quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar zou je wel rouwig om moeten zijn, vriendelijke vriend.
Jullie gaan namelijk niet kampioen worden (nee, echt niet).
Ik zou de CL dus maar serieus nemen. Dit huidige Bayern München stelt niet zoveel voor. Jullie kunnen ze wel pakken. En daarna is nog alles mogelijk.
Zolang je geen City of Barca loot in de halve finale, is nog alles mogelijk.
ik heb het alleen gelezen, maar wel een idee om nu even terug te kijken. Vind het wel bizar; geef je miljoenen uit en dan weer uitgeschakeldquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSG is gister wel goed genaaid door de UEFA MAFFIA, de tering hey
Tegen de UEFA MAFFIA valt niet te voetballen maatje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb het alleen gelezen, maar wel een idee om nu even terug te kijken. Vind het wel bizar; geef je miljoenen uit en dan weer uitgeschakeld
Oh, ik onderschat jullie ook niet hoor.quote:
Die hebben hoofdpijn nu denk ik hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)zellig_in_china.html
@:Zosk hahaha
Die hands bal was lachwekkend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSG is gister wel goed genaaid door de UEFA MAFFIA, de tering hey
https://www.dumpert.nl/me(...)2/boompje_zagen.htmlquote:
Jaap komt er aan. Die zet een gedegen achterhoede neer die spijkerhard elke aanval af slaan. Vanaf daar kan men niet komend seizoen maar die er na een goede spits er bij halen en dan doen jullie structureel mee voor plek 2-3, afhankelijk wat PSV en AZ doet, maar sowieso 3e plek is echt wel haalbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, ik onderschat jullie ook niet hoor.
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert (Feyenoord till I die), maar ik weet ook wel dat jullie dit seizoen en de aankomende jaren kampioen gaan worden.
Jullie worden na dit seizoen helemaal leeg gekocht, maar aan CL inkomsten (78 miljoen) en Frenkie de Jong (86 miljoen) strijken jullie al 164 miljoen op.
Daar komen nog de transfersommen van Onana, Tagliafico, Ziyech en Neres bij. Dat gaat sowieso 250-300 miljoen opleveren aan het einde van dit seizoen. Als je daar niet mee kampioen wordt voor de aankomende jaren, dan zou dat kaolo voorschut zijn.![]()
Voor Feyenoord komen er zware tijden aan, maar dat zijn we wel gewend.![]()
[ afbeelding ]
hey de dark brotherhoodquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert (Feyenoord till I die), maar ik weet ook wel dat jullie dit seizoen en de aankomende jaren kampioen gaan worden.
Jullie worden na dit seizoen helemaal leeg gekocht, maar aan CL inkomsten (78 miljoen) en Frenkie de Jong (86 miljoen) strijken jullie al 164 miljoen op.
Daar komen nog de transfersommen van Onana, Tagliafico, Ziyech en Neres bij. Dat gaat sowieso 250-300 miljoen opleveren aan het einde van dit seizoen. Als je daar niet mee kampioen wordt voor de aankomende jaren, dan zou dat kaolo voorschut zijn.![]()
[ afbeelding ]
Hij schreeuwde nog dus zal wel meevallen. Dan ben je toch ook gewoon een domme lulquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)2/boompje_zagen.html
Ik hoop niet dat deze persoon dood of ernstig gewond is want moest keihard lachen.
Als je gewoon aan de tegenstander vraagt of ze in een Ajaxshirt willen spelen dan komt het vast al snel goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi toch jezelf overschattenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij schreeuwde nog dus zal wel meevallen. Dan ben je toch ook gewoon een domme lul
Marco Netto zal wel naar Arsenal gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel vertrouwen in Jaap. Maar een 3e plek is het max. haalbare. Meer zit er niet in, helaas.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaap komt er aan. Die zet een gedegen achterhoede neer die spijkerhard elke aanval af slaan. Vanaf daar kan men niet komend seizoen maar die er na een goede spits er bij halen en dan doen jullie structureel mee voor plek 2-3, afhankelijk wat PSV en AZ doet, maar sowieso 3e plek is echt wel haalbaar.
Tsja, dat is gewoon de pech hoe het loopt met geld. Maar ook geld is niet alles. Ajax heeft genoeg punten gemorst dit seizoen terwijl hun elftal meer waard is dan de rest van de Eredivisie bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Jaap. Maar een 3e plek is het max. haalbare. Meer zit er niet in, helaas.
Verbaast me niets. Die ouwe centenknijper.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Marco Netto zal wel naar Arsenal gaan.
over 2 uur zit ik ook aan het pilsquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)laatste_biertje.html![]()
@HPLC Heyyyquote:
Spannend, livestream je het op Facebook?quote:
Hey ben je er nogquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan krijg je niet zoveel aandacht. Beter post je het hier in het openbaar.
Heb alleen instagramquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Spannend, livestream je het op Facebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |