Leuk hoor meid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinnerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
toen jij nog geen mod was, goeie tijdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me nog wel de geweldige handdoekvouwtijden herinneren
Tong80 woont ook in Amsterdamquote:
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
conceive believe achievequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen jij nog geen mod was, goeie tijden
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar af en aan langeafstands een serieuze richting met haar ingeslagen en het toen uitgemaakt.
dik forum datquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JMDR, heeft veel onderhoud nodig
STAAT VOOR JE MOEDER HAHAHAHA
Waar kwam die terecht dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die is dood gegaan aan een fles wijn
en groetjes aan je tantequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
Handjes in de lucht allemaal
[ afbeelding ]
Bestaan die of moet je daar een harige cavia voor scherenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noemt de jeugd dat tegenwoordig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |