abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2020 @ 21:55:58 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193865130
Rond vind ik denk ik niet passen in onze kamer, maar ik zal er eens over nadenken.
KuikenGuppy
  dinsdag 30 juni 2020 @ 22:05:29 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_193865222
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 16:33 schreef Burdie het volgende:
Wat ik dus echt mooi vind, zijn deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar ik vind het ook weer zo wat om meer dan ¤700 aan nachtkastjes uit te geven :').
Ja die vind ik ook wel mooi.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_193865885
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 21:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Liefst 70cm, dat komt perfect uit met de vensterbank. Net iets hoger of lager mag ook.

We hebben overigens een nieuwe uitdaging: een vierkant vloerkleed voor de zitkamer. Wat een ellende zeg, een huis inrichten :').
Bij carpetright kun je vloerkleden op maat laten maken. Is vast niet de enige die dat aanbiedt. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_193872186
Wie kan mij helpen aan ene mooie kleur voor in de woonkamer. Zelf zou ik een donkere warme blauwe kleur willen. Andere kleur sta ik ook voor open maar mis nog de inspiratie. Het probleem is ook dat er nog iemand overtuigd moet worden. Nou weet ik dat er sommige hier met de mooiste sfeerplaatjes en ideeen posten. Zelf ben ik er minder handig in en kom ik met sneue plaatjes waardoor ik minder overtuigings kracht heb.

We hebben net een antraciet grijze bank uit gezocht. De vloer gaan we een klap op geven maar dat zal een visgraat worden. Exacte kleur is nog niet bekend.

Overige items, keuken, tafel en tv-kastje zijn wit.

Wie kan helpen?
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:48:51 #180
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193872250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef LoaLoa het volgende:
Wie kan mij helpen aan ene mooie kleur voor in de woonkamer. Zelf zou ik een donkere warme blauwe kleur willen. Andere kleur sta ik ook voor open maar mis nog de inspiratie. Het probleem is ook dat er nog iemand overtuigd moet worden. Nou weet ik dat er sommige hier met de mooiste sfeerplaatjes en ideeen posten. Zelf ben ik er minder handig in en kom ik met sneue plaatjes waardoor ik minder overtuigings kracht heb.

We hebben net een antraciet grijze bank uit gezocht. De vloer gaan we een klap op geven maar dat zal een visgraat worden. Exacte kleur is nog niet bekend.

Wie kan helpen?
Bedoel je met warm verzadigd?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:12:41 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193872673

KuikenGuppy
pi_193875440
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:48 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Bedoel je met warm verzadigd?
Ik denk het.. geen idee hoe men dat noemt.
pi_193876533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef LoaLoa het volgende:

Wie kan helpen?
Wat wil die andere iemand? Ik vind zelf deze kleuren blauw mooi (al zou je sommige misschien beter grijs kunnen noemen):

Oval Room Blue van Farrow & Ball

Stiffkey Blue van Farrow & Ball

De Nimes van Farrow & Ball

Bone China Blue van Little Greene
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:32:48 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193876602
Zijn die beide foto's stiffkey blue? Wat een verschil!
Bij de Nimes ook trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193876616
Zelf vind ik trouwens de combinatie (donker)blauw-(bleek)roze gaaf (niet per definitie, het komt nauw):

Dat kan ook een strategie zijn, eerst roze voorstellen en dan maar overgaan op blauw. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Claudia_x op 01-07-2020 17:39:18 ]
pi_193876660
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Leandra het volgende:
Zijn die beide foto's stiffkey blue? Wat een verschil!
Bij de Nimes ook trouwens.
Ik vind de verschillen op foto's zelf ook vaak groot, dus daarom is het sowieso handig om kleurstalen te bestellen. Ik kon kleurstalen van Farrow & Ball en Little Greene gratis via het internet bestellen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:00:01 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193877947
Donkerblauw vind ik ook redelijk nauw komen, ik vind een kleur al snel naar "rietveld blauw" neigen.
Wij hebben een donkerblauw op de traploper, voordeurgordijnen en halmeubels, wel een goede tip om dat met roze te combineren.
KuikenGuppy
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:34:41 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193878520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Zelf vind ik trouwens de combinatie (donker)blauw-(bleek)roze gaaf (niet per definitie, het komt nauw):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat kan ook een strategie zijn, eerst roze voorstellen en dan maar overgaan op blauw. :+
Ja, donkerblauw met roze is fraai!
Zo kreeg ik een paar weken geleden van mijn moeder een doosje met uit te zoeken spullen en daar zat mijn eerste Swatch-Watch in; in 1985 gekocht, net buiten Philadelphia.
Ik was toen au-pair en de dochter des huizes ging uit haar dak "Mom look! Leandra bought a Swatch-Watch!!!!"
Dat was destijds de hype van het moment.

En ik had hem alleen maar gekocht omdat ik hem zo mooi vond; helemaal donkerblauw, witte strepen voor de cijfers, 2 witte wijzers en een knalroze secondewijzer O+
Ik moet er eens een ander batterijtje in laten zetten dan kan ik hem weer dragen.

Ha, gevonden op de Swatch-site!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Leandra op 01-07-2020 19:49:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_193878731
quote:
Die eerste vind ik wel mooi! Onderste is misschien wel heel erg donker. Lastig.
pi_193878763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind de verschillen op foto's zelf ook vaak groot, dus daarom is het sowieso handig om kleurstalen te bestellen. Ik kon kleurstalen van Farrow & Ball en Little Greene gratis via het internet bestellen.
Dat is wel een goed idee. De nimes en de oval blue zag er wel goed uit. Dank!
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:51:43 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_193878793
heb jij eigenlijk aandelen in die verftoko, claudia?
disclaimer
pi_193885269
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:51 schreef SQ het volgende:
heb jij eigenlijk aandelen in die verftoko, claudia?
Ik word gesponsord door handigekasten.nl, Farrow & Ball en diverse tuincentra.
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:15:22 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193888464
Ik had dus gisteren een halve dag lopen zoeken naar een behang dat ik interessant vond en eerder gezien had, niet dat behang zelf, maar in een andere kleurvariant, ik wist alleen nog dat blauw bij een grote trap op het plaatje te zien was.... kon ik het maar niet vinden, tot ik "wallpaper hallway stairs blue" op pinterest invoerde en ja hoor :D

Nou is het juist niet die variant die ik mooi vind, maar die was dus wel blijven hangen.

Deze kleurstelling vind ik veel fraaier:

Maar het valt me vooral op hoe totaal anders een behang kan zijn als het in een andere kleurvariant is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:17:25 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193888499
Hier hebben ze ook zulk geweldig behang: https://www.paper-mint.fr/fr/

En nog enigszins betaalbaar ook _O_.
KuikenGuppy
pi_193888916
Nog een behangtip: www.motiflow.com.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:58:01 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193889160
Ik was trouwens pas in het Rijks verbijsterd door de schoonheid van dit schilderij:

En wil dat graag of in origineel formaat (170*120) aan de zuidmuur hangen, zodat de ondergaande zon in het westen ook precies zo is als op het schilderij, of ik wil het als fotobehang op de tegenover gelegen muur (380*270) plakken, gespiegeld dan uiteraard, zodat de ondergaande zon nog steeds in het westen op de afbeelding is.

Maar goed, dat laatste heeft nog wel even wat strijd nodig ben ik bang :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:59:54 #197
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_193889187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus gisteren een halve dag lopen zoeken naar een behang dat ik interessant vond en eerder gezien had, niet dat behang zelf, maar in een andere kleurvariant, ik wist alleen nog dat blauw bij een grote trap op het plaatje te zien was.... kon ik het maar niet vinden, tot ik "wallpaper hallway stairs blue" op pinterest invoerde en ja hoor :D
[ afbeelding ]

Nou is het juist niet die variant die ik mooi vind, maar die was dus wel blijven hangen.

Deze kleurstelling vind ik veel fraaier:
[ afbeelding ]

Maar het valt me vooral op hoe totaal anders een behang kan zijn als het in een andere kleurvariant is.
Die eerste is hysterisch die tweede mooi inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:01:20 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_193889207
quote:
16s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die eerste is hysterisch die tweede mooi inderdaad.
Mwah, de eerste zit ook wel over een iets ander oppervlak uitgesmeerd. Denk dat die tweede ook wel hysterisch oogt als je die in een kolossaal trappenhuis plakt :D
disclaimer
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:02:41 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193889234
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:01 schreef SQ het volgende:

[..]

Mwah, de eerste zit ook wel over een iets ander oppervlak uitgesmeerd. Denk dat die tweede ook wel hysterisch oogt als je die in een kolossaal trappenhuis plakt :D
Ja dat zou kunnen, ik vind dat dus wat lastig behoordelen op basis van de afbeeldingen, maar bij andere behang valt het me ook op dat de ene kleurstelling zo totaal anders oogt dan de andere, ook op een vergelijkbaar formaat en vergelijkbare afstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:04:35 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_193889260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen, ik vind dat dus wat lastig behoordelen op basis van de afbeeldingen, maar bij andere behang valt het me ook op dat de ene kleurstelling zo totaal anders oogt dan de andere, ook op een vergelijkbaar formaat en vergelijkbare afstand.
En zelfs dan vertekenen foto's. Ik krijg hier op FOK nog steeds reacties over ons "hysterische" behang terwijl echt iedereen die hier binnen komt en het in het echt ziet ook zegt dat het totaal niet hysterisch is :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')