SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 08-03-2019 15:18:43 ]Oh.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, in Guti shirts toch? Die geweldige speler wie ontzettend bekend is in Amerika en als uitzonderlijke speler werd gezien.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.quote:
Mad.quote:
Scarface was een act.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.
Successupportersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Blijkbaar had ajax woensdag een record verkoop in de webwinkel, met de helft van de aankopen uit het buitenland (vs en spanje)
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.quote:
het is wel iets beter nu de resultaten goed zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.
blijkbaar zijn er mensen die denken dat hij een aanwinst zou zijn aankomende zomer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:55 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom lees ik ineens shit over Kongolo?
[ afbeelding ]
Maar liefst 1 voorbeeld idd met Scarface, sterke zaak GGMM!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral supporters van de club PSV hebben nog wel eens de neiging hun 'talent' beter te vinden dan het toptalent dat bij Ajax loopt te schitteren. Dit loopt vaak niet zo goed af.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
die heb ik voor vanavond gepland staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
Mag ik vragen waren je dat kan zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:53 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mag ik vragen waren je dat kan zien?
Super, dankjewel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/
Even iets naar beneden scrollen en dan zie je daar linkjes voor de eerste en tweede helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |