weten we nog nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef Nizno het volgende:
ow ze hebben het toch daar te horen gekregen
Jamie is de molquote:
Exact. Vreselijk. Volgend seizoen denkt Rik ook ineens dat hij TV-god is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze dit zo leuk vinden ofzo... sinds het van de donderdag af is is het zo commecieel als de pest
dat zei Rik netquote:
Ra ra raquote:
Niet heel erg. Maar wil gewoon acties zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Moira. het volgende: [..] Ik moet zeggen dat het wel frustratie scheelt als je dat bij voorbaat al verwacht. Sinds het hele livegebeuren is het al om te janken, en vorig jaar was het alleen nog maar harder janken, dus dit jaar zal 't wel weer even kut zijn
Ik hoop het voor ze, dat van vorig jaar was echt kutquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef Cootz het volgende:
Hebben ze het nou daar te horen gekregen of niet?
De regie is de mol.quote:
misschien molt iequote:
wij allemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet heel erg. Maar wil gewoon acties zien
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef Cootz het volgende:
Hebben ze het nou daar te horen gekregen of niet?
+1quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De regie is de mol.
KUT! Dat wilde ik doen, met een bord naar VondelCS met dat erop!
#jesuisdemolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef franklop het volgende:
Laat ik maar eerlijk zijn.
IK ben de mol
Wel degenen die duizenden euro's uit de pot gehaald hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De regie is de mol.
KUT! Dat wilde ik doen, met een bord naar VondelCS met dat erop!
Nee ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef franklop het volgende:
Laat ik maar eerlijk zijn.
IK ben de mol
Ik sta hier al een tijdjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef Renesite het volgende:
Davina michelle zou wel zeggen
HET DUURT TE LANG
doen ze ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:49 schreef DaMart het volgende:
Ja, gooi die intro er nog even tussendoor.
IK HAD GELIJKquote:
Ja, gaaf, zo'n grote hint in de leaderquote:
nice gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:50 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst vanaf het begin de mol juist.
Nouja, 'hint'quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gaaf, zo'n grote hint in de leader
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
Als Sarah de winnaar is heb ik iig van het begin van de prono nog ergens punten
irritante afleveringquote:
Irritante allesquote:
1quote:
Knap als je dat zagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gaaf, zo'n grote hint in de leader
Heb vanaf aflevering twee alleen maar Merel, Sarah, Niels genoemd, helaas Merel en Sarah omgedraaidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
Als Sarah de winnaar is heb ik iig van het begin van de prono nog ergens punten
Dat inderdaad. Hier laat ik Melfest voor schietenquote:
verklaar u naderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Betekent dat Televizier ÉCHT een fout heeft gemaakt ook laatst.
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gewoon 10 FOK!kers laten meedoenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
Kunnen we niet met dit hele topic gaan protesteren bij de avro om dit circus volgend jaar te voorkomen?
Vertelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
je denkt dat dat lukt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
Kunnen we niet met dit hele topic gaan protesteren bij de avro om dit circus volgend jaar te voorkomen?
Echt hč, het lijkt de Sinterklaas intocht wel ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
L in meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand dat fragment vd puzzelstukken in het meer?
Is elk jaar zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hier laat ik Melfest voor schieten
Hoedje in de rivier mieteren enzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop op goeie molacties. Heb geen flauw idee wat voor mol Merel zou zijn. Maar hoop dat ze toffe shit heeft uitgevreten
Televizier had afgelopen donderdag al een foto van hun nieuwe nummer met Merel vol op de cover. "WIE WAS DE MOL - wie trapte in Merels valstrik?"quote:
Aaaaaaaaaahquote:
Maar het wordt elk jaar weer ergerquote:
Damn. Hoe wisten zij het dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Televizier had afgelopen donderdag al een foto van hun nieuwe nummer met Merel vol op de cover. "WIE WAS DE MOL - wie trapte in Merels valstrik?"
Maar dat hadden we weken geleden al. Is dat alles?quote:
owquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Televizier had afgelopen donderdag al een foto van hun nieuwe nummer met Merel vol op de cover. "WIE WAS DE MOL - wie trapte in Merels valstrik?"
Nee, haar gezicht stond op de complete puzzel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat hadden we weken geleden al. Is dat alles?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jamie zat sowieso lekker aan de damesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef roos94 het volgende:
Jamie heeft zich zo hard afgetrokken op Merel
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef roos94 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Hier, Libelle schreef er over. https://www.libelle.nl/me(...)geluk-bekendgemaakt/quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Legendarisch, het hoedje waar we nog jaren over zullen praten.
Hij had op zoveel meer gehoopt op die kamer....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef roos94 het volgende:
Dat zal bij de regie van widm janken zijn geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is toch veel te oud voor hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef roos94 het volgende:
Televizier heeft nauwe banden met de AVRO. Vroeger had je het programma AVRO's Televizier, en natuurlijk de Televizierring.quote:
Volgens mij wordt hij ook helemaal wild van zichzelfquote:
Maar hoe konden zij dat weten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier, Libelle schreef er over. https://www.libelle.nl/me(...)geluk-bekendgemaakt/
Wat dom van zequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Televizier heeft nauwe banden met de AVRO. Vroeger had je het programma AVRO's Televizier, en natuurlijk de Televizierring.
Dat sowieso. Vond hem schijtirritant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij ook helemaal wild van zichzelf
Nee, die muurschildering stond eropquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:55 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Nee, haar gezicht stond op de complete puzzel.
leuke pasjes liggen daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Deze gekregen voor als het inderdaad Merel was, dus bij dezen. Proost.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:
Thanksquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier, Libelle schreef er over. https://www.libelle.nl/me(...)geluk-bekendgemaakt/
Jamie is het daar mee eensquote:
Mensen willen geen spoilers dus op zich wel goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet dat die te vroeg verschenen Televizier hier niet nieuws was johAnders had ik het wel gepost
dit zei ik hier ook alquote:
nee johquote:
Matig maximum ook wel voor zo'n enorm gehyped programmaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef Moira. het volgende:
Van het mogelijke ¤47.000 naar het laagste potbedrag ooit: ¤10.150
Ik denk dat er flink in hun budget geknipt is waardoor ze ook al die liveshit en kaartverkoop moeten doen enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matig maximum ook wel voor zo'n enorm gehyped programma
Dat betalen WIJ wel he. Maar goed dat het zo laag is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dat doe je wel vakerquote:
Ja, dat maximum is toch volstrekt onbereikbaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pik een tonnetje weg bij Van Nieuwkerk en voeg het toe aan de prijs van WIDMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat betalen WIJ wel he. Maar goed dat het zo laag is.
Rik was de eerstequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf het begin geroepen 'Merel is de mol, want...'
Hier komt mijn beredenering: al jaren willen ze een journaalmedewerker als mol. Dat mogen ze bij productie niet, want NOS verbiedt journalisten en medewerkers als MOL te fungeren; het zou de betrouwbaarheid van het nieuws tenietdoen. Wtf.
...Dus enter RTL(!) Nieuws anchor Merel Westrik. En zeker na vorig jaar met Simone wist ik: dit jaar wordt het hoe dan ook een nieuwsanchor. Merel in de serie? Bingo.
Waterdicht!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier komt mijn beredenering: al jaren willen ze een journaalmedewerker als mol. Dat mogen ze bij productie niet, want NOS verbiedt journalisten en medewerkers als MOL te fungeren; het zou de betrouwbaarheid van het nieuws tenietdoen. Wtf.
...Dus enter RTL(!) Nieuws anchor Merel Westrik. En zeker na vorig jaar met Simone wist ik: dit jaar wordt het hoe dan ook een nieuwsanchor. Merel in de serie? Bingo.
Die 47000 gaat nergens over. Als ze echt goed bezig waren hadden ze minder gekregen in volgende opdrachten of had de regie ff een veilig of zo georganiseerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef Moira. het volgende:
Van het mogelijke ¤47.000 naar het laagste potbedrag ooit: ¤10.150
tjaquote:
Rik niet, Simone niet, bingo.quote:
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze was de beste Molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.
een druifquote:
Omdat ie zo dom isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie écht niet hoe mensen op Niels hebben gezeten
Sarah, ok, maar Niels?
Maar dit zat niet in de uitzending toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef Moira. het volgende:
Dit is wel weer goed dan, want hierdoor dacht ik juist oa dat Niels de mol was bij die opdracht
Maar wist niet dattie gewoon beļnvloed was door Merel om die domme dingen te zeggen
Toen nog slechts presentatie van het Jeugdjournaal, toen nog totaal niet zo'n mainstream hype rond het programma én jaaaaaren geleden. Het lijkt alsof de volledige NL TV 5 jaar geleden volledig gereset is, want de mensen toen weten dat nu allang niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.
Live is juist duurderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink in hun budget geknipt is waardoor ze ook al die liveshit en kaartverkoop moeten doen enzo.
Nope, montagemol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit zat niet in de uitzending toch?
Veel duurder zelfsquote:
nee bij die opdracht was juist veel in beeld dat Niels domme dingen/rekenwerk aan het roepen was. En nu zien we dus dat 'ie daarin beļnvloed werd door mol Merelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit zat niet in de uitzending toch?
tuulkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef Faux. het volgende:
Maar dit is haar toch gewoon ingefluisterd door de regie
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef Faux. het volgende:
Dat is dan weer wel jammer, maargoed, wel tof dįt ze het deed natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef Faux. het volgende:
lasers stonden niet eens aanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef Faux. het volgende:
Dat zekerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel jammer, maargoed, wel tof dįt ze het deed natuurlijk
Damnquote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef Faux. het volgende:
neuj ze stonden net aan toen ze binnen wasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht wat? Bij de mol stonden ze uit?
niemand die het controleerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee toch, stonden gewoon aanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hapquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |