Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Drankster het volgende:
Intertoys failliet. binnenkort aanbiedingen?
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.quote:Deze 91 Intertoys-filialen gaan dicht, morgen begint de opheffingsuitverkoop
https://www.ad.nl/economi(...)uitverkoop~ab2d4bdd/
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb maar besloten om Undertale opnieuw te gaan spelen dit weekend. Man man man wat een gamepje
Geeneen bij mij,quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Morgen begint de uitverkoop van de 91 filialen die failliet zijn.[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het gaat om games en bijvoorbeeld controllers, dan moet je er morgen echt wel bij zijn. Die spullen zullen snel weg zijn.
Heb m op pc gespeeld, daar waren ook veel vastlopersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:23 schreef Radjan het volgende:
Zijn er meer mensen die Metro Exodus spelen of tenminste dit proberen. Ik heb regelmatig vastlopers met het spel en soms start het helmaal niet op. Ik heb het al twee keer opnieuw moeten installeren maar het blijft rampzalig.
pcquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je Undertale op xbox1 spelen?
Mooi man. Tegelijk beetje medewerkers bespugen en uitschelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, morgen maar eens langsgaan. Hoop niet dat het heel druk is, dan sla ik hem wel over. Ga voor geen geld tussen een stel ruziemakende huismoeders met van die pleuriskoters staan
Hmmm interessant.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus nietquote:
Je hebt gelijk, ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze beginnen bij 10% blijkbaar. En het regent. Ik ga dus niet
Mjah, hij is nu 40, had 'm zelf voor 50. Heb een beetje lopen klooien met die 'hack' en heb Chrono Trigger en Vagrant Story werkend. Maar ja. Ermee spelen heb ik nog niet gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wacht nog steeds tot die ps mini 25 euro is ergens
Neequote:
Hmm, zie geen link in de store als ik hem open op ps4.quote:
Was jij maar gecensureerd in het westenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC5 is gecensureerd op PS4 in het westen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |