En ik vind dat fijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben positief / negatief als daar aanleiding toe is. In tegenstelling tot de laatste jaren vind ik dat Nederland een prima inzending heeft. De beste sinds Anouk.
Goed team hebben we, groot team ook inmiddels.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:03 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik vind het live ook echt heel mooi!#teamkomtgoed
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:05 schreef Blueberry. het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met de wijze waarop alles is gepresenteerd: late presentatie van het lied, eerst clip/studioversie gepresenteerd daarna pas de live versie, direct op youtubekanaal eurovision en niet eerst een eigen versie.
En Duncan, zo lief en aardig. Hij heeft echt de gunfactor.
Het lied en die stem.. Wel 100x geluisterd vandaag.
We gaan winnen.
En nu in foetushouding gaan slapen.
Het worden een paar mooie maanden in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:05 schreef Blueberry. het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met de wijze waarop alles is gepresenteerd: late presentatie van het lied, eerst clip/studioversie gepresenteerd daarna pas de live versie, direct op youtubekanaal eurovision en niet eerst een eigen versie.
En Duncan, zo lief en aardig. Hij heeft echt de gunfactor.
Het lied en die stem.. Wel 100x geluisterd vandaag.
We gaan winnen.
En nu in foetushouding gaan slapen.
Irish JE BENT HYPER!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Schitterend nummer (en videoclip). Haunting. Feelings. Emotions.![]()
Het stukje vanaf 2.30 (officiele video). Mensen gaan klappen (live).
Het ohohoho zingt lekker mee. Love is a losing game ook.
Begin en eind vocals(graag door dezelfde vrouw).
Naakt in de videoclip is slim. Trekt kijkers.
(Dit is zo'n beetje wat ik opschreef gisteren toen ik het voor het eerst zag).
Dit nummer smeekt om een goede staging. Het nummer is te kwetsbaar om het fout aan te pakken. En te powerful om niks aan te pakken.
Ik heb zijn live uitvoering ook gezien en hij zingt het verdomd goed (zenuwen buiten beschouwing gelaten). Maar dit nummer heeft alles nodig.
Stem, Visuals, Lights etcetc.
En als dat alles goed samenkomt wint het met de vingers in de neus
Ik zal nooit zo hyper zijn als jullie, ja misschien tijdens de liveshow (ja dan zeker als ik denk dat we kunnen winnen, als ik kijk naar mezelf tijdens WKs en EKs voetbal). Maar ik kan ook goed tegen m'n verlies ^^quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Irish JE BENT HYPER!
We gaan winnen!![]()
All aboard the hyperrr train.
Nee, want dan komt het gedeelte erna veel te abrupt binnenknallen, met de zware strijkers eronder. En dat is nu net het mooiste deel van het nummer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik het enige zwakke punt aan de studioversie vind; dat Dotan-achtige stukje met het refrein zonder instrumenten en alleen zang. Dat zouden ze moeten vervangen door de manier waarop het hier live wordt gedaan: rustig en klein.
Er valt überhaupt bijzonder weinig af te zeiken nu dus wat dat betreft zitten we dit jaar sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo hyper zijn als jullie, ja misschien tijdens de liveshow (ja dan zeker als ik denk dat we kunnen winnen, als ik kijk naar mezelf tijdens WKs en EKs voetbal). Maar ik kan ook goed tegen m'n verlies ^^
Je weet waar ik niet van hou, het afzeiken van.
Maar daar zeg ik nu niks over want het is er niet so far
Dat is mijn instelling dus eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt überhaupt bijzonder weinig af te zeiken nu dus wat dat betreft zitten we dit jaar sowieso wel goed.
wat grappig, dit is een video die ik nog weleens opzoekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind een simpele spotlight met alle focus op de zanger altijd erg mooi.
Daar trek je de aandacht mee.
Zou ook goed passen in dit nummer, al moet ik nog even zoeken naar welk moment, daar heb ik nog niet over nagedacht.
Beetje zoals dit toen bij Rochelle, op 0.10
ow, wat een leuk filmpje is dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Dat is op het internet vaak en overal idd. Zo veel mogelijk zelf het goede voorbeeld geven, meer kan je als mens niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling dus eigenlijk altijd.
Ik zie niks in het afzeiken van mensen die hun best doen.
Maar goed dat is mijn eeuwige internetstruggle. ^^
Dat is heel lang zo geweest, dat het niet mocht (o.a. Joan mocht in 2012 geen echte mensen op de LED hebben staan, waardoor de NSF act op de schop moest).quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh nog een vraag, hoe zat het ook alweer met led screens en led vloer op het Eurovisie. Mochten daar nou geen echte mensen op te zien zijn?
Het mooiste van Rochelle vond ik (naast dat ik haar erg goed vind) de transformatie. Zij was zó onzeker toen ze begon.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
wat grappig, dit is een video die ik nog weleens opzoekvond haar heel goed toen en dat moment op 0:10 is gaaf ja
Geweldig talent was dat, 1 van mijn grootse favorieten van een talenten show.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind een simpele spotlight met alle focus op de zanger altijd erg mooi.
Daar trek je de aandacht mee.
Zou ook goed passen in dit nummer, al moet ik nog even zoeken naar welk moment, daar heb ik nog niet over nagedacht.
Ze was zoooo onzeker toen ze begon.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:01 schreef ato het volgende:
[..]
Geweldig talent was dat, 1 van mijn grootse favorieten van een talenten show.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:59 schreef DevK het volgende:
Heb even iets gemaakt in wat video editing programma's, wat vinden jullie?Hopelijk liked Duncan 'm.
![]()
https://www.instagram.com/p/Buw8hE7IHPp/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |