Okee beetje voorbarig welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:02 schreef Greys het volgende:
Wiwi vraagt op Twitter wat ze van de teaser van Armenië vinden. Waarop iemand uit Estland antwoordt... ()
[ afbeelding ]
Oh ja dat risico lopen we.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:13 schreef Unites het volgende:
Stel je voor dat de show naar Nederland komt
Omgquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:02 schreef Greys het volgende:
Wiwi vraagt op Twitter wat ze van de teaser van Armenië vinden. Waarop iemand uit Estland antwoordt... ()
[ afbeelding ]
Ja, ik word nu ook voor de tweede keer wakker met dat "ooooohhh" stukje in mijn hoofd en wordt dan zo blij en euforisch als ik dan vervolgens de reacties ga bekijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:27 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat een heerlijk gevoel om wakker te worden met ‘Arcade’ in je hoofd jongens. En dan hier weer alle positieve reacties terug te lezen.
Zo ontzettend blij met Duncan als inzending
Het hele jaar voorpretquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:13 schreef Unites het volgende:
Stel je voor dat de show naar Nederland komt
Maar ik maak me nu al zorgen over de productiekwaliteit... en wat de denken van de presentatiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het hele jaar voorpretlijkt me heel leuk
Nah weet niet, ze zijn niet gek en er is vast genoeg hulp dan eventueel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar ik maak me nu al zorgen over de productiekwaliteit... en wat de denken van de presentatieDat wordt vast Jan Smit met z'n zusje
WE GAAN VERLIEZEN!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:46 schreef Momo... het volgende:
Jongens, maak nou niet te hoge verwachtingen dan kan het alleen maar meevallen.
Dat maakte 2014 wel makkelijker te verwerken jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:46 schreef Momo... het volgende:
Jongens, maak nou niet te hoge verwachtingen dan kan het alleen maar meevallen.
Hopelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah weet niet, ze zijn niet gek en er is vast genoeg hulp dan eventueel.
Het is zo'n belangrijk en uniek iets om zoiets te winnen; ik denk echt dat ze zelfs bij AVROTROS dan wel zo snugger zijn om daar gewoon echt de beste mensen voor te vragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar ik maak me nu al zorgen over de productiekwaliteit... en wat de denken van de presentatieDat wordt vast Jan Smit met z'n zusje
Ik deel jouw hoopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is zo'n belangrijk en uniek iets om zoiets te winnen; ik denk echt dat ze zelfs bij AVROTROS dan wel zo snugger zijn om daar gewoon echt de beste mensen voor te vragen.
Straks worden we 11de... En dan? Moeten we weer massaal huilenquote:
We gaan de 3JS achterna!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:50 schreef Unites het volgende:
[..]
Straks worden we 11de... En dan? Moeten we weer massaal huilen![]()
Gewoon denken dat we laatste worden... Dan kan het resultaat alleen maar meevallen!
Die reacties eronder inderdaad!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:49 schreef Em31 het volgende:
@:Greys @:IJsbeer
Misschien kan deze ook in de OP?
De reactie onder deze zijn ook
Het is een beetje dubbel ofzo. Ik wilde het ZÓ graag en nu we bijna eerste staan denk ik: 'OHNEEOHNEEOHNEE' ik ben ook liever underdog, 3e/4e ofzo voor nuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:25 schreef grazz het volgende:
[..]Dat is zeker zo, maar dit is ook wel genieten hoor. Ik zat net ook ff naar de odds te kijken en dacht; Laat Rusland maar op 1 blijven staan en dé favoriet zijn. In mei laten wij wel ff zien hoe het echt moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |