Ja die vind ik ook wel mooi.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:33 schreef Burdie het volgende:
Wat ik dus echt mooi vind, zijn deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het ook weer zo wat om meer dan ¤700 aan nachtkastjes uit te geven.
Bij carpetright kun je vloerkleden op maat laten maken. Is vast niet de enige die dat aanbiedt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Liefst 70cm, dat komt perfect uit met de vensterbank. Net iets hoger of lager mag ook.
We hebben overigens een nieuwe uitdaging: een vierkant vloerkleed voor de zitkamer. Wat een ellende zeg, een huis inrichten.
Bedoel je met warm verzadigd?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef LoaLoa het volgende:
Wie kan mij helpen aan ene mooie kleur voor in de woonkamer. Zelf zou ik een donkere warme blauwe kleur willen. Andere kleur sta ik ook voor open maar mis nog de inspiratie. Het probleem is ook dat er nog iemand overtuigd moet worden. Nou weet ik dat er sommige hier met de mooiste sfeerplaatjes en ideeen posten. Zelf ben ik er minder handig in en kom ik met sneue plaatjes waardoor ik minder overtuigings kracht heb.
We hebben net een antraciet grijze bank uit gezocht. De vloer gaan we een klap op geven maar dat zal een visgraat worden. Exacte kleur is nog niet bekend.
Overige items, keuken, tafel en tv-kastje zijn wit.
Wie kan helpen?
Wat wil die andere iemand? Ik vind zelf deze kleuren blauw mooi (al zou je sommige misschien beter grijs kunnen noemen):quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef LoaLoa het volgende:
Wie kan mij helpen aan ene mooie kleur voor in de woonkamer. Zelf zou ik een donkere warme blauwe kleur willen. Andere kleur sta ik ook voor open maar mis nog de inspiratie. Het probleem is ook dat er nog iemand overtuigd moet worden. Nou weet ik dat er sommige hier met de mooiste sfeerplaatjes en ideeen posten. Zelf ben ik er minder handig in en kom ik met sneue plaatjes waardoor ik minder overtuigings kracht heb.
We hebben net een antraciet grijze bank uit gezocht. De vloer gaan we een klap op geven maar dat zal een visgraat worden. Exacte kleur is nog niet bekend.
Overige items, keuken, tafel en tv-kastje zijn wit.
Wie kan helpen?
Ik vind de verschillen op foto's zelf ook vaak groot, dus daarom is het sowieso handig om kleurstalen te bestellen. Ik kon kleurstalen van Farrow & Ball en Little Greene gratis via het internet bestellen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:32 schreef Leandra het volgende:
Zijn die beide foto's stiffkey blue? Wat een verschil!
Bij de Nimes ook trouwens.
Ja, donkerblauw met roze is fraai!quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Zelf vind ik trouwens de combinatie (donker)blauw-(bleek)roze gaaf (niet per definitie, het komt nauw):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ook een strategie zijn, eerst roze voorstellen en dan maar overgaan op blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Leandra op 01-07-2020 19:49:40 ]
Die eerste vind ik wel mooi! Onderste is misschien wel heel erg donker. Lastig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:12 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een goed idee. De nimes en de oval blue zag er wel goed uit. Dank!quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de verschillen op foto's zelf ook vaak groot, dus daarom is het sowieso handig om kleurstalen te bestellen. Ik kon kleurstalen van Farrow & Ball en Little Greene gratis via het internet bestellen.
Ik word gesponsord door handigekasten.nl, Farrow & Ball en diverse tuincentra.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:51 schreef SQ het volgende:
heb jij eigenlijk aandelen in die verftoko, claudia?
Die eerste is hysterisch die tweede mooi inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus gisteren een halve dag lopen zoeken naar een behang dat ik interessant vond en eerder gezien had, niet dat behang zelf, maar in een andere kleurvariant, ik wist alleen nog dat blauw bij een grote trap op het plaatje te zien was.... kon ik het maar niet vinden, tot ik "wallpaper hallway stairs blue" op pinterest invoerde en ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Nou is het juist niet die variant die ik mooi vind, maar die was dus wel blijven hangen.
Deze kleurstelling vind ik veel fraaier:
[ afbeelding ]
Maar het valt me vooral op hoe totaal anders een behang kan zijn als het in een andere kleurvariant is.
Mwah, de eerste zit ook wel over een iets ander oppervlak uitgesmeerd. Denk dat die tweede ook wel hysterisch oogt als je die in een kolossaal trappenhuis plaktquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die eerste is hysterisch die tweede mooi inderdaad.
Ja dat zou kunnen, ik vind dat dus wat lastig behoordelen op basis van de afbeeldingen, maar bij andere behang valt het me ook op dat de ene kleurstelling zo totaal anders oogt dan de andere, ook op een vergelijkbaar formaat en vergelijkbare afstand.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Mwah, de eerste zit ook wel over een iets ander oppervlak uitgesmeerd. Denk dat die tweede ook wel hysterisch oogt als je die in een kolossaal trappenhuis plakt
En zelfs dan vertekenen foto's. Ik krijg hier op FOK nog steeds reacties over ons "hysterische" behang terwijl echt iedereen die hier binnen komt en het in het echt ziet ook zegt dat het totaal niet hysterisch isquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, ik vind dat dus wat lastig behoordelen op basis van de afbeeldingen, maar bij andere behang valt het me ook op dat de ene kleurstelling zo totaal anders oogt dan de andere, ook op een vergelijkbaar formaat en vergelijkbare afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |