SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Roy maak jezelf niet zo belachelijk. Ik kan de laatste game waar ik met een haan vecht niet heugen. Zombies heb je elk jaar weer. Het ziet er gewoon enorm generiek uit. Verbazingwekkend dat je het er leuk uit vind zien.
Waar blijft tlou2 footage nou
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch ei![]()
Hoe ik het begrijp, heb je in Sekiro 2 levens (subtitel: Shadows die twice). Als je dood gaat, kun je direct weer reviven. Ga je daarna weer dood, dan ga je terug naar een checkpoint ("bonfire/shrine" oid).quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiVerder zeg ik 'leuker dan verwacht', ik verwachtte er niets van.
Wat betreft Sekiro, dat ziet er wel tof uit. Beantwoord mijn vraag daarover eens: hoe werken de spawn points als je dood gaat?
Is dat 'loop maar drie kilometer terug naar de plek waar je stierf en vermoord alle vijanden maar opnieuw' of kom je gewoon direct terug waar je stierf?
Cool, thnx. Dat klinkt echt als een goede verbetering voor dit soort games.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe ik het begrijp, heb je in Sekiro 2 levens (subtitel: Shadows die twice). Als je dood gaat, kun je direct weer reviven. Ga je daarna weer dood, dan ga je terug naar een checkpoint ("bonfire/shrine" oid).
in Dying Light maken ze wel nestenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Het zijn geen zombies volgens de devs van days gone. Zombies maken geen nesten. Kippen en hanen wel overigens.
Niet normaal hé, bij sommige games heel erg en bij sommige bijna niks.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Waarom gaat die ps4 pro van mij zowat de lucht in bij cod mw remastered
Ligt aan de thermal paste volgens mij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:14 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Niet normaal hé, bij sommige games heel erg en bij sommige bijna niks.
Laatst ook nog uit elkaar gehaald en helemaal geen stof
Ik ook man. Ga ik je de hele tijd joinen en je game verneukenquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja idd, man wat heb ik zin in deel 2 van die game zeg.
Vechten met een haan was in guacamelee(2?) anders gewoon de normaalste zaak hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiVerder zeg ik 'leuker dan verwacht', ik verwachtte er niets van.
Wat betreft Sekiro, dat ziet er wel tof uit. Beantwoord mijn vraag daarover eens: hoe werken de spawn points als je dood gaat?
Is dat 'loop maar drie kilometer terug naar de plek waar je stierf en vermoord alle vijanden maar opnieuw' of kom je gewoon direct terug waar je stierf?
Die van mij net zo, zelfs bij indie games als Undertale. Hij leest ook geen CD’s meer nadat ie uit rest modus komt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Waarom gaat die ps4 pro van mij zowat de lucht in bij cod mw remastered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het echt fantastisch hoe die Toby Fox dit allemaal heeft gemaakt. Maar ik ben sowieso al snel onder de indruk van 1 persoon die alle muziek maakt in een game. Zie ook Stardew Valley, vind ik ook enorm impressive. Of Sonic Mania, jezus die soundtrack is ook ziek (Tee Lopes)
💜 Undertale 💜welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:You lose half your cash and xp when you die (with no chance to retrieve it) so i'd say it's even worse in that sense.
* Notorious_Roy schrapt Sekiro weer van het lijstjequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
@:Notorious_Roy
Over doodgaan in Sekiro[..]
WANT!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
BFV Battle Royale tutorial video
http://eaassets-a.akamaih(...)STORM_ENG_WW_v2.webm
Leaked shizzle
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Notorious_Roy schrapt Sekiro weer van het lijstje
Deze guyquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Notorious_Roy schrapt Sekiro weer van het lijstje
Sleeping Dogsquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan de laatste game waar ik met een haan vecht niet heugen.
Ja, ziet er fantastisch uit. Vooral ook de endgame die ze in de world tiers verwerkt hebben klinkt erg goed met die strongholds. Met Division 1 zat ik in een dag van WT1 op WT5, nu zal dat wel anders zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:13 schreef Black-Hole het volgende:
Volgende week The Division 2! Iemand nog de laatste state of the game gezien met veel details over de end game?
Zo ontzettend veel te doen, echt zo veel zin in. Kan Anthem een voorbeeld aan nemen
Sowieso man, ben al 2 games verder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Drankster kom je al een beetje door Undertale heen jij zieke geest iedereen doodmaken zelfs lieve hondjes
DMC 3 was fucking bruut man, één van de betere games die ik heb gespeeld op de PS2.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:12 schreef Ang3l het volgende:
Is er iemand al aan t Devil May Kraaien?
Ik twijfel. Heb alleem DMC gespeeld en niet de eerdere delen.
En deze is weer echt zoals de eerdere delen, schijnt.
Ben meer een solo speler maar wel met matchmaking uiteraard. Clans lijken me wel heel tof maar heb absoluut geen zin in verplichtingen vanwege een raid ofzo. Geen tijd voor en andere prioriteiten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ga jij solo spelen of met een crew?
Nou, ik heb 2 totaal verschillende reviews gelezen gister (totaal 3 gelezen), waarbij de eerste hem echt veel te kort vond (10u), het level design niet zo spannend als DMC en behoorlijk saai (maar 2 soorten levels). Alleen het stylish vechten werd als plus genoemd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dat verschilt niet enorm veel qua gameplay van DMC van Ninja Theory. Game krijgt dikke review cijfers en de fans zijn laaiend dus zit wel snor denk ik Ang3l
dmc5 is heel bruutquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:12 schreef Ang3l het volgende:
Is er iemand al aan t Devil May Kraaien?
Ik twijfel. Heb alleem DMC gespeeld en niet de eerdere delen.
En deze is weer echt zoals de eerdere delen, schijnt.
Maar is t "op zo'n mooi mogelijke manier de monsters tot gort slaan brute actie" bruut, of is t "super coole graphics, sfeer en level design en leuk verhaal" bruut? Dat eerste boeit me nl niet zoquote:
Pacifist was leuker toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso man, ben al 2 games verder.
Undertale was fucking awesome though, goede muziek inderdaad, chille laid back game voor tussendoor, binnenkort beginnen aan Deltarune.
Genocide en true pacifist endings gehaald ondertussen.[..]
DMC 3 was fucking bruut man, één van de betere games die ik heb gespeeld op de PS2.
Zeker, mede omdat veel personages dan nog leven en je veel meer backstory krijgt. Waaronder die dates enzo.quote:
Beide denk ik wel zn beetje, vind de story wel weer lekker overdreven (want japans) maar het is gewoon z'n heerlijke hack and slash game die lekker wegspeeld. Past prima bij de vorige delen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar is t "op zo'n mooi mogelijke manier de monsters tot gort slaan brute actie" bruut, of is t "super coole graphics, sfeer en level design en leuk verhaal" bruut? Dat eerste boeit me nl niet zoEn ik begreep dat de eerste 4 DMC's vooral daarom gingen.
Anders ga ik m NU bestellen hoor
Zit nl in een spel-dip na AC en Alien Isolation is niet helemaal wat ik er van verwachte (en Astrobot is zo goed als uitgespeeld).
Nu true pacifist? Neem aan dat je die nog niet hebt?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, mede omdat veel personages dan nog leven en je veel meer backstory krijgt. Waaronder die dates enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door MMaRsu op 08-03-2019 12:19:09 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nu true pacifist? Neem aan dat je die nog niet hebt?
Enige wat je hoeft te doen is je save loaden en een klein beetje backtracken dan heb je nog een uurtje of iets aan gameplay?
Kan pas als je hem op neutral hebt uitgespeeld (dus niemand killen)Ook gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het enige dat me dwars zit is dat ik de deur voor Snowdin nooit open heb gekregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Nice ja dat is ook de ending die ik heb gehaald. Kon het daarna echt niet opbrengen om nog een genocide run te doen ofzo.. Aangezien ze nu allemaal happy zijn
Die savegame eeuwig zo laten <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook gehaald.NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Drankster het volgende:
Intertoys failliet. binnenkort aanbiedingen?
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.quote:Deze 91 Intertoys-filialen gaan dicht, morgen begint de opheffingsuitverkoop
https://www.ad.nl/economi(...)uitverkoop~ab2d4bdd/
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb maar besloten om Undertale opnieuw te gaan spelen dit weekend. Man man man wat een gamepje
Geeneen bij mij,quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Heb m op pc gespeeld, daar waren ook veel vastlopersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:23 schreef Radjan het volgende:
Zijn er meer mensen die Metro Exodus spelen of tenminste dit proberen. Ik heb regelmatig vastlopers met het spel en soms start het helmaal niet op. Ik heb het al twee keer opnieuw moeten installeren maar het blijft rampzalig.
pcquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?
Mooi man. Tegelijk beetje medewerkers bespugen en uitschelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staan
Hmmm interessant.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus nietquote:
Je hebt gelijk, ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus niet
Mjah, hij is nu 40, had 'm zelf voor 50. Heb een beetje lopen klooien met die 'hack' en heb Chrono Trigger en Vagrant Story werkend. Maar ja. Ermee spelen heb ik nog niet gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wacht nog steeds tot die ps mini 25 euro is ergens
Neequote:
Hmm, zie geen link in de store als ik hem open op ps4.quote:
Was jij maar gecensureerd in het westenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC5 is gecensureerd op PS4 in het westen
Je mist ook niet veel zo te zienquote:
Shots fired. Kapot gemaakt die Roy.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was jij maar gecensureerd in het westen![]()
En hoeveel euro om dat allemaal te kopen?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:45 schreef RickoKun het volgende:
Modern warfare remastered is ook wel heel erg met grinden.
Heb nu een stuk of dertig potjes gespeeld en daarvoor heb ik 33 bepaalde muntjes mee verdient. Wil je een bepaalde “rectangle” unlocken dan kost dat op zijn mindt 100 van die muntjes
En daar heb je een stuk of 17 van van de SMG class. En daar dan nog eens vier categorieen x 17
En dat is alleen maar dat. Dus 1700 potjes optimaal spelen om dat alles te unlocken.
En dan heb je ook nog allerlei andere categorieën die je kan unlocken.
Plus nog vier andere sub reticles. Is 1700 x 4 = best veel of ong 6800 potjes.
En dan nog vier andere wapens.
24800 potjes ? (Doe dit uit mijn dronken vodka hoofd)
Dan is de grind met GTAV peanuts (terwijl dat al erg is).
Je ne sais pasquote:Op zondag 10 maart 2019 00:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En hoeveel euro om dat allemaal te kopen?
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC5 is gecensureerd op PS4 in het westen
een bilspleetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 10 maart 2019 01:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
een bilspleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de ene kant denk ik lol boeiend, aan de andere kant WAAR HOUDT HET OP / WAT IS HET VOLGENDEquote:
Maak er maar grapjes over Jimbo. Nu kan het nog, maar als dit zo doorgaat heb je alleen nog maar standaard reacties die je kunt plaatsen op FOK!quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was jij maar gecensureerd in het westen![]()
Jimbo, jij had platina Portal Knights toch?quote:
Deze boi krijg geen bans <3quote:Op zondag 10 maart 2019 04:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over Jimbo. Nu kan het nog, maar als dit zo doorgaat heb je alleen nog maar standaard reacties die je kunt plaatsen op FOK!
#NEETEGENCENSUUR
#UNBANRICKOKUN
#MMARSUFORMOD
Tevens, sterfquote:Op zondag 10 maart 2019 03:20 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn echt zo sneu man.
En dat post ik terwijl ik in Lollapalozaa dit schrijf enzo jezus echt wat een sukkels zijn jullie hhahahahh
Oef man is echt lang geleden dat ik die game speelde.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jimbo, jij had platina Portal Knights toch?
Ik kan poorten niet vinden, en het arcade compas stuurt mij maar naar plekken waar niks is.
Hoe deed jij dat?
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tevens, sterf
Ik zal t nog eens voor je opnemen
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Mattie was toch grapje, ik hou toch zielsveel van je NWLY IWJNMK
Hmm, zo ver ben ik nog niet als dat er is.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oef man is echt lang geleden dat ik die game speelde.
Heb het net gecheckt en ik blijk gelogen te hebben tegen jeik heb geen plat voor die game, ik heb wel die 20 portals
Was er geen upgrade of iets voor dat compass toevallig?
nog maar een paar daagjesquote:Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NiETt TuHh BrEkkUhhHh xOxOxO
Beter komt Sekiro gewoon nog wat eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |