abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 maart 2019 @ 00:50:34 #176
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185488850
@Greys @Cee ik heb al een aantal comments gezien dat de visuals een wow moment nodig heeft zoals Jamala met haar boom om te winnen! Wellicht leuk om even dat fragment er bij te pakken als je hem spreekt bij EiC O+

Edit: en even melden dat het 50.000 euries kost om zoiets visueel dergelijks te laten ontwerpen. Maar dat weet de Avrotros al met de klok van Douwe Bob. :s) Wellicht is de gage dit jaar voor Duncan ook een stuk lager dan de afgelopen jaren...?
pi_185488895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:50 schreef lashatumbai het volgende:
@:Greys @:Cee ik heb al een aantal comments gezien dat de visuals een wow moment nodig heeft zoals Jamala met haar boom om te winnen! Wellicht leuk om even dat fragment er bij te pakken als je hem spreekt bij EiC O+

Edit: en even melden dat het 50.000 euries kost om zoiets visueel dergelijks te laten ontwerpen. Maar dat weet de Avrotros al met de klok van Douwe Bob. :s) Wellicht is de gage dit jaar voor Duncan ook een stuk lager dan de afgelopen jaren...?
Gewoon een jaartje geen WIDM, dan heb je dat geld al binnen :P
leven zoals het leven is
  zaterdag 9 maart 2019 @ 00:59:29 #178
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185488933
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:55 schreef Jason22 het volgende:
[..]

Gewoon een jaartje geen WIDM, dan heb je dat geld al binnen :P
Of volgend jaar WIDM inkorten met een aantal afleveringen, dan kan ik het eindelijk ook eens volgen naast mijn livestreams van Melodifestivalen ;)
pi_185488961
Het nummer van Duncan is echt steengoed en hoe vaker ik hem beluister hoe mooier hij wordt. Maar wat mij misschien nog wel het meest verbaasd, hoe volwassen kerels in tranen liggen bij het luisteren van dit nummer bij het zien van reactie video's. Het nummer maakt blijkbaar heel wat los en bovendien heeft hij ook al bewezen dat hij goed ligt bij zijn live optreden van afgelopen avond. Dit samen met de bookmakers, het nummer dat viraal is gegaan. Ik zag hoe bijvoorbeeld Waylon nu ongeveer 2 miljoen kijkers heeft op zijn muziekvideo, daar gaat Duncan volgens mij ook gewoon overheen met hele ruime cijfers. Het enige waar ik voor vrees is een tweede miss Conchita of Netta achtige circusacts die vanuit het niets komt, gelukkig weten we de meeste nummers, het enige gevaar is denk ik Zweden en Rusland nog.
pi_185488964
Hoor nu net de songs die al bekend zijn en dan springt Duncan er toch wel uit....minder typisch.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_185488987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef lashatumbai het volgende:
[..]

Of volgend jaar WIDM inkorten met een aantal afleveringen, dan kan ik het eindelijk ook eens volgen naast mijn livestreams van Melodifestivalen ;)
Nog beter eigenlijk inderdaad!

Gewoon altijd 2 mensen per aflevering eruit.
leven zoals het leven is
pi_185488997
Denk dat alleen Armenië of Rusland nog voor een verrassing kunnen zorgen.
pi_185488999
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat Duncan en zijn lied goed zouden werken met een lichtplan zoals hieronder. (het eerste stuk) Mysterieus, donker, sferisch. Wellicht icm wat donkere led visuals.

Dat begin past perfect bij Duncan! Dat moet de staging zijn :o
pi_185489005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]

Het klinkt gek. Heel gek eigenlijk. Maar hoop dat Rusland morgen met iets sterks komt. Er moet wel concurrentie blijven natuurlijk, anders wordt het eng :')
Het gaat NL vs.Rusland VS. Zweden worden voor de winst... Misschien komt Armenië nog met een knaller.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185489020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Het gaat NL vs.Rusland VS. Zweden worden voor de winst... Misschien komt Armenië nog met een knaller.
Heb gevoel dat Zweden niet eens zo geweldig gaat doen in Israël.
pi_185489034
  zaterdag 9 maart 2019 @ 01:06:37 #187
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185489035
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:05 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]

Heb gevoel dat Zweden niet eens zo geweldig gaat doen in Israël.
Ik zie het ook echt niet winnen met John Lundvik (of wie dan ook).
pi_185489046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]

Ik zie het ook echt niet winnen met John Lundvik (of wie dan ook).
Lundvik vind ik echt een potentiële winnaar :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185489091
We have a contender!

quote:
Ana Todd
Ana Todd
4 uur geleden (bewerkt)
Honestly, I love a lot of the songs from this year's edition but this one...I have so many feelings. It makes me cry: with my eyes, with my heart, with my soul. I feel this song in my entire being. It would be a crime for this not to win.
quote:
Lorenzo Celli
Lorenzo Celli
3 uur geleden
This is literally one of the best songs I've heard in my life. Not just in Eurovision,my LIFE!
pi_185489103
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Ik ook wel! Zie het (toch onverwachte) succes van vorig jaar. Dit nummer zit nog beter in elkaar. Alleen ben ik niet zo fan van de staging, vind het nogal gemakzuchtig aandoen. Wellicht hadden ze er daar ook niet rekening mee gehouden dat het de grote kanshebber is. Kijkend naar de staging van andere acts..
pi_185489109
Bekende Nederlandse youtubster NikkieTutorials heeft gereageerd op de videoclip van Duncan :o
Hoop dat ze het nummer/de clip promoot op haar social media. Dat zou een enorme boost zijn, ze heeft namelijk miljoenen volgers.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 01:23:18 #192
163650 Greys
pi_185489226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:25 schreef grazz het volgende:
[..]

:D Dat is zeker zo, maar dit is ook wel genieten hoor. Ik zat net ook ff naar de odds te kijken en dacht; Laat Rusland maar op 1 blijven staan en dé favoriet zijn. In mei laten wij wel ff zien hoe het echt moet *O*
Ja stiekem is het wel fijn dat Rusland op één staat nog. Heb ik ook wel ja. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185489247
quote:
[..]

Ik vind het een veel te gelikt en 'gemakkelijk' nummer en het is zo ontzettend 90s. Maar het wordt wel met een degelijke Zweedse perfectie uitgevoerd en is heel vrolijk. Dus ja zal wel hoog komen, maar in mijn ogen geen winnaar.
pi_185489673
quote:
[..]

Ben bang dat het te veel gelinkt gaat worden met Oostenrijk van vorig jaar, waardoor het niet meer zo speciaal is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 02:02:38 #195
163650 Greys
pi_185489681
Wiwi vraagt op Twitter wat ze van de teaser van Armenië vinden. Waarop iemand uit Estland antwoordt... ( _O- )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185490498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:01 schreef MakkieR het volgende:
Het nummer van Duncan is echt steengoed en hoe vaker ik hem beluister hoe mooier hij wordt. Maar wat mij misschien nog wel het meest verbaasd, hoe volwassen kerels in tranen liggen bij het luisteren van dit nummer bij het zien van reactie video's. Het nummer maakt blijkbaar heel wat los en bovendien heeft hij ook al bewezen dat hij goed ligt bij zijn live optreden van afgelopen avond. Dit samen met de bookmakers, het nummer dat viraal is gegaan. Ik zag hoe bijvoorbeeld Waylon nu ongeveer 2 miljoen kijkers heeft op zijn muziekvideo, daar gaat Duncan volgens mij ook gewoon overheen met hele ruime cijfers. Het enige waar ik voor vrees is een tweede miss Conchita of Netta achtige circusacts die vanuit het niets komt, gelukkig weten we de meeste nummers, het enige gevaar is denk ik Zweden en Rusland nog.
Ja echt! En dat ze bijna allemaal op het laatst meezingen en meeklappen, dat is ook een goed teken _O_

Ik hoop dat Rusland tegenvalt, maar aan de andere kant denk ik ook, het kan wel een sterk nummer worden, maar dat hebben wij ook w/
pi_185490514
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]

La Venda staat op 2,5 miljoen dus we moeten nog een paar keer clicken. :P
En Italië met 43 miljoen :D maar oké Italië is altijd wat extremer
pi_185490572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 01:13 schreef justnathan321 het volgende:
Bekende Nederlandse youtubster NikkieTutorials heeft gereageerd op de videoclip van Duncan :o
Hoop dat ze het nummer/de clip promoot op haar social media. Dat zou een enorme boost zijn, ze heeft namelijk miljoenen volgers.
[ afbeelding ]
Oooh ik dacht dat iemand hier gisteren Nikkie Plessen bedoelde :D dit kan geen kwaad nee ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 09-03-2019 06:56:29 ]
  zaterdag 9 maart 2019 @ 07:11:27 #199
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_185490598
Op ESC Forum plaatsen ze altijd rankings van alle nummers. 9 van de 10 keer staat NL in de top 10 en best vaak ook bovenaan. Ook nog nooit voorgekomen.
Just do it »
pi_185490786
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 06:05 schreef Em31 het volgende:
[..]

Ja echt! En dat ze bijna allemaal op het laatst meezingen en meeklappen, dat is ook een goed teken _O_

Ik hoop dat Rusland tegenvalt, maar aan de andere kant denk ik ook, het kan wel een sterk nummer worden, maar dat hebben wij ook w/
Op zich hoop ik wel dat er een beetje competitie is, moet geen walk over worden met een winst die geen bal waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')