Klopt, maar dan had ze dat moeten zeggen. Het is prijsschieten op Lilian.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is niet waar. Deze verkiezingen gaan ook over de Provinciale Staten, en daar bestuurt de SP wel mee. Net als in gemeenten.
Een sticker voor alle Syriëgangersquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
Het gaat over de politie en Wilders haalt er asielzoekers bij
Ik vond hem in voorgaande kamerdebatten sterker. Vanavond niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:42 schreef Oostwoud het volgende:
Asscher wel sterk, laat zich niet verstoren door Wilders.
Ja knap. Hè.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
Het gaat over de politie en Wilders haalt er asielzoekers bij
Je zou zo'n debat "werken" kunnen noemen.quote:
moet je minder stout doen, dan hoef je niet na te blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben zwaar triggered
Laatst weer tot 21u op school gezeten
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zou zo'n debat "werken" kunnen noemen.
Ja, dan is het gauw klaar natuurlijk.
haha nerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben zwaar triggered
Laatst weer tot 21u op school gezeten
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah ja, alle miljarden aan ontwikkelingshulp ... dat gaat wat opleverenHoeveel procent is dat op de staatsbegroting? 1 ofzo?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben weg van dit topic.
Wat een sneue mods zitten hier.
Veel plezier allen
Alle immigranten ja?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef monkyyy het volgende:
PVV = SP programma met wat schoppen tegen immigranten.
0,8% van GDP dacht ik, meeste westerse landen zitten daar onder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah ja, alle miljarden aan ontwikkelingshulp ... dat gaat wat opleverenHoeveel procent is dat op de staatsbegroting? 1 ofzo?
Okay, alleen migranten waarvan hij de etniciteit niet kan waarderen.quote:
Alleen de migranten die in alle foute lijstjes zijn oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Okay, alleen migranten waarvan hij de etniciteit niet kan waarderen.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alleen de migranten die in alle foute lijstjes zijn oververtegenwoordigd.
Ja, mee eens.. Een goed debater is ze niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:44 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had ze dat moeten zeggen. Het is prijsschieten op Lilian.
Mee eens. Daar is het sinds Jan Marijnissen wel op qua fatsoenlijke lijsttrekkers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, mee eens.. Een goed debater is ze niet.
Gereageerd in FBquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]Dit topic gaat over het RTL-verkiezingsdebat, voor commentaar op de moderatie is er POL FB[/modbreak]
Krijgen we nu ookal reclames in het topicquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]Dit topic gaat over het RTL-verkiezingsdebat, voor commentaar op de moderatie is er POL FB[/modbreak]
je kan dat zeg maar eh kopen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom een politiek spotje van de VVD tijdens dit programma? Kijken wij hier naar een Italiaanse staatszender?
die toffe meid die meer gas wilquote:
Maar laten we niet doen alsof daar het geld te halen is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
0,8% van GDP dacht ik, meeste westerse landen zitten daar onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |