
Wat is een human rights tattoo?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn eerste tattoo, op human rights tattoo na, is 3 jaar geleden gezet door Clíona die aan inkmaster mee doet, kijk het niet maar ze liet op Instagram duidelijk merken dat ze mee doet haha. Vind haar 'n prima artist voor de stijl waar ik van houd
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Website doet het nietquote:Op maandag 11 maart 2019 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
https://www.humanrightstattoo.org/
Ja die wel, maar zie verder geen foto's. Heb inmiddels al een Google gedaan. Welke letter heb jij?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier wel gewoon hoor
https://www.humanrightstattoo.org/about/ die dan?
Inmiddels de site aan de praat gekregenquote:
Klopt. Verschillende tatoeëerders bij verschillende eventsquote:Op maandag 11 maart 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Inmiddels de site aan de praat gekregen
Sommige zijn wel erg slordig gezet vind ik.. neem aan dat dit niet het werk is van 1 tatoeëerder?
Ik vind de gedachte verder wel heel leukquote:Op maandag 11 maart 2019 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt. Verschillende tatoeëerders bij verschillende events
quote:
Die behoort eerder op iemands voorhoofd.quote:
Nee ikke nie. Ik word dit jaar 40 en dit stond al jaren op mijn #bucketlist.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben.
Voeg dan maar een tweede tattoo toe aan de lijst, haha.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee ikke nie. Ik word dit jaar 40 en dit stond al jaren op mijn #bucketlist.
Ze zitten nu met zijn drieën te tatoeëren en dat geluid.quote:
Met z'n drieën op jou?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zitten nu met zijn drieën te tatoeëren en dat geluid.
Gastartiestenweekend, dus ze zitten met zijn drieën tegelijk een ander te versieren. Ik word straks door een onder handen genomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Met z'n drieën op jou?of wacht je nog steeds.
Wat ga je laten zetten?
Klinkt goed, post je straks een foto?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gastartiestenweekend, dus ze zitten met zijn drieën tegelijk een ander te versieren. Ik word straks door een onder handen genomen.
Twee vogels.
Als ik een foto weet te maken, doe ik dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goed, post je straks een foto?![]()
Ik mag volgend jaar pas weer
Ik ben benieuwd. Veel plezierquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een foto weet te maken, doe ik dat.
Dat is kut zeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wacht nog even door. Ik had om 11:00 de afspraak.
Ik zou chillen!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Succes en veel plezier DWFoto zou leuk zijn ja
Ik vertrek morgen weer naar Spanje maar twijfel of ik er nog 1 bij laat zetten. Zit niet goed in mijn vel en net nog ongesteld geworden ook
Vorig jaar was dat ook zo en toen heeft mijn lichaam de tattoo een soort van afgestoten en was ik er best ziek van geworden.
Afgelopen januari heeft hij ‘m toen ik daar was weer mooi bijgewerkt gelukkig
Maar wil niet weer het risico lopen. Daarbij wordt het ook nogeens 22-25graden en chill ik liever op het strand
Dit is niet netjes neequote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja jezus, er waren twee meiden voor me. De eerste nam drie kleine tatoeages, de volgende gaat nu beginnen aan nummer twee. Duurt lang.
Haha ik wil per se bij hem ja, in de loop der jaren inmiddels een dierbare vriend geworden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou chillen!
Tattoo's kunnen altijd nog, en moet het persé daar?
Ik heb eentje laten bijwerken terwijl ik verkouden was, wat doet dat PIJN danHij zei al, dat hebben ongestelde vrouwen ook.
Dan zou ik hem lekker in NL laten zetten als hij hier is. Kan het mooi helen tussen de regenbuien en bewolking doorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha ik wil per se bij hem ja, in de loop der jaren inmiddels een dierbare vriend geworden.
Hij is ook regelmatig in Nederland maar ik vind Spanje zo heerlijk
@ DW: das niet echt netjes zeg
Ze gaat nu klaarzetten.quote:
Anderhalf uur verder.. boh.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze gaat nu klaarzetten.
Kan gebeuren. Ik kan er niks aan veranderen. Ze had van de week al gemaild dat ze planningsproblemen had vandaag.
Jaloersquote:
OMG jouw jurkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk maar 40,- betaald omdat ik dus anderhalf uur gewacht heb.
Je zou de rest van mijn kledingkast eens moeten zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG jouw jurkDoe mij sturen!
Gelukkig kreeg je flink korting, beetje zuur om anderhalf uur te moeten wachten op een paar lijntjes
gaan we binnenkort eens doen, die kledingkast bekijken! naast nog wat andere zaken bekijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zou de rest van mijn kledingkast eens moeten zien.
Ach, je kunt er niks aan doen. Wachten is vervelend, maar van chagrijnig doen, gaat het niet sneller.
Haha het jurkje viel mij als eerste op. Ik ben fanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zou de rest van mijn kledingkast eens moeten zien.
Ach, je kunt er niks aan doen. Wachten is vervelend, maar van chagrijnig doen, gaat het niet sneller.
Kijk es aan. Weer iemand met smaak. Die leeuw is echt mooi gezet.quote:
Was mijn eerste tattoage. Krijg er heel vaak leuke reacties opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk es aan. Weer iemand met smaak. Die leeuw is echt mooi gezet.
Oh echt? Goeie keuze voor een eerste tattoo dan. Hoe kom je zo op het idee bij die Egyptische godin?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was mijn eerste tattoage. Krijg er heel vaak leuke reacties op
Ja ik dacht, laat ik gelijk goed beginnen!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh echt? Goeie keuze voor een eerste tattoo dan. Hoe kom je zo op het idee bij die Egyptische godin?
Ik heb de tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is echt een heel lang verhaalMaar heb me altijd al geïnteresseerd in het oude Egypte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef Poes. het volgende:
Ik kom deze net tegen op FBDie puistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
ThuisprikkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef Poes. het volgende:
Ik kom deze net tegen op FBNice! Die wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Awww...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Helaas, er stonden geen credits bij..
Tering wat een aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)erik_is_spotgoedkoop
Legendarisch
Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij in de wijk zitten twee tattoo shops en hun websites staan nou niet bepaald vol met mooie tatoeagesIk heb een kleine eenvoudige tattoo maar die vertrouwde ik ze echt niet toe, voor geen goud. "Waarom ben je niet naar die en die gegaan, zit bij je om de hoek!" Ik wil graag dat de lijntjes op elkaar aansluiten
Ja precies.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.
In Eindhoven zitten er ook een paar waar ik niet snel naartoe zou gaan. Deze bijvoorbeeld: http://www.pigmentaltattoo.com/tattoos.html
*proest*quote:Op maandag 25 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies.
Deze zijn van hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed naar de tatoeëerder luisteren.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij
En zijn katoenen Hema shirts goed om te dragen?
Bepanthen of hoe je dat ook schrijft. Heb zelf die speciaal voor tattoo’s. Geen idee of je dat in NL ook kan kopen. Gewone voldoet ookquote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij
En zijn katoenen Hema shirts goed om te dragen?
Oeh prettyquote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.
Wilde ‘m zelf al heeeeeeel lang maar ik had in januari gewoon geen zin
Ik doe ‘m trouwens op mijn rug
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.
Wilde ‘m zelf al heeeeeeel lang maar ik had in januari gewoon geen zin
Ik doe ‘m trouwens op mijn rug
Het is pas maart hèquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Een (volgens mij relatief flinke) tattoo laten zetten icm met bikinitijd? Of ben ik vorig jaar zomer te spastisch geweest en heb ik voor de kat z'n kut met 30+ graden lange mouwen gedragen buiten?
Cool! Zwaluwen zijn tofquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:28 schreef DaMook het volgende:
Net de 2e, maar de 3e komt er binnenkort aan. 3 kleine zwaluwen op de binnenkant van mijn enkel.
Zit nog te twijfelen over een andere, voor mijn ongeboren kind.
Hele simpele wel hoorquote:
Ook weleens aan gedacht, mijn katten hun pootje op zo'n inktkussentje en dan op papier, maar betwijfel of dat mooi wordt.quote:
Gondor!quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gondor!
Trouwens die tattoo pain chart is echt onzin, heb zowel de buitenkant van mijn ellebogen getatoeëerd als mijn linker schouder, en mijn ellebogen waren zo veel pijnlijker dan mijn schouder was. Van mijn schouder merkte ik nauwelijks watmoet mijn ellebogen ooit nog af laten maken, maar kijk er zo tegen op
Tool - Parabolaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schouder tattoo toen die pas gezet was, zo'n 7 jaar geleden
diegene die weet waar het van is krijgt een koekje
Google telt nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tool - Parabola
Google is your friend 🤣🤣
Zo'n mooie tekst in dat nummer van Toolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schouder tattoo toen die pas gezet was, zo'n 7 jaar geleden
diegene die weet waar het van is krijgt een koekje
Ja had ‘t al opgegeven. Probeer het morgen nog een keer. Wel vaker dat TinyPic niet doet wat ik wil.quote:
Is dit de ware grootte van de tattoo?quote:Op maandag 1 april 2019 01:03 schreef Kalebatz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boven mijn enkel volgende maand. Nu al zin in!
Centimeter of 13 gaat ie wordenquote:Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dit de ware grootte van de tattoo?
Haha, ben benieuwd!quote:
Wat ga je laten zetten?quote:Op maandag 1 april 2019 15:15 schreef Miezziej het volgende:
Ik mag over ongeveer anderhalve maand weer
1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.quote:
Kersenbloesems zijn altijd mooi. Die heb ik ook!quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.
Ik weet nog niet precies wat het wordt, de artiest zit nu in het buitenland en ik heb globaal omschreven wat ik wilde en dat ze het verder zelf mag ontwerpen. Ik ben totaal niet artistiek dus weet nooit zo goed wat ik zou moeten doen, laat de professional daar maar over nadenken. Zelfde artiest als mijn andere tattoo.
Site doet het niet, want; adblock.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool
https://www.boredpanda.com/cross-stitch-embroidery-tattoo/
Ik vind de bloemen erg tofquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool
Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertjequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst. Matching tattoo's met m'n zoon
Dat klinkt heel gayquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertje.
Ik zag ze ook gisteren. Zo mooiquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.quote:
Maar goed dat het je ex isquote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.
De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leurquote:Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waar heb jij ze laten zetten? Die boom
Ah tof! Thanksquote:Op maandag 8 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leur
Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoonquote:Op maandag 8 april 2019 20:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah tof! Thanks
Ben een beetje aan het rondkijken voor een goede shop. Afstand maakt me niet zozeer uit
Welke shop is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoon
Thanks!quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
http://www.robstattoos.nl/
De site heeft verbeterpuntjes, maar ze posten ook veel op Facebook
Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga maar eens rustig rondkijken, beetje verschillende shops binnenlopen/contact opnemen
True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Baliquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijk
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Bali.. En dat is nu bijna een jaar geleden
Dus ik doe niks overhaast
quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
Iemand tips voor tattooshops/artists op Bali?
Plaats foto danquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:46 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag weer 2 uur gezeten![]()
Zal eens een foto maken als ie niet meer zo vers is
Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)quote:
Oh wauw, komt het wel goed dan?quote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)
Maar ik heb nu wel een pikachu op mn been
Yes inmiddels is het flink weggetrokken. Maar sowieso nice gewordenquote:Op zondag 28 april 2019 13:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh wauw, komt het wel goed dan?
Omg Pikachu![]()
https://instagram.com/bol(...)&igshid=rel00facezv8quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
https://www.instagram.com/sanurbigrock/quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
Een wat lossere broek is wel aan te raden, bij mijn benen kies ik altijd voor een pantalon of een trainingsbroek en ik neem altijd zelf een voetbalbroekje mee om die tijdens het tatoeëren aan te doen. Nooit van te voren scheren, dat doen ze in de shop wel. Kans dat je bultjes of andere gekkigheid krijgt van het thuis scheren is altijd aanwezig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef jigggy het volgende:
Ik had een vraagje, ik laat morgen mijn bovenbeen tatoeëren, moet ik nog rekening houden qua kleding ,is het bijvoorbeeld handiger om in een trainingspak te komen dan in een jeans zodat Mn spijkerbroek er niet de hele tijd langs schuurt?
En ik heb normaal gesproken best harige benen, moet ik Mn benen van te voren al scheren?
En is het handig om een shortje mee te nemen? want kan me voorstellen dat mijn tattoeerder niet zit te wachten om de hele tijd hartstikke dicht op Mn onderbroek te zitten
Alvast bedankt
Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef sanger het volgende:
Ik ben op zoek naar een ontwerp voor een cover up. Gaat om bovenarm, en wil hier iets hebben wat ook weer niet een massief zwart vlak wordt... Iemand goede ervaringen met iemand voor ontwerp? Artiest waar ik wil laten zetten is wel bekend (en nee nog niet daar gezeten voor ontwerp ivm wachtlijst).
Ik moet even op zoek naar een foto. Komt er aanquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?
Wat ga je nemen?quote:
Ik ken het.quote:
Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben.quote:
Een beetje zwaluw hoort natuurlijk op je voorhoofd te staan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben.
Zo, die is gaaf!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst, op m'n onderarm.
[ afbeelding ]
Eusj, bende weer geweest?! Vet geworden!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzienquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef J.Caesar het volgende:
Rib/buik tattoo staat. Sommige plekjes waren nasty. Zeker de lijnen. Maar viel me al met al mee.
Mijn bovenbeen daarentegen. Sodeju dat viel tegen!
Net boven de knie...tering....dan liever m'n ribbenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzien
Twentytwo tattooquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:21 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.
Heb het er na 3 uur afgehaald en nooit meer opgedaan en is mooi geheeldquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef wendytje het volgende:
Net tattoo 2 laten zetten op het bovenbeen.
Ik lees twee verschillende adviezen....
plastic na 3 uur eraf en wassen en eraf laten...
plastic eraf, wassen en weer plastic erop (3 dagen)
De eerste keer heb ik hat plastic niet meer terug gedaan. Het zou tegen het vlekken (bloed en inkt) zijn.
Wat doen jullie? Wel of niet 3 dagen plastic?
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:42 schreef Vicky het volgende:
Plastic eraf, waseen , smeren en laren droger. Absoluut geen folie terug erop doen. Tattoo is een schaafwond, die moet luchten.
De eerste drie nachten folie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef wendytje het volgende:
De eerste keer heb ik hat plastic niet meer terug gedaan. Het zou tegen het vlekken (bloed en inkt) zijn.
Geen folie, katoenen broek 's nachts.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef wendytje het volgende:
Bovenbeen? Wel folie in de nacht voor een kleine week. Overdag geen strakke broeken dragen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef wendytje het volgende:
bedankt!quote:
Mijn been bloedde nog best lang na overigens.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef wendytje het volgende:
[..]
bedankt!
Dacht ik zelf ook... schaafwond drogen aan de lucht.
Nu ook al geen wondvocht meer, dus....
En vlekken ben ik niet bang voor....is toch maar in bed
Tot je vastplakt aan je bed en jezelf los moet scheuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef wendytje het volgende:
[..]
bedankt!
Dacht ik zelf ook... schaafwond drogen aan de lucht.
Nu ook al geen wondvocht meer, dus....
En vlekken ben ik niet bang voor....is toch maar in bed
Daarom katoenen broek. Dat wast tenminste los áls het vastplakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot je vastplakt aan je bed en jezelf los moet scheuren.
Dit dus. Je wilt toch geen inktverlies in je verse tattoo? Vind niet dat je een tattoo met een schaafwond moet vergelijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot je vastplakt aan je bed en jezelf los moet scheuren.
Dat doet een tatoeëerder ook.. een tattoo IS een schaafwond. En je raakt echt geen inkt kwijt als je al vastgeplakt zou komen te zitten.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. Je wilt toch geen inktverlies in je verse tattoo? Vind niet dat je een tattoo met een schaafwond moet vergelijken.
Denk dat het er ook aan ligt wat je prettig vindt.Ik kan met voorstellen dat, indien je een langer genezingsproces niet erg vindt, plastic de voorkeur kan hebben.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat doet een tatoeëerder ook.. een tattoo IS een schaafwond. En je raakt echt geen inkt kwijt als je al vastgeplakt zou komen te zitten.
Je moet je tattoo niet afdekken met folie. Wassen, insmeren en iets met katoen aan doen....
Ik weet wat, waar & het ontwerp... Geld...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:14 schreef superkimmi het volgende:
Ik wil ook en weet al wel wat, maar ben nog niet uit over het ontwerp en waar.
Nee en bij korsten krabben/pulken ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat doet een tatoeëerder ook.. een tattoo IS een schaafwond. En je raakt echt geen inkt kwijt als je al vastgeplakt zou komen te zitten.
Je moet je tattoo niet afdekken met folie. Wassen, insmeren en iets met katoen aan doen....
Een tattoo is geen schaafwond. Hoe kom je daarbij? Word er bij een tattoo een deel van je huid weg geschaafd? Nee, er wordt iets in het pigment van je huid gezet.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Biggie als zijnde Notorious B.I.G of?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef An24 het volgende:
Laat ik hier dan ook eindelijk posten. Na 10 jaar wachten gaat het dan eindelijk gebeuren...
Ik ga morgen naar Ania:
https://instagram.com/tattoo.by.ania?igshid=50xmsv1ivec4
Wordt een biggie op mijn rug. Ik ga morgen en overmorgen. Daarna moet ik even wachten tot ze weer in Europa komt.
Laat maar weten of jullie het leuk vinden om te volgen
Verwacht van dat doorspreken niet teveel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:22 schreef xBubbles het volgende:
Binnenkort bij Dutch Harbour langs, ontwerp doorspreken en afspraak maken
Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben
[ afbeelding ]
De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.
Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.
Kijk er echt super naar uit!
Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier)quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt.
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier)
Dat duurt nog een maand of 3quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:11 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Verwacht van dat doorspreken niet teveel.
Beste ervaringen zijn trouwens om een artiest te kiezen waarvan je al het werk aanspreekt, en die de vrije hand te geven.
Dit in plaats van ontwerpen tot in detail doorspreken.
Mijn intentie was niet belerendquote:Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoormaar thanks anyway voor de tip
Noooo meen je niet, wat vet!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben
[ afbeelding ]
Check je Dmquote:Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Noooo meen je niet, wat vet!
Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar) op zoek naar een artiest.
Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:55 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Biggie als zijnde Notorious B.I.G of?
Anders wordt het een flink varken als je er 2 sessies voor moet komen!
Succes!
Het is absoluut mijn stijl niet, maar ze kan het zeer zeker wel!
Check Dick van Tattoo center Alkmaar!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Noooo meen je niet, wat vet!
Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar) op zoek naar een artiest.
Geen Flickr gebruikenquote:Op maandag 27 mei 2019 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1
[ afbeelding ]
Dat snap ikquote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Mijn intentie was niet belerend![]()
Wat gaat het worden?
Komt omdat 'ie nog in je cache staat.quote:
Erop klikken werkt inderdaad wel.quote:
Dank! Ja altijd een risico. Dan maar bijhouden. Maar ik hoor wel dat degradatie vaak gebeurt bij slecht overhoud van het lijf, zoals verkeerd in de zon. We zullen het zienquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:10 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Erop klikken werkt inderdaad wel.
Het is niet mijn stijl, maar wel mooi gezet![]()
Ik ben bij dit soort werk wel altijd bang voor snelle degradatie als ik versies van zulke werken na enkele jaren zie. Hopelijk gaat dat goedkomen
Thanks!quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie nog in je cache staat.
Erop klikken werkt wel, trouwens. Mooi.
Zeker waar. En bijwerken kan altijd. hoe vaker ik dit soort werk zie, hoe mooier ik het vind worden. Ik vind het echter voor een man niet mooi.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank! Ja altijd een risico. Dan maar bijhouden. Maar ik hoor wel dat degradatie vaak gebeurt bij slecht overhoud van het lijf, zoals verkeerd in de zon. We zullen het zien
Dit soort dingen ook niet? Doet ze ook!quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:39 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Zeker waar. En bijwerken kan altijd. hoe vaker ik dit soort werk zie, hoe mooier ik het vind worden. Ik vind het echter voor een man niet mooi.
Ik heb alleen fineline black&greyquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dit soort dingen ook niet? Doet ze ook!
https://www.instagram.com/p/Bu8XAg7Fm84/?igshid=i3xr7ptn6rpo
True!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik heb alleen fineline black&grey
Dus dit staat daar wat ver vanaf!
Foto. Ik gebruik nooit folie na die van het zetten overigens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:20 schreef Aiciu het volgende:
Handig om eerst het folie af te knippen en nog mijn shirt aan te hebben
Die is wel mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:30 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is nog van gister , vandaag na wassen en verzorgen alweer wat mooier <3
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:29 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Foto. Ik gebruik nooit folie na die van het zetten overigens.
Mooi!quote:
Wauwquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:30 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is nog van gister , vandaag na wassen en verzorgen alweer wat mooier <3
Dat zal de tijd moeten leren hahaquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heel mooi
Blijf zoiets een beetje plakken op kraakbeen?
Deed het extra pijn? Tov huid?quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zal de tijd moeten leren haha
Alice in Wonderland leg sleeve. Dit is pas de eerste sessie, dus het zijn alleen nog maar losse plaatjes.quote:
Oh tof.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alice in Wonderland leg sleeve. Dit is pas de eerste sessie, dus het zijn alleen nog maar losse plaatjes.
Knalzwart blijft dat niet he, dus ga niet voor grijs omdat je dat denkt dat zwart te aanwezig is.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Discombobulate het volgende:
Hebben meer mensen het gevoel dat een tattoo op één of andere manier gewoon niet bij hun lichaam past? Ik vind het echt ontzettend mooi en wil heel graag tattoos in de toekomst, maar als ik dan naar mezelf in de spiegel kijk dan vraag ik me af of het wel past, terwijl ik het wel ontzettend graag wil. Is het niet gewoon een kwestie van wennen net zoals een ander kapsel of een andere kledingstijl?
Mijn plan is iig om twee ringen om mijn arm te doen, een beetje zoals de artiest John Butler ook heeft, maar dan wel met grijze inkt ipv knalzwart. Daarna het langzaam een beetje opvullen met wat leuke afbeeldingen. Zie bijv de armplaatjes van de artiest Naomi Wild of illustraties die je op de covers van de Amerikaanse stripreeks Weird Tales ziet. Wil iig een tribals of rozen of standaard dingetjes.
Ik moet er nog over nadenken hoor, en het duurt ook nog wel even, maar wil het wel ontzettend graag.
Het wordt sowieso een beetje grijzig. Alleen net na het zetten zijn ze echt zwart.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Discombobulate het volgende:
Hebben meer mensen het gevoel dat een tattoo op één of andere manier gewoon niet bij hun lichaam past? Ik vind het echt ontzettend mooi en wil heel graag tattoos in de toekomst, maar als ik dan naar mezelf in de spiegel kijk dan vraag ik me af of het wel past, terwijl ik het wel ontzettend graag wil. Is het niet gewoon een kwestie van wennen net zoals een ander kapsel of een andere kledingstijl?
Mijn plan is iig om twee ringen om mijn arm te doen, een beetje zoals de artiest John Butler ook heeft, maar dan wel met grijze inkt ipv knalzwart. Daarna het langzaam een beetje opvullen met wat leuke afbeeldingen. Zie bijv de armplaatjes van de artiest Naomi Wild of illustraties die je op de covers van de Amerikaanse stripreeks Weird Tales ziet. Wil iig een tribals of rozen of standaard dingetjes.
Ik moet er nog over nadenken hoor, en het duurt ook nog wel even, maar wil het wel ontzettend graag.
Ik heb ook al geappt voor een nieuwe afspraak, maar zal wel druk zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:20 schreef Aiciu het volgende:
Hopelijk gaat mijn afspraak deze maand door met het goede nieuws van vanavond.
Nieuwe afspraken zal wel een paar weken duren denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook al geappt voor een nieuwe afspraak, maar zal wel druk zijn.
Na het is een minitje op mijn vinger, 10 minuten werk. Hoop dat ie hem tussendoor wil doen komende week. Herinnering aan mijn overleden vriendin die die ook had. Maar ik zal het komende dagen wel horen van hem.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nieuwe afspraken zal wel een paar weken duren denk ik.
Heb zelf ook een afspraak in corona zien opgaan, dus ik vermoed dat ze mij daarover wel bellen. Afspraak van mei staat gelukkig al.
Hehe, ja ik heb het virus weer goed te pakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef DaMook het volgende:
Mooi hoe iedereen hier zo fanatiek is voor een nieuwe of af/bijwerken. Ofja, iig 3 personen
.
Heb je een fotoquote:Op zondag 10 mei 2020 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Mooi dat jullie allemaal weer mogendie van mij was vlak voor de crisis afgemaakt: 13 maart.
Welke shop ga je?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik mag de 21e
Afspraak stond officieel voor 2 april.
Wel benieuwd wie de tattoo gaat zetten. Ik kreeg berichtjes van iemand anders berichtjes over mn tattoo. Al maakt t me weinig uit. Diegene waar ik berichtjes van kreeg heeft mn laatste tattoo gezet, dus ik weet dat er sowieso iets moois komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |