https://www2.compareyourcountry.org/oda?cr=oecd&lg=en 0.6% Nederlandquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
0,8% van GDP dacht ik, meeste westerse landen zitten daar onder.
Roemer-met-rietje.jpgquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mee eens. Daar is het sinds Jan Marijnissen wel op qua fatsoenlijke lijsttrekkers.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
moet je minder stout doen, dan hoef je niet na te blijven
TJa, dat krijg je met oudergesprekken en vergaderingenquote:
Omdat het een kwestie van reclame tijd inkopen is. En elke partij dit had kunnen doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom een politiek spotje van de VVD tijdens dit programma? Kijken wij hier naar een Italiaanse staatszender?
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Maar laten we niet doen alsof daar het geld te halen is.
Drs. Mr. monkyyy RA FA voor jou.quote:
Echt? Ik vind Baudet tot nu toe vrij zwak en Marijnissen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef butz0rs het volgende:
Voor de gene die niet online kijken, Jetten en Klaver doen het slecht volgens de analisten.
Dit is publieke omroep niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
Waarom zijn er alleen D66 en VVD reclames tijdens de reclameblokken, laat de spotjes van alle partijen achter elkaar zien of helemaal niets.
Commerciėle tv.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
Waarom zijn er alleen D66 en VVD reclames tijdens de reclameblokken, laat de spotjes van alle partijen achter elkaar zien of helemaal niets.
Haha, je hebt niet eens een ZDquote:
Marijnissen werd idd ook genoemd, Baudet niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Baudet tot nu toe vrij zwak en Marijnissen.
Dan moeten ze daar allemaal gewoon voor betalen, is open voor iedereen. Ook jij had daar een gedeelte van kunnen kopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
Dat is niet vreemd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef butz0rs het volgende:
Voor de gene die niet online kijken, Jetten en Klaver doen het slecht volgens de analisten.
Ik eet een paaseitjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |