Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Drankster het volgende:
Intertoys failliet. binnenkort aanbiedingen?
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.quote:Deze 91 Intertoys-filialen gaan dicht, morgen begint de opheffingsuitverkoop
https://www.ad.nl/economi(...)uitverkoop~ab2d4bdd/
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb maar besloten om Undertale opnieuw te gaan spelen dit weekend. Man man man wat een gamepje
Geeneen bij mij,quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Heb m op pc gespeeld, daar waren ook veel vastlopersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:23 schreef Radjan het volgende:
Zijn er meer mensen die Metro Exodus spelen of tenminste dit proberen. Ik heb regelmatig vastlopers met het spel en soms start het helmaal niet op. Ik heb het al twee keer opnieuw moeten installeren maar het blijft rampzalig.
pcquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?
Mooi man. Tegelijk beetje medewerkers bespugen en uitschelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staan
Hmmm interessant.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus nietquote:
Je hebt gelijk, ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus niet
Mjah, hij is nu 40, had 'm zelf voor 50. Heb een beetje lopen klooien met die 'hack' en heb Chrono Trigger en Vagrant Story werkend. Maar ja. Ermee spelen heb ik nog niet gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wacht nog steeds tot die ps mini 25 euro is ergens
Neequote:
Hmm, zie geen link in de store als ik hem open op ps4.quote:
Was jij maar gecensureerd in het westenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC5 is gecensureerd op PS4 in het westen
Je mist ook niet veel zo te zienquote:
Shots fired. Kapot gemaakt die Roy.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was jij maar gecensureerd in het westen![]()
En hoeveel euro om dat allemaal te kopen?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:45 schreef RickoKun het volgende:
Modern warfare remastered is ook wel heel erg met grinden.
Heb nu een stuk of dertig potjes gespeeld en daarvoor heb ik 33 bepaalde muntjes mee verdient. Wil je een bepaalde “rectangle” unlocken dan kost dat op zijn mindt 100 van die muntjes
En daar heb je een stuk of 17 van van de SMG class. En daar dan nog eens vier categorieen x 17
En dat is alleen maar dat. Dus 1700 potjes optimaal spelen om dat alles te unlocken.
En dan heb je ook nog allerlei andere categorieën die je kan unlocken.
Plus nog vier andere sub reticles. Is 1700 x 4 = best veel of ong 6800 potjes.
En dan nog vier andere wapens.
24800 potjes ? (Doe dit uit mijn dronken vodka hoofd)
Dan is de grind met GTAV peanuts (terwijl dat al erg is).
Je ne sais pasquote:Op zondag 10 maart 2019 00:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En hoeveel euro om dat allemaal te kopen?
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC5 is gecensureerd op PS4 in het westen
een bilspleetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 10 maart 2019 01:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
een bilspleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de ene kant denk ik lol boeiend, aan de andere kant WAAR HOUDT HET OP / WAT IS HET VOLGENDEquote:
Maak er maar grapjes over Jimbo. Nu kan het nog, maar als dit zo doorgaat heb je alleen nog maar standaard reacties die je kunt plaatsen op FOK!quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was jij maar gecensureerd in het westen![]()
Jimbo, jij had platina Portal Knights toch?quote:
Deze boi krijg geen bans <3quote:Op zondag 10 maart 2019 04:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over Jimbo. Nu kan het nog, maar als dit zo doorgaat heb je alleen nog maar standaard reacties die je kunt plaatsen op FOK!
#NEETEGENCENSUUR
#UNBANRICKOKUN
#MMARSUFORMOD
Tevens, sterfquote:Op zondag 10 maart 2019 03:20 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn echt zo sneu man.
En dat post ik terwijl ik in Lollapalozaa dit schrijf enzo jezus echt wat een sukkels zijn jullie hhahahahh
Oef man is echt lang geleden dat ik die game speelde.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jimbo, jij had platina Portal Knights toch?
Ik kan poorten niet vinden, en het arcade compas stuurt mij maar naar plekken waar niks is.
Hoe deed jij dat?
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tevens, sterf
Ik zal t nog eens voor je opnemen
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Mattie was toch grapje, ik hou toch zielsveel van je NWLY IWJNMK
Hmm, zo ver ben ik nog niet als dat er is.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oef man is echt lang geleden dat ik die game speelde.
Heb het net gecheckt en ik blijk gelogen te hebben tegen jeik heb geen plat voor die game, ik heb wel die 20 portals
Was er geen upgrade of iets voor dat compass toevallig?
nog maar een paar daagjesquote:Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NiETt TuHh BrEkkUhhHh xOxOxO
Beter komt Sekiro gewoon nog wat eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |