VK liket deze postquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkbaar. En eten ook, dan spetter ik weer kwark op mezelf.
quote:
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
is dat een ja of een ik ga kapot van binnen ik haat je
I`m good maar wel liefquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schat
hoop dat je mooie dromen erover hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Moet de hele tijd aan Crip der dicht genaaide kut denken
2edgy4mequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen t over che hebben. Maar dan gaat er teveel credit naar hem
Hoeveel kwabben moest de arts daarvoor wegdouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.
Ik aan Okurr haar pisgatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Jullie zijn allemaal leuke venten.quote:
Had er ook gewoon een ventieltje in kunnen steken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
mag hopen van niet anders moet ik tena luiers gaan dragen
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandigquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
alleen jij weer hequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
Leuk hoor meid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinnerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
toen jij nog geen mod was, goeie tijdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinneren
Tong80 woont ook in Amsterdamquote:
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
conceive believe achievequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen jij nog geen mod was, goeie tijden
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.
dik forum datquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JMDR, heeft veel onderhoud nodig
STAAT VOOR JE MOEDER HAHAHAHA
Waar kwam die terecht dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die is dood gegaan aan een fles wijn
en groetjes aan je tantequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
Handjes in de lucht allemaal
[ afbeelding ]
Bestaan die of moet je daar een harige cavia voor scherenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noemt de jeugd dat tegenwoordig zo
Die bestaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bestaan die of moet je daar een harige cavia voor scheren
kksmerig ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij ging erop zitten en toen kwam het zijn anus niet meer uit.
nou zegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jesus christ kill it with fire
valquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lean back
oohhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Leuk een tweetjequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lean back
oohhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Dus je had een vriendinnetje, aan uit 5 jaar lang. En toen werd het serieus en maakte je het uit. Was het eerst je fuckbuddy ofzoquote:
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:51 schreef Okurr het volgende:
[..]
Dus je had een vriendinnetje, aan uit 5 jaar lang. En toen werd het serieus en maakte je het uit. Was het eerst je fuckbuddy ofzo
Gaat het weer over de bevroren drol?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij ging erop zitten en toen kwam het zijn anus niet meer uit.
Klinkt kansrijk jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.
Ah okay okayquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder het fuckbuddy want was toch op grote afstand, zo'n 7000 kilometer.
even oefenen, het wereldrecord voor gespoten kwakje afstand staat op 6 meterquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ooit een restje zaad per post verstuurd maar weet niet of het voorbij het sorteercentrum is gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even oefenen, het wereldrecord voor gespoten kwakje afstand staat op 6 meter
ik geloof ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ooit een restje zaad per post verstuurd maar weet niet of het voorbij het sorteercentrum is gekomen.
Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb laatst een fiets van 350 euro gekocht.
semi fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bitchquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahaha
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Waarom, of is je auto kapotquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eén bij FBTO maar heb nog geen auto.
Heb vandaag geen zin in ruzie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.
zulke walgelijke uitspraken heb ik nooit gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =squote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
sgoe, dealquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Okurr het volgende:
[..]
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =s
Maak haar af vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN[..]
SAAAI DIKKK SAAAAIII GODVERDOMME SAAAIIII DIKDIDKDIKD
rijden ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk. Ik ga denk ik nooit een auto kopen. Wat moet ik ermee.
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Okurr het volgende:
[..]
rijden ofzo
Vraag me wel af op de hoeveelste auto braddie zit
waarom spreek je braddie elke dagquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.
Auto 11.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Ik vul mijn sociale kring graag met kanslozen en uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Werkstress ontwijken en dan ruzie op fok maken zekerquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN[..]
SAAAI DIKKK SAAAAIII GODVERDOMME SAAAIIII DIKDIDKDIKD
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werkstress ontwijken en dan ruzie op fok maken zeker
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik ga zo lekker in de regen naar huis fietsen, daar heb ik grandioos veel zin in
leuk, kom je het brengenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermen
heb je mijn zaad daar nog uitgekregen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
succes, je mag wel een hoofddoek van mij lenen om je te beschermen
ja dat zwakke zaad van jou welquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb je mijn zaad daar nog uitgekregen?
sinds wanneer ben jij zo vulgair, heb je te veel met tardis gepraatquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij gaat echt bouncen op mijn cockstok
Hou echt van jouquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:06 schreef Okurr het volgende:
[..]
maakt niet uit was desondanks wel gezellig
pardon, ik heb het al jaren over neukenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef Okurr het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo vulgair, heb je te veel met tardis gepraat
nouuuquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
?! dat zijn toch helemaal geen praatjes voor moi
owquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pardon, ik heb het al jaren over neuken
Gemeen van je.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu tijd om de relatie te verbreken?
Soms ben jij zo naar tegen mij, terwijl we zelfs PSN-vrienden zijn al sta jij chronisch op offline weergeven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was een mooie inhammer ik bedoel inkopper koeekoeeekjesss
was gisteren nog onlinequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms ben jij zo naar tegen mij, terwijl we zelfs PSN-vrienden zijn al sta jij chronisch op offline weergeven.
Sword of Shield?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef Okurr het volgende:
Heb echt een obsessie met Poke, mooie man is dat.
Koekoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof je niet genoeg vrije tijd hebt
Hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha is niet de eerste keer deze week
ik was eergisteren online, ik zou gisteren met een V R I E N D apex spelen maar toen ging ik eerst fappen en daarna had ik geen zin meerquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
ging ik eerst fappen en daarna had ik geen zin meer
Sorry ik neuk alleen Midden Oostersquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil @:cronometer xje neuken maar ik ben geen marokkaan
dacht noord afrikaansquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sorry ik neuk alleen Midden Oosters
Valt wel mee toch?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, perfect moment om te gaan
de ballen
Oh, en hij mij ook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:24 schreef Okurr het volgende:
[..]
jij gaat Poke ook een knapperd vinden
Betere salaris.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Het verloop in de zorg is gigantisch. Hoe houd je verpleegkundigen binnenboord?
neequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Meer knappe mannen als patiënten hebben zodat al die wulpse dames wat te dromen hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Het verloop in de zorg is gigantisch. Hoe houd je verpleegkundigen binnenboord?
Egt rasistis dezequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Dima?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kleine bovenarmen.
Kijkt dom uit zijn ogen.
Lelijke baardgroei.
Kansloze kledingkeuze.
Gebruik jij veel medicijnenquote:
BillieGODINquote:
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHAquote:
lekker gedaan pikquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHA
Hahahaahahhahahayauaquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je opvatten als een “ja” HAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |