Voor mij ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk. Hoeft voor mij niet direct in de top2000

had je die niet al genomenquote:

Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanant als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!quote:

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanat als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!

Ik ken geen enkele hond die braaf luistert.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze lopen samen met hun hontje, maar het is chanat als dat beest er doorheen zou keffen dus blijft die mooi stil!

Samen door de snilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]

Denk dat zelfs een dodenbonus 'm niet gaat helpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik geloof er niet meer in dat we deze er nog een keer inkrijgen.

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat zelfs een dodenbonus 'm niet gaat helpen

er zijn er best al veel heengegaan vanaf januariquote:

Ben bang dat er nog velen zullen volgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn er best al veel heengegaan vanaf januari

Ik denk dat het heengaan van een bandlid van xtc niet eens in het nieuws zou komen.quote:

Tot nu toe verder geen waar ik spijt van hadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
er zijn wel meer nummers waar je niet op gestemd hebt

nee, ik had een theorie... die bleek te kloppenquote:

Nee, precies, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het heengaan van een bandlid van xtc niet eens in het nieuws zou komen.

Da's het belangrijkstequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe verder geen waar ik spijt van had

Ik nietquote:

dan heb je het goed gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, ik had een theorie... die bleek te kloppen

Nog een paar minuten later zelfs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist, we begonnen pas om 21:15u

mooi zo!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist, we begonnen pas om 21:15u

het was peentje zwetenquote:

Billy Idol - Eyes without a facequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
ik zal ook eens mijn stemlijstje erbij pakken.
welke nummers zijn tot nu toe geweest?

Mijn kabouters liggen te slapen hoorquote:

quote:

Volgens mij is D. een molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....

ow dan komen die van mij nog allemaal. Primaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel

Is dit er eentje van jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kabouters liggen te slapen hoor

Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen idee waar dat hele programma over gaat!
Iets met dat iemand de mol is, okee....

Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internetquote:

Allemaal jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan komen die van mij nog allemaal. Prima

Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee waarom daar zo hysterisch over gedaan wordt.

Zijn ook vast leuker dan dezequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )

Volgens mij al 2 van mijn lijstje....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes without a face
Carly Simon - Hard to be Tender
Don Henley - New York Minute
Earth and Fire - Song of the Marching Children
Joan Jett & the Blackhearts – I Love Rock ‘N Roll
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Massive Attack - Protection
XTC - Making plans for Nigel

En wij hier hebben een kleine draak!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 3 kabouters en die komen niet met hun gezicht op internet
(als ik het over mijn kleinkinderen heb dan heb ik het over de kabouters )

Die draak heeft een kind opgegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]

Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld wel spannend en interessant zijn.
Ik heb ook pas vorig jaar of zo voor het eerst Boer Zoekt Vrouw gekeken.
Meteen meerdere seizoenen zitten bingewatchen met mevrouw ToT!

Niets mis met kipquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het moet wel iets licht verteerbaars zijn he!

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ooit gezien. Probeer het sindsdien zoveel mogelijk te ontwijken

Ik ben net begonnen met terugkijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik zit ook met 1 oog naar het schaatsen te kijken. Dat gaat hard!

Voor mij ook 2.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij al 2 van mijn lijstje....

Verzachtende omstandigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja bij ons was het vooral voor culturele ontwikkeling zeg maar!Dat mevrouw ToT een beetje over Nederland leerde kennen. Met name de boeren omgevingen dus, waar ik zelf ook tussen opgegroeid ben. (1 van die boeren zat in mijn geboortedorp.)

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij hier hebben een kleine draak!
[ afbeelding ]

Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.quote:

Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.

quote:

Heb ik helemaal gemist.quote:

ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglistquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, iedereen kon meestemmen, alleen de top 100 heb ik actief benaderd

Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag is-ie weer bij oma geweest, en begon spontaan te praten: "Da! Da Da! Da! Da! Da!" x 300 of zo
Gisteren begon hij al een beetje met wat "Gagaga" zo af en toe, maar dit was wel heel apart!

ik heb op die andere gestemd van B52's, maar die komt nog, denk ik...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000

Geloof dat dit de laatste editie isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke dat is waar... volgend jaar even Brother mee in je mailinglist

Ah ja, Daar ben ik bijna niet geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, je kon meestemmen als je in de top 100 topusers van de top 2000 reeks zat.

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?

Ik dacht dat ik ook hierop had gestemd maar mijn lijstje is het niet met me eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ja, hier heb ik ook op gestemd. Vrolijk nummer dat voor mij wel thuishoort in de top2000

Hij pest zijn vader nu al met Queen-songsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie nou fan van Lady Gaga of is Radio Ga Ga zijn favoriete nummer?

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij pest zijn vader nu al met Queen-songs

Nou zeg, niks tegen Queen he!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik ook al te denken. Geen van beiden, mag ik hopen!
Of Trio - Da da da.

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou zeg, niks tegen Queen he!
Trio mag dan wel. De band he. Dat er geen misverstanden ontstaan

En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?quote:

dat ben ik trouwens wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef livelink het volgende:

hij zei Radio Gagaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag is-ie weer bij oma geweest, en begon spontaan te praten: "Da! Da Da! Da! Da! Da!" x 300 of zo
Gisteren begon hij al een beetje met wat "Gagaga" zo af en toe, maar dit was wel heel apart!

Dan helemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?

Dan dien ik 2 lijstjes in. Dan moet je welquote:

Er moesten juist meer mensen stemmen. Het was dit jaar wat minder dan andere jaren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als ik nu beloof niet te gaan stemmen?

Je hoort het t.z.t.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan dien ik 2 lijstjes in. Dan moet je wel

paniek heb je gemistquote:

D. had problemen om de verbinding tot stand te brengen, hij en ToT zijn minstens 19 minuten bezig geweestquote:

Ik heb hem horen pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het op Smoelenboek analyseren!Althans dat van vandaag!

je was gewoon onder gedokenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Anders lag ik nu in mijn kussen te huilen, minstens

Oef dat kan je wel paniek noemen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
D. had problemen om de verbinding tot stand te brengen, hij en ToT zijn minstens 19 minuten bezig geweest

quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Anders lag ik nu in mijn kussen te huilen, minstens

ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussenquote:

We hadden het er al over ja, tijdens XTCquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussen

Ja dit jaar geeft me een beetje deja vu naar 2016quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik verwacht dit jaar weer veel dode bonussen

eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja dit jaar geeft me een beetje deja vu naar 2016

Ja die had ik echt niet zien aankomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens![]()
Bij Mark Hollis was ik echt van slag.

Wie weetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef peaceman het volgende:
Nou die nummers van mij komen echt aan het einde

Ik ook, trouwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, hier blijf ik stug op stemmen tegen beter weten in. Zul je zien dat hij in de top2000 komt als ik er ooit een keer niet op stem.

Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, hier blijf ik stug op stemmen tegen beter weten in. Zul je zien dat hij in de top2000 komt als ik er ooit een keer niet op stem.

dat heb ik gehad met Redemption Song.... jaaaaaaren voor gepleit... stem ik een jaar niet en ja hoor... nieuwe binnenkomerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |