Iig een goed platform om tv en podium ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:02 schreef lrishCassidy het volgende:
En nu blijkt wel, talentenshows zijn toch wel goed ergens voor
Dat en kijk naar Navarone.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iig een goed platform om tv en podium ervaring op te doen.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:59 schreef DevK het volgende:
Heb even iets gemaakt in wat video editing programma's, wat vinden jullie?Hopelijk liked Duncan 'm.
![]()
https://www.instagram.com/p/Buw8hE7IHPp/
Je zou bijna zeggen gooi wat beelden uit de clip erachter en eronder dan. En dan mooi spelen met donker naar licht en weer naar donker en veel close ups op z'n gezicht zodat ie de emotie goed over kan brengen en klaar ben je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is heel lang zo geweest, dat het niet mocht (o.a. Joan mocht in 2012 geen echte mensen op de LED hebben staan, waardoor de NSF act op de schop moest).
Maar in 2017 had de helft van de inzendingen zo'n beetje hun eigen hoofd op de achtergrond, dus toen mocht het duidelijk wel. Geen idee of dat nog steeds zo is.
Ik snap wat je bedoelt, als underdog erin en dan stijgen is wat minder eng voor de bloeddruk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:18 schreef aarontje112 het volgende:
Live versie klinkt goed hoor! Durf t bijna niet te zeggen door alle loftrompetten, MAARRR had het ook niet heel erg gevonden als Duncan 5e stond, en het allemaal niet zó voor de wind ging. Nu staan werkelijk alle seinen op groen, dat het haast lijkt alsof dit niet meer mis kan gaan. Kweenie, die underdogpositie vind ik toch wat chiller of zoHeeft niks met het nummer te maken, want dat is het beste in jaaaren. Maar heb nu het gevoel dat het alleen nog maar achteruit kan gaan...
Precies! En maakt het eigenlijk nóg spannenderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, als underdog erin en dan stijgen is wat minder eng voor de bloeddruk.Maar Netta was favoriet en bleef het bv. Al kan het ook andersom zoals bij Francesco. Maar die hadden het ook wel aan zichzelf te danken met die gekke slechte live uitvoering.
Ik begrijp het hoor, gaat nu wel erg voor de wind.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:18 schreef aarontje112 het volgende:
Live versie klinkt goed hoor! Durf t bijna niet te zeggen door alle loftrompetten, MAARRR had het ook niet heel erg gevonden als Duncan 5e stond, en het allemaal niet zó voor de wind ging. Nu staan werkelijk alle seinen op groen, dat het haast lijkt alsof dit niet meer mis kan gaan. Kweenie, die underdogpositie vind ik toch wat chiller of zoHeeft niks met het nummer te maken, want dat is het beste in jaaaren. Maar heb nu het gevoel dat het alleen nog maar achteruit kan gaan...
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:18 schreef aarontje112 het volgende:
die underdogpositie vind ik toch wat chiller of zo
Ja ik heb het zelfde gevoel wel, dit hou je toch zo geen twee maanden vol. We zullen zien. Ik schijt zeven kleuren str*nt voor waar Rusland morgen mee aan komt zetten en daarna kunnen we rustig ademhalen en dán wordt de eerste rehearsaldag nog wel vijftig keer spannender dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:18 schreef aarontje112 het volgende:
Zweet breekt me nu al uit als ik er aan denkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef Cee het volgende:
dán wordt de eerste rehearsaldag nog wel vijftig keer spannender dan vorig jaar.
Tijdens het DWDD optreden werden op de achtergrond wat geometrische animaties geprojecteerd, misschien is dat al een testje geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen gooi wat beelden uit de clip erachter en eronder dan. En dan mooi spelen met donker naar licht en weer naar donker en veel close ups op z'n gezicht zodat ie de emotie goed over kan brengen en klaar ben je.
Het klinkt gek. Heel gek eigenlijk. Maar hoop dat Rusland morgen met iets sterks komt. Er moet wel concurrentie blijven natuurlijk, anders wordt het engquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelfde gevoel wel, dit hou je toch zo geen twee maanden vol. We zullen zien. Ik schijt zeven kleuren str*nt voor waar Rusland morgen mee aan komt zetten en daarna kunnen we rustig ademhalen en dán wordt de eerste rehearsaldag nog wel vijftig keer spannender dan vorig jaar.![]()
Duncan’s blauwe video staat na een dag al op meer dan 750k views trouwens. Waylon’s jaar oude blauwe clip staat momenteel op 550k.
Oef, dat begin vooral ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat Duncan en zijn lied goed zouden werken met een lichtplan zoals hieronder. (het eerste stuk) Mysterieus, donker, sferisch. Wellicht icm wat donkere led visuals.
Totdat ze echt winnen, dan vervloek je ze vanzelf halverwege meiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het klinkt gek. Heel gek eigenlijk. Maar hoop dat Rusland morgen met iets sterks komt. Er moet wel concurrentie blijven natuurlijk, anders wordt het eng
Ik zou dat ook heel mooi vinden, ja! Dat je het idee krijgt dat hij in een andere wereld zit ofzo iig. Ik hoop alleen niet dat het te donker wordt. Als je het over emotie hebt, wil je juist zijn gezicht ook zien.Hij moet echt wel meer gaan connecten met de kijkers vind ik, maar daar kunnen ze aan werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen gooi wat beelden uit de clip erachter en eronder dan. En dan mooi spelen met donker naar licht en weer naar donker en veel close ups op z'n gezicht zodat ie de emotie goed over kan brengen en klaar ben je.
Zag je Loreen haar gezicht toen ze in 2012 won? Eigenlijk niet, volgens mij kun je emotie ook op andere manieren overbrengen dan de huiskamers inkijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zou dat ook heel mooi vinden, ja! Dat je het idee krijgt dat hij in een andere wereld zit ofzo iig. Ik hoop alleen niet dat het te donker wordt. Als je het over emotie hebt, wil je juist zijn gezicht ook zien.Hij moet echt wel meer gaan connecten met de kijkers vind ik, maar daar kunnen ze aan werken.
Dat hoop ik niet, want ik vond het niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens het DWDD optreden werden op de achtergrond wat geometrische animaties geprojecteerd, misschien is dat al een testje geweest.
Dat klopt, maar persoonlijk vind ik dat bij een ballad belangrijker dan bij een eurodance lied.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag je Loreen haar gezicht toen ze in 2012 won? Eigenlijk niet, volgens mij kun je emotie ook op andere manieren overbrengen dan de huiskamers inkijken.
Klopt. De video is dan ook geniaal bedacht. Naakt en waterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:45 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar volgens mij is Duncan's video al de meest bekeken video op het eurovisie kanaal van dit seizoen. Over 24 uur de 1 miljoen views?
Zou zo maar kunnen. Vanochtend stonden we nog zo'n 100.000 views achter België, nu staan we er 200.000 voorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:45 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar volgens mij is Duncan's video al de meest bekeken video op het eurovisie kanaal van dit seizoen. Over 24 uur de 1 miljoen views?
La Venda staat op 2,5 miljoen dus we moeten nog een paar keer clicken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:45 schreef lashatumbai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |