SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Roy maak jezelf niet zo belachelijk. Ik kan de laatste game waar ik met een haan vecht niet heugen. Zombies heb je elk jaar weer. Het ziet er gewoon enorm generiek uit. Verbazingwekkend dat je het er leuk uit vind zien.
Waar blijft tlou2 footage nou
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch ei![]()
Hoe ik het begrijp, heb je in Sekiro 2 levens (subtitel: Shadows die twice). Als je dood gaat, kun je direct weer reviven. Ga je daarna weer dood, dan ga je terug naar een checkpoint ("bonfire/shrine" oid).quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiVerder zeg ik 'leuker dan verwacht', ik verwachtte er niets van.
Wat betreft Sekiro, dat ziet er wel tof uit. Beantwoord mijn vraag daarover eens: hoe werken de spawn points als je dood gaat?
Is dat 'loop maar drie kilometer terug naar de plek waar je stierf en vermoord alle vijanden maar opnieuw' of kom je gewoon direct terug waar je stierf?
Cool, thnx. Dat klinkt echt als een goede verbetering voor dit soort games.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe ik het begrijp, heb je in Sekiro 2 levens (subtitel: Shadows die twice). Als je dood gaat, kun je direct weer reviven. Ga je daarna weer dood, dan ga je terug naar een checkpoint ("bonfire/shrine" oid).
in Dying Light maken ze wel nestenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Het zijn geen zombies volgens de devs van days gone. Zombies maken geen nesten. Kippen en hanen wel overigens.
Niet normaal hé, bij sommige games heel erg en bij sommige bijna niks.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Waarom gaat die ps4 pro van mij zowat de lucht in bij cod mw remastered
Ligt aan de thermal paste volgens mij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:14 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Niet normaal hé, bij sommige games heel erg en bij sommige bijna niks.
Laatst ook nog uit elkaar gehaald en helemaal geen stof
Ik ook man. Ga ik je de hele tijd joinen en je game verneukenquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja idd, man wat heb ik zin in deel 2 van die game zeg.
Vechten met een haan was in guacamelee(2?) anders gewoon de normaalste zaak hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haan-opmerking is natuurlijk sarcastisch eiVerder zeg ik 'leuker dan verwacht', ik verwachtte er niets van.
Wat betreft Sekiro, dat ziet er wel tof uit. Beantwoord mijn vraag daarover eens: hoe werken de spawn points als je dood gaat?
Is dat 'loop maar drie kilometer terug naar de plek waar je stierf en vermoord alle vijanden maar opnieuw' of kom je gewoon direct terug waar je stierf?
Die van mij net zo, zelfs bij indie games als Undertale. Hij leest ook geen CD’s meer nadat ie uit rest modus komt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Waarom gaat die ps4 pro van mij zowat de lucht in bij cod mw remastered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het echt fantastisch hoe die Toby Fox dit allemaal heeft gemaakt. Maar ik ben sowieso al snel onder de indruk van 1 persoon die alle muziek maakt in een game. Zie ook Stardew Valley, vind ik ook enorm impressive. Of Sonic Mania, jezus die soundtrack is ook ziek (Tee Lopes)
💜 Undertale 💜welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:You lose half your cash and xp when you die (with no chance to retrieve it) so i'd say it's even worse in that sense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |