Mensen willen geen spoilers dus op zich wel goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet dat die te vroeg verschenen Televizier hier niet nieuws was johAnders had ik het wel gepost
dit zei ik hier ook alquote:
nee johquote:
Matig maximum ook wel voor zo'n enorm gehyped programmaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef Moira. het volgende:
Van het mogelijke ¤47.000 naar het laagste potbedrag ooit: ¤10.150
Ik denk dat er flink in hun budget geknipt is waardoor ze ook al die liveshit en kaartverkoop moeten doen enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matig maximum ook wel voor zo'n enorm gehyped programma
Dat betalen WIJ wel he. Maar goed dat het zo laag is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dat doe je wel vakerquote:
Ja, dat maximum is toch volstrekt onbereikbaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pik een tonnetje weg bij Van Nieuwkerk en voeg het toe aan de prijs van WIDMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat betalen WIJ wel he. Maar goed dat het zo laag is.
Rik was de eerstequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf het begin geroepen 'Merel is de mol, want...'
Hier komt mijn beredenering: al jaren willen ze een journaalmedewerker als mol. Dat mogen ze bij productie niet, want NOS verbiedt journalisten en medewerkers als MOL te fungeren; het zou de betrouwbaarheid van het nieuws tenietdoen. Wtf.
...Dus enter RTL(!) Nieuws anchor Merel Westrik. En zeker na vorig jaar met Simone wist ik: dit jaar wordt het hoe dan ook een nieuwsanchor. Merel in de serie? Bingo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |