abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185513599

Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)

Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

Werewolf
pi_185515214
Leuke tattoo, Sara :)
Tap tap tap
pi_185517448
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Leuke tattoo, Sara :)
Dank je. :*

Ik heb geen kik gegeven tijdens het zetten. Mijn pijngrens ligt hoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-03-2019 20:08:55 ]
Werewolf
  zondag 10 maart 2019 @ 20:00:26 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_185525900
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef DaMook het volgende:
Vandaag maar weer eens wat laten zetten. Zat al een hele tijd in mijn hoofd. Rechter enkel.

[
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 10 maart 2019 @ 21:09:17 #5
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185528076
Vond de pijn bij allemaal erg meevallen, maar die op mijn ribben deed toch wel even pijn :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185534700
Ik vraag me af... Wat vindt men hier van Ink Master? Al dan niet de Nederlandse versie...

Vind het persoonlijk zeer vermakelijke TV, met af en toe goede plakplaatjes. Maar met "echt" tattoeren heeft het dan weer niets te maken :+
pi_185534737
Nederlandse versie is echt een lachertje vergeleken de Amerikaanse versie. Kan er niet naar kijken.
pi_185534739
De Amerikaanse variant heeft een aantal geweldige deelnemers/winnaars maar dat hele strategie gedoe , waar bv Christian heel erg goed in is , vind ik minder.
  maandag 11 maart 2019 @ 09:27:09 #9
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_185535038
Die pijnfoto.

Ik vond mijn kuit vele malen pijnlijker dan de binnenkant van mijn arm

Schouder, borst en buitenkant arm zijn een eitje :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_185535068
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
Die pijnfoto.

Ik vond mijn kuit vele malen pijnlijker dan de binnenkant van mijn arm

Schouder, borst en buitenkant arm zijn een eitje :Y
Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Werewolf
  maandag 11 maart 2019 @ 09:31:36 #11
450148 KapiteinIglo
pi_185535093
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]

Oh. Ik heb er wel meer dan 1 :P
  maandag 11 maart 2019 @ 09:41:34 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185535239
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Ik vraag me af... Wat vindt men hier van Ink Master? Al dan niet de Nederlandse versie...

Vind het persoonlijk zeer vermakelijke TV, met af en toe goede plakplaatjes. Maar met "echt" tattoeren heeft het dan weer niets te maken :+
Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.

quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]

Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_185535322
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.
Idd, maar ik blijf toch kijken :')
quote:
[..]

Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgende :')
pi_185535459
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nederlandse versie is echt een lachertje vergeleken de Amerikaanse versie. Kan er niet naar kijken.
Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen :P ); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc.. :') Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is :X Sorry; not buying it.

NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig :)

Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen :') _O-

Eigenlijk is het gewoon een komisch programma :')

Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn :+
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...' :+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 maart 2019 @ 09:59:29 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185535461
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]

Idd, maar ik blijf toch kijken :')[..]

Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgende :')
Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.

Dit jaar neem ik geen tattoo's meer. Ben even door ideeën heen. Heb er inmiddels al 33. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 11 maart 2019 @ 10:09:21 #16
450148 KapiteinIglo
pi_185535580
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.

Dit jaar neem ik geen tattoo's meer. Ben even door ideeën heen. Heb er inmiddels al 33. :P
33! :@

Is dat dat 1 geheel of gewoon 33 losse?

Ik heb er 6
pi_185535852
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen :P ); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc.. :') Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is :X Sorry; not buying it.

NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig :)

Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn :+
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...' :+ )
Kan me zo niets van die drama die jij benoemd herinneren, maar dat zal aan mij liggen. Dat hoeft inderdaad niet zo van mij. Ik doelde eigenlijk meer op de kwaliteit.

Maar vind het ook gewoon irritant om naar een Nederlandse versie te kijken. Net alsof ze een voice-over hebben gedaan.
  maandag 11 maart 2019 @ 10:35:01 #18
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_185535939
Ink Master, tsja. Als ik alleen zit heb ik het nog wel een aanstaan als achtergrondruis, dus af en toe eens opkijken naar wat ze gedaan hebben zeg maar. (Want plaatjes kijken O+) Wel alleen de Amerikaanse, ik erger me in de voorstukjes al dood aan de Nederlands/Belgische-versie. :')

En m'n eerste heb ik nu iets meer dan een jaar en totaal nog geen plannen voor iets anders. *O* Goed voor de bankrekening wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185536075
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ink Master, tsja. Als ik alleen zit heb ik het nog wel een aanstaan als achtergrondruis, dus af en toe eens opkijken naar wat ze gedaan hebben zeg maar. (Want plaatjes kijken O+) Wel alleen de Amerikaanse, ik erger me in de voorstukjes al dood aan de Nederlands/Belgische-versie. :')

En m'n eerste heb ik nu iets meer dan een jaar en totaal nog geen plannen voor iets anders. *O* Goed voor de bankrekening wel. :+
tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niks :+ en mn rug is ook alweer 4 jaar geleden :D
ik ga gewoon meteen voor grote joekels; dat scheelt kuch :')
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 maart 2019 @ 10:45:45 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_185536120
Tattoo's O+ misschien binnenkort in Barcelona 1 laten zetten. Wil nog steed siets met blauwe druifjes aan de binnenkant van m'n bovenarm en daar een artiest gezien die toffe florals zet. Eens zien wat dat daar kost.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 11 maart 2019 @ 10:46:10 #21
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_185536128
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niks :+ en mn rug is ook alweer 4 jaar geleden :D
ik ga gewoon meteen voor grote joekels; dat scheelt kuch :')
Zou dat het zijn ja? Gewoon zo'n formaat dat je weer even "genezen" bent voorlopig? :D

Qua plaats-management wel praktisch, naast failliet zou ik ook "vol" zijn als ik het tempo van sommigen zou volgen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_185536831
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

Tattoo Mania in Apeldoorn is een goede :X
pi_185537014
Bij Gerrit ? Niet de stijl die bij mij past :7

En sowieso ben ik er toch nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.. en waar... (alsnog bovenbeen met deel naar onderbeen toe...? Of toch half sleeve... offff...). Dus tot die tijd parkeer ik het tattoo-idee nog even. Het heeft me ook 3 jaar geduurd voor ik eindelijk mijn rug heb laten doen en wat ik precies wou :+
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 11:50:12 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_185537401
Iemand hier de huillach al ergens getatoeëerd? Had een idee daarover. Leek me wel lachen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_185538166
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Bij Gerrit ? Niet de stijl die bij mij past :7

En sowieso ben ik er toch nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.. en waar... (alsnog bovenbeen met deel naar onderbeen toe...? Of toch half sleeve... offff...). Dus tot die tijd parkeer ik het tattoo-idee nog even. Het heeft me ook 3 jaar geduurd voor ik eindelijk mijn rug heb laten doen en wat ik precies wou :+
Gerrit idd. Dude kan, imo, veel verschillende stijlen. Denkt ook (bij mij iig) mee met klant. Ik kwam daar ooit met een idee voor ontwerp & hij heeft het grootendeels aangepast en veel mooier gemaakt. Niet dat ik het geld heb daar voor, maar soit. Papiertje met zijn schets ligt mooi in m'n la te wachten op financiële middelen dan meteen weer afspraak maken...

Kan niet wachten & dat wordt dan m'n 2e *O*
pi_185538173
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier de huillach al ergens getatoeëerd? Had een idee daarover. Leek me wel lachen.
Hopen dat het niet huilen wordt :')
pi_185538237
quote:
_O-
pi_185541240
quote:
Als ie werd gesponsord had ik het zo gedaan :D

Hier wel fan van Ink Master, ook al is het soms over the top Amerikaans.
Komend seizoen wordt boys vs girls, daar zit ik niet op te wachten. Vond het ook schijtirritant in het seizoen met Kelly Doty.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 maart 2019 @ 15:01:46 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185542106
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:28 schreef Poes. het volgende:
[..]

Als ie werd gesponsord had ik het zo gedaan :D

Hier wel fan van Ink Master, ook al is het soms over the top Amerikaans.
Komend seizoen wordt boys vs girls, daar zit ik niet op te wachten. Vond het ook schijtirritant in het seizoen met Kelly Doty.
Zou je de :') tattoeren als FOK! het betaalde, :o?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_185542143
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]

Echt wel. Want; FOK! O+
Radio 538 had jaaaaren terug ook zo'n promoactie, ik vind het wel grappig :D

Niet 50cmx50cm maar een kleintje moet kunnen.
pi_185542381
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]

Ligt eraan waar... Maar ik sta er niet negatief tegenover...
pi_185542393
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]

Ligt eraan waar... Maar ik sta er niet negatief tegenover...
Op je voorhoofd natuurlijk :D
pi_185542410
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef Poes. het volgende:
[..]

Op je voorhoofd natuurlijk :D
Hmm... Krijg ik een beetje Charles Manson gevoel bij... Moet ik overleggen :P :')
  maandag 11 maart 2019 @ 15:29:57 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185542805
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 10:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]

33! :@

Is dat dat 1 geheel of gewoon 33 losse?

Ik heb er 6
Ik schat... dat er 25 een hele sleeve vormen en ik heb nog wat losse tattoo's verdeeld over armen, schouders, rug, been en mijn linker ringvinger na een verloren weddenschap. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 maart 2019 @ 15:52:24 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185543476
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]

Hmm... Krijg ik een beetje Charles Manson gevoel bij... Moet ik overleggen :P :')
Een :') op je voorhoofd zou wel sick zijn, natuurlijk.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_185544683
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]

Een :') op je voorhoofd zou wel sick zijn, natuurlijk.
Krijg je dan geld toe?
Ter compensatie van de rest van je leven werkloos blijven :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 maart 2019 @ 16:55:00 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185544876
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:43 schreef Poes. het volgende:
[..]

Krijg je dan geld toe?
Ter compensatie van de rest van je leven werkloos blijven :D
Wie zegt dat fulltime FOK!ker zijn geen echte baan is, :7.
pi_185544890
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]

Wie zegt dat fulltime FOK!ker zijn geen echte baan is, :7.
Het UWV :@
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 maart 2019 @ 17:02:39 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185544982
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]

Het UWV :@
N00bs.
pi_185545014
Mijn eerste tattoo, op human rights tattoo na, is 3 jaar geleden gezet door Clíona die aan inkmaster mee doet, kijk het niet maar ze liet op Instagram duidelijk merken dat ze mee doet haha. Vind haar 'n prima artist voor de stijl waar ik van houd :Y
pi_185545135
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn eerste tattoo, op human rights tattoo na, is 3 jaar geleden gezet door Clíona die aan inkmaster mee doet, kijk het niet maar ze liet op Instagram duidelijk merken dat ze mee doet haha. Vind haar 'n prima artist voor de stijl waar ik van houd :Y
Wat is een human rights tattoo?
pi_185545185
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:14 schreef Poes. het volgende:
[..]

Wat is een human rights tattoo?
https://www.humanrightstattoo.org/
  maandag 11 maart 2019 @ 17:16:43 #43
370352 I
Eye for an I
pi_185545189
quote:
pi_185545260
quote:
Website doet het niet :@
pi_185545306
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:21 schreef Poes. het volgende:
[..]

Website doet het niet :@
Hier wel gewoon hoor :o

https://www.humanrightstattoo.org/about/ die dan?
pi_185545323
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]

Hier wel gewoon hoor :o

https://www.humanrightstattoo.org/about/ die dan?
Ja die wel, maar zie verder geen foto's. Heb inmiddels al een Google gedaan. Welke letter heb jij?
pi_185545407
Weet 't nummer niet :@ maar een N
pi_185545421
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Weet 't nummer niet :@ maar een N
Inmiddels de site aan de praat gekregen :+
Sommige zijn wel erg slordig gezet vind ik.. neem aan dat dit niet het werk is van 1 tatoeëerder?
pi_185545435
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]

Inmiddels de site aan de praat gekregen :+
Sommige zijn wel erg slordig gezet vind ik.. neem aan dat dit niet het werk is van 1 tatoeëerder?
Klopt. Verschillende tatoeëerders bij verschillende events
pi_185545484
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]

Klopt. Verschillende tatoeëerders bij verschillende events
Ik vind de gedachte verder wel heel leuk :Y
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 17:48:27 #51
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_185545808
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
:')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 11 maart 2019 @ 18:52:23 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185547100
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
Die behoort eerder op iemands voorhoofd. :P
pi_185554315
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

Nee ikke nie. Ik word dit jaar 40 en dit stond al jaren op mijn #bucketlist.

;)
Werewolf
  dinsdag 12 maart 2019 @ 09:47:01 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185557455
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 00:58 schreef sararaats het volgende:
[..]

Nee ikke nie. Ik word dit jaar 40 en dit stond al jaren op mijn #bucketlist.

;)
Voeg dan maar een tweede tattoo toe aan de lijst, haha. ;)
pi_185560344
Die huillach _O-
pi_185783511
Lekker wachten bij de tatoeerder.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_185783552
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
I envy you
pi_185783721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:18 schreef Poes. het volgende:

[..]

I envy you
Ze zitten nu met zijn drieën te tatoeëren en dat geluid.
pi_185783734
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ze zitten nu met zijn drieën te tatoeëren en dat geluid.
Met z'n drieën op jou? :D of wacht je nog steeds.
Wat ga je laten zetten?
pi_185783813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:30 schreef Poes. het volgende:

[..]

Met z'n drieën op jou? :D of wacht je nog steeds.
Wat ga je laten zetten?
Gastartiestenweekend, dus ze zitten met zijn drieën tegelijk een ander te versieren. Ik word straks door een onder handen genomen.

Twee vogels.
pi_185783956
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gastartiestenweekend, dus ze zitten met zijn drieën tegelijk een ander te versieren. Ik word straks door een onder handen genomen.

Twee vogels.
Klinkt goed, post je straks een foto? O+

Ik mag volgend jaar pas weer }:|
pi_185783985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef Poes. het volgende:

[..]

Klinkt goed, post je straks een foto? O+

Ik mag volgend jaar pas weer }:|
Als ik een foto weet te maken, doe ik dat.
pi_185783995
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Als ik een foto weet te maken, doe ik dat.
Ik ben benieuwd. Veel plezier *O*
pi_185784001
Ik wacht nog even door. Ik had om 11:00 de afspraak. :')
pi_185784040
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wacht nog even door. Ik had om 11:00 de afspraak. :')
Dat is kut zeg.
pi_185784149
Succes en veel plezier DW :D Foto zou leuk zijn ja ;)

Ik vertrek morgen weer naar Spanje maar twijfel of ik er nog 1 bij laat zetten. Zit niet goed in mijn vel en net nog ongesteld geworden ook :(

Vorig jaar was dat ook zo en toen heeft mijn lichaam de tattoo een soort van afgestoten en was ik er best ziek van geworden.
Afgelopen januari heeft hij ‘m toen ik daar was weer mooi bijgewerkt gelukkig O+

Maar wil niet weer het risico lopen. Daarbij wordt het ook nogeens 22-25graden en chill ik liever op het strand :D
pi_185784252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Succes en veel plezier DW :D Foto zou leuk zijn ja ;)

Ik vertrek morgen weer naar Spanje maar twijfel of ik er nog 1 bij laat zetten. Zit niet goed in mijn vel en net nog ongesteld geworden ook :(

Vorig jaar was dat ook zo en toen heeft mijn lichaam de tattoo een soort van afgestoten en was ik er best ziek van geworden.
Afgelopen januari heeft hij ‘m toen ik daar was weer mooi bijgewerkt gelukkig O+

Maar wil niet weer het risico lopen. Daarbij wordt het ook nogeens 22-25graden en chill ik liever op het strand :D
Ik zou chillen!
Tattoo's kunnen altijd nog, en moet het persé daar?

Ik heb eentje laten bijwerken terwijl ik verkouden was, wat doet dat PIJN dan :o Hij zei al, dat hebben ongestelde vrouwen ook.
pi_185784327
Ja jezus, er waren twee meiden voor me. De eerste nam drie kleine tatoeages, de volgende gaat nu beginnen aan nummer twee. Duurt lang.
pi_185784350
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja jezus, er waren twee meiden voor me. De eerste nam drie kleine tatoeages, de volgende gaat nu beginnen aan nummer twee. Duurt lang.
Dit is niet netjes nee :N En nu?
pi_185784725
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:03 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik zou chillen!
Tattoo's kunnen altijd nog, en moet het persé daar?

Ik heb eentje laten bijwerken terwijl ik verkouden was, wat doet dat PIJN dan :o Hij zei al, dat hebben ongestelde vrouwen ook.
Haha ik wil per se bij hem ja, in de loop der jaren inmiddels een dierbare vriend geworden.
Hij is ook regelmatig in Nederland maar ik vind Spanje zo heerlijk :@

@ DW: das niet echt netjes zeg :o
pi_185784745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Haha ik wil per se bij hem ja, in de loop der jaren inmiddels een dierbare vriend geworden.
Hij is ook regelmatig in Nederland maar ik vind Spanje zo heerlijk :@

@ DW: das niet echt netjes zeg :o
Dan zou ik hem lekker in NL laten zetten als hij hier is. Kan het mooi helen tussen de regenbuien en bewolking door :D
pi_185784762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:07 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dit is niet netjes nee :N En nu?
Ze gaat nu klaarzetten.

Kan gebeuren. Ik kan er niks aan veranderen. Ze had van de week al gemaild dat ze planningsproblemen had vandaag.
pi_185784774
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ze gaat nu klaarzetten.

Kan gebeuren. Ik kan er niks aan veranderen. Ze had van de week al gemaild dat ze planningsproblemen had vandaag.
Anderhalf uur verder.. boh.
Nou, alsnog; veel plezier *O*
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:55:05 #74
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_185785120
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Jaloers ;(
Al heb ik nog geen inspiratie voor mijn volgende :')

Geniet ervan *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_185785214

Uiteindelijk maar 40,- betaald omdat ik dus anderhalf uur gewacht heb.
pi_185785515
is dat een donkere zon boven die twee parkieten?
Hooray for boobies!
pi_185787329
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Uiteindelijk maar 40,- betaald omdat ik dus anderhalf uur gewacht heb.
OMG jouw jurk _O_ Doe mij sturen!

Gelukkig kreeg je flink korting, beetje zuur om anderhalf uur te moeten wachten op een paar lijntjes :@
pi_185787728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:31 schreef Poes. het volgende:

[..]

OMG jouw jurk _O_ Doe mij sturen!

Gelukkig kreeg je flink korting, beetje zuur om anderhalf uur te moeten wachten op een paar lijntjes :@
Je zou de rest van mijn kledingkast eens moeten zien. 8-)

Ach, je kunt er niks aan doen. Wachten is vervelend, maar van chagrijnig doen, gaat het niet sneller.
pi_185787782
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ach, je kunt er niks aan doen. Wachten is vervelend, maar van chagrijnig doen, gaat het niet sneller.
gaan we binnenkort eens doen, die kledingkast bekijken! naast nog wat andere zaken bekijken
Hooray for boobies!
pi_185788121
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Haha het jurkje viel mij als eerste op. Ik ben fan O+

En idd, overmacht toch. Gewoon altijd blijven lachen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2019 16:20:58 ]
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:42:03 #81
484106 Kopjechino
pi_185788516

Mijn tattoages.
pi_185789044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:42 schreef Kopjechino het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn tattoages.
Die boom! :o O+
  vrijdag 22 maart 2019 @ 17:57:44 #83
484106 Kopjechino
pi_185789775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:11 schreef Poes. het volgende:

[..]

Die boom! :o O+
Lord of the rings ;)
pi_185790332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:57 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Lord of the rings ;)
Nou je het zegt :@
pi_185790340
Als ik ooit teveel geld heb wil ik zoiets op m'n rug;

vrijdag 22 maart 2019 @ 18:47:50 #86
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185790705
quote:
[ afbeelding ]

Mijn tattoages.
Kijk es aan. Weer iemand met smaak. Die leeuw is echt mooi gezet. :7
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:48:55 #87
484106 Kopjechino
pi_185790723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kijk es aan. Weer iemand met smaak. Die leeuw is echt mooi gezet. :7
Was mijn eerste tattoage. Krijg er heel vaak leuke reacties op :D
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:49:48 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185790738
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Was mijn eerste tattoage. Krijg er heel vaak leuke reacties op :D
Oh echt? Goeie keuze voor een eerste tattoo dan. Hoe kom je zo op het idee bij die Egyptische godin?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:53:18 #89
484106 Kopjechino
pi_185790795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Oh echt? Goeie keuze voor een eerste tattoo dan. Hoe kom je zo op het idee bij die Egyptische godin?
Ja ik dacht, laat ik gelijk goed beginnen!
Dat is echt een heel lang verhaal :') Maar heb me altijd al geïnteresseerd in het oude Egypte
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:54:42 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185790818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat is echt een heel lang verhaal :') Maar heb me altijd al geïnteresseerd in het oude Egypte
Ik heb de tijd. ;)
pi_185791169
Ik kom deze net tegen op FB ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185791321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef Poes. het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die puist :r
  vrijdag 22 maart 2019 @ 19:33:48 #93
484106 Kopjechino
pi_185791393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die puist :r
Dit.
En dit moet haast wel een grap zijn toch :@
pi_185791862
SPOILER
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 04:02:38 #95
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185799199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
SPOILER
Thuisprikkers :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185800848
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 04:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Thuisprikkers :')
https://www.vkmag.com/mag(...)erik_is_spotgoedkoop
Legendarisch O+
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:29:45 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185801080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef Poes. het volgende:

SPOILER
Nice! Die wil ik ook! :')
pi_185801314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:29 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Nice! Die wil ik ook! :')
Helaas, er stonden geen credits bij..
pi_185801354
Bij mij in de wijk zitten twee tattoo shops en hun websites staan nou niet bepaald vol met mooie tatoeages :{ Ik heb een kleine eenvoudige tattoo maar die vertrouwde ik ze echt niet toe, voor geen goud. "Waarom ben je niet naar die en die gegaan, zit bij je om de hoek!" Ik wil graag dat de lijntjes op elkaar aansluiten ;(
Tap tap tap
  zaterdag 23 maart 2019 @ 15:01:25 #100
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185804057
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Helaas, er stonden geen credits bij..
Awww... ;(
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 19:16:57 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185808114
quote:
Tering wat een aids.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_185839339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij in de wijk zitten twee tattoo shops en hun websites staan nou niet bepaald vol met mooie tatoeages :{ Ik heb een kleine eenvoudige tattoo maar die vertrouwde ik ze echt niet toe, voor geen goud. "Waarom ben je niet naar die en die gegaan, zit bij je om de hoek!" Ik wil graag dat de lijntjes op elkaar aansluiten ;(
Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.
In Eindhoven zitten er ook een paar waar ik niet snel naartoe zou gaan. Deze bijvoorbeeld: http://www.pigmentaltattoo.com/tattoos.html
pi_185840277
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:09 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.
In Eindhoven zitten er ook een paar waar ik niet snel naartoe zou gaan. Deze bijvoorbeeld: http://www.pigmentaltattoo.com/tattoos.html
Ja precies.

Deze zijn van hier:

Tap tap tap
  maandag 25 maart 2019 @ 13:40:08 #104
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185841530
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja precies.

Deze zijn van hier:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*proest*
pi_185848126
Een van mijn leerlingen heeft onlangs een tatoeage laten zetten. Vandaag in de les trok ze een megapot vaseline uit haar tas en begon ze dat ding dik in te smeren. Ik huilde een beetje.
  Forum Admin maandag 25 maart 2019 @ 20:22:38 #106
58651 crew  murp
murp
pi_185848189
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij :')
En zijn katoenen Hema shirts goed om te dragen?
pi_185848631
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij :')
Goed naar de tatoeëerder luisteren. ;)

Als het maar ademt wat ze aanheeft. Katoen is dus een goede optie.
pi_185850859
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Bepanthen of hoe je dat ook schrijft. Heb zelf die speciaal voor tattoo’s. Geen idee of je dat in NL ook kan kopen. Gewone voldoet ook :Y

Ik ga einde van de week er toch ook eentje erbij doen. Het weer is dan ook iets minder lekker dan nu dus dan heeft het alle tijd om te helen (vandaag was gevoelstemperatuur 25 graden *O* )

Bikini-tijd *O*

Wat gaat je vrouw zetten, lieve murp? :*
Ohja, katoen of linnen is het beste

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2019 22:26:48 ]
pi_185851064

Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.
Wilde ‘m zelf al heeeeeeel lang maar ik had in januari gewoon geen zin :@

Ik doe ‘m trouwens op mijn rug :)
  dinsdag 26 maart 2019 @ 00:39:55 #110
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_185852974
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.

Oeh pretty O+
Believe you can, and you will.
pi_185853407
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

Cool! :) Kleine tip (maar dit zal de artiest je ook wel vertellen). Zorg dat 'ie groot genoeg is anders slipt de tattoo over tijd dicht wanneer de inkt vloeit. Die lijn en dat driehoekje bedoel ik dan. Die ruimte er tussen moet groot genoeg zijn.
pi_185854169
Een (volgens mij relatief flinke) tattoo laten zetten icm met bikinitijd? Of ben ik vorig jaar zomer te spastisch geweest en heb ik voor de kat z'n kut met 30+ graden lange mouwen gedragen buiten?
Tap tap tap
pi_185854612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Een (volgens mij relatief flinke) tattoo laten zetten icm met bikinitijd? Of ben ik vorig jaar zomer te spastisch geweest en heb ik voor de kat z'n kut met 30+ graden lange mouwen gedragen buiten?
Het is pas maart hè :D
Dat het hier in Spanje bikini-tijd is betekent niet dat het in Nederland ook zo is ;)

En het is idd best een grote tattoo. Wilde ‘m eigenlijk ook aan de binnenkant van mijn pols maar dan krijg je dus wat moustachio zegt: de lijnen gaan overlopen. Heb vrij dunne polsen nl :)
De driehoek beslaat zo’n beetje mijn halve polsomtrek :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2019 09:03:44 ]
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:28:13 #114
50442 DaMook
pi_185860150
Net de 2e, maar de 3e komt er binnenkort aan. 3 kleine zwaluwen op de binnenkant van mijn enkel.

Zit nog te twijfelen over een andere, voor mijn ongeboren kind.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:23:51 #115
356190 xBubbles
pi_185862960
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:28 schreef DaMook het volgende:
Net de 2e, maar de 3e komt er binnenkort aan. 3 kleine zwaluwen op de binnenkant van mijn enkel.

Zit nog te twijfelen over een andere, voor mijn ongeboren kind.
Cool! Zwaluwen zijn tof :Y
pi_185863214
Misschien nog een kattenpootje hehe.
Werewolf
  dinsdag 26 maart 2019 @ 21:54:29 #117
50442 DaMook
pi_185867141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:23 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Cool! Zwaluwen zijn tof :Y
Hele simpele wel hoor ;) .

dinsdag 26 maart 2019 @ 21:55:26 #118
50442 DaMook
pi_185867162
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:42 schreef sararaats het volgende:
Misschien nog een kattenpootje hehe.
Ook weleens aan gedacht, mijn katten hun pootje op zo'n inktkussentje en dan op papier, maar betwijfel of dat mooi wordt.

pi_185923829
quote:
[ afbeelding ]

Mijn tattoages.
Gondor!

Trouwens die tattoo pain chart is echt onzin, heb zowel de buitenkant van mijn ellebogen getatoeëerd als mijn linker schouder, en mijn ellebogen waren zo veel pijnlijker dan mijn schouder was. Van mijn schouder merkte ik nauwelijks wat :N moet mijn ellebogen ooit nog af laten maken, maar kijk er zo tegen op
  vrijdag 29 maart 2019 @ 21:32:00 #120
484106 Kopjechino
pi_185923858
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Halimede het volgende:

[..]

Gondor!

Trouwens die tattoo pain chart is echt onzin, heb zowel de buitenkant van mijn ellebogen getatoeëerd als mijn linker schouder, en mijn ellebogen waren zo veel pijnlijker dan mijn schouder was. Van mijn schouder merkte ik nauwelijks wat :N moet mijn ellebogen ooit nog af laten maken, maar kijk er zo tegen op
Jaaa :D
pi_185923975

Mijn schouder tattoo toen die pas gezet was, zo'n 7 jaar geleden

diegene die weet waar het van is krijgt een koekje :Y)
pi_185924465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]

Tool - Parabola

Google is your friend 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_185924503
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

Tool - Parabola

Google is your friend 🤣🤣
Google telt niet :(
pi_185925381
Tool tattoos *; zie je niet vaak in het wild.

Ik ben ook weer aan het rondkijken voor een nieuwe tattoo, gaat dit jaar wel gebeuren denk ik.
pi_185931771
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n mooie tekst in dat nummer van Tool O+.
pi_185959922
Ben vanmiddag geprikt!
Helemaal happy mee O+

Volgende keer ga ik voor een cover-up op mijn arm. Daar was deze niet geschikt voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2019 21:56:35 ]
pi_185959965
Dafuq doet TinyPic nu weer :(
pi_185960020
nu dan???
  maandag 1 april 2019 @ 00:14:41 #129
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_185962426
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ] nu dan???
Nee :+

Ik ben me aan het oriënteren...
With the stars as her umbrella
pi_185962583
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 00:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee :+

Ik ben me aan het oriënteren...
Ja had ‘t al opgegeven. Probeer het morgen nog een keer. Wel vaker dat TinyPic niet doet wat ik wil.
Zou TinyPic een man zijn? :P
  maandag 1 april 2019 @ 01:03:09 #131
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_185963060

Deze boven mijn enkel volgende maand. Nu al zin in!
Feel the fuzz!
  maandag 1 april 2019 @ 12:23:19 #132
356190 xBubbles
pi_185968025
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:54 schreef DaMook het volgende:

[..]

Hele simpele wel hoor ;) .
Ik hou wel van simpel :D
  maandag 1 april 2019 @ 14:00:37 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185969688
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 01:03 schreef Kalebatz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze boven mijn enkel volgende maand. Nu al zin in!
Is dit de ware grootte van de tattoo?
  maandag 1 april 2019 @ 14:40:35 #134
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_185970376
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Is dit de ware grootte van de tattoo?
Centimeter of 13 gaat ie worden
Feel the fuzz!
  maandag 1 april 2019 @ 14:43:31 #135
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185970410
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Centimeter of 13 gaat ie worden
Haha, ben benieuwd!
pi_185970966
Ik mag over ongeveer anderhalve maand weer O+
  maandag 1 april 2019 @ 19:03:15 #137
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185975204
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:15 schreef Miezziej het volgende:
Ik mag over ongeveer anderhalve maand weer O+
Wat ga je laten zetten?
pi_185975360
Ik wil een klein wensbotje laten zetten, maar als ik hem op m'n pols doe dan ziet ie er soms uit als een Y. Alsof ik een kind heb dat Yanni heet ofzo ;(
Tap tap tap
pi_185978698
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat ga je laten zetten?
1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.
Ik weet nog niet precies wat het wordt, de artiest zit nu in het buitenland en ik heb globaal omschreven wat ik wilde en dat ze het verder zelf mag ontwerpen. Ik ben totaal niet artistiek dus weet nooit zo goed wat ik zou moeten doen, laat de professional daar maar over nadenken :+. Zelfde artiest als mijn andere tattoo.
  dinsdag 2 april 2019 @ 01:03:12 #140
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_185982589
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, ben benieuwd!
Als ik er aan denk post ik ff een fotootje
Feel the fuzz!
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:05:20 #141
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185985638
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Miezziej het volgende:

[..]

1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.
Ik weet nog niet precies wat het wordt, de artiest zit nu in het buitenland en ik heb globaal omschreven wat ik wilde en dat ze het verder zelf mag ontwerpen. Ik ben totaal niet artistiek dus weet nooit zo goed wat ik zou moeten doen, laat de professional daar maar over nadenken :+. Zelfde artiest als mijn andere tattoo.
Kersenbloesems zijn altijd mooi. Die heb ik ook! :)
pi_186065676
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool :)
https://www.boredpanda.com/cross-stitch-embroidery-tattoo/
pi_186066416
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool :)
Site doet het niet, want; adblock.
Even gegoogled, niks voor mij.. :N
pi_186067262
quote:
Ik vind de bloemen erg tof O+
Tap tap tap
pi_186068845

Mijn nieuwste aanwinst. Matching tattoo's met m'n zoon :7
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:08:04 #146
50442 DaMook
pi_186074189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwste aanwinst. Matching tattoo's met m'n zoon :7
Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertje :P .

pi_186078427
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef DaMook het volgende:

[..]

Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertje :P .
Dat klinkt heel gay :D
  zondag 7 april 2019 @ 11:50:45 #148
356190 xBubbles
pi_186080267
Hopelijk december tattoo nummer 3!
Iemand tips voor een shop? Afstand maakt niet uit :D

Het wordt een veer bij mn sleutelbeen richting schouder. En dan hetzij een peacock feather, of een blue jay feather.
  zondag 7 april 2019 @ 12:44:39 #149
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186080998
quote:
Ik zag ze ook gisteren. Zo mooi O+
Ik wil het.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 7 april 2019 @ 18:11:25 #150
50442 DaMook
pi_186087134
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 09:23 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat klinkt heel gay :D
Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.

pi_186087441
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef DaMook het volgende:

[..]

Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.
Maar goed dat het je ex is :D
  maandag 8 april 2019 @ 18:46:58 #152
356190 xBubbles
pi_186106047
quote:
[ afbeelding ]

Mijn tattoages.
Waar heb jij ze laten zetten? Die boom O+
  maandag 8 april 2019 @ 19:56:23 #153
484106 Kopjechino
pi_186107263
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Waar heb jij ze laten zetten? Die boom O+
De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leur :)
  maandag 8 april 2019 @ 20:10:50 #154
356190 xBubbles
pi_186107473
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leur :)
Ah tof! Thanks
Ben een beetje aan het rondkijken voor een goede shop. Afstand maakt me niet zozeer uit :)
  dinsdag 9 april 2019 @ 00:40:15 #155
484106 Kopjechino
pi_186112726
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:10 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Ah tof! Thanks
Ben een beetje aan het rondkijken voor een goede shop. Afstand maakt me niet zozeer uit :)
Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoon :D
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:48 #156
356190 xBubbles
pi_186115289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoon :D
Welke shop is dat? :D
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:15:30 #157
484106 Kopjechino
pi_186116434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:46 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Welke shop is dat? :D
http://www.robstattoos.nl/

De site heeft verbeterpuntjes, maar ze posten ook veel op Facebook ;)
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:18:22 #158
356190 xBubbles
pi_186116473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:15 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

http://www.robstattoos.nl/

De site heeft verbeterpuntjes, maar ze posten ook veel op Facebook ;)
Thanks!
Ik ga maar eens rustig rondkijken, beetje verschillende shops binnenlopen/contact opnemen :D
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:19:12 #159
484106 Kopjechino
pi_186116487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:18 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Thanks!
Ik ga maar eens rustig rondkijken, beetje verschillende shops binnenlopen/contact opnemen :D
Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijk :)
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:44:12 #160
356190 xBubbles
pi_186116874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijk :)
True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Bali O+.. En dat is nu bijna een jaar geleden

Dus ik doe niks overhaast _O-
  Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 19:46:33 #161
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_186256289
Vandaag weer 2 uur gezeten *O*

Zal eens een foto maken als ie niet meer zo vers is
pi_186475383
Iemand tips voor tattooshops/artists op Bali?
pi_186475481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:44 schreef xBubbles het volgende:

[..]

True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Bali O+.. En dat is nu bijna een jaar geleden

Dus ik doe niks overhaast _O-
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
  zondag 28 april 2019 @ 13:14:23 #164
484106 Kopjechino
pi_186475500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 19:46 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag weer 2 uur gezeten *O*

Zal eens een foto maken als ie niet meer zo vers is
Plaats foto dan O+
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 13:23:54 #165
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_186475657
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Plaats foto dan O+
Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)

Maar ik heb nu wel een pikachu op mn been O+
  zondag 28 april 2019 @ 13:27:22 #166
484106 Kopjechino
pi_186475727
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)

Maar ik heb nu wel een pikachu op mn been O+
Oh wauw, komt het wel goed dan?

Omg Pikachu :D O+
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 19:05:20 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_186482650
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:27 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oh wauw, komt het wel goed dan?

Omg Pikachu :D O+
Yes inmiddels is het flink weggetrokken. Maar sowieso nice geworden _O_
  donderdag 2 mei 2019 @ 00:52:32 #168
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_186555823
quote:
https://instagram.com/bol(...)&igshid=rel00facezv8

Vriend van mij doet daar wel eens guestspots
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_186557435
quote:
https://www.instagram.com/sanurbigrock/

Ik ben bij deze geweest :)
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:44:29 #170
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186558049
Ik had een vraagje, ik laat morgen mijn bovenbeen tatoeëren, moet ik nog rekening houden qua kleding ,is het bijvoorbeeld handiger om in een trainingspak te komen dan in een jeans zodat Mn spijkerbroek er niet de hele tijd langs schuurt?

En ik heb normaal gesproken best harige benen, moet ik Mn benen van te voren al scheren?

En is het handig om een shortje mee te nemen? want kan me voorstellen dat mijn tattoeerder niet zit te wachten om de hele tijd hartstikke dicht op Mn onderbroek te zitten

Alvast bedankt
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:00:44 #171
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_186558273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef jigggy het volgende:
Ik had een vraagje, ik laat morgen mijn bovenbeen tatoeëren, moet ik nog rekening houden qua kleding ,is het bijvoorbeeld handiger om in een trainingspak te komen dan in een jeans zodat Mn spijkerbroek er niet de hele tijd langs schuurt?

En ik heb normaal gesproken best harige benen, moet ik Mn benen van te voren al scheren?

En is het handig om een shortje mee te nemen? want kan me voorstellen dat mijn tattoeerder niet zit te wachten om de hele tijd hartstikke dicht op Mn onderbroek te zitten

Alvast bedankt
Een wat lossere broek is wel aan te raden, bij mijn benen kies ik altijd voor een pantalon of een trainingsbroek en ik neem altijd zelf een voetbalbroekje mee om die tijdens het tatoeëren aan te doen. Nooit van te voren scheren, dat doen ze in de shop wel. Kans dat je bultjes of andere gekkigheid krijgt van het thuis scheren is altijd aanwezig.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:25:10 #172
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_186558587
Ik ben op zoek naar een ontwerp voor een cover up. Gaat om bovenarm, en wil hier iets hebben wat ook weer niet een massief zwart vlak wordt... Iemand goede ervaringen met iemand voor ontwerp? Artiest waar ik wil laten zetten is wel bekend (en nee nog niet daar gezeten voor ontwerp ivm wachtlijst).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 mei 2019 @ 18:25:38 #173
356190 xBubbles
pi_186569024
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:13 schreef Poes. het volgende:

[..]

[..]

Sanur Ink Tattoo. Is goed bevallen bij moeders en ik :Y
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:25:28 #174
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186570585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef sanger het volgende:
Ik ben op zoek naar een ontwerp voor een cover up. Gaat om bovenarm, en wil hier iets hebben wat ook weer niet een massief zwart vlak wordt... Iemand goede ervaringen met iemand voor ontwerp? Artiest waar ik wil laten zetten is wel bekend (en nee nog niet daar gezeten voor ontwerp ivm wachtlijst).
Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:32:01 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_186580668
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?
Ik moet even op zoek naar een foto. Komt er aan :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:31:26 #176
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186581602
Ik zit te wachten in de shop :D
Wish me luck
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:52:58 #177
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_186581973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef jigggy het volgende:
Ik zit te wachten in de shop :D
Wish me luck
Wat ga je nemen?
pi_186582993
Succes Jigggy :9
Ik mag over 2 weken weer O+
pi_186583068
Ik wil ook weer! Maar ik weet nog niet wat _O-
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:14:50 #180
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_186584306
Ik wil ook en weet al wel wat, maar ben nog niet uit over het ontwerp en waar.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_186585486
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:55 schreef DuW2 het volgende:
Herkenbaar "probleem" :D :Y
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:39:17 #182
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_186585550
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:55 schreef DuW2 het volgende:
Ik ken het. :D
M'n vriendin heeft nu een idee van een kompas in mijn hoofd geduwd. Vind het wel leuk maar toch eens goed over nadenken. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 16:07:09 #183
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186587056
Hij zit erop _O_

Straks piccas
  vrijdag 3 mei 2019 @ 16:32:09 #184
484106 Kopjechino
pi_186587521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef jigggy het volgende:
Hij zit erop _O_

Straks piccas
Nice :D
pi_186621345
quote:
Hij zit erop _O_

Straks piccas
Ben benieuwd, zet die foto’s hier neer :)
pi_186694144
Volgende week mag ik weer! Een artistieke zwaluw op de borst!

Nadeel van de borst is wel dat het altijd zichtbaar gaat zijn als je een wit hemd draagt van een dunnere stof. Maar ey....kleine bijkomstigheid.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 13:26:33 ]
pi_186694365
quote:
Hij zit erop _O_

Straks piccas
'Straks'..?
Mon 'en!
pi_186707355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 13:38 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

'Straks'..?
Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben. >:)
  donderdag 9 mei 2019 @ 09:48:17 #189
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186716427
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben. >:)
Een beetje zwaluw hoort natuurlijk op je voorhoofd te staan. ;)
pi_186720458
Mijn nieuwe aanwinst, op m'n onderarm.

donderdag 9 mei 2019 @ 14:24:14 #191
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186720922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:

[ afbeelding ]
Zo, die is gaaf!
  donderdag 9 mei 2019 @ 14:41:09 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_186721254
quote:

[ afbeelding ]
Eusj, bende weer geweest?! Vet geworden!
  donderdag 9 mei 2019 @ 14:42:42 #193
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_186721281
quote:

[ afbeelding ]
Tof!
pi_186721977
quote:

[ afbeelding ]
Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.
pi_186859493
Rib/buik tattoo staat. Sommige plekjes waren nasty. Zeker de lijnen. Maar viel me al met al mee.

Mijn bovenbeen daarentegen. Sodeju dat viel tegen!
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:00:01 #196
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186859513
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef J.Caesar het volgende:
Rib/buik tattoo staat. Sommige plekjes waren nasty. Zeker de lijnen. Maar viel me al met al mee.

Mijn bovenbeen daarentegen. Sodeju dat viel tegen!
Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzien
pi_186869169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzien
Net boven de knie...tering....dan liever m'n ribben :D
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:26:37 #198
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_186869315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:21 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.
Twentytwo tattoo
pi_186927124
Net tattoo 2 laten zetten op het bovenbeen.

Ik lees twee verschillende adviezen....
plastic na 3 uur eraf en wassen en eraf laten...
plastic eraf, wassen en weer plastic erop (3 dagen)
De eerste keer heb ik hat plastic niet meer terug gedaan. Het zou tegen het vlekken (bloed en inkt) zijn.
Wat doen jullie? Wel of niet 3 dagen plastic?
uit een aspergernest
  zaterdag 18 mei 2019 @ 13:36:50 #200
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186927145
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef wendytje het volgende:

De eerste keer heb ik hat plastic niet meer terug gedaan. Het zou tegen het vlekken (bloed en inkt) zijn.
Heb het er na 3 uur afgehaald en nooit meer opgedaan en is mooi geheeld
pi_186927203
Plastic eraf, waseen , smeren en laren droger. Absoluut geen folie terug erop doen. Tattoo is een schaafwond, die moet luchten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_186927538
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:42 schreef Vicky het volgende:
Plastic eraf, waseen , smeren en laren droger. Absoluut geen folie terug erop doen. Tattoo is een schaafwond, die moet luchten.
Dit ja.
pi_186927550
De nieuwste staat net 3 dagen, maar volgende afspraken staan alweer :o
  zaterdag 18 mei 2019 @ 14:40:43 #204
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_186928018
quote:

De eerste drie nachten folie.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 14:43:23 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_186928075
quote:

Geen folie, katoenen broek 's nachts.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 18 mei 2019 @ 15:02:55 #206
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186928357
quote:

Bovenbeen? Wel folie in de nacht voor een kleine week. Overdag geen strakke broeken dragen.
pi_186930134
Ik heb de folie niet meer terug gedaan (bovenarmen). Ik word helemaal gek van die folie en mijn artiest is zelf ook meer van laten luchten :9.
Ik heb eventuele vlekken gewoon weer uit het beddengoed gekregen. Er zat ook niet zoveel op, ik heb waarschijnlijk redelijk stil gelegen in mijn slaap :P

Gisteren het eerste deel van mijn 2e tattoo laten zetten *O*. Nu een paar maanden wachten tot de artiest weer in NL is :+.
pi_186931166
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Twentytwo tattoo
Dank je! Geweldige stijl heeft hij. Opgeslagen voor als het er ooit och eens van komt. 😉
pi_186932096
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 14:04 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dit ja.
bedankt!
Dacht ik zelf ook... schaafwond drogen aan de lucht.
Nu ook al geen wondvocht meer, dus....
En vlekken ben ik niet bang voor....is toch maar in bed _O-
uit een aspergernest
pi_186932577
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef wendytje het volgende:

[..]

bedankt!
Mijn been bloedde nog best lang na overigens.
Zou wel katoenen broek aandoen.
pi_186932603
Check overigens eens Chuey Quintanar _O_ _O_
  zaterdag 18 mei 2019 @ 19:16:05 #212
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_186932707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef wendytje het volgende:

[..]

bedankt!
Tot je vastplakt aan je bed en jezelf los moet scheuren.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 19:29:47 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_186932965
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Daarom katoenen broek. Dat wast tenminste los áls het vastplakt. 8-)

Niet dat ik überhaupt vastgeplakt ben, maar het idee. En meer zuurstof dan plastic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 19 mei 2019 @ 11:26:59 #214
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186960503
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dit dus. Je wilt toch geen inktverlies in je verse tattoo? Vind niet dat je een tattoo met een schaafwond moet vergelijken.
pi_186963707
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 11:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dit dus. Je wilt toch geen inktverlies in je verse tattoo? Vind niet dat je een tattoo met een schaafwond moet vergelijken.
Dat doet een tatoeëerder ook.. een tattoo IS een schaafwond. En je raakt echt geen inkt kwijt als je al vastgeplakt zou komen te zitten.

Je moet je tattoo niet afdekken met folie. Wassen, insmeren en iets met katoen aan doen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_186963945
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dat doet een tatoeëerder ook.. een tattoo IS een schaafwond. En je raakt echt geen inkt kwijt als je al vastgeplakt zou komen te zitten.

Je moet je tattoo niet afdekken met folie. Wassen, insmeren en iets met katoen aan doen....
Denk dat het er ook aan ligt wat je prettig vindt.Ik kan met voorstellen dat, indien je een langer genezingsproces niet erg vindt, plastic de voorkeur kan hebben.
pi_186964138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:14 schreef superkimmi het volgende:
Ik wil ook en weet al wel wat, maar ben nog niet uit over het ontwerp en waar.
Ik weet wat, waar & het ontwerp... Geld... :'(
pi_186966164

Vrijdag gezet.
pi_186966184
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 16:32 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]

Vrijdag gezet.
Damn! _O_
  zondag 19 mei 2019 @ 17:13:42 #220
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_186967131
quote:

[..]

Nee en bij korsten krabben/pulken ook niet.

Niet elke plek is af te dekken met katoen. Daarnaast is het een persoonlijke voorkeur lijkt mij.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:58:07 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186969405
quote:

[..]

Een tattoo is geen schaafwond. Hoe kom je daarbij? Word er bij een tattoo een deel van je huid weg geschaafd? Nee, er wordt iets in het pigment van je huid gezet.

Ik zweer bij het gebruik van folie. Geen korstjes of velletjes meer.
pi_186982012
One of a Kind
pi_186993303
Laat ik hier dan ook eindelijk posten. Na 10 jaar wachten gaat het dan eindelijk gebeuren...

Ik ga morgen naar Ania:

https://instagram.com/tattoo.by.ania?igshid=50xmsv1ivec4

Wordt een biggie op mijn rug. Ik ga morgen en overmorgen. Daarna moet ik even wachten tot ze weer in Europa komt.

Laat maar weten of jullie het leuk vinden om te volgen ;)
pi_187001915
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef An24 het volgende:
Laat ik hier dan ook eindelijk posten. Na 10 jaar wachten gaat het dan eindelijk gebeuren...

Ik ga morgen naar Ania:

https://instagram.com/tattoo.by.ania?igshid=50xmsv1ivec4

Wordt een biggie op mijn rug. Ik ga morgen en overmorgen. Daarna moet ik even wachten tot ze weer in Europa komt.

Laat maar weten of jullie het leuk vinden om te volgen ;)
Biggie als zijnde Notorious B.I.G of?
Anders wordt het een flink varken als je er 2 sessies voor moet komen!

Succes!
Het is absoluut mijn stijl niet, maar ze kan het zeer zeker wel!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2019 12:56:01 ]
pi_187002132
quote:
Van jou? Er zitten wel wat foutjes in...
Gek? kan je dat eten?
pi_187003727
Ook irritant, een artiest waar ik heel graag mijn buik/ ribben aan de andere kant mee vol wil laten zetten (dan is alles onder borst vol), reageert echt super traag op mails (1 week ertussen). Kreeg vorige week een mailtje dat augustus nog 1 gaatje was waar ik in zou kunnen. Binnen 2 minuten gereageerd, maar niets meer gehoord :'(
pi_187010758
Het werk van Didson trouwens _O_ _O_
Heeft weer een paar openingen in de agenda na ruim een jaar.

Gelijk maar projectje aangevraagd om hele been te laten zetten.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2019 20:41:45 ]
  vrijdag 24 mei 2019 @ 20:22:33 #228
356190 xBubbles
pi_187069584
Binnenkort bij Dutch Harbour langs, ontwerp doorspreken en afspraak maken O+
pi_187070374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 20:22 schreef xBubbles het volgende:
Binnenkort bij Dutch Harbour langs, ontwerp doorspreken en afspraak maken O+
Verwacht van dat doorspreken niet teveel.
Beste ervaringen zijn trouwens om een artiest te kiezen waarvan je al het werk aanspreekt, en die de vrije hand te geven.

Dit in plaats van ontwerpen tot in detail doorspreken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2019 06:13:08 ]
pi_187083354
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben B-)

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2019 17:04:12 ]
  zaterdag 25 mei 2019 @ 18:47:24 #231
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187084746
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben B-)

[ afbeelding ]
Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.
pi_187084824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.
De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.

Kijk er echt super naar uit!
  zaterdag 25 mei 2019 @ 18:54:56 #233
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187084843
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.

Kijk er echt super naar uit!
Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt. :)
pi_187085044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt. :)
Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier) :P
  zaterdag 25 mei 2019 @ 19:14:02 #235
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187085132
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier) :P
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
pi_187110230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Dat duurt nog een maand of 3 ;)
  maandag 27 mei 2019 @ 15:33:52 #237
356190 xBubbles
pi_187116182
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 21:11 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Verwacht van dat doorspreken niet teveel.
Beste ervaringen zijn trouwens om een artiest te kiezen waarvan je al het werk aanspreekt, en die de vrije hand te geven.

Dit in plaats van ontwerpen tot in detail doorspreken.
Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoor ;) maar thanks anyway voor de tip
pi_187118785
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoor ;) maar thanks anyway voor de tip
Mijn intentie was niet belerend ;)
Wat gaat het worden?
  maandag 27 mei 2019 @ 21:28:32 #239
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_187122234
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:

[ afbeelding ]
Noooo meen je niet, wat vet!

Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar :') ) op zoek naar een artiest.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_187122468
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar :') ) op zoek naar een artiest.
Check je Dm
pi_187123695
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:55 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Biggie als zijnde Notorious B.I.G of?
Anders wordt het een flink varken als je er 2 sessies voor moet komen!

Succes!
Het is absoluut mijn stijl niet, maar ze kan het zeer zeker wel!
Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1

[ Bericht 4% gewijzigd door An24 op 27-05-2019 22:51:50 ]
pi_187123804
Foto doet het niet. Te lang niet op fok foto gepost. Doe ik iets verkeerd?
  maandag 27 mei 2019 @ 23:26:19 #243
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_187124376
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

Check Dick van Tattoo center Alkmaar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_187126008
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1

[ afbeelding ]
Geen Flickr gebruiken ;)
  dinsdag 28 mei 2019 @ 13:16:34 #245
356190 xBubbles
pi_187130677
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Mijn intentie was niet belerend ;)
Wat gaat het worden?
Dat snap ik :) zo vatte ik het ook zeker niet op
Wil iets met een veer onder mijn sleutelbeen, maar dan met 2 of 3 bloemen erin verwerkt. Heb al een vlinder op m'n linker schouderblad, laten zetten in Bali. En Japans teken op rechter onderarm
pi_187143030
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 06:46 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Geen Flickr gebruiken ;)
Ah! Maar hij doet het bij jou wel :')
pi_187146916
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee.
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:23:12 #248
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187146936
quote:

[..]

Komt omdat 'ie nog in je cache staat. :Y

Erop klikken werkt wel, trouwens. Mooi. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187150931
quote:

[..]

Erop klikken werkt inderdaad wel.

Het is niet mijn stijl, maar wel mooi gezet ^O^
Ik ben bij dit soort werk wel altijd bang voor snelle degradatie als ik versies van zulke werken na enkele jaren zie. Hopelijk gaat dat goedkomen ^O^
pi_187276969
Vers van de naald O+

pi_187282249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:10 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Erop klikken werkt inderdaad wel.

Het is niet mijn stijl, maar wel mooi gezet ^O^
Ik ben bij dit soort werk wel altijd bang voor snelle degradatie als ik versies van zulke werken na enkele jaren zie. Hopelijk gaat dat goedkomen ^O^
Dank! Ja altijd een risico. Dan maar bijhouden. Maar ik hoor wel dat degradatie vaak gebeurt bij slecht overhoud van het lijf, zoals verkeerd in de zon. We zullen het zien ;)
pi_187282259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Komt omdat 'ie nog in je cache staat. :Y

Erop klikken werkt wel, trouwens. Mooi. O+
Thanks!
pi_187284937
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank! Ja altijd een risico. Dan maar bijhouden. Maar ik hoor wel dat degradatie vaak gebeurt bij slecht overhoud van het lijf, zoals verkeerd in de zon. We zullen het zien ;)
Zeker waar. En bijwerken kan altijd. hoe vaker ik dit soort werk zie, hoe mooier ik het vind worden. Ik vind het echter voor een man niet mooi.
pi_187308783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 08:39 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Zeker waar. En bijwerken kan altijd. hoe vaker ik dit soort werk zie, hoe mooier ik het vind worden. Ik vind het echter voor een man niet mooi.
Dit soort dingen ook niet? Doet ze ook!

https://www.instagram.com/p/Bu8XAg7Fm84/?igshid=i3xr7ptn6rpo
pi_187309709
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit soort dingen ook niet? Doet ze ook!

https://www.instagram.com/p/Bu8XAg7Fm84/?igshid=i3xr7ptn6rpo
Ik heb alleen fineline black&grey ;)
Dus dit staat daar wat ver vanaf!
pi_187316870
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ik heb alleen fineline black&grey ;)
Dus dit staat daar wat ver vanaf!
True!
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:39:25 #258
356190 xBubbles
pi_187420668
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef aapieannie het volgende:
Vers van de naald O+

[ afbeelding ]
Daaaaayuuuum O+
pi_187597877
vanochtend mn eerste laten zetten , zal straks als de folie er af is even pica maken!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_187621880

Foto is nog van gister , vandaag na wassen en verzorgen alweer wat mooier <3
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_187867708
Handig om eerst het folie af te knippen en nog mijn shirt aan te hebben :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_187867807
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:20 schreef Aiciu het volgende:
Handig om eerst het folie af te knippen en nog mijn shirt aan te hebben :')

Foto. Ik gebruik nooit folie na die van het zetten overigens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 18:30:09 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 18:53:22 #263
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187868122
quote:
8s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:30 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]

Die is wel mooi.
pi_187881412
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:29 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Foto. Ik gebruik nooit folie na die van het zetten overigens.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188208934
Net een 8 uur sessie op de ribben en buik gehad.
Toch wel vies hoor.....

Nog 8 te gaan.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 19:40:24 ]
  dinsdag 30 juli 2019 @ 20:14:42 #266
484106 Kopjechino
pi_188209689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:53 schreef Aiciu het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! :o
quote:
8s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:30 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]

Wauw :D
pi_189466753
Hier mijn 2 rib pieces. Een zwaluw en een La Catrina. In spoiler tags voor enige privacy ;)
De zwaluw is heel erg ingezoomed en lijkt niet strak. Is 'ie echter zeker wel! Daarom eentje van net na het zetten.

[ Bericht 18% gewijzigd door LPFAN op 27-10-2019 20:01:11 ]
pi_189603136
[quote]1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:14 schreef LosMuertos het volgende:
Hier mijn 2 rib pieces. Een zwaluw en een La Catrina. In spoiler tags voor enige privacy ;)
De zwaluw is heel erg ingezoomed en lijkt niet strak. Is 'ie echter zeker wel! Daarom eentje van net na het zetten.

Zal nog eens foto's posten :o :{w

[ Bericht 27% gewijzigd door LPFAN op 27-10-2019 20:01:52 (Op verzoek) ]
  donderdag 24 oktober 2019 @ 20:08:55 #269
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189603577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:53 schreef Aiciu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou was ik wel benieuwd :D
pi_189654033
Vandaag naar de tattoo beurs in Amsterdam geweest. Weer wat mooi werk gezien en voor de rest weer een leuke beurs :)
pi_189654454
foutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2019 19:58:12 ]
pi_189948962

Nieuwe aanwinst *O*
  vrijdag 15 november 2019 @ 06:52:51 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189949227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe aanwinst *O*
Oh, supergaaf!
Resistance is futile.
pi_189949273
quote:
[ afbeelding ]

Nieuwe aanwinst *O*
Heel mooi O+

Blijf zoiets een beetje plakken op kraakbeen?
pi_189949329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 07:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

Heel mooi O+

Blijf zoiets een beetje plakken op kraakbeen?
Dat zal de tijd moeten leren haha
pi_189949404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 07:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Dat zal de tijd moeten leren haha
Deed het extra pijn? Tov huid?
pi_189949573
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 07:36 schreef Poes. het volgende:

[..]

Deed het extra pijn? Tov huid?
Nee hoor, helemaal geen pijn
pi_190962759
Groetjes vanonder de naald.
pi_190964416
quote:
[ afbeelding ]

Nieuwe aanwinst *O*
Dat ziet er pijnlijk uit. Niets voor mij. :P
pi_190964425
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Groetjes vanonder de naald.
Wat laat je zetten?
pi_190964815
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:56 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Wat laat je zetten?
Alice in Wonderland leg sleeve. Dit is pas de eerste sessie, dus het zijn alleen nog maar losse plaatjes.
pi_190967625
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Alice in Wonderland leg sleeve. Dit is pas de eerste sessie, dus het zijn alleen nog maar losse plaatjes.
Oh tof. :) Ben wel erg benieuwd.
pi_192632280
Hebben meer mensen het gevoel dat een tattoo op één of andere manier gewoon niet bij hun lichaam past? Ik vind het echt ontzettend mooi en wil heel graag tattoos in de toekomst, maar als ik dan naar mezelf in de spiegel kijk dan vraag ik me af of het wel past, terwijl ik het wel ontzettend graag wil. Is het niet gewoon een kwestie van wennen net zoals een ander kapsel of een andere kledingstijl?

Mijn plan is iig om twee ringen om mijn arm te doen, een beetje zoals de artiest John Butler ook heeft, maar dan wel met grijze inkt ipv knalzwart. Daarna het langzaam een beetje opvullen met wat leuke afbeeldingen. Zie bijv de armplaatjes van de artiest Naomi Wild of illustraties die je op de covers van de Amerikaanse stripreeks Weird Tales ziet. Wil iig een tribals of rozen of standaard dingetjes.

Ik moet er nog over nadenken hoor, en het duurt ook nog wel even, maar wil het wel ontzettend graag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 15 april 2020 @ 16:36:39 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192632683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Discombobulate het volgende:
Hebben meer mensen het gevoel dat een tattoo op één of andere manier gewoon niet bij hun lichaam past? Ik vind het echt ontzettend mooi en wil heel graag tattoos in de toekomst, maar als ik dan naar mezelf in de spiegel kijk dan vraag ik me af of het wel past, terwijl ik het wel ontzettend graag wil. Is het niet gewoon een kwestie van wennen net zoals een ander kapsel of een andere kledingstijl?

Mijn plan is iig om twee ringen om mijn arm te doen, een beetje zoals de artiest John Butler ook heeft, maar dan wel met grijze inkt ipv knalzwart. Daarna het langzaam een beetje opvullen met wat leuke afbeeldingen. Zie bijv de armplaatjes van de artiest Naomi Wild of illustraties die je op de covers van de Amerikaanse stripreeks Weird Tales ziet. Wil iig een tribals of rozen of standaard dingetjes.

Ik moet er nog over nadenken hoor, en het duurt ook nog wel even, maar wil het wel ontzettend graag.
Knalzwart blijft dat niet he, dus ga niet voor grijs omdat je dat denkt dat zwart te aanwezig is.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:00:44 #285
50442 DaMook
pi_192634837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Discombobulate het volgende:

Het wordt sowieso een beetje grijzig. Alleen net na het zetten zijn ze echt zwart.

pi_192984233
Hopelijk gaat mijn afspraak deze maand door met het goede nieuws van vanavond.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 7 mei 2020 @ 06:52:17 #287
50442 DaMook
pi_192988077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:20 schreef Aiciu het volgende:
Hopelijk gaat mijn afspraak deze maand door met het goede nieuws van vanavond.
Ik heb ook al geappt voor een nieuwe afspraak, maar zal wel druk zijn.

pi_192989639
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2020 06:52 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb ook al geappt voor een nieuwe afspraak, maar zal wel druk zijn.
Nieuwe afspraken zal wel een paar weken duren denk ik.
Heb zelf ook een afspraak in corona zien opgaan, dus ik vermoed dat ze mij daarover wel bellen. Afspraak van mei staat gelukkig al.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 7 mei 2020 @ 20:23:15 #289
50442 DaMook
pi_193001075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:21 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nieuwe afspraken zal wel een paar weken duren denk ik.
Heb zelf ook een afspraak in corona zien opgaan, dus ik vermoed dat ze mij daarover wel bellen. Afspraak van mei staat gelukkig al.
Na het is een minitje op mijn vinger, 10 minuten werk. Hoop dat ie hem tussendoor wil doen komende week. Herinnering aan mijn overleden vriendin die die ook had. Maar ik zal het komende dagen wel horen van hem.

vrijdag 8 mei 2020 @ 12:18:04 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193012737
Ik wacht rustig af op het opnieuw inplannen van bijwerken + nieuw plaatje erbij :). Zin innnnn
pi_193021432
Vandaag bericht gehad dat afspraak doorgaat over 2 weken _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:25:26 #292
50442 DaMook
pi_193029802
Yes, kan de 12e :) .

zaterdag 9 mei 2020 @ 13:24:20 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193030494
19 juni, nog even geduld maar ach *O*
  zaterdag 9 mei 2020 @ 23:45:00 #294
50442 DaMook
pi_193041080
Mooi hoe iedereen hier zo fanatiek is voor een nieuwe of af/bijwerken :D . Ofja, iig 3 personen :P .

zondag 10 mei 2020 @ 09:29:13 #295
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_193045317
Ik mag de 21e *O*
Afspraak stond officieel voor 2 april.

Wel benieuwd wie de tattoo gaat zetten. Ik kreeg berichtjes van iemand anders berichtjes over mn tattoo. Al maakt t me weinig uit. Diegene waar ik berichtjes van kreeg heeft mn laatste tattoo gezet, dus ik weet dat er sowieso iets moois komt te staan.
  zondag 10 mei 2020 @ 11:08:05 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193046457
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef DaMook het volgende:
Mooi hoe iedereen hier zo fanatiek is voor een nieuwe of af/bijwerken :D . Ofja, iig 3 personen :P .
Hehe, ja ik heb het virus weer goed te pakken :P. Denk ook dat er binnen een paar maanden wel weer een nieuwe afspraak is.
  zondag 10 mei 2020 @ 19:42:57 #297
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_193052404
Mooi dat jullie allemaal weer mogen O+ die van mij was vlak voor de crisis afgemaakt: 13 maart.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:47:41 #298
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_193066845
Jaaaa ik mag ook eindelijk weer. Vandaag afspraak gemaakt en maandag kan ik al terecht! Wordt een tijger op mijn onderarm, bovenarm is al in gebruik genomen door een hond en een adelaar :)
  maandag 11 mei 2020 @ 15:53:10 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193066946
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2020 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Mooi dat jullie allemaal weer mogen O+ die van mij was vlak voor de crisis afgemaakt: 13 maart.
Heb je een foto :)?
  maandag 11 mei 2020 @ 15:53:28 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193066950
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik mag de 21e *O*
Afspraak stond officieel voor 2 april.

Wel benieuwd wie de tattoo gaat zetten. Ik kreeg berichtjes van iemand anders berichtjes over mn tattoo. Al maakt t me weinig uit. Diegene waar ik berichtjes van kreeg heeft mn laatste tattoo gezet, dus ik weet dat er sowieso iets moois komt te staan.
Welke shop ga je?
  maandag 11 mei 2020 @ 16:00:02 #301
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_193067029
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: