Kleine tip voor een kleine badkamer: ik heb ooit een deur gehad die in het midden kon dubbelklappen EN naar binnen draaide, dus de douche ruimte in. Voordeel van een deur, en ruimte besparend!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Badkamer is 102x278 cm dus er is niet echt plaats voor een deur ofzo.
Ben allang blij als we van de verhoogde douchebak af zijn die de vorige bewoners hebben achter gelaten en wanneer er veel minder kitrandjes zijn in het douche-stuk die ontzettend ranzig eruit zien.
En wanneer alles gewoon normaal schoon te maken is omdat het allemaal hangt.![]()
Afijn, een leuk douchegordijn dus. Ikea, H&M en Zara had ik ook al bedacht, maar vond ik nog niet leuk genoeg.
Mijn lieftallige wederhelft vond deze wel mooi:
https://www.designersguil(...)hower-curtain/p24705
Die vond ik dan wel weer erg prijzig
Ik heb hier een antieke set nachtkastjes gekocht. Ik zocht ook wat hoger ivm hoog bed, toevallig zijn deze met blad op 80 cm wel heel hoog.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:36 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips voor nachtkastjes? Wij hebben een redelijk hoog bed, dus zoeken hoge nachtkastjes, beetje klassiek.
Wij hebben zwevende plankjes met daar vlak onder stopcontacten zodat je geen kabels ziet. Ideaal met schoonmaken enzo.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:36 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips voor nachtkastjes? Wij hebben een redelijk hoog bed, dus zoeken hoge nachtkastjes, beetje klassiek.
Daar kan je alleen niks in kwijt, ik wil toch echt wel opbergruimte naast het bedquote:Op maandag 29 juni 2020 07:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij hebben zwevende plankjes met daar vlak onder stopcontacten zodat je geen kabels ziet. Ideaal met schoonmaken enzo.
Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 juni 2020 06:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb hier een antieke set nachtkastjes gekocht. Ik zocht ook wat hoger ivm hoog bed, toevallig zijn deze met blad op 80 cm wel heel hoog.
Ik heb ze destijds gemaild of ze sets hadden staan en ze mailden netjes foto's van 4 setjes terug die ze op dat moment hadden. Losse nachtkastjes zijn er veel meer.
https://www.hetinboedelhuis.nl/, zit in Waddinxveen (bij Gouda).
Ik denk gewoon hout. Maar ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik wil, dus voorbeelden zijn welkomquote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef SQ het volgende:
Burd, ik zag bij vidaXL ook wat hoge nachtkastjes in klassiekere stijl.
Zoek je een specifieke kleur?
Misschien kan @Claudia_x nog even wat magic verrichten met haar mooie pinterest plaatjes.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon hout. Maar ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik wil, dus voorbeelden zijn welkom
Hehe. Ik vind nachtkastjes doffe ellende. In mijn hoofd heb ik een duidelijk beeld van wat ik wil, namelijk een kastje met open opbergruimte en minstens één lade. En het kastje moet degelijk zijn. Ik houd zelf niet van klassiek maar meer van retro en kom dan ongeveer hierop uit:quote:Op maandag 29 juni 2020 13:14 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien kan @:Claudia_x nog even wat magic verrichten met haar mooie pinterest plaatjes.
Kijk gelijk al mooie plaatjes! Ik heb antieke geloogd grenen kastjes, maar vooral omdat wat jij postte ik ook niet kon vinden. Eens over Ikea, hoe kunnen ze dat assortiment voor de nachtkastjes hebben? Echt teleurstellend.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe. Ik vind nachtkastjes doffe ellende. In mijn hoofd heb ik een duidelijk beeld van wat ik wil, namelijk een kastje met open opbergruimte en minstens één lade. En het kastje moet degelijk zijn. Ik houd zelf niet van klassiek maar meer van retro en kom dan ongeveer hierop uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindeloos heb ik gezocht naar zo'n nachtkastje. Een betaalbare variant heb ik tot dusver niet gevonden. Het assortiment van de Ikea, waar ik normaal over te spreken ben, vind ik mager. De kastjes zijn vaak lelijk en/of van een belabberde kwaliteit.
Daar past een boek van 500+ pagina's niet in!quote:Op maandag 29 juni 2020 17:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
De Kivik bank! Ik had 8 jaar terug een zwarte rib hiervan (de versie zonder vervangbare hoes). Hij zit heerlijk. Het rib werd wel snel bruinig ipv zwart en daardoor zag ie er al snel afgeleefd uit. Ook oogt ie massaal, maar dat zie je ook wel aan het model.
[ afbeelding ]
Deze komt redelijk in de buurt denk ik? Is fonq
En e-reader wel..quote:Op maandag 29 juni 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar past een boek van 500+ pagina's niet in!
Ligt geheel aan de dikte van het papierquote:Op maandag 29 juni 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar past een boek van 500+ pagina's niet in!
Die tweede vind ik echt prachtig maar helaas te laagquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:34 schreef SQ het volgende:
@:burdie:
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)met-lades-2-st-bruin
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)cm-massief-mangohout
Woood heeft een mooie vitrinekast, de Ronjaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Tv meubel/bureau probleem = opgelost dus over naar het volgende.
Weet iemand welke kast dit is?
[ afbeelding ]
Ik zoek iets in die richting.
Zag ook https://www.fonq.nl/product/moos-mia-vitrinekast/232902/ en duurder dan dat wil ik eigenlijk weer niet gaan, denk ik. Maar de eerste kast zal wel duurder zijn gok ik zo
Die vind ik ook heel mooi, maar te groot voor onze woonkamer.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Woood heeft een mooie vitrinekast, de Ronja.
Hoe hoog moet het zijn? die tweede is inderdaad echt super mooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die tweede vind ik echt prachtig maar helaas te laag.
Liefst 70cm, dat komt perfect uit met de vensterbank. Net iets hoger of lager mag ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe hoog moet het zijn? die tweede is inderdaad echt super mooi.
Kun je niet een rond vloerkleed nemen? Daar is best wel wat keuze in.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Liefst 70cm, dat komt perfect uit met de vensterbank. Net iets hoger of lager mag ook.
We hebben overigens een nieuwe uitdaging: een vierkant vloerkleed voor de zitkamer. Wat een ellende zeg, een huis inrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |