En die landen zijn nu hoeveel % van hun totale handel ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Israel, Palestinian Authority, Switzerland, The Faroe Islands,Eastern and Southern Africa, Chile.
USA,NZ, AUS ook, maar die vallen rechterlijk niet onder FTA. UK-USA Is positiever voor UK dan t.t. met de EU. Daarnaast genoeg fallback op de WTO.
We stemmen voor de provincie eigenlijk hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. Ik moet wel.
je hebt toch geen hypotheekaftrek meer. Die heeft Unilever namelijk nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. Ik moet wel.
Welnee, het is een van de weinige politici die het naast jou naaien ook leuk vind dat je een wederdienst bewijst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef halfway het volgende:
[..]
Als die ooit premier zou worden dan ga ik emigreren.
Mini gaat wrs naar Born hoorde ik vanmorgen op radio1.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef skysherrif het volgende:
9% economische krimp na brexit genot
Vindquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het is een van de weinige politici die het naast jou naaien ook leuk vind dat je een wederdienst bewijst.
Om en nabij de 40-45%. China er bij en ze gaan over de 60. Die tradedeal met het vaste land komt er nog, en daarbij gewoon WTO regels volgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En die landen zijn nu hoeveel % van hun totale handel ?
Ohaiquote:
vindquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het is een van de weinige politici die het naast jou naaien ook leuk vind dat je een wederdienst bewijst.
Een zoentje bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Comments are disabled for this video.quote:
Jij hebt je geabonneerd op het youtube kanaal van de VVD?quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Comments are disabled for this video.
Dan heb je al verloren wmb
Op z’n minst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |