Mijn kabouters liggen te slapen hoorquote:
quote:
Volgens mij is D. een molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....
ow dan komen die van mij nog allemaal. Primaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel
Is dit er eentje van jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kabouters liggen te slapen hoor
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internetquote:
Allemaal jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan komen die van mij nog allemaal. Prima
Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.
Zijn ook vast leuker dan dezequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )
Volgens mij al 2 van mijn lijstje....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel
En wij hier hebben een kleine draak!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )
Die draak heeft een kind opgegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]
Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.
Ik heb ook pas vorig jaar of zo voor het eerst Boer Zoekt Vrouw gekeken.
Meteen meerdere seizoenen zitten bingewatchen met mevrouw ToT!
Niets mis met kipquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het moet wel iets licht verteerbaars zijn he!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijken
Ik ben net begonnen met terugkijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik zit ook met 1 oog naar het schaatsen te kijken. Dat gaat hard!
Voor mij ook 2.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij al 2 van mijn lijstje....
Verzachtende omstandigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja bij ons was het vooral voor culturele ontwikkeling zeg maar!Dat mevrouw ToT een beetje over Nederland leerde kennen. Met name de boeren omgevingen dus, waar ik zelf ook tussen opgegroeid ben. (1 van die boeren zat in mijn geboortedorp.)
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.quote:
Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.
quote:
Heb ik helemaal gemist.quote:
ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglistquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderd
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag is-ie weer bij oma geweest, en begon spontaan te praten: "Da! Da Da! Da! Da! Da!" x 300 of zo
Gisteren begon hij al een beetje met wat "Gagaga" zo af en toe, maar dit was wel heel apart!
ik heb op die andere gestemd van B52's, maar die komt nog, denk ik...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000
Geloof dat dit de laatste editie isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglist
Ah ja, Daar ben ik bijna niet geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?
Ik dacht dat ik ook hierop had gestemd maar mijn lijstje is het niet met me eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000
Hij pest zijn vader nu al met Queen-songsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij pest zijn vader nu al met Queen-songs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |