SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 08-03-2019 15:18:43 ]Oh.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, in Guti shirts toch? Die geweldige speler wie ontzettend bekend is in Amerika en als uitzonderlijke speler werd gezien.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.quote:
Mad.quote:
Scarface was een act.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn wel heel wat van dat soort Grote Bekfires te vinden in VBL.
Successupportersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Blijkbaar had ajax woensdag een record verkoop in de webwinkel, met de helft van de aankopen uit het buitenland (vs en spanje)
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.quote:
het is wel iets beter nu de resultaten goed zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar het blijft ontzettend vermoeiend om naar hem te luisteren. Zal niet veranderen ben ik bang, gelukkig sportief helemaal prima.
blijkbaar zijn er mensen die denken dat hij een aanwinst zou zijn aankomende zomer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:55 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom lees ik ineens shit over Kongolo?
[ afbeelding ]
Maar liefst 1 voorbeeld idd met Scarface, sterke zaak GGMM!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral supporters van de club PSV hebben nog wel eens de neiging hun 'talent' beter te vinden dan het toptalent dat bij Ajax loopt te schitteren. Dit loopt vaak niet zo goed af.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk gewoon nog steeds samenvattingen en allerhande filmpjes eromheen van dinsdagavond. Dit is echt memorabel, niet normaal. Kan geen nationaal succes tegenop.
die heb ik voor vanavond gepland staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
Mag ik vragen waren je dat kan zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd nu voor het eerst in zijn geheel terug met Engels commentaar
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:53 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mag ik vragen waren je dat kan zien?
Super, dankjewel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ns_league_05mar2019/
Even iets naar beneden scrollen en dan zie je daar linkjes voor de eerste en tweede helft
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.
Ik vond alleen Rashford beter.quote:
Dit dus, begrijp mij niet verkeerd, ik wil echt die schaal weer in Amsterdam hebben. Maar als ik terugdenk aan de periode onder de Boer met 4 titels kan ik toch weinig echt memorabele momenten opnoemen naast 15 mei 2011. De afgelopen twee jaar heb ik veel intensiever beleefd, uiteindelijk gaat er toch niets boven die Europese avonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.
Ik vond de wedstrijd tegen PSV in het 2e of 3e jaar ook mooi. Dat Advocaat verdedigend wisselt en De Boer aanvallend en dat precies die spelers bij de winnende van Ajax betrokken zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus, begrijp mij niet verkeerd, ik wil echt die schaal weer in Amsterdam hebben. Maar als ik terugdenk aan de periode onder de Boer met 4 titels kan ik toch weinig echt memorabele momenten opnoemen naast 15 mei 2011. De afgelopen twee jaar heb ik veel intensiever beleefd, uiteindelijk gaat er toch niets boven die Europese avonden.
Indekgenot.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als we geen kampioen worden en straks 1500 dagen niet bovenaan hebben gestaan: voor wedstrijden zoals dinsdag houd ik van Ajax. Daar kan niks tegenop.
Tja, daar ontkom je zeker in de huidige markt bijna niet aan als je een 'zekerheidje' als directe vervanger voor een van de vertrekkende spelers wil halen. Je kunt wel een handvol gokjes halen en dan hopen dat het Sanchezzen en Neressen blijken in plaats van Orejuela's en Magallannen, maar daar is wat er gaat vertrekken net iets te goed voor. Bovendien lijkt dat een lijn te zijn die Overmars best bereid is te volgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
20+ miljoen voor Olmo hè.
Kongolo was de Feyenoorder met het meeste talent wat mijn betreft. Niet per se als linksback maar in het centrum.
Ze zijn al tijd bezig met die Alvarez schijnt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, daar ontkom je zeker in de huidige markt bijna niet aan als je een 'zekerheidje' als directe vervanger voor een van de vertrekkende spelers wil halen. Je kunt wel een handvol gokjes halen en dan hopen dat het Sanchezzen en Neressen blijken in plaats van Orejuela's en Magallannen, maar daar is wat er gaat vertrekken net iets te goed voor. Bovendien lijkt dat een lijn te zijn die Overmars best bereid is te volgen.
Wat Kongolo betreft: in het centrum moeten er sowieso twee bij als De Ligt weggaat. Want je hebt nu alleen Blind en vraagtekens Magallan en Schuurs over. Daarbij is het meegenomen dat hij ook linksback kan, want als Tagliafico niet kan spelen heb je op dit moment meteen een groot probleem. Het zou me in ieder geval logischer lijken dan de genoemde Fosu-Mensah, die überhaupt nog niets bewezen heeft en al helemaal niet centraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus Overmars niettwitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 16:35:36So #Monchi is gone from Roma, and it is off to Arsenal for next 3 years, from June reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht een leeg uit vak in de kwartfinale.Was je van plan te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar toch leuker voor de spelers, de sfeer en de supporters die er graag heen willen als er wel supporters bij mogen.quote:
een winst tegen madrid voelt nog mooier als je ook kampioen wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies wat elke keer zeg als iemand daar weer over begint. dit is waarom ik voetbal kijk.
Balen voor jullie. Maar geen vrees, tijd genoeg nog!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef Tarado het volgende:
dus Overmars niettwitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 16:35:36So #Monchi is gone from Roma, and it is off to Arsenal for next 3 years, from June reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Balen voor jullie. Maar geen vrees, tijd genoeg nog!
Ik wacht tot komende zomer met mijn mening over Overmars.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef Simmertje het volgende:
Het heeft even geduurd bij mij, maar Overmars is de grote held van de club.
Ajax moet ook blij zijn met successupporters, meer geld in de kassaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Successupporters
Wel mooi shirtje verder trouwens.
Bovendien goede reclame, wereldwijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ajax moet ook blij zijn met successupporters, meer geld in de kassa
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht een leeg uit vak in de kwartfinale.Dat snap ik dus nooit, je betaalt n behoorlijk bedrag om daar bij te zijn in t buitenland en waarom moet men zich dan als een idioot gedragen ? zeker als je weet dat je je club benadeeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
twitter:CBF_Futebol twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 19:33:38David Neres está convocado para a #SeleçãoBrasileira! Saiba os detalhes >> https://t.co/9eudJIrUKh Foto: Lucas Figueiredo/CBF https://t.co/WHbtzCZ0ig reageer retweet
Internationals van Brazilië & Argentinië in de selectiequote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:39 schreef Bolasie het volgende:
twitter:CBF_Futebol twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 19:33:38David Neres está convocado para a #SeleçãoBrasileira! Saiba os detalhes >> https://t.co/9eudJIrUKh Foto: Lucas Figueiredo/CBF https://t.co/WHbtzCZ0ig reageer retweet
Neres kijkt immer uit z'n doppen alsof 'ie een permanente jetlag heeft, ben benieuwd hoe hij kijkt na een interlandweek aldaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Internationals van Brazilië & Argentinië in de selectie
Dat os nieuw volgens mij? Wel beterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
De UEFA gaat 15 maart meteen ook voor de halve finales loten, dus dan weten we meteen wie we kunnen treffen
Nja dit deden ze zo'n tien jaar geleden ook, maar paar jaar geleden hadden ze dat aangepast.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:11 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dat os nieuw volgens mij? Wel beter
Ben je nu wel overtuigd van zijn kwaliteiten of vind je nog steeds dat hij er niks van kan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gelijk maar even een Neres-topic geopend!
VBL / David Neres #1: Because I got high
Zou wel leuk zijn als jullie allemaal even een inhoudelijk sterke reactie achterlaten.
Ajax-Porto tegen de winnaar van Liverpool-Tottenhamquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
De UEFA gaat 15 maart meteen ook voor de halve finales loten, dus dan weten we meteen wie we kunnen treffen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nu wel overtuigd van zijn kwaliteiten of vind je nog steeds dat hij er niks van kan?
Of Tottenham meteen loten en de eerste CL-wedstrijd in dat nieuwe stadion spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Ajax-Porto tegen de winnaar van Liverpool-Tottenham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet waar dit het mooiste kan? Ik snap niks van alle papier opties en/of op aluminium afdrukken etc.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
quote:THE NIGHT AJAX STUNNED THE BERNABÉU – AND INSPIRED A CONTINENT
The combined cost of Ajax’s XI was a startling £48m, representing not just a sensational victory in isolation, but a wider victory for the competition as a whole. In an age where clubs such as Paris Saint-Germain and Manchester City, pumped by oil-rich billionaires, have sought to gate-crash Europe’s elite, the sanctity of Champions League requires clubs like Ajax to succeed.
De vraag is vooral hoe ze al die coke daar hebben weten te krijgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je betaalt n behoorlijk bedrag om daar bij te zijn in t buitenland en waarom moet men zich dan als een idioot gedragen ? zeker als je weet dat je je club benadeeld ?
twitter:ThomasHogeling twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 19:09:20De goal van Lasse Schøne is nóg mooier met het commentaar van Evert ten Napel https://t.co/MFR9TquNfb reageer retweet
Lijkt me verstandig om niet te gaan oordelen als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je betaalt n behoorlijk bedrag om daar bij te zijn in t buitenland en waarom moet men zich dan als een idioot gedragen ? zeker als je weet dat je je club benadeeld ?
ik was ook niet bij de wedstrijd, maar toch vond ik em goed. mag dat ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:50 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om niet te gaan oordelen als je er zelf niet bij bent geweest.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:38 schreef mabo11 het volgende:
Heb de foto van Frenkie gevonden in originele resolutie (thanks nu.nl) en gepost op reddit. Ga er een poster van maken 45x30cm om de beste scherpte te behouden.Via Drukwerkdeal is het vrij eenvoudig. Elke optie staat toegelicht en een oplage van 1 op A4 formaat betaal je 6,95¤ voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet waar dit het mooiste kan? Ik snap niks van alle papier opties en/of op aluminium afdrukken etc.
Ik ga 'm misschien cadeau doen![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Tokkies gonna tok.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat er weer dingen gesloopt moesten worden. Enorm dom.
blijkt toch ook maar een mens Louis, niet dat ik dit team beter vind dan dat in 95 maar Louis is er een beetje bang voor lijkt hetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eer-overdreven-.html
Hoor je het voor de verantwoordelijkheid ook een keer van iemand met een Ajax-verleden.
Real stelde geen kut voor.
Dat elftal was van wereldklasse. Totaal niet te vergelijken met wat er nu staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt toch ook maar een mens Louis, niet dat ik dit team beter vind dan dat in 95 maar Louis is er een beetje bang voor lijkt het
met je eens en ik vind euforie ook wel heel ver gaan maar dat komt natuurlijk ook wel door het gebrek aan aansprekende internationale resultaten de laatste jaren, toen Ajax in 95 van Real won vond ik dat de normaalste zaak van de wereld, die staande ovatie van het Real publiek maakte het bijzonder.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat elftal was van wereldklasse. Totaal niet te vergelijken met wat er nu staat.
Real is vooral als naam gigantisch maar zitten niet meer in hun beste periode. Ben benieuwd als Ajax een club op de top van hun kunnen treft. Juventus of City.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens en ik vind euforie ook wel heel ver gaan maar dat komt natuurlijk ook wel door het gebrek aan aansprekende internationale resultaten de laatste jaren, toen Ajax in 95 van Real won vond ik dat de normaalste zaak van de wereld, die staande ovatie van het Real publiek maakte het bijzonder.
het was natuurlijk de normaalste zaak van de wereld geweest als Real dit klusje had geklaard, ook als je naar de selecties kijkt zou misschien alleen De Ligt daar in aanmerking komen voor een basisplaats. Achteraf zeggen dat Real helemaal niets is vind ik ook wel een beetje makkelijk, Ajax speelde gewoon een geweldige wedstrijd en in Amsterdam was het ook heel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Real is vooral als naam gigantisch maar zitten niet meer in hun beste periode. Ben benieuwd als Ajax een club op de top van hun kunnen treft. Juventus of City.
Je zag met zo'n Vilnicius hoe kwetsbaar Ajax in verdedigend opzicht kan zijn.
Mag je niet over oordelen want je was er niet bij ja togquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat er weer dingen gesloopt moesten worden. Enorm dom.
Dat is waar, dom van me.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag je niet over oordelen want je was er niet bij ja tog
Dat net deed gewoon stoer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag je niet over oordelen want je was er niet bij ja tog
quote:
Vilnicius deed niet mee hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Real is vooral als naam gigantisch maar zitten niet meer in hun beste periode. Ben benieuwd als Ajax een club op de top van hun kunnen treft. Juventus of City.
Je zag met zo'n Vilnicius hoe kwetsbaar Ajax in verdedigend opzicht kan zijn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vilnicius deed niet mee hoor
Huhquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vilnicius deed niet mee hoor
Nee, het lijkt er vooral op dat Van Gaal zijn eigenwijze zelf is. Hij was juist de eerste die de vergelijking met zijn Ajax van 95 trok toen nog niemand het durfde, nu iedereen doet als Ajax het beste elftal ter wereld heeft weggespeeld relativeert hijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt toch ook maar een mens Louis, niet dat ik dit team beter vind dan dat in 95 maar Louis is er een beetje bang voor lijkt het
Oke top bedankt, ga meteen ff kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Via Drukwerkdeal is het vrij eenvoudig. Elke optie staat toegelicht en een oplage van 1 op A4 formaat betaal je 6,95¤ voor.
Ik ga 'm misschien cadeau doen
Dat toernooi stelt geen reet voor. Zelfs Crystal Palace wint dat met twee vingers in de neus.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eind december won Real met dit elftal het WK voor voetbalclubs, waardoor ze de beste ter wereld zijn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eind december won Real met dit elftal het WK voor voetbalclubs, waardoor ze de beste ter wereld zijn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eer-overdreven-.html
Hoor je het voor de verantwoordelijkheid ook een keer van iemand met een Ajax-verleden.
Real stelde geen kut voor.
quote:Op maandag 17 december 2018 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is prima Hans.
Gelukkig snappen ze dat verschil bij Real wel. Daarom eindigen die straks gewoon weer top 2 en winnen ze de CL waarschijnlijk nog ook en staat Ajax weer met lege handen
Jij ziet dat Wk als een serieus toernooi?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
3 maanden later kan hetzelfde elftal er opeens niets meer van en zijn ze “zeer zwak”
Only on de foks
Dan nog liever dat uitmelktoernooi eens in de vier jaar wat de FIFA wilde doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij ziet dat Wk als een serieus toernooi?
Confederations cupgodenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog liever dat uitmelktoernooi eens in de vier jaar wat de FIFA wilde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |