Ja als je die trap daarbij ook blauw maakt wel maar als die licht is niet denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Mwah, de eerste zit ook wel over een iets ander oppervlak uitgesmeerd. Denk dat die tweede ook wel hysterisch oogt als je die in een kolossaal trappenhuis plakt
Ja, dat blijft ook lastig vanaf een plaatje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:04 schreef SQ het volgende:
[..]
En zelfs dan vertekenen foto's. Ik krijg hier op FOK nog steeds reacties over ons "hysterische" behang terwijl echt iedereen die hier binnen komt en het in het echt ziet ook zegt dat het totaal niet hysterisch is
Foto?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:23 schreef laziness het volgende:
Ik vind die trap best aardig ogen eigenlijk. Ik vind het behang in die harde kleuren minder dan de lichte variant maar ik vind de combi met de blauwe trap wel goed bij elkaar passen.
Ik heb zo'n stomme nieuwbouwhuis trap. Ik zou daar ook best een behangetje langs willen doen maar vraag me af of dat mooi wordt.
Misschien had je het allang ontdekt, maar via Rijksstudio kun je de meeste dingen uit het Rijksmuseum rechtenvrij downloaden om er zelf leuke dingen mee te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:58 schreef Leandra het volgende:
Ik was trouwens pas in het Rijks verbijsterd door de schoonheid van dit schilderij:
[ afbeelding ]
En wil dat graag of in origineel formaat (170*120) aan de zuidmuur hangen, zodat de ondergaande zon in het westen ook precies zo is als op het schilderij, of ik wil het als fotobehang op de tegenover gelegen muur (380*270) plakken, gespiegeld dan uiteraard, zodat de ondergaande zon nog steeds in het westen op de afbeelding is.
Maar goed, dat laatste heeft nog wel even wat strijd nodig ben ik bang
Ja klopt zo kon ik hem idd ook downloaden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:50 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien had je het allang ontdekt, maar via Rijksstudio kun je de meeste dingen uit het Rijksmuseum rechtenvrij downloaden om er zelf leuke dingen mee te doen.
Jij had toch net verbouwd in je huis? Toch verhuizen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:33 schreef Barreltje het volgende:
Is er dan 1 specifieke floorplanner ? Of zijn er verschillende variabteb( en welke is dan het "beste" (meest compleet en het makkelijkst om mee te werken? )
Ik verhuis binnenkort naar een tijdelijke woning ( ongeveer voor 3 jaar) en wil daar eigenlijk ook een behangetje aan de muur doen.. @:Leandra aan gezien jij dat vaker doet.. hoe "makkelijk" is het dan om dat behang er dan weer af te halen?
Ik wil eens overwegen om de inmiddels ex-babykamer van Miep om te bouwen naar thuiswerkplek, met leuk behang.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:35 schreef SQ het volgende:
Floorplanner is de naam van een app![]()
Behang afhalen is nooit feest, maar met een vliesbehang is dat nog wel redelijk te doen.
Das behang van Eijffinger. Ik ga zelf altijd naar een behangzaak hier in de stad, die hebben echt 20.000 stalen liggen. Maakt het overigens niet altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil eens overwegen om de inmiddels ex-babykamer van Miep om te bouwen naar thuiswerkplek, met leuk behang.
Waar had jij dat blommenspul van jou vandaan?
Ik ga voor een paar jaar pendelen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had toch net verbouwd in je huis? Toch verhuizen?
Waar ga je heen?
Wij hebben in ons vorige huis zo'n soort indeling gehad. Daarvoor hadden we de tafel haaks op de muur staan. Ik vond het een prettige indeling,. Een paar andere zaken om op te letten die niet met de indeling te maken hebben zijn:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Waar staat bij jullie de eettafel en hoe?
Zit beetje te spelen met de indeling van de woonkamer en het idee om de eettafel te verplaatsen.
Ik heb geen grote woonkamer en daar moet zit, eet en werkgedeelte in.
Het is gewoon rechttoe rechtaan 7 bij 4 ofzo met aan èèn kant een deur in het midden naar de hal (doorzon).
Ik houd niet van kleine (en veel) meubels en heb een bank van 2,52 x 1,63, eettafel van 1.80, besta kastjes van 2.40 voor de tv, bureau van 1.20.
En het staat allemaal wel prima nu hoor, maar ik liet me een beetje gek maken door:
[ afbeelding ]
wat nou als ik mijn tafel in het midden plaats, wat zou een leuk eet/werk/relax opstelling zijn...
Misschien vindt iemand het leuk beetje mee te denken
Mijn ouders verplaatsen ook ooit de eetkamer naar de voorkant van het huis terwijl de keuken achter zat. Dat was echt het begin van het einde. Uiteindelijk hadden ze een hele set van die schootkussen-dienbladen voor op de bank.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:53 schreef Burdie het volgende:
Ligt er ook aan waar de keuken is, ik zou de eettafel dichtbij de keuken zetten.
Toen wij ons huis kochten, hadden de toenmalige bewoners de eettafel aan de voorkant van het huis staan, de keuken is aan de achterkant van het huis. Ik vraag me nog steeds af hoe vaak ze daadwerkelijk aan die tafel aten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |