abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2019 @ 10:05:17 #1
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185513599


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_185515214
Leuke tattoo, Sara :)
Tap tap tap
  zondag 10 maart 2019 @ 13:33:23 #3
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185517448
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Leuke tattoo, Sara :)
Dank je. :*

Ik heb geen kik gegeven tijdens het zetten. Mijn pijngrens ligt hoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-03-2019 20:08:55 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 10 maart 2019 @ 20:00:26 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_185525900
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef DaMook het volgende:
Vandaag maar weer eens wat laten zetten. Zat al een hele tijd in mijn hoofd. Rechter enkel.

[
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 10 maart 2019 @ 21:09:17 #5
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185528076
Vond de pijn bij allemaal erg meevallen, maar die op mijn ribben deed toch wel even pijn :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185534700
Ik vraag me af... Wat vindt men hier van Ink Master? Al dan niet de Nederlandse versie...

Vind het persoonlijk zeer vermakelijke TV, met af en toe goede plakplaatjes. Maar met "echt" tattoeren heeft het dan weer niets te maken :+
pi_185534737
Nederlandse versie is echt een lachertje vergeleken de Amerikaanse versie. Kan er niet naar kijken.
pi_185534739
De Amerikaanse variant heeft een aantal geweldige deelnemers/winnaars maar dat hele strategie gedoe , waar bv Christian heel erg goed in is , vind ik minder.
  maandag 11 maart 2019 @ 09:27:09 #9
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_185535038
Die pijnfoto.

Ik vond mijn kuit vele malen pijnlijker dan de binnenkant van mijn arm

Schouder, borst en buitenkant arm zijn een eitje :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 11 maart 2019 @ 09:29:50 #10
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185535068
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
Die pijnfoto.

Ik vond mijn kuit vele malen pijnlijker dan de binnenkant van mijn arm

Schouder, borst en buitenkant arm zijn een eitje :Y
Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 11 maart 2019 @ 09:31:36 #11
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_185535093
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]

Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Oh. Ik heb er wel meer dan 1 :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 11 maart 2019 @ 09:41:34 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185535239
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Ik vraag me af... Wat vindt men hier van Ink Master? Al dan niet de Nederlandse versie...

Vind het persoonlijk zeer vermakelijke TV, met af en toe goede plakplaatjes. Maar met "echt" tattoeren heeft het dan weer niets te maken :+
Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.

quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef sararaats het volgende:
[..]

Ja weet ik maar het blijft bij 1 tattoo.
Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben. :P
soooo, da's mooi!
pi_185535322
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Vind het vreselijk. Een heel nest aan ego's en posers bij elkaar. Heb alleen wat sympathie voor de presentator die het niet zo serieus lijkt te nemen. De Nederlandse versie is tenenkrommend slecht.
Idd, maar ik blijf toch kijken :')
quote:
[..]

Dat roepen veel mensen voordat ze een tweede tattoo hebben. :P
Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgende :')
pi_185535459
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nederlandse versie is echt een lachertje vergeleken de Amerikaanse versie. Kan er niet naar kijken.
Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen :P ); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc.. :') Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is :X Sorry; not buying it.

NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig :)

Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen :') _O-

Eigenlijk is het gewoon een komisch programma :')

Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn :+
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...' :+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 maart 2019 @ 09:59:29 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185535461
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]

Idd, maar ik blijf toch kijken :')[..]

Had ik ook... Ben nu al tijden aan het sparen voor m'n volgende :')
Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.

Dit jaar neem ik geen tattoo's meer. Ben even door ideeën heen. Heb er inmiddels al 33. :P
soooo, da's mooi!
  maandag 11 maart 2019 @ 10:09:21 #16
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_185535580
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Ik kijk ook nog wel hoor. Hoop altijd dat er nog meer freaks bij komen, haha.

Dit jaar neem ik geen tattoo's meer. Ben even door ideeën heen. Heb er inmiddels al 33. :P
33! :@

Is dat dat 1 geheel of gewoon 33 losse?

Ik heb er 6
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_185535852
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen :P ); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc.. :') Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is :X Sorry; not buying it.

NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig :)

Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen :') _O-

Eigenlijk is het gewoon een komisch programma :')

Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn :+
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...' :+ )
Kan me zo niets van die drama die jij benoemd herinneren, maar dat zal aan mij liggen. Dat hoeft inderdaad niet zo van mij. Ik doelde eigenlijk meer op de kwaliteit.

Maar vind het ook gewoon irritant om naar een Nederlandse versie te kijken. Net alsof ze een voice-over hebben gedaan.
  maandag 11 maart 2019 @ 10:35:01 #18
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_185535939
Ink Master, tsja. Als ik alleen zit heb ik het nog wel een aanstaan als achtergrondruis, dus af en toe eens opkijken naar wat ze gedaan hebben zeg maar. (Want plaatjes kijken O+) Wel alleen de Amerikaanse, ik erger me in de voorstukjes al dood aan de Nederlands/Belgische-versie. :')

En m'n eerste heb ik nu iets meer dan een jaar en totaal nog geen plannen voor iets anders. *O* Goed voor de bankrekening wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185536075
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ink Master, tsja. Als ik alleen zit heb ik het nog wel een aanstaan als achtergrondruis, dus af en toe eens opkijken naar wat ze gedaan hebben zeg maar. (Want plaatjes kijken O+) Wel alleen de Amerikaanse, ik erger me in de voorstukjes al dood aan de Nederlands/Belgische-versie. :')

En m'n eerste heb ik nu iets meer dan een jaar en totaal nog geen plannen voor iets anders. *O* Goed voor de bankrekening wel. :+
tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niks :+ en mn rug is ook alweer 4 jaar geleden :D
ik ga gewoon meteen voor grote joekels; dat scheelt kuch :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 maart 2019 @ 10:45:45 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_185536120
Tattoo's O+ misschien binnenkort in Barcelona 1 laten zetten. Wil nog steed siets met blauwe druifjes aan de binnenkant van m'n bovenarm en daar een artiest gezien die toffe florals zet. Eens zien wat dat daar kost.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 11 maart 2019 @ 10:46:10 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_185536128
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

tss mn 1ste en 2de zat ongeveer 8 jaar; zegt niks :+ en mn rug is ook alweer 4 jaar geleden :D
ik ga gewoon meteen voor grote joekels; dat scheelt kuch :')
Zou dat het zijn ja? Gewoon zo'n formaat dat je weer even "genezen" bent voorlopig? :D

Qua plaats-management wel praktisch, naast failliet zou ik ook "vol" zijn als ik het tempo van sommigen zou volgen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185536831
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]

Wel? Die amerikaanse kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik kijk er naar om de tattoos en omdat er af en toe erg mooie designs voorbij komen (en ook mooi om te zien hoe sommigen bepaalde stijlen echt niet kunnen :P ); maar al die nep-drama er omheen vind ik vreselijk. Als ik de Amerikaanse versie moet geloven; is iedereen zowat dakloos geweest/of in gevangenis gezeten/verlaten, mishandeld etc etc.. :') Het zijn me toch een partij droeftoeters bij elkaar waar tattoeëren het enige lichtpunt in hun leven is :X Sorry; not buying it.

NL is soms ook wat nep-drama maar toch een pak minder. En de flash challenges zijn ook wel grappig :)

Ook kan ik de canvassen eigenlijk niet serieus nemen :') _O-

Eigenlijk is het gewoon een komisch programma :')

Hier nog steeds de wens voor een half-sleeve maar ik ben er design-wise nog niet uit en qua tattoeerder ook nog niet. Ik had een idee doorgestuurd naar Mara van ink society anderhalf jaar geleden toen haar agenda weer open ging, maar toen werd ik niet geselecteerd en... daarna werd ik zwanger; dus is het verschoven tot de lange termijn :+
Vast dat er nog wel meer op mijn lijf komt (tot ergernis van mijn moeder die zei - na de tattoo op mijn rug - 'ja dit is wel leuk maar meer ga je toch niet laten doen he? Nee toch? Niet ergens zichtbaars ofzo he...' :+ )
Tattoo Mania in Apeldoorn is een goede :X
pi_185537014
Bij Gerrit ? Niet de stijl die bij mij past :7

En sowieso ben ik er toch nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.. en waar... (alsnog bovenbeen met deel naar onderbeen toe...? Of toch half sleeve... offff...). Dus tot die tijd parkeer ik het tattoo-idee nog even. Het heeft me ook 3 jaar geduurd voor ik eindelijk mijn rug heb laten doen en wat ik precies wou :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 11:50:12 #24
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_185537401
Iemand hier de huillach al ergens getatoeëerd? Had een idee daarover. Leek me wel lachen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_185538166
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Bij Gerrit ? Niet de stijl die bij mij past :7

En sowieso ben ik er toch nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.. en waar... (alsnog bovenbeen met deel naar onderbeen toe...? Of toch half sleeve... offff...). Dus tot die tijd parkeer ik het tattoo-idee nog even. Het heeft me ook 3 jaar geduurd voor ik eindelijk mijn rug heb laten doen en wat ik precies wou :+
Gerrit idd. Dude kan, imo, veel verschillende stijlen. Denkt ook (bij mij iig) mee met klant. Ik kwam daar ooit met een idee voor ontwerp & hij heeft het grootendeels aangepast en veel mooier gemaakt. Niet dat ik het geld heb daar voor, maar soit. Papiertje met zijn schets ligt mooi in m'n la te wachten op financiële middelen dan meteen weer afspraak maken...

Kan niet wachten & dat wordt dan m'n 2e *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')