Ik heb een screen protector van 30 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Hoesje en screenprotector zijn ook niet goedkoop zeg
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een screen protector van 30 euro
Ja ik ken mezelf. Laten we dat risico maar niet nemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euro.
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoek.
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
In mijn screenprotector zitten allemaal scheuren en stukjes afgebroken. Doet zn werk wel goed
Ik bedenk me net ook dat die goedkope folietjes zijn i.p.v. glas. Pak wel een echt goeie, anders gaat het alsnog mis.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.
Slimquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.
Ja, best logisch ook. Anders zou je scherm alsnog kapot gaan als die even sterk of sterker was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.
Ja maar jij bent de koning van /carequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Heb bij mijn afgelopen 4 iPhones geen hoesje of screenprotector gehad
En hij krijgt z'n telefoons.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de koning van /care
Wat raarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien ik ook foto's maak met mobiel tijdens klimmen etc vind ik het wel een fijn idee om er iets van bescherming op te hebben.
Zelfs op m'n tweedehands iPhones met barst op de achterkant had ik nog een screenprotector.quote:
Iets met ezel en steen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef rival het volgende:
Ik heb een hoesje omdat ik leer van mijn fouten.
Na een keer of 5.
Snap ik welquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs op m'n tweedehands iPhones met barst op de achterkant had ik nog een screenprotector.
De hoofd-hals verhouding is een beetje wegquote:
Whehehequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Als we 'water' wat duidelijker gaan omschrijven dan is het inderdaad toilet en gracht.
Van die leuke van Aliquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon leuke hoesjes
Straks weer eens wisselen
Maar the Rock isquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hoofd-hals verhouding is een beetje weg.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kadootje voor je eierstokken.
quote:De grootste uitstoters van CO2 zijn gemiddeld te vinden onder mannen, hogere inkomens, mensen tussen 35 en 49 jaar, huizenbezitters en VVD-stemmers. Opvallend is dat ook de D66-kiezer meer uitstoot dan de doorsnee Nederlander. Die partij is voorstander van een ambitieus klimaatbeleid maar de aanhang heeft kennelijk moeite met klimaatvriendelijker leven.
Dat gaat veel minder op voor de linkse kiezers. Het beeld van rondvliegende, in grote auto’s rijdende GroenLinksers dat soms geschetst wordt, gaat niet op. Stemmers op die partij stoten aanzienlijk minder broeikasgassen uit dan de gemiddelde Nederlander. Dat geldt ook voor stemmers op de Partij voor de Dieren, de SP en de ChristenUnie. De ChristenUnie is interessant omdat die deel uit maakt van de regering, met VVD, CDA en D66. Stemmers op die drie partijen vertonen juist het meest klimaatonvriendelijke gedrag. Bij hen zal strenger klimaatbeleid harder aankomen of meer gedragsverandering vereisen.
Wie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Lotte van der Zee (20jr) ook overleden.![]()
Ook weer via via wat bizarre details gehoord.
Schijnbaar is modelleren (samen met muzikanten) een gevaarlijk beroep geworden.
Tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Lotte van der Zee (20jr) ook overleden.![]()
Ook weer via via wat bizarre details gehoord.
Schijnbaar is modelleren (samen met muzikanten) een gevaarlijk beroep geworden.
Als zijn klas een keer een uitstapje plant mag hij er misschien heenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef STING het volgende:
@:MCH https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-rotterdam.html
Alleen als hij lief is geweest natuurlijk, dus misschien loopt hij het wel misquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als zijn klas een keer een uitstapje plant mag hij er misschien heen
Ik denk dat MCH weleens de beste baan kan hebben van dit groepje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie ze elke donderdagochtend al voor mijn huis langsvarenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
3FM? Giel? Is 'ie terug of wa?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia
Jongeren staan gemiddeld drie dagen per jaar onder de douche. Per dag gebruiken zij ruim 80 liter warm water. Een groot verschil met de krappe 35 liter per dag van ouderen of kinderen. Dit blijkt uit een analyse van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal op basis van gegevens van TNS NIPO. Om jongeren korter te laten douchen geeft 3FM radio-dj Giel Beelen vandaag de muzikale aftrap van de campagne: ‘korter douchen, daar zit muziek in’.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat MCH weleens een van de beste banen heeft van dit groepje.
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongeren staan gemiddeld drie dagen per jaar onder de douche. Per dag gebruiken zij ruim 80 liter warm water. Een groot verschil met de krappe 35 liter per dag van ouderen of kinderen. Dit blijkt uit een analyse van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal op basis van gegevens van TNS NIPO. Om jongeren korter te laten douchen geeft 3FM radio-dj Giel Beelen vandaag de muzikale aftrap van de campagne: ‘korter douchen, daar zit muziek in’.
Jezus, vandaar dat je zo gemeen bent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.Minuutje nat worden en een minuutje afspoelen. In de ochtend koud, 's avonds warm, omdat ik dan beter kan slapen.
Gewoon Lospedrosa clichés.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
Ik mis de aanleiding van de discussie maar gaat het nu over jongeren of GL stemmers?
Die komen wel uit in het roddelnieuws.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Zonder bizarre details is dat ook nogal loos
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op jouw ticketmachine na natuurlijk hé.
Wat zeg je nu in deze post.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
Oh gewoon over chia en algemene cijfers moeten dan wat aantonen
Wut?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.Minuutje nat worden en een minuutje afspoelen. In de ochtend koud, 's avonds warm, omdat ik dan beter kan slapen.
Ik dacht dat ik al de enige was die dat deedquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
CE heeft ook een droombaan. Oost Europese chicks nemen tijdens betaalde werktijd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef MCH het volgende:
[..]
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.
Voor FOK!-begrippen moet ik het doen met een hongerloontje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef MCH het volgende:
[..]
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.
Waarom zou je dat doen???quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al de enige was die dat deed![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vervuil zelf niks want ik douche dagelijks bij de sportschool.
Ik douche wel redelijk "gericht". Kan wel even chillen maar meestal als alles schoon is stop ik ook wel. KM doucht eeuwig, maar zet wel de kraan uit tijdens het insoppen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen???
Ik ben nog een jongeren want lang douchen is hemels
Ik ben gewoon zuinigquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel vies.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zuinig
Laat de lichten ook nooit lang aan, zet de verwarming niet te hoog, etc
Ik zet de kookwekker vaak tijdens het douchenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik douche wel redelijk "gericht". Kan wel even chillen maar meestal als alles schoon is stop ik ook wel. KM doucht eeuwig, maar zet wel de kraan uit tijdens het insoppen.
Bij mij thuis is het ook minder een optie. Ik heb geen wandje of gordijn dus de warmte is snel weg. Bij hem thuis is het een kleine douchecabine, die blijft wel warm.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchen
Als ik mijn haar moet wassen duurt het wel langer allemaal. Zo niet, ben ik meestal wel snel klaar.
Ik heb ook een kleine douchecabine, maar tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het ook minder een optie. Ik heb geen wandje of gordijn dus de warmte is snel weg. Bij hem thuis is het een kleine douchecabine, die blijft wel warm.
Klinkt heel bekend.... ik heb dit eerder gelezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / wederzijdse gevoelens voor een getrouwde vrouw
Bijna dit pareltje gemist.
Ja, maar jij hebt ook zoveel haar op je hoofdquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchen
Als ik mijn haar moet wassen duurt het wel langer allemaal. Zo niet, ben ik meestal wel snel klaar.
Meer als jij jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook zoveel haar op je hoofd
Was een hele discussie in het datingtopic. Waarbij mensen met kritiek vooral weggezet werden als bekrompen en claimend omdat ze het raar vonden dat zo iemand meerdere dagen per week optrekt met een single gast.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.... ik heb dit eerder gelezen.
Meer DAN. Leer het nou eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meer als jij jamaar verder valt dat best mee.
Door de kraan uit te zetten douche ik tegenwoordig niet meer op standje huidkanker, want nadat de kraan uit is geweest is minder warm ook gewoon aangenaam en zo is mijn hete douche ook minder warm geworden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg je ook al huidkanker van warm douchen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Door de kraan uit te zetten douche ik tegenwoordig niet meer op standje huidkanker, want nadat de kraan uit is geweest is minder warm ook gewoon aangenaam en zo is mijn hete douche ook minder warm geworden.En werd het ook makkelijker om iets minder heet te beginnen.
"Jaaa want meerdere dagen per week afspreken kan prima platonisch en dit en dat *zeur zeur zeur*".quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een hele discussie in het datingtopic. Waarbij mensen met kritiek vooral weggezet werden als bekrompen en claimend omdat ze het raar vonden dat zo iemand meerdere dagen per week optrekt met een single gast.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Jaaa want meerdere dagen per week afspreken kan prima platonisch en dit en dat *zeur zeur zeur*".
Uhuh. Now look at the mess you made.
Ow dat zou goed kunnen. Is toch wel al een tijd geleden dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een hele discussie in het datingtopic. Waarbij mensen met kritiek vooral weggezet werden als bekrompen en claimend omdat ze het raar vonden dat zo iemand meerdere dagen per week optrekt met een single gast.
Ik twijfeldequote:
Ik heb nog een mengkraan....voordat dat ding weer warm is ben ik een minuut verderquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Door de kraan uit te zetten douche ik tegenwoordig niet meer op standje huidkanker, want nadat de kraan uit is geweest is minder warm ook gewoon aangenaam en zo is mijn hete douche ook minder warm geworden.En werd het ook makkelijker om iets minder heet te beginnen.
Heet. En mijn huid droogde er in de winter wel extra van uit en onder de douche kleurde het al een beetje rood (hoewel dat soms ook kwam doordat de huid nog koud van buiten was denk/hoop ik).quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je ook al huidkanker van warm douchen?
Is rode huid van het douchen een slecht tekenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Heet. En mijn huid droogde er in de winter wel extra van uit en onder de douche kleurde het al een beetje rood (hoewel dat soms ook kwam doordat de huid nog koud van buiten was denk/hoop ik).
Ja, dat is kanker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is rode huid van het douchen een slecht teken?
Bij mij gewoon een teken van droge huid die ik met de hete straal nog verder aan het teisteren was. En daarna jeukt het vaak, ondanks crème smeren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is rode huid van het douchen een slecht teken?
Douche je elke dag?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij mij gewoon een teken van droge huid die ik met de hete straal nog verder aan het teisteren was. En daarna jeukt het vaak, ondanks crème smeren.
Herkenbaar wel ja. Had ook flinke eczeem deze winterquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij mij gewoon een teken van droge huid die ik met de hete straal nog verder aan het teisteren was. En daarna jeukt het vaak, ondanks crème smeren.
Is Ludachrist jouw vriendje? Zou een goede match zijn in dat topic te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:33 schreef Chia het volgende:
[..]
In totaal 6x per week denk ik.quote:
Welk topic?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is Ludachrist jouw vriendje? Zou een goede match zijn in dat topic te zien.
R&P / wederzijdse gevoelens voor een getrouwde vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:37 schreef Chia het volgende:
[..]
In totaal 6x per week denk ik.[..]
Welk topic?
En ik kan niet van jeuk afblijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja. Had ook flinke eczeem deze winter.
Hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Chia het volgende:
[..]
En ik kan niet van jeuk afblijvendus dan beter maar zoveel mogelijk voorkomen.
Gewoon purol volgens mij. Maar ben niet zo'n consequente smeerder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Welke creme gebruik jij graag?
Dat vind ik ook wel lekker. Tot we een half uurtje verder zijn en mijn huid zo droog als de sahara is. Ik doe dus niet meer zo heet douchen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
Lekker je huidje helemaal in de fik zetten en rondlopen als een kreeftje en dan helemaal kriebeltjes over je lijf
Maar bij mij is dat maar 20 seconden of zo en dan vind ik het gewoon lekker
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zal je sahara wel eens komen irigeren schatjuuuh. No worries!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel lekker. Tot we een half uurtje verder zijn en mijn huid zo droog als de sahara is. Ik doe dus niet meer zo heet douchen.
GHB gebruik is in het hele land alarmerend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die komen wel uit in het roddelnieuws.
Laat ik het zo zeggen in de Twentse contreien is GHB een beste smaakmaker.
Niet met basische substanties dan he. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal je sahara wel eens komen irigeren schatjuuuh. No worries!
Droommanquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal je sahara wel eens komen irigeren schatjuuuh. No worries!
"Ff een G'tje doen"quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
GHB gebruik is in het hele land alarmerend.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet met basische substanties dan he. Dat werkt niet.
Wait, whut?!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
Lekker je huidje helemaal in de fik zetten en rondlopen als een kreeftje en dan helemaal kriebeltjes over je lijf
Maar bij mij is dat maar 20 seconden minuten of zo en dan vind ik het gewoon lekker
Ik heb t nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof je dat niet bijna elke zaterdag roept
Dat idd. Achterneef van mij is er ook aan kapot gegaan en die woonde in het westen ergens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
GHB gebruik is in het hele land alarmerend.
Ja ik hintte op vieze dingenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gedaan.
Of bedoel jij weer wat anders, viespeuk?!
Het schijnt erg verslavend te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. Achterneef van mij is er ook aan kapot gegaan en die woonde in het westen ergens.
En water is nat.quote:
Gewoon niet doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
Waarom smeren vrouwen zoveel met crème en mannen nooit? Wat is nou wijsheid?
Ik smeer creme.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
Hebben wij toch niet nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
Zo hatelijk, mijn chick had de gewoonte om tijdens het uitkleden alvast de douche aan te zetten zodat deze op temperatuur kon komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet de kraan niet uit tijdens het insoppen want dan krijg ik het koud.
Heb je dat er uit geslagen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo hatelijk, mijn chick had de gewoonte om tijdens het uitkleden alvast de douche aan te zetten zodat deze op temperatuur kon komen
Ik gebruikte jouw quote voor mijn eigen antwoordquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik zijn vraag niet positief beantwoorden?
In de zomer bijna nooit idd. Maar dan ben ik vet van de zonnebrandquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik alleen in de winter, uitgedroogde huid jeweettoch.
Jij stapt onder een nog koude douche?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo hatelijk, mijn chick had de gewoonte om tijdens het uitkleden alvast de douche aan te zetten zodat deze op temperatuur kon komen
Dat klinkt wel logischer ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik gebruikte jouw quote voor mijn eigen antwoord
Ook zo'n kreeft anders?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
In de zomer bijna nooit idd. Maar dan ben ik vet van de zonnebrand
In de zomer is dat wel lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jij stapt onder een nog koude douche?
Quooker-douche?quote:
Ik zet de douche pas aan als ik nakend benquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jij stapt onder een nog koude douche?
Ik moet minimaal factor 30 smeren, verbrand alsnog en wordt nooit bruinquote:
Doet er zo lang over om uit te kleden dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zet de douche pas aan als ik nakend ben
Dan kan ik je P20 aanraden. Niet dat je dan heel bruin wordt hoor, maar het maakt je leven wel makkelijker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet minimaal factor 30 smeren, verbrand alsnog en wordt nooit bruin.
MCH is vast heel dik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Doet er zo lang over om uit te kleden dan?
Douche zit recht onder de cv. Geen idee hoe het precies werkt, maar ik heb heel snel warm water.quote:
Ga ik eens opzoekenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan ik je P20 aanraden. Niet dat je dan heel bruin wordt hoor, maar het maakt je leven wel makkelijker.
- Nou nou -quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:10 schreef rival het volgende:
Douche aan, dan de tandenborstel pakken, washandje uit de kast, handdoek aan de verwarming en tegen die tijd is de douche wel warm. Anders wacht ik even
Ik geloof dat één keer opbrengen fabeltje niet echt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan ik je P20 aanraden. Niet dat je dan heel bruin wordt hoor, maar het maakt je leven wel makkelijker.
Kan een mondje hier actie op ondernemen?quote:
Jij kan toch ook veel sneller douchen en alles dan Yvie, je weet toch hoe sloom vrouwen zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Doet er zo lang over om uit te kleden dan?
Ik weet niet of deze is opgenomen in de nieuwe policy.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Kan een mondje hier actie op ondernemen?
Een hete dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bakken dat kan ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik geloof dat één keer opbrengen fabeltje niet echt.
Ik zweet als een otter, moet het echt herhalen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Een hete dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bakken dat kan ik nog steeds niet.
Maar een normale dag, waar ik het grootste gedeelte lekker rondloop op het strand of ergens anders aan het water dat gaat prima.
's ochtends smeren en daarna niet meer.
Mag toch aannemen dat daar nog steeds dezelfde actie op wordt ondernomen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze is opgenomen in de nieuwe policy.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat daar nog steeds dezelfde actie op wordt ondernomen.
En altijd onthouden dat je moet deppen ipv wrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zweet als een otter, moet het echt herhalen.
Spray, gewoon bedekken die handel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
En altijd onthouden dat je moet deppen ipv wrijven
Dan moet je even een post report zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat daar nog steeds dezelfde actie op wordt ondernomen.
Hoe moeten wij dat nu weten?quote:
En dan maar hopen dat die monderators er iets mee doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je even een post report zetten.
Ik kan dat niet in de tekst only layout.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je even een post report zetten.
Mondjesmaat maarquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die monderators er iets mee doen.
Jij woont niet in een WG in Berlijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef O_o_ het volgende:
De gruwel van studentenhuizen waar je stond te dabben in de tandpasta en -plak drab van je huisgenoten.
Wat is dat? Klinkt viesquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die monderators er iets mee doen.
Mensen die posts verwijderen door ze op te eten.quote:
Als je bv uit het zwembad komt en je afdroogt. Dan moet je deppen ipv wrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spray, gewoon bedekken die handel.
Een keer die douche loeiheet zetten, haar bij d'r nekvel pakken en met d'r kop onder het kokende water duwen. "Is dit op temperatuur? Nou? He?! Is dit warm genoeg? HET MILIEU, KUT!!!!!!!!!"quote:
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zet de douche pas aan als ik nakend ben
Dan moet Sting wel een dikke jongen zijn gezien alle notes en verwijderde berichten door hem van mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die posts verwijderen door ze op te eten.
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om meerdere subforum bans te krijgen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet Sting wel een dikke jongen zijn gezien alle notes en verwijderde berichten door hem van mij
Jerry Springer moest er aan te pas komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet Sting wel een dikke jongen zijn gezien alle notes en verwijderde berichten door hem van mij
Dat je dat nog moet vragen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om meerdere subforum bans te krijgen?
Zijn gedrag hier is geen indicatiequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
is slecht voor de huid!quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer die douche loeiheet zetten, haar bij d'r nekvel pakken en met d'r kop onder het kokende water duwen. "Is dit op temperatuur? Nou? He?! Is dit warm genoeg? HET MILIEU, KUT!!!!!!!!!"
Leert ze t wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viespeuk is het ook hequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
rival weet daar meer over geloof ik, de smeerlap.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
is slecht voor de huid!Meestal niet best als je een kaartje aan je teen hebt hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In CUL was er iets met Iwa geloof ik en die van KLB heeft me hierheen gedrevenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
O zo. Meestal ga ik gewoon niet zwemmen als het heet is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als je bv uit het zwembad komt en je afdroogt. Dan moet je deppen ipv wrijven
[..]
is slecht voor de huid!Getsiederrrrrrie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]
is slecht voor de huid!Ik hoop dat de moderators hier toch actie op gaan ondernemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat standaard in t weekend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meestal niet best als je een kaartje aan je teen hebt hangen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie jou dan al tegen zo'n bikini model schelden:quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als je bv uit het zwembad komt en je afdroogt. Dan moet je deppen ipv wrijven
Gras is ook wel eens geel hoorquote:
Lekker krokant knisperig kippenvelletje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat dat bij jou en Elvi juist bevordelijk is voor de eetlust.
quote:
Ik ga vanavond alweeeeeeeeeeeeeeeer naar LAB-1quote:
And you wonder why you are single...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer die douche loeiheet zetten, haar bij d'r nekvel pakken en met d'r kop onder het kokende water duwen. "Is dit op temperatuur? Nou? He?! Is dit warm genoeg? HET MILIEU, KUT!!!!!!!!!"
Leert ze t wel af.
welke heb je gekocht?quote:
Sletje. Beetje je booty shaken enzo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond alweeeeeeeeeeeeeeeer naar LAB-1
Samsung Galaxy S10. Pas vanaf morgen leverbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke heb je gekocht?
ben een nieuwe aan het uitzoeken maar er is echt te veel keuze
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker krokant knisperig kippenvelletje.
Besef dat als je weer eens onder de douche stapt!quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sletje. Beetje je booty shaken enzo.
Dit wordt een topweekend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Ik had gedroomd dat mensen bij mij op de thee kwamen en dat ik voor ze ging bakken en dat ze waren van oooh jaaaa lekker
En dat ik roze koeken ging maken maar van een pakjeen dat ik alleen water bij het glazuur moest doen en dat zelfs dat fout ging
Ik dacht ik vertel het even
Ik alleen dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zo. Meestal ga ik gewoon niet zwemmen als het heet is.
Ik had iets met een overstroomde weg en wij in een auto die er overheen moesten en ene motorrijder die door een golf (water) werd geschept en toen een meisje van de basisschool met een roze jas die... ja geen idee wat die deed. Werd wakker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Ik had gedroomd dat mensen bij mij op de thee kwamen en dat ik voor ze ging bakken en dat ze waren van oooh jaaaa lekker
En dat ik roze koeken ging maken maar van een pakjeen dat ik alleen water bij het glazuur moest doen en dat zelfs dat fout ging
Ik dacht ik vertel het even
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat standaard in t weekend.
"Indien gevonden, graag terugbrengen naar...." en dan mijn adres.
............quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
And you wonder why you are single...
Nee gek. Wrijf het er maar af. Mag ze weer smerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie jou dan al tegen zo'n bikini model schelden:
"DEPPEN!!! Niet wrijven!!!!"
beetje stress alvastquote:
Nee, naar de biosquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sletje. Beetje je booty shaken enzo.
Die in die roze jas was dus CLquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had iets met een overstroomde weg en wij in een auto die er overheen moesten en ene motorrijder die door een golf (water) werd geschept en toen een meisje van de basisschool met een roze jas die... ja geen idee wat die deed. Werd wakker.
Tis maar een been.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook omdat ik wat minder heb met die dode mensen foto's en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik wat ze deed.quote:
ah oke, die vind ik te duur.quote:
Voor je het weet ga je zonder de deur uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om me los te weken van m'n telefoon, dus heb ik hem gisteravond in de kamer laten liggen en niet meegenomen naar de slaapkamer.
En ik leef nog.
De laatste keer dat ik dat deed werd er in m'n huis ingebroken. Wel ongelukkig moment.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Voor je het weet ga je zonder de deur uit
Allemaal berichten met "WAAROM REAGEER JE NIET?!"quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om me los te weken van m'n telefoon, dus heb ik hem gisteravond in de kamer laten liggen en niet meegenomen naar de slaapkamer.
En ik leef nog.
Erger nog.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemaal berichten met "WAAROM REAGEER JE NIET?!"
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger nog.
Niemand heeft iets gestuurd
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger nog.
#ForeverAlonequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger nog.
Dan staat er over een paar jaar bericht in de krant dat iemand al 2 weken dood in huis lag en daarna pas gevonden was. Helemaal aangevreten door cavia’s.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger nog.
Het was zo'n speciale telefoon.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed werd er in m'n huis ingebroken. Wel ongelukkig moment.
Alsik dat doe kom ik te laat op werk aangezien het ook mijn wekker isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
En ik leef nog.
Ik heb een mooie oude wekkerradioquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alsik dat doe kom ik te laat op werk aangezien het ook mijn wekker is
Geeft niks. Ben met lood in de schoenen gaan werken.quote:
Iedere keer als ik er langs loop in de MM overweeg ik een te hslen maar die het niet om een of andere redenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooie oude wekkerradioDream machine
Ook nog van vroeger?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooie oude wekkerradioDream machine
Die van mij ondertussen ook zoiets, beetje verkleurd ondertussen. Gekregen van mijn opa en omaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ook nog van vroeger?
Denk dat de mijne al iets van 20-25 jaar oud is
Die verdwijnt ook heel langzaamquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:41 schreef Samzz het volgende:
Net met stofzuigen mijn arm aan de punt van de tafel gestoten, auw. Er verschijnt nu langzaam een blauwe plek.
Met de snooze knop bovenop in het midden, lekker rammenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ondertussen ook zoiets, beetje verkleurd ondertussen. Gekregen van mijn opa en oma
[ [url=
http://pauleneotoole.club(...)layer.jpg]afbeelding[/url] ]
O fuck ben ik nu nostalgisch?
O er ging iets mis met de afbeelding blijkbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Met de snooze knop bovenop in het midden, lekker rammen
Nostalgische om het nostalgische, die ken ik niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als het nostalgisch om het nostalgische is. Dan is het een probleem.
Mensen die een harde pik krijgen van cassetebandjes en dan met glasharde blik beweren dat het zonde is dat die er niet meer zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Nostalgische om het nostalgische, die ken ik niet helemaal plaatsen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die een harde pik krijgen van cassetebandjes en dan met glasharde blik beweren dat het zonde is dat die er niet meer zijn.
Net als met platen bedoel je? Of 'mag' dat weer wel?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die een harde pik krijgen van cassetebandjes en dan met glasharde blik beweren dat het zonde is dat die er niet meer zijn.
Nee zelfde. Maar iets minder erg omdat er voor een plaat nog wat te zeggen valt, maar nog steeds behoorlijk debiel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Net als met platen bedoel je? Of 'mag' dat weer wel?
Maakt het niet minder relevantquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef STING het volgende:
Had al zo'n donkerblauw vermoeden dat het om een "Hosti decreet" ging.
Het is maar waar je je aan wil storen, 't kost je alleen maar energie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee zelfde. Maar iets minder erg omdat er voor een plaat nog wat te zeggen valt, maar nog steeds behoorlijk debiel.
Moest lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niks. Ben met lood in de schoenen gaan werken.
Moet iedereen lekker zelf weten, jatochnietdan. Ik heb meningen. Dat dan ook wel weer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar waar je je aan wil storen, 't kost je alleen maar energie.
Maar ja, live and let live is aan de andere kant ook weer niet echt des Foks natuurlijk.
Je was okayquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begin ziek te worden. En dat ben ik nooit.
Ik gok super AIDS of toch eindelijk kanker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |