Verwacht van dat doorspreken niet teveel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:22 schreef xBubbles het volgende:
Binnenkort bij Dutch Harbour langs, ontwerp doorspreken en afspraak maken
Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben
[ afbeelding ]
De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deze is wel van hele eenzame klasse. Prachtig om te zien.
Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
De artiest die het gaat zetten is ook echt een bekende naam in de b/w finelining wereld. Wil hem hier even niet neerzetten i.v.m herkenning.
Kijk er echt super naar uit!
Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier)quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk word je tattoo net zo. Dan bof je echt.
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Dat ga ik wel verwachten (en stiekem nog mooier)
Dat duurt nog een maand of 3quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:11 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Verwacht van dat doorspreken niet teveel.
Beste ervaringen zijn trouwens om een artiest te kiezen waarvan je al het werk aanspreekt, en die de vrije hand te geven.
Dit in plaats van ontwerpen tot in detail doorspreken.
Mijn intentie was niet belerendquote:Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste tattoo, ik weet ondertussen wel een beetje hoe het werkt hoormaar thanks anyway voor de tip
Noooo meen je niet, wat vet!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef J.Caesar het volgende:
31 juli en 14 augustus mogen we weer! Een La Catrina/Dia de los muertos over de buik/ribben
[ afbeelding ]
Check je Dmquote:Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Noooo meen je niet, wat vet!
Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar) op zoek naar een artiest.
Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:55 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Biggie als zijnde Notorious B.I.G of?
Anders wordt het een flink varken als je er 2 sessies voor moet komen!
Succes!
Het is absoluut mijn stijl niet, maar ze kan het zeer zeker wel!
Check Dick van Tattoo center Alkmaar!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Noooo meen je niet, wat vet!
Ik wil ook een La Catrina halve sleeve op m'n bovenarm! Maar nog altijd (al meer dan een jaar) op zoek naar een artiest.
Geen Flickr gebruikenquote:Op maandag 27 mei 2019 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Aardig groot! Deel 1 is nu af. In augustus komt deel twee: een gesloten litus op mijn heup, die met blaadjes via mijn zij verbinding maakt met deel 1
[ afbeelding ]
Dat snap ikquote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Mijn intentie was niet belerend![]()
Wat gaat het worden?
Komt omdat 'ie nog in je cache staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |