inderdaad. Ik had tank moeten zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fatshamen doen we niet aan in dit topic.
Hij is een stuk gematigder dan normaal, beetje low energyquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Ja nu is baudet leuk en scherp
Heb hem niet eerder zo gezien
Minder cokequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Ja nu is baudet leuk en scherp
Heb hem niet eerder zo gezien
het is body shaming. derhalve dus weer een TR gezetquote:
Coco. is een dikke papzakquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
fatshaming mag volgens de policy (behalve in kpd)
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Danny heeft ook een hekel aan dikke vrouwen.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fatshamen doen we niet aan in dit topic.
Nou zegquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
fatshaming mag volgens de policy (behalve in kpd)
Omdat vrouwen blijkbaar een zwak voor kinderen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Van alle vrouwen werkt 25% fulltime. Bij de mannen is dat 74%.
Nuff said.
iedereen aan de TRquote:
gisteren hoorde ik dat ze er geen geld voor over hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen blijkbaar een zwak voor kinderen hebben.
Meest gebruikte woord van Yasser in het debat net.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen blijkbaar een zwak voor kinderen hebben.
Daar moeten mannen voor zorgen. Om hun gaten op te vullen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gisteren hoorde ik dat ze er geen geld voor over hebben
broekie uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan er goed naar kijken. En luisteren ook hoor.
Ja maar dat doet m wwl goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is een stuk gematigder dan normaal, beetje low energy
Niet gezien, replay waard?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Meest gebruikte woord van Yasser in het debat net.
quote:
Halve finale stranden genot.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog nooit gehoord van deze nobuddy.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, die zwembadfoto. Kunnen we die hier nog een keer plaatsen?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, die zwembadfoto. Kunnen we die hier nog een keer plaatsen?
merel is de molquote:
Heb jij nog punten in de app?quote:
ik heb de app niet gebruikt.quote:
Ja gaaf mens.quote:
Slaap zacht schatjequote:
huissherry is nog geen vaste huiskamervriendquote:
Peter R bij Boulevard, Bellemans bij Jinek en Roethof thuis op de bank met een doos tissues is mijn gok.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond Saskia Belleman? Peter R de Vries? Roethof?
Wie bij Twan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond Saskia Belleman? Peter R de Vries? Roethof?
Stouterdquote:
En dat is beleid van de VVD, om het falen van het OM te compenseren en te verbergenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:39 schreef monkyyy het volgende:
OM heeft unlimited resources en Roethof moet het doen met een fooi van een paar honderd euro.
Noodgedwongen omdat de baantjes carroussel geblokkeerd werd, gelukkigquote:
Kon je dat niet even helemaal in de verleden tijd zetten? Ik schrok al.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:19 schreef ikweethetookniet het volgende:Noodgedwongen omdat de baantjes carroussel geblokkeerd werd, gelukkig
Fred Teeven ‘ongeschikt’ voor Raad van State
Er is een heuse internetpetitie gestart om voormalig staatssecretaris Fred Teeven (VVD) uit de Raad van State te houden. Volgens NRC Handelsblad staat het kabinet op het punt om Teeven te benoemen.
Daar is hij beter op zijn plaats.quote:En dagelijks nog mensen in de bus die om een bonnetje vragen bij Fred![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |