Gewoon een jaartje geen WIDM, dan heb je dat geld al binnenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:50 schreef lashatumbai het volgende:
@:Greys @:Cee ik heb al een aantal comments gezien dat de visuals een wow moment nodig heeft zoals Jamala met haar boom om te winnen! Wellicht leuk om even dat fragment er bij te pakken als je hem spreekt bij EiC
Edit: en even melden dat het 50.000 euries kost om zoiets visueel dergelijks te laten ontwerpen. Maar dat weet de Avrotros al met de klok van Douwe Bob.Wellicht is de gage dit jaar voor Duncan ook een stuk lager dan de afgelopen jaren...?
Of volgend jaar WIDM inkorten met een aantal afleveringen, dan kan ik het eindelijk ook eens volgen naast mijn livestreams van Melodifestivalenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:55 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje geen WIDM, dan heb je dat geld al binnen
Nog beter eigenlijk inderdaad!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Of volgend jaar WIDM inkorten met een aantal afleveringen, dan kan ik het eindelijk ook eens volgen naast mijn livestreams van Melodifestivalen
Dat begin past perfect bij Duncan! Dat moet de staging zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat Duncan en zijn lied goed zouden werken met een lichtplan zoals hieronder. (het eerste stuk) Mysterieus, donker, sferisch. Wellicht icm wat donkere led visuals.
Het gaat NL vs.Rusland VS. Zweden worden voor de winst... Misschien komt Armenië nog met een knaller.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het klinkt gek. Heel gek eigenlijk. Maar hoop dat Rusland morgen met iets sterks komt. Er moet wel concurrentie blijven natuurlijk, anders wordt het eng
Heb gevoel dat Zweden niet eens zo geweldig gaat doen in Israël.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat NL vs.Rusland VS. Zweden worden voor de winst... Misschien komt Armenië nog met een knaller.
Ik zie het ook echt niet winnen met John Lundvik (of wie dan ook).quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:05 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Heb gevoel dat Zweden niet eens zo geweldig gaat doen in Israël.
Lundvik vind ik echt een potentiële winnaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt niet winnen met John Lundvik (of wie dan ook).
quote:Ana Todd
Ana Todd
4 uur geleden (bewerkt)
Honestly, I love a lot of the songs from this year's edition but this one...I have so many feelings. It makes me cry: with my eyes, with my heart, with my soul. I feel this song in my entire being. It would be a crime for this not to win.
quote:Lorenzo Celli
Lorenzo Celli
3 uur geleden
This is literally one of the best songs I've heard in my life. Not just in Eurovision,my LIFE!
Ik ook wel! Zie het (toch onverwachte) succes van vorig jaar. Dit nummer zit nog beter in elkaar. Alleen ben ik niet zo fan van de staging, vind het nogal gemakzuchtig aandoen. Wellicht hadden ze er daar ook niet rekening mee gehouden dat het de grote kanshebber is. Kijkend naar de staging van andere acts..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lundvik vind ik echt een potentiële winnaar
Ja stiekem is het wel fijn dat Rusland op één staat nog. Heb ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:25 schreef grazz het volgende:
[..]Dat is zeker zo, maar dit is ook wel genieten hoor. Ik zat net ook ff naar de odds te kijken en dacht; Laat Rusland maar op 1 blijven staan en dé favoriet zijn. In mei laten wij wel ff zien hoe het echt moet
Ik vind het een veel te gelikt en 'gemakkelijk' nummer en het is zo ontzettend 90s. Maar het wordt wel met een degelijke Zweedse perfectie uitgevoerd en is heel vrolijk. Dus ja zal wel hoog komen, maar in mijn ogen geen winnaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben bang dat het te veel gelinkt gaat worden met Oostenrijk van vorig jaar, waardoor het niet meer zo speciaal is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja echt! En dat ze bijna allemaal op het laatst meezingen en meeklappen, dat is ook een goed tekenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:01 schreef MakkieR het volgende:
Het nummer van Duncan is echt steengoed en hoe vaker ik hem beluister hoe mooier hij wordt. Maar wat mij misschien nog wel het meest verbaasd, hoe volwassen kerels in tranen liggen bij het luisteren van dit nummer bij het zien van reactie video's. Het nummer maakt blijkbaar heel wat los en bovendien heeft hij ook al bewezen dat hij goed ligt bij zijn live optreden van afgelopen avond. Dit samen met de bookmakers, het nummer dat viraal is gegaan. Ik zag hoe bijvoorbeeld Waylon nu ongeveer 2 miljoen kijkers heeft op zijn muziekvideo, daar gaat Duncan volgens mij ook gewoon overheen met hele ruime cijfers. Het enige waar ik voor vrees is een tweede miss Conchita of Netta achtige circusacts die vanuit het niets komt, gelukkig weten we de meeste nummers, het enige gevaar is denk ik Zweden en Rusland nog.
En Italië met 43 miljoenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
La Venda staat op 2,5 miljoen dus we moeten nog een paar keer clicken.
Oooh ik dacht dat iemand hier gisteren Nikkie Plessen bedoeldequote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:13 schreef justnathan321 het volgende:
Bekende Nederlandse youtubster NikkieTutorials heeft gereageerd op de videoclip van Duncan
Hoop dat ze het nummer/de clip promoot op haar social media. Dat zou een enorme boost zijn, ze heeft namelijk miljoenen volgers.
[ afbeelding ]
Op zich hoop ik wel dat er een beetje competitie is, moet geen walk over worden met een winst die geen bal waard is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt! En dat ze bijna allemaal op het laatst meezingen en meeklappen, dat is ook een goed teken
Ik hoop dat Rusland tegenvalt, maar aan de andere kant denk ik ook, het kan wel een sterk nummer worden, maar dat hebben wij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |