Awww...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Helaas, er stonden geen credits bij..
Tering wat een aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)erik_is_spotgoedkoop
Legendarisch
Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij in de wijk zitten twee tattoo shops en hun websites staan nou niet bepaald vol met mooie tatoeagesIk heb een kleine eenvoudige tattoo maar die vertrouwde ik ze echt niet toe, voor geen goud. "Waarom ben je niet naar die en die gegaan, zit bij je om de hoek!" Ik wil graag dat de lijntjes op elkaar aansluiten
Ja precies.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Sta je soms van versteld hè, dat zo'n shop bestaansrecht heeft.
In Eindhoven zitten er ook een paar waar ik niet snel naartoe zou gaan. Deze bijvoorbeeld: http://www.pigmentaltattoo.com/tattoos.html
*proest*quote:Op maandag 25 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies.
Deze zijn van hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed naar de tatoeëerder luisteren.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij
En zijn katoenen Hema shirts goed om te dragen?
Bepanthen of hoe je dat ook schrijft. Heb zelf die speciaal voor tattoo’s. Geen idee of je dat in NL ook kan kopen. Gewone voldoet ookquote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef murp het volgende:
Mijn vrouw laat morgenmiddag iets van schouder maar schouder tatoeëren. Hoe moet ik dat verzorgen? Ze kan er zelf niet bij
En zijn katoenen Hema shirts goed om te dragen?
Oeh prettyquote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.
Wilde ‘m zelf al heeeeeeel lang maar ik had in januari gewoon geen zin
Ik doe ‘m trouwens op mijn rug
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat het worden. De vriend waar ik in januari mee naar Spanje was had dit laten zetten.
Wilde ‘m zelf al heeeeeeel lang maar ik had in januari gewoon geen zin
Ik doe ‘m trouwens op mijn rug
Het is pas maart hèquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Een (volgens mij relatief flinke) tattoo laten zetten icm met bikinitijd? Of ben ik vorig jaar zomer te spastisch geweest en heb ik voor de kat z'n kut met 30+ graden lange mouwen gedragen buiten?
Cool! Zwaluwen zijn tofquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:28 schreef DaMook het volgende:
Net de 2e, maar de 3e komt er binnenkort aan. 3 kleine zwaluwen op de binnenkant van mijn enkel.
Zit nog te twijfelen over een andere, voor mijn ongeboren kind.
Hele simpele wel hoorquote:
Ook weleens aan gedacht, mijn katten hun pootje op zo'n inktkussentje en dan op papier, maar betwijfel of dat mooi wordt.quote:
Gondor!quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gondor!
Trouwens die tattoo pain chart is echt onzin, heb zowel de buitenkant van mijn ellebogen getatoeëerd als mijn linker schouder, en mijn ellebogen waren zo veel pijnlijker dan mijn schouder was. Van mijn schouder merkte ik nauwelijks watmoet mijn ellebogen ooit nog af laten maken, maar kijk er zo tegen op
Tool - Parabolaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schouder tattoo toen die pas gezet was, zo'n 7 jaar geleden
diegene die weet waar het van is krijgt een koekje
Google telt nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tool - Parabola
Google is your friend 🤣🤣
Zo'n mooie tekst in dat nummer van Toolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schouder tattoo toen die pas gezet was, zo'n 7 jaar geleden
diegene die weet waar het van is krijgt een koekje
Ja had ‘t al opgegeven. Probeer het morgen nog een keer. Wel vaker dat TinyPic niet doet wat ik wil.quote:
Is dit de ware grootte van de tattoo?quote:Op maandag 1 april 2019 01:03 schreef Kalebatz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boven mijn enkel volgende maand. Nu al zin in!
Centimeter of 13 gaat ie wordenquote:Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dit de ware grootte van de tattoo?
Haha, ben benieuwd!quote:
Wat ga je laten zetten?quote:Op maandag 1 april 2019 15:15 schreef Miezziej het volgende:
Ik mag over ongeveer anderhalve maand weer
1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.quote:
Kersenbloesems zijn altijd mooi. Die heb ik ook!quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
1 of 2 vogels met bloemen, waarschijnlijk kersenbloesem op mijn rechterbovenarm. Links heb ik 2 lotusbloemen dus wil een beetje in het thema blijven.
Ik weet nog niet precies wat het wordt, de artiest zit nu in het buitenland en ik heb globaal omschreven wat ik wilde en dat ze het verder zelf mag ontwerpen. Ik ben totaal niet artistiek dus weet nooit zo goed wat ik zou moeten doen, laat de professional daar maar over nadenken. Zelfde artiest als mijn andere tattoo.
Site doet het niet, want; adblock.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool
https://www.boredpanda.com/cross-stitch-embroidery-tattoo/
Ik vind de bloemen erg tofquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Misschien al bekend hier, maar ik kwam net borduursels tegen, dat was voor mij nieuw. Vind ze best cool
Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertjequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst. Matching tattoo's met m'n zoon
Dat klinkt heel gayquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nice, al doet het me meteen aan mijn ex denken, ik was vlindertje.
Ik zag ze ook gisteren. Zo mooiquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:
Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.quote:
Maar goed dat het je ex isquote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja, hoe dat zo gekomen is weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Zij spinnetje.
De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leurquote:Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waar heb jij ze laten zetten? Die boom
Ah tof! Thanksquote:Op maandag 8 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De leeuw in Ossendrecht, de rest in Etten-Leur
Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoonquote:Op maandag 8 april 2019 20:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah tof! Thanks
Ben een beetje aan het rondkijken voor een goede shop. Afstand maakt me niet zozeer uit
Welke shop is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rob in Ossendrecht is echt heel erg goed. Wel lange wachtlijsten, maar zou het daar voor over hebben. Kunstwerken maken hun gewoon
Thanks!quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
http://www.robstattoos.nl/
De site heeft verbeterpuntjes, maar ze posten ook veel op Facebook
Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga maar eens rustig rondkijken, beetje verschillende shops binnenlopen/contact opnemen
True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Baliquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker je tijd voor nemen, is erg belangrijk
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
True! Tussen idee in mijn hoofd en werkelijk zetten van eerste tattoo zat 5 jaar. Die heb ik 5 a 6 jaar gehad voordat de 2e gezet werd in Bali.. En dat is nu bijna een jaar geleden
Dus ik doe niks overhaast
quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
Iemand tips voor tattooshops/artists op Bali?
Plaats foto danquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:46 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag weer 2 uur gezeten![]()
Zal eens een foto maken als ie niet meer zo vers is
Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)quote:
Oh wauw, komt het wel goed dan?quote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Even wachten tot ie chill is, veel gezeik ermee gehad (mn bepanthen was ik allergisch voor of de bepanthen versterkte het verbranden door de zon oid, dus hij was compleet fucked.)
Maar ik heb nu wel een pikachu op mn been
Yes inmiddels is het flink weggetrokken. Maar sowieso nice gewordenquote:Op zondag 28 april 2019 13:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh wauw, komt het wel goed dan?
Omg Pikachu![]()
https://instagram.com/bol(...)&igshid=rel00facezv8quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
https://www.instagram.com/sanurbigrock/quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef Pollylucky het volgende:
Een wat lossere broek is wel aan te raden, bij mijn benen kies ik altijd voor een pantalon of een trainingsbroek en ik neem altijd zelf een voetbalbroekje mee om die tijdens het tatoeëren aan te doen. Nooit van te voren scheren, dat doen ze in de shop wel. Kans dat je bultjes of andere gekkigheid krijgt van het thuis scheren is altijd aanwezig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef jigggy het volgende:
Ik had een vraagje, ik laat morgen mijn bovenbeen tatoeëren, moet ik nog rekening houden qua kleding ,is het bijvoorbeeld handiger om in een trainingspak te komen dan in een jeans zodat Mn spijkerbroek er niet de hele tijd langs schuurt?
En ik heb normaal gesproken best harige benen, moet ik Mn benen van te voren al scheren?
En is het handig om een shortje mee te nemen? want kan me voorstellen dat mijn tattoeerder niet zit te wachten om de hele tijd hartstikke dicht op Mn onderbroek te zitten
Alvast bedankt
Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef sanger het volgende:
Ik ben op zoek naar een ontwerp voor een cover up. Gaat om bovenarm, en wil hier iets hebben wat ook weer niet een massief zwart vlak wordt... Iemand goede ervaringen met iemand voor ontwerp? Artiest waar ik wil laten zetten is wel bekend (en nee nog niet daar gezeten voor ontwerp ivm wachtlijst).
Ik moet even op zoek naar een foto. Komt er aanquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe ziet je huidige tattoo er dan uit?
Wat ga je nemen?quote:
Ik ken het.quote:
Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben.quote:
Een beetje zwaluw hoort natuurlijk op je voorhoofd te staan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen of ik de zwaluw op mijn borst laat zetten of op de voorkant/zijkant van mijn ribben.
Zo, die is gaaf!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst, op m'n onderarm.
[ afbeelding ]
Eusj, bende weer geweest?! Vet geworden!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzienquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef J.Caesar het volgende:
Rib/buik tattoo staat. Sommige plekjes waren nasty. Zeker de lijnen. Maar viel me al met al mee.
Mijn bovenbeen daarentegen. Sodeju dat viel tegen!
Net boven de knie...tering....dan liever m'n ribbenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vond ik juist prima te doen, alleen inkleuren was ff afzien
Twentytwo tattooquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:21 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Wow! Wie heeft die gezet? Is echt mooi geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |