je kan nog duimpjes geven. DUS ALLEMAAL DUIMPJE NAAR BENEDEN KLIKKENquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Comments are disabled for this video.
Dan heb je al verloren wmb
https://www.bbc.com/news/uk-politics-47418505quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Israel, Palestinian Authority, Switzerland, The Faroe Islands,Eastern and Southern Africa, Chile.
USA,NZ, AUS ook, maar die vallen rechterlijk niet onder FTA. UK-USA Is positiever voor UK dan t.t. met de EU. Daarnaast genoeg fallback op de WTO.
@monkyyyquote:
Nee, was benieuwd of dit al op YouTube stond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt je geabonneerd op het youtube kanaal van de VVD?
Gezien videogamecontroller en spellendoosje is het een FOK!-er die in zijn onverlichte kelder zit.quote:
Kuzu meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wilders vooralsnog de winnaar in dit debat.
Een nexit zou net als een brexit gewoon desastreus zijn voor nederland als doorvoerlandquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Om en nabij de 40-45%. China er bij en ze gaan over de 60. Die tradedeal met het vaste land komt er nog, en daarbij gewoon WTO regels volgen.
Ik ben niet voor een nexit hoor, maar je vriendje Jetten blijft een hoop onzin verkondingen bij dit soort dingen.
Fokkers gamen op pcquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Gezien videogamecontroller en spellendoosje is het een FOK!-er die in zijn onverlichte kelder zit.
nee consolesquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, was benieuwd of dit al op YouTube stond.
Nee, ik vond het heftig dat je mijn twitteraccount gevonden had.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Gezien videogamecontroller en spellendoosje is het een FOK!-er die in zijn onverlichte kelder zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |