SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hi!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:05 schreef livelink het volgende:
Ja lekker! Doe mij er maar twee.
Goedemorgen
Lekker bananengebakje graag!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is keuze genoeg...
Spekkoekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is keuze genoeg...
Je bent in ieder geval even zoet met het maken van zo'n ding, laagje voor laagje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:45 schreef livelink het volgende:
Een vriendin van mij maakte spekkoek op therapeutische basis. Iedere keer als ze zich gedeprimeerd voelde ging ze spekkoek maken. Dus aan de ene kant was ik blij als ze weer spekkoek had (want spekkoek(!)) en aan de andere kant ook weer niet blij, want het was een teken dat zij zich rot had gevoeld.
De blijdschap won wel vaak
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:45 schreef livelink het volgende:
Een vriendin van mij maakte spekkoek op therapeutische basis. Iedere keer als ze zich gedeprimeerd voelde ging ze spekkoek maken. Dus aan de ene kant was ik blij als ze weer spekkoek had (want spekkoek(!)) en aan de andere kant ook weer niet blij, want het was een teken dat zij zich rot had gevoeld.
Ja, best wel. Maar ze voelde zich wel altijd weer beter na het maken van spekkoek.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ze voelde zich wel altijd weer beter na het maken van spekkoek.
De glazenwasser was hier net en met de wind deze week was er een dakpan naar beneden gezakt. Dus ik heb hem heel lief gevraagd of hij, nu hij toch met die ladder bij ons stond, even die dakpan weer goed wilde leggen. En dat heeft hij gedaan! #durftevragen
Hij heeft me nu ook aangesmeerd dat hij de dakgoten schoonmaaktquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft me nu ook aangesmeerd dat hij de dakgoten schoonmaakt![]()
Ik heb hem gezegd dat hij het dan ook voor het buurmeisje moet doen, maar waarschijnlijk is hij nu de lachende derde en niet ik![]()
Maar ik zie mijn man echt niet graag met een ladder op het dak klooien en we hebben 1 dakgoot die echt wel heel hoog is.
Ja, dat is inderdaad mijn schrikbeeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar dan. Nu kan je man ook niet van de ladder vallen.
Dan heb je gewoon goed gehandeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad mijn schrikbeeld.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:45 schreef livelink het volgende:
Als ze zélf de ladder op gaat, dan kan haar man er ook niet vanaf vallen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar dan. Nu kan je man ook niet van de ladder vallen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze zélf de ladder op gaat, dan kan haar man er ook niet vanaf vallen...
Soms moet je het feit dat je van het zwakke geslacht bent uitbuiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze zélf de ladder op gaat, dan kan haar man er ook niet vanaf vallen...
Selectieve emancipatie. Tsskquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms moet je het feit dat je van het zwakke geslacht bent uitbuiten.
Je moet wat over hebben voor hypocrisiequote:
En dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, als livelink zelf op de ladder gaat, dan hebben ze een langere ladder nodig, anders kan ze er nog niet bij
Laat me raden: jij playbackte?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag... ik was vanmiddag bij de opnames van een lied voor de Stichting. Erg leuk. Misschien ben ik ook nog wel te zien in een filmpje dat morgen of maandag op internet komt.
Nee ik zong meequote:
De afgelopen week op de bank is niet zo goed bevallen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik vannacht niet op de bank wil slapen, onthoud ik mij van commentaar.
Ik kan me zo voorstellen dat je eindelijk weer eens een keer in je bed wilt slapen, ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik vannacht niet op de bank wil slapen, onthoud ik mij van commentaar.
Hoi, dat wil ik wil doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:01 schreef D. het volgende:
Iemand die me even kan inplannen voor een test?
Je staat er op.quote:
Meer dan genoeg! Wil alleen weten of ik nog can connectenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je staat er op.
Alleen moet ik zelf meteen weg. Dus ik kan niet horen of je test werkt.
Is 18.50 - 19.15 lang genoeg?
Eind goed al goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oeps... ik was afgeleid en ben andere dingen gaan doen
Ik gok op soja met paneermeel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm, euh, juist ja, wat zijn in hemelsnaam vegan vissticks? https://www.aldi.nl/onze-(...)en-7083.article.html
Zelfde gedoe met kipstuckjes, vegetarische kip, gehackt enz.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar als je iets vissticks of visburgers noemt dan moet er toch vis in zitten? Erg rare naam
Tja, ik vind het ook wel misleidend. Maar hetzelfde geldt inderdaad voor vegetarisch gehakt en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar als je iets vissticks of visburgers noemt dan moet er toch vis in zitten? Erg rare naam
Ging de test goed? Ik heb net wel geluisterd, maar wist niet of jij nog aan het testen was of dat ik Gup hoorde.quote:
Het maakt me wel nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, 2 keer connecten en disconnecten, dus gok dat het straks ook wel gaat lukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging de test goed? Ik heb net wel geluisterd, maar wist niet of jij nog aan het testen was of dat ik Gup hoorde.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik vanavond weg en kan ik niet luisteren. Ik wens iedereen alvast veel plezier.
welk programma gebruik je?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoeveel je ongeveer 'verliest' aan tijd wanneer platen overlopen?
dat ken ik niet...quote:
Dan verleng je toch gewoon?quote:
Gaat dat soepel tegenwoordig? In het verleden wilde dat nog weleens problemen opleveren met connectenquote:
Geen idee, ik draai nooit maar Peaceman heeft er veel ervaring mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dat soepel tegenwoordig? In het verleden wilde dat nog weleens problemen opleveren met connecten
Als jij 3.05 aan materiaal hebt, heb je normaal minder dan 3.00 nodig omdat mp3s vaak langer doorlopen dan de muziek. Ik probeer die stilte altijd zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dat soepel tegenwoordig? In het verleden wilde dat nog weleens problemen opleveren met connecten
Maar ik heb maar 2,5 uur staan hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als jij 3.05 aan materiaal hebt, heb je normaal minder dan 3.00 nodig omdat mp3s vaak langer doorlopen dan de muziek. Ik probeer die stilte altijd zoveel mogelijk te vermijden.
Hoe dat in SAM gaat weet ik niet.
Enfin.. tot straks
Als je de eindtijd nu al tot 00.00 laat zetten heb je geen verlenging nodig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed... kan je zo verlengen straks.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 2,5 uur staan he
Veel Mol-plezier
Dat kan ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je de eindtijd nu al tot 00.00 laat zetten heb je geen verlenging nodig.
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 vriendjes!!![]()
Whiskey in de buik, schaatsen op tv, FOK op mobiel! Helemaal goed!
ik ook maar dan is hetquote:
Nee het was heerlijke koffiequote:
Goede vooruitzichtenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nee het was heerlijke koffie
als ik zo meteen naar " boven" verhuis neem ik de fles wijn mee
Nee, ik kan dat niet, maar na WIDM komen vast mensen die het wel kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers die ik ga draaien zijn de nummers die 4 of meer stemmen hebben gekregen![]()
Ja, uiteraard, maar dacht wellicht verlengen voor aanvangquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet, maar na WIDM komen vast mensen die het wel kunnen
vervroegen noem je datquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar dacht wellicht verlengen voor aanvang
ik kan niets alleen luisterenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 vriendjes!!![]()
Whiskey in de buik, schaatsen op tv, FOK op mobiel! Helemaal goed!
Ja, was een lekker voorspel voor de show.quote:
het mag NU wel beginnenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was een lekker voorspel voor de show.
er zit iemand te mollenquote:
Kan jij D. helpen, ToT? Of heb jij ook geen rechten?quote:
Ik heb wel agenda-rechten, maar verder niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan jij D. helpen, ToT? Of heb jij ook geen rechten?
kun je ‘m opnieuw inroosteren?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel agenda-rechten, maar verder niks.
Is er iets mis met het inroosteren?
Ik zie je wachtwoord helemaal niet eens in de lijst staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
kun je ‘m opnieuw inroosteren?
Gelijk tot middernacht dan maar
geen idee, Melting stuurde het eerder vanavond, maar had ‘m toen niet nodigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie je wachtwoord helemaal niet eens in de lijst staan.Heeft iemand dat dan handmatig in zitten kloppen?
De test werkte eerder vanavond wel, begreep ik?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
geen idee, Melting stuurde het eerder vanavond, maar had ‘m toen niet nodig
Werkt nog nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De test werkte eerder vanavond wel, begreep ik?
Ik heb je wachtwoord er opnieuw in gegooid. Als je het nu weer probeert en het weer niet werkt, beëindig ik je show gewoon ff en plan ik een nieuwe in.
Moet helpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Fök.
Dan pleur ik je er ff uit en probeer ik het opnieuw.
Ja, mijn test eerder vanavond heb ik 2 keer in en uitgechecktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijt.
Maar eerder lukte het wel?Ik check ff.....
Probeer nog eens? Ik heb het wachtwoord nu handmatig overgeklopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mijn test eerder vanavond heb ik 2 keer in en uitgecheckt
Nopequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer nog eens? Ik heb het wachtwoord nu handmatig overgeklopt.
Heb ik geen rechten voor.quote:
Heb ik hier ook al gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik geen rechten voor.
Maar soms werkt random pielwerk ineens spontaan wel; wachtwoord copy & pasten, alles weghalen, opnieuw plakken, handmatig intypen; soms kan het ineens spontaan werken.
Godzijdank, want dat nummer van New Edition was verschrikkelijk.quote:
Ja ik heb hier for the lolz gewoon nog maar weer een keertje op "update show" geklikt. Ik ging er van uit dat dat geen donder verschil zou maken!quote:
Ik had het geluid al even uitgezet, werd er zenuwachtig vanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Godzijdank, want dat nummer van New Edition was verschrikkelijk.
ToT to the rescuequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier for the lolz gewoon nog maar weer een keertje op "update show" geklikt. Ik ging er van uit dat dat geen donder verschil zou maken!
Ik ook, ik werd er helemaal gek van.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het geluid al even uitgezet, werd er zenuwachtig van
Geen idee of dat het nu wasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier for the lolz gewoon nog maar weer een keertje op "update show" geklikt. Ik ging er van uit dat dat geen donder verschil zou maken!
Ja, overduidelijk. Hoeft voor mij niet direct in de top2000quote:
Voor mij ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk. Hoeft voor mij niet direct in de top2000
had je die niet al genomenquote:
Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanant als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanat als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!
Ik ken geen enkele hond die braaf luistert.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanat als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!
Samen door de snilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk dat zelfs een dodenbonus 'm niet gaat helpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik geloof er niet meer in dat we deze er nog een keer inkrijgen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat zelfs een dodenbonus 'm niet gaat helpen
er zijn er best al veel heengegaan vanaf januariquote:
Ben bang dat er nog velen zullen volgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn er best al veel heengegaan vanaf januari
Ik denk dat het heengaan van een bandlid van xtc niet eens in het nieuws zou komen.quote:
Tot nu toe verder geen waar ik spijt van hadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
er zijn wel meer nummers waar je niet op gestemd hebt
nee, ik had een theorie... die bleek te kloppenquote:
Nee, precies, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het heengaan van een bandlid van xtc niet eens in het nieuws zou komen.
Da's het belangrijkstequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe verder geen waar ik spijt van had
Ik nietquote:
dan heb je het goed gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, ik had een theorie... die bleek te kloppen
Nog een paar minuten later zelfs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist, we begonnen pas om 21:15u
mooi zo!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist, we begonnen pas om 21:15u
het was peentje zwetenquote:
Billy Idol - Eyes without a facequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
ik zal ook eens mijn stemlijstje erbij pakken.
welke nummers zijn tot nu toe geweest?
Mijn kabouters liggen te slapen hoorquote:
quote:
Volgens mij is D. een molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....
ow dan komen die van mij nog allemaal. Primaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel
Is dit er eentje van jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kabouters liggen te slapen hoor
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internetquote:
Allemaal jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan komen die van mij nog allemaal. Prima
Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.
Zijn ook vast leuker dan dezequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )
Volgens mij al 2 van mijn lijstje....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel
En wij hier hebben een kleine draak!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )
Die draak heeft een kind opgegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]
Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.
Ik heb ook pas vorig jaar of zo voor het eerst Boer Zoekt Vrouw gekeken.
Meteen meerdere seizoenen zitten bingewatchen met mevrouw ToT!
Niets mis met kipquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het moet wel iets licht verteerbaars zijn he!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijken
Ik ben net begonnen met terugkijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik zit ook met 1 oog naar het schaatsen te kijken. Dat gaat hard!
Voor mij ook 2.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij al 2 van mijn lijstje....
Verzachtende omstandigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja bij ons was het vooral voor culturele ontwikkeling zeg maar!Dat mevrouw ToT een beetje over Nederland leerde kennen. Met name de boeren omgevingen dus, waar ik zelf ook tussen opgegroeid ben. (1 van die boeren zat in mijn geboortedorp.)
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.quote:
Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.
quote:
Heb ik helemaal gemist.quote:
ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglistquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderd
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag is-ie weer bij oma geweest, en begon spontaan te praten: "Da! Da Da! Da! Da! Da!" x 300 of zo
Gisteren begon hij al een beetje met wat "Gagaga" zo af en toe, maar dit was wel heel apart!
ik heb op die andere gestemd van B52's, maar die komt nog, denk ik...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000
Geloof dat dit de laatste editie isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglist
Ah ja, Daar ben ik bijna niet geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?
Ik dacht dat ik ook hierop had gestemd maar mijn lijstje is het niet met me eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000
Hij pest zijn vader nu al met Queen-songsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij pest zijn vader nu al met Queen-songs
Nou zeg, niks tegen Queen he!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik ook al te denken. Geen van beiden, mag ik hopen!
Of Trio - Da da da.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou zeg, niks tegen Queen he!
Trio mag dan wel. De band he. Dat er geen misverstanden ontstaan
En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?quote:
dat ben ik trouwens wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
hij zei Radio Gagaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag is-ie weer bij oma geweest, en begon spontaan te praten: "Da! Da Da! Da! Da! Da!" x 300 of zo
Gisteren begon hij al een beetje met wat "Gagaga" zo af en toe, maar dit was wel heel apart!
Dan helemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?
Dan dien ik 2 lijstjes in. Dan moet je welquote:
Er moesten juist meer mensen stemmen. Het was dit jaar wat minder dan andere jaren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?
Je hoort het t.z.t.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan dien ik 2 lijstjes in. Dan moet je wel
paniek heb je gemistquote:
D. had problemen om de verbinding tot stand te brengen, hij en ToT zijn minstens 19 minuten bezig geweestquote:
Ik heb hem horen pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het op Smoelenboek analyseren!Althans dat van vandaag!
je was gewoon onder gedokenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Anders lag ik nu in mijn kussen te huilen, minstens
Oef dat kan je wel paniek noemen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
D. had problemen om de verbinding tot stand te brengen, hij en ToT zijn minstens 19 minuten bezig geweest
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Anders lag ik nu in mijn kussen te huilen, minstens
ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussenquote:
We hadden het er al over ja, tijdens XTCquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussen
Ja dit jaar geeft me een beetje deja vu naar 2016quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussen
eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja dit jaar geeft me een beetje deja vu naar 2016
Ja die had ik echt niet zien aankomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens![]()
Bij Mark Hollis was ik echt van slag.
Wie weetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef peaceman het volgende:
Nou die nummers van mij komen echt aan het einde
Ik ook, trouwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, hier blijf ik stug op stemmen tegen beter weten in. Zul je zien dat hij in de top2000 komt als ik er ooit een keer niet op stem.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, hier blijf ik stug op stemmen tegen beter weten in. Zul je zien dat hij in de top2000 komt als ik er ooit een keer niet op stem.
dat heb ik gehad met Redemption Song.... jaaaaaaren voor gepleit... stem ik een jaar niet en ja hoor... nieuwe binnenkomerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |