VK liket deze postquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkbaar. En eten ook, dan spetter ik weer kwark op mezelf.
quote:
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
is dat een ja of een ik ga kapot van binnen ik haat je
I`m good maar wel liefquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schat
hoop dat je mooie dromen erover hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Moet de hele tijd aan Crip der dicht genaaide kut denken
2edgy4mequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen t over che hebben. Maar dan gaat er teveel credit naar hem
Hoeveel kwabben moest de arts daarvoor wegdouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.
Ik aan Okurr haar pisgatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Jullie zijn allemaal leuke venten.quote:
Had er ook gewoon een ventieltje in kunnen steken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
mag hopen van niet anders moet ik tena luiers gaan dragen
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandigquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
alleen jij weer hequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
Leuk hoor meid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinnerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
toen jij nog geen mod was, goeie tijdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinneren
Tong80 woont ook in Amsterdamquote:
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
conceive believe achievequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen jij nog geen mod was, goeie tijden
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.
dik forum datquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JMDR, heeft veel onderhoud nodig
STAAT VOOR JE MOEDER HAHAHAHA
Waar kwam die terecht dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die is dood gegaan aan een fles wijn
en groetjes aan je tantequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
Handjes in de lucht allemaal
[ afbeelding ]
Bestaan die of moet je daar een harige cavia voor scherenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noemt de jeugd dat tegenwoordig zo
Die bestaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bestaan die of moet je daar een harige cavia voor scheren
kksmerig ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij ging erop zitten en toen kwam het zijn anus niet meer uit.
nou zegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jesus christ kill it with fire
valquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lean back
oohhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Leuk een tweetjequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lean back
oohhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Dus je had een vriendinnetje, aan uit 5 jaar lang. En toen werd het serieus en maakte je het uit. Was het eerst je fuckbuddy ofzoquote:
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:51 schreef Okurr het volgende:
[..]
Dus je had een vriendinnetje, aan uit 5 jaar lang. En toen werd het serieus en maakte je het uit. Was het eerst je fuckbuddy ofzo
Gaat het weer over de bevroren drol?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij ging erop zitten en toen kwam het zijn anus niet meer uit.
Klinkt kansrijk jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.
Ah okay okayquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.
even oefenen, het wereldrecord voor gespoten kwakje afstand staat op 6 meterquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ooit een restje zaad per post verstuurd maar weet niet of het voorbij het sorteercentrum is gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even oefenen, het wereldrecord voor gespoten kwakje afstand staat op 6 meter
ik geloof ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ooit een restje zaad per post verstuurd maar weet niet of het voorbij het sorteercentrum is gekomen.
Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb laatst een fiets van 350 euro gekocht.
semi fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bitchquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahaha
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Waarom, of is je auto kapotquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eén bij FBTO maar heb nog geen auto.
Heb vandaag geen zin in ruzie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.
zulke walgelijke uitspraken heb ik nooit gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =squote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
sgoe, dealquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Okurr het volgende:
[..]
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =s
Maak haar af vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN[..]
SAAAI DIKKK SAAAAIII GODVERDOMME SAAAIIII DIKDIDKDIKD
rijden ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk. Ik ga denk ik nooit een auto kopen. Wat moet ik ermee.
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Okurr het volgende:
[..]
rijden ofzo
Vraag me wel af op de hoeveelste auto braddie zit
waarom spreek je braddie elke dagquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.
Auto 11.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Ik vul mijn sociale kring graag met kanslozen en uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Werkstress ontwijken en dan ruzie op fok maken zekerquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN[..]
SAAAI DIKKK SAAAAIII GODVERDOMME SAAAIIII DIKDIDKDIKD
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werkstress ontwijken en dan ruzie op fok maken zeker
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik ga zo lekker in de regen naar huis fietsen, daar heb ik grandioos veel zin in
leuk, kom je het brengenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermen
heb je mijn zaad daar nog uitgekregen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermen
ja dat zwakke zaad van jou welquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb je mijn zaad daar nog uitgekregen?
sinds wanneer ben jij zo vulgair, heb je te veel met tardis gepraatquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij gaat echt bouncen op mijn cockstok
Hou echt van jouquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:06 schreef Okurr het volgende:
[..]
maakt niet uit was desondanks wel gezellig
pardon, ik heb het al jaren over neukenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef Okurr het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo vulgair, heb je te veel met tardis gepraat
nouuuquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
?! dat zijn toch helemaal geen praatjes voor moi
owquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pardon, ik heb het al jaren over neuken
Gemeen van je.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu tijd om de relatie te verbreken?
Soms ben jij zo naar tegen mij, terwijl we zelfs PSN-vrienden zijn al sta jij chronisch op offline weergeven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was een mooie inhammer ik bedoel inkopper koeekoeeekjesss
was gisteren nog onlinequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms ben jij zo naar tegen mij, terwijl we zelfs PSN-vrienden zijn al sta jij chronisch op offline weergeven.
Sword of Shield?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef Okurr het volgende:
Heb echt een obsessie met Poke, mooie man is dat.
Koekoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof je niet genoeg vrije tijd hebt
Hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha is niet de eerste keer deze week
ik was eergisteren online, ik zou gisteren met een V R I E N D apex spelen maar toen ging ik eerst fappen en daarna had ik geen zin meerquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
ging ik eerst fappen en daarna had ik geen zin meer
Sorry ik neuk alleen Midden Oostersquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil @:cronometer xje neuken maar ik ben geen marokkaan
dacht noord afrikaansquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sorry ik neuk alleen Midden Oosters
Valt wel mee toch?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, perfect moment om te gaan
de ballen
Oh, en hij mij ook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:24 schreef Okurr het volgende:
[..]
jij gaat Poke ook een knapperd vinden
Betere salaris.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Het verloop in de zorg is gigantisch. Hoe houd je verpleegkundigen binnenboord?
neequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Meer knappe mannen als patiënten hebben zodat al die wulpse dames wat te dromen hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Het verloop in de zorg is gigantisch. Hoe houd je verpleegkundigen binnenboord?
Egt rasistis dezequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Dima?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Gebruik jij veel medicijnenquote:
BillieGODINquote:
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHAquote:
lekker gedaan pikquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHA
Hahahaahahhahahayauaquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHA
Bedankt vagina.quote:
Ja insgelijks. Hoe is de leef dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trollscience. Lang niet gezien man.
Mag niet klagen. Bij jou?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja insgelijks. Hoe is de leef dan?
👊🏼quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja ook wel goed, zit alleen ff zonder werk dus veel te veel vrije tijd.
Ben je blind geworden hahahhaquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trollscience. Lang niet gezien man.
Erg grappig weer. Om visueel beperkte mensen uit te lachen. Ga je schamen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft al lang niet gezien dus ik vroeg of hij blind is geworden snap je
Gewoon wajong aanvragen, beetje muziek maken de hele dag en doelloos rondjes rijden toch. Goede leef man.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja ook wel goed, zit alleen ff zonder werk dus veel te veel vrije tijd.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft al lang niet gezien dus ik vroeg of hij blind is geworden snap je
wiebelogen zijn inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Erg grappig weer. Om visueel beperkte mensen uit te lachen. Ga je schamen.
Geen drugs in huis hebben ook, patiënt dat je bent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
wiebelogen zijn inderdaad geen pretje
xDquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf hahaatjes
Yeet is a versatile word that can be used as an exclamation, a verb, or even a noun.quote:
Zorg jij nou maar dat je cluppie woensdag doordringt tot de laatste 8.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yeet is a versatile word that can be used as an exclamation, a verb, or even a noun.
As an exclamation it can be used to express excitement, usually happily but also nervously. (See Ex. 1)
It can also be used as an exclamation of victory. (See Ex. 2)
Or as a battle cry or focus-shout while throwing or hitting something, like "HIII-YA". (See Ex. #3)
When in its verb form it has different tenses with different spellings, like any other verb.
(Present) I yeet
(Past/Imperfect) I was yeeting
(Past/Perfect) I yote
(Pluperfect) I have yought
(Future) I will yeet
(Future perfect) I will have yought
As a noun, 'a yeet' is the action of yeeting. Yeet can also be a feeling or emotion, usually like an adrenaline rush. (see Ex. 1)
The word has a distinct feel, and power to it. To yeet is to give your full power and soul to an action you're doing. While many believe yeet to be a fairly new concept, it has been around for centuries. Think back to the berserker warriors. They would be so immersed in pushing all their power into their attack that they wouldn't even register pain, or go into shock, until long after a regular fighter would have passed out. They were true yeeters. A more modern example is the common use of warp speed in science fiction. It's interstellar yeet. The word 'yeet' is really all that is new about this concept, and it is a very useful word indeed.
(Ex. 1)
Dude1: Aw man it's the last track meet! I'm so pumped! I'm just gonna YEET down that track!
Dude2: Geez I'm nervous. I hope I don't screw this up...
Dude1: You just gotta get into the feel of it dude! Just get that yeet flowing!
Dude2: Yeah... you're right! yeet... YEET!
(Ex. 2)
The dude from Ex. 1 just won his race,
Dude: YEEEEEEEET!
(Ex. 3)
A group of brave Mexican vigilantes are rescuing children and their families from gang violence in the south, by leading them across the US border! But alas, a wretched wall stands in their way! If only one of the brave leaders had the strength to break through it...
Suddenly one of them backs up, steps on foot back, holds their fist our straight and charges at the wall like a bolt of lightning!
Badass Mexican: yeeeeEeEeEeEEEEEEEET!
The wall crumbles to the ground, and the families make it to a sanctuary in the Sierra Nevada mountains.
Als we eruit vliegen ben ik daar heel stiekem niet rouwig om.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je cluppie woensdag doordringt tot de laatste 8.
Dat zal nog een zware kluif worden. Die Duitsers weten de boel over het algemeen goed op slot te gooien.
Ja zo curvy ben ik nou ook weer niet.quote:
hard gewordenquote:
Alsof je zou klikken op de thumbnail als er een vrouw in een skipak op die tafel zou liggenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:07 schreef Myrr het volgende:
Lekker outfitje ook wel om in naar de chiropraktor te gaan.
Daar zou je wel rouwig om moeten zijn, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we eruit vliegen ben ik daar heel stiekem niet rouwig om.
Onderschat ons aller Ajax nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar zou je wel rouwig om moeten zijn, vriendelijke vriend.
Jullie gaan namelijk niet kampioen worden (nee, echt niet).
Ik zou de CL dus maar serieus nemen. Dit huidige Bayern München stelt niet zoveel voor. Jullie kunnen ze wel pakken. En daarna is nog alles mogelijk.
Zolang je geen City of Barca loot in de halve finale, is nog alles mogelijk.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar zou je wel rouwig om moeten zijn, vriendelijke vriend.
Jullie gaan namelijk niet kampioen worden (nee, echt niet).
Ik zou de CL dus maar serieus nemen. Dit huidige Bayern München stelt niet zoveel voor. Jullie kunnen ze wel pakken. En daarna is nog alles mogelijk.
Zolang je geen City of Barca loot in de halve finale, is nog alles mogelijk.
ik heb het alleen gelezen, maar wel een idee om nu even terug te kijken. Vind het wel bizar; geef je miljoenen uit en dan weer uitgeschakeldquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSG is gister wel goed genaaid door de UEFA MAFFIA, de tering hey
Tegen de UEFA MAFFIA valt niet te voetballen maatje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb het alleen gelezen, maar wel een idee om nu even terug te kijken. Vind het wel bizar; geef je miljoenen uit en dan weer uitgeschakeld
Oh, ik onderschat jullie ook niet hoor.quote:
Die hebben hoofdpijn nu denk ik hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)zellig_in_china.html
@:Zosk hahaha
Die hands bal was lachwekkend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSG is gister wel goed genaaid door de UEFA MAFFIA, de tering hey
https://www.dumpert.nl/me(...)2/boompje_zagen.htmlquote:
Jaap komt er aan. Die zet een gedegen achterhoede neer die spijkerhard elke aanval af slaan. Vanaf daar kan men niet komend seizoen maar die er na een goede spits er bij halen en dan doen jullie structureel mee voor plek 2-3, afhankelijk wat PSV en AZ doet, maar sowieso 3e plek is echt wel haalbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, ik onderschat jullie ook niet hoor.
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert (Feyenoord till I die), maar ik weet ook wel dat jullie dit seizoen en de aankomende jaren kampioen gaan worden.
Jullie worden na dit seizoen helemaal leeg gekocht, maar aan CL inkomsten (78 miljoen) en Frenkie de Jong (86 miljoen) strijken jullie al 164 miljoen op.
Daar komen nog de transfersommen van Onana, Tagliafico, Ziyech en Neres bij. Dat gaat sowieso 250-300 miljoen opleveren aan het einde van dit seizoen. Als je daar niet mee kampioen wordt voor de aankomende jaren, dan zou dat kaolo voorschut zijn.![]()
Voor Feyenoord komen er zware tijden aan, maar dat zijn we wel gewend.![]()
[ afbeelding ]
hey de dark brotherhoodquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert (Feyenoord till I die), maar ik weet ook wel dat jullie dit seizoen en de aankomende jaren kampioen gaan worden.
Jullie worden na dit seizoen helemaal leeg gekocht, maar aan CL inkomsten (78 miljoen) en Frenkie de Jong (86 miljoen) strijken jullie al 164 miljoen op.
Daar komen nog de transfersommen van Onana, Tagliafico, Ziyech en Neres bij. Dat gaat sowieso 250-300 miljoen opleveren aan het einde van dit seizoen. Als je daar niet mee kampioen wordt voor de aankomende jaren, dan zou dat kaolo voorschut zijn.![]()
[ afbeelding ]
Hij schreeuwde nog dus zal wel meevallen. Dan ben je toch ook gewoon een domme lulquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)2/boompje_zagen.html
Ik hoop niet dat deze persoon dood of ernstig gewond is want moest keihard lachen.
Als je gewoon aan de tegenstander vraagt of ze in een Ajaxshirt willen spelen dan komt het vast al snel goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi toch jezelf overschattenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij schreeuwde nog dus zal wel meevallen. Dan ben je toch ook gewoon een domme lul
Marco Netto zal wel naar Arsenal gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel vertrouwen in Jaap. Maar een 3e plek is het max. haalbare. Meer zit er niet in, helaas.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaap komt er aan. Die zet een gedegen achterhoede neer die spijkerhard elke aanval af slaan. Vanaf daar kan men niet komend seizoen maar die er na een goede spits er bij halen en dan doen jullie structureel mee voor plek 2-3, afhankelijk wat PSV en AZ doet, maar sowieso 3e plek is echt wel haalbaar.
Tsja, dat is gewoon de pech hoe het loopt met geld. Maar ook geld is niet alles. Ajax heeft genoeg punten gemorst dit seizoen terwijl hun elftal meer waard is dan de rest van de Eredivisie bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Jaap. Maar een 3e plek is het max. haalbare. Meer zit er niet in, helaas.
Verbaast me niets. Die ouwe centenknijper.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Marco Netto zal wel naar Arsenal gaan.
over 2 uur zit ik ook aan het pilsquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)laatste_biertje.html![]()
@HPLC Heyyyquote:
Spannend, livestream je het op Facebook?quote:
Hey ben je er nogquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan krijg je niet zoveel aandacht. Beter post je het hier in het openbaar.
Heb alleen instagramquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Spannend, livestream je het op Facebook?
Toch vrees ik dat ze dubbel gaan pakken, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tsja, dat is gewoon de pech hoe het loopt met geld. Maar ook geld is niet alles. Ajax heeft genoeg punten gemorst dit seizoen terwijl hun elftal meer waard is dan de rest van de Eredivisie bij elkaar.
Dat is jouw mening en die steek je maar lekker ergens waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah je komt uit de geretardeerde provincies. Duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |