SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 08-03-2019 15:18:43 ]Oh.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, in Guti shirts toch? Die geweldige speler wie ontzettend bekend is in Amerika en als uitzonderlijke speler werd gezien.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.quote:
Mad.quote:
Scarface was een act.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.
Successupportersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Blijkbaar had ajax woensdag een record verkoop in de webwinkel, met de helft van de aankopen uit het buitenland (vs en spanje)
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.quote:
het is wel iets beter nu de resultaten goed zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.
blijkbaar zijn er mensen die denken dat hij een aanwinst zou zijn aankomende zomer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:55 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom lees ik ineens shit over Kongolo?
[ afbeelding ]
Maar liefst 1 voorbeeld idd met Scarface, sterke zaak GGMM!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral supporters van de club PSV hebben nog wel eens de neiging hun 'talent' beter te vinden dan het toptalent dat bij Ajax loopt te schitteren. Dit loopt vaak niet zo goed af.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
die heb ik voor vanavond gepland staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
Mag ik vragen waren je dat kan zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:53 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mag ik vragen waren je dat kan zien?
Super, dankjewel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/
Even iets naar beneden scrollen en dan zie je daar linkjes voor de eerste en tweede helft
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.
Ik vond alleen Rashford beter.quote:
Dit dus, begrijp mij niet verkeerd, ik wil echt die schaal weer in Amsterdam hebben. Maar als ik terugdenk aan de periode onder de Boer met 4 titels kan ik toch weinig echt memorabele momenten opnoemen naast 15 mei 2011. De afgelopen twee jaar heb ik veel intensiever beleefd, uiteindelijk gaat er toch niets boven die Europese avonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.
Ik vond de wedstrijd tegen PSV in het 2e of 3e jaar ook mooi. Dat Advocaat verdedigend wisselt en De Boer aanvallend en dat precies die spelers bij de winnende van Ajax betrokken zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus, begrijp mij niet verkeerd, ik wil echt die schaal weer in Amsterdam hebben. Maar als ik terugdenk aan de periode onder de Boer met 4 titels kan ik toch weinig echt memorabele momenten opnoemen naast 15 mei 2011. De afgelopen twee jaar heb ik veel intensiever beleefd, uiteindelijk gaat er toch niets boven die Europese avonden.
Indekgenot.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.
Tja, daar ontkom je zeker in de huidige markt bijna niet aan als je een 'zekerheidje' als directe vervanger voor een van de vertrekkende spelers wil halen. Je kunt wel een handvol gokjes halen en dan hopen dat het Sanchezzen en Neressen blijken in plaats van Orejuela's en Magallannen, maar daar is wat er gaat vertrekken net iets te goed voor. Bovendien lijkt dat een lijn te zijn die Overmars best bereid is te volgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
20+ miljoen voor Olmo hè.
Kongolo was de Feyenoorder met het meeste talent wat mijn betreft. Niet per se als linksback maar in het centrum.
Ze zijn al tijd bezig met die Alvarez schijnt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, daar ontkom je zeker in de huidige markt bijna niet aan als je een 'zekerheidje' als directe vervanger voor een van de vertrekkende spelers wil halen. Je kunt wel een handvol gokjes halen en dan hopen dat het Sanchezzen en Neressen blijken in plaats van Orejuela's en Magallannen, maar daar is wat er gaat vertrekken net iets te goed voor. Bovendien lijkt dat een lijn te zijn die Overmars best bereid is te volgen.
Wat Kongolo betreft: in het centrum moeten er sowieso twee bij als De Ligt weggaat. Want je hebt nu alleen Blind en vraagtekens Magallan en Schuurs over. Daarbij is het meegenomen dat hij ook linksback kan, want als Tagliafico niet kan spelen heb je op dit moment meteen een groot probleem. Het zou me in ieder geval logischer lijken dan de genoemde Fosu-Mensah, die überhaupt nog niets bewezen heeft en al helemaal niet centraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus Overmars niettwitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 16:35:36So #Monchi is gone from Roma, and it is off to Arsenal for next 3 years, from June reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht een leeg uit vak in de kwartfinale.Was je van plan te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar toch leuker voor de spelers, de sfeer en de supporters die er graag heen willen als er wel supporters bij mogen.quote:
een winst tegen madrid voelt nog mooier als je ook kampioen wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.
Balen voor jullie. Maar geen vrees, tijd genoeg nog!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef Tarado het volgende:
dus Overmars niettwitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 16:35:36So #Monchi is gone from Roma, and it is off to Arsenal for next 3 years, from June reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Balen voor jullie. Maar geen vrees, tijd genoeg nog!
Ik wacht tot komende zomer met mijn mening over Overmars.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef Simmertje het volgende:
Het heeft even geduurd bij mij, maar Overmars is de grote held van de club.
Ajax moet ook blij zijn met successupporters, meer geld in de kassaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Successupporters
Wel mooi shirtje verder trouwens.
Bovendien goede reclame, wereldwijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ajax moet ook blij zijn met successupporters, meer geld in de kassa
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht een leeg uit vak in de kwartfinale.Dat snap ik dus nooit, je betaalt n behoorlijk bedrag om daar bij te zijn in t buitenland en waarom moet men zich dan als een idioot gedragen ? zeker als je weet dat je je club benadeeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |