vroeger, toen top gear nog leuk was..quote:
Herhalingen op Spike. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen top gear nog leuk was..
Vond het ook altijd wel leuk om te zien. Al is het jaren geleden...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen top gear nog leuk was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2019 12:24:55 ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:24 schreef O_o_ het volgende:
Ik wil alle pitspoezen hier een virtuele roos geven voor Internationale Vrouwendag![]()
![]()
![]()
(F) (F) (F)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik wil alle pitspoezen hier een virtuele roos geven voor Internationale Vrouwendag![]()
![]()
![]()
(F) (F) (F)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist dat we op jou konden rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond het altijd fijn om de afleveringen te downloaden. dan kon ik de saaie stukken tenminste overslaan.quote:
![]()
![]()
(F) (F) (F)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, voel me nu erg speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Sja das tegenwoordig een stuk meer technologie dan slechts een spiegel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:34 schreef Allures het volgende:
Iemand heeft de spiegel van onze auto getrapt
Tandjes duur om te repareren![]()
Ik vond dat juist erg interessant.quote:
Ik ben over het algemeen snel tevredenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is dan ook niet erg veel voor nodig
ik durf nog niet. weet nog niet hoe oud ze is en zoquote:
Oud genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf nog niet. weet nog niet hoe oud ze is en zo
oew, even een goede opening bedenken om in haar dm te slidenquote:
1 bammetje met paardenrookvlees en een avocado. niks bijzonders.quote:
Avocadoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 bammetje met paardenrookvlees en een avocado. niks bijzonders.
hoe is het met je telefoon?quote:
Top van het bedrijfsleven is het volgende slachtofferquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
De afgelopen tijd wordt wel duidelijk dat het geforceerde diversiteitsbeleid bij de politie zijn vruchten afwerpt.
ohw, ik dacht dat die vandaag zou komen.quote:
Ja release is vandaag. Maar ik moet natuurlijk weer een speciaal kleurtje en nu duurt het langquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat die vandaag zou komen.
ik ben er nog niet uit welke ik wil hebben
Roze?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja release is vandaag. Maar ik moet natuurlijk weer een speciaal kleurtje en nu duurt het lang
O ja lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel weer zin om binnenkort nachos te maken. En mezelf helemaal kapot te eten.
Gelukkig ken ik dat stomme liedje nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan dat stomme liedje
dat zou mij weinig boeien. gaat toch een hoesje omheenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja release is vandaag. Maar ik moet natuurlijk weer een speciaal kleurtje en nu duurt het lang
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef ElDinosaur het volgende:
tip voor jou.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, even een goede opening bedenken om in haar dm te sliden
Dayuuum goed ideequote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Transparant hoesje besteldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou mij weinig boeien. gaat toch een hoesje omheen
Rustig, Ria.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Met deze mindset gaat bulken ook niet lukken. Ongedisciplineerde ecto gespot.
oke fitgurlquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Met deze mindset gaat bulken ook niet lukken. Ongedisciplineerde ecto gespot.
Je bent wel snel op je teentjes getrapt he.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Denken dat ik nog nooit een goede bulk heb gezet.
Of je moet dat soort posts niet te serieus lezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel snel op je teentjes getrapt he.
Uhuh, zou ik ook zeggen. There, therequote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je moet dat soort posts niet te serieus lezen.
Projectie, debbie.
Omdat je het had over niet kunnen, alsof de wetten van thermodynamica niet gelden voor jou.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Denken dat ik nog nooit een goede bulk heb gezet.
ik zou willen dat ik dat probleem hadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
De grootste horde van ecto's is hun gebrek aan gezonde eetlust. Ze zitten gewoon te snel vol.
De omgekeerde uitdaging van fatto's, zoals ik. Daarbij komt de eetlust niet overeen met de kcal behoefte, maar dan in de zin van overschotten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
De grootste horde van ecto's is hun gebrek aan gezonde eetlust. Ze zitten gewoon te snel vol.
Lol ik las: octo'squote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
over wie heb je het nu?quote:
Waar zit jij in het spectrum?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat je het had over niet kunnen, alsof de wetten van thermodynamica niet gelden voor jou.
what does that even mean?quote:
Dat je relatief dun bent, maar met een hoog vetpercentage. Zo'n spriet met zo'n kanonskogelbuik bijvoorbeeld.quote:
quote:
Ook niet dusquote:Je kunt nog steeds ‘skinny fat’ zijn. Nooit van gehoord? De term wordt gebruikt om iemand te beschrijven die er ‘dikkig’ uitziet, maar niet zwaar genoeg is om overgewicht te hebben.
Nee meer ogenschijnlijk slank. Maar dan wel met weinig spieren (dus qua gewicht zit je goed) en zo'n stiekem vetrandje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je relatief dun bent, maar met een hoog vetpercentage. Zo'n spriet met zo'n kanonskogelbuik bijvoorbeeld.
Voor vrouwen is dat wel minder erg, want die krijgen het gewoon op de heupen in plaats van zo'n buik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je relatief dun bent, maar met een hoog vetpercentage. Zo'n spriet met zo'n kanonskogelbuik bijvoorbeeld.
het valt mij op dat duitsers vaak op de een of andere manier echt kogelrond kunnen zijn. best knapquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee meer ogenschijnlijk slank. Maar dan wel met weinig spieren (dus qua gewicht zit je goed) en zo'n stiekem vetrandje.
Kanonskogelbuik is gewoon dik.
dat sowieso altijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kwam van een health site... Maar ik moet jullie geloven?
Lijkt me echt raar, zulk hard vet hebben dat je die vorm kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het valt mij op dat duitsers vaak op de een of andere manier echt kogelrond kunnen zijn. best knap
Ja mijn health site.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kwam van een health site... Maar ik moet jullie geloven?
toch beter dan van die hangtieten als man zijndequote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar, zulk hard vet hebben dat je die vorm kan krijgen.[..]
Ja mijn health site.
https://mens-en-gezondhei(...)rgewicht-hebben.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lijkt me toch niet echt een aantrekkelijke aanblik eigenlijk, zo'n slurfje dat aan je zwabbert. Heb het nooit gemist.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lijkt me vooral raar als je je eigen piemel niet meer kunt zien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch beter dan van die hangtieten als man zijndeWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slap is er niet veel aan nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt een aantrekkelijke aanblik eigenlijk, zo'n slurfje dat aan je zwabbert. Heb het nooit gemist.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch beter dan van die hangtieten als man zijndeEn nu hoef ik de rest van de dag niets meer te eten. Doei eetlustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
het is niet voor niks in een spoiler hequote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En nu hoef ik de rest van de dag niets meer te eten. Doei eetlust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |