Ik heb een screen protector van 30 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Hoesje en screenprotector zijn ook niet goedkoop zeg
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een screen protector van 30 euro
Ja ik ken mezelf. Laten we dat risico maar niet nemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euro.
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoek.
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
In mijn screenprotector zitten allemaal scheuren en stukjes afgebroken. Doet zn werk wel goed
Ik bedenk me net ook dat die goedkope folietjes zijn i.p.v. glas. Pak wel een echt goeie, anders gaat het alsnog mis.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.
Slimquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.
Ja, best logisch ook. Anders zou je scherm alsnog kapot gaan als die even sterk of sterker was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.
Ja maar jij bent de koning van /carequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Heb bij mijn afgelopen 4 iPhones geen hoesje of screenprotector gehad
En hij krijgt z'n telefoons.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de koning van /care
Wat raarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien ik ook foto's maak met mobiel tijdens klimmen etc vind ik het wel een fijn idee om er iets van bescherming op te hebben.
Zelfs op m'n tweedehands iPhones met barst op de achterkant had ik nog een screenprotector.quote:
Iets met ezel en steen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef rival het volgende:
Ik heb een hoesje omdat ik leer van mijn fouten.
Na een keer of 5.
Snap ik welquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs op m'n tweedehands iPhones met barst op de achterkant had ik nog een screenprotector.
De hoofd-hals verhouding is een beetje wegquote:
Whehehequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Als we 'water' wat duidelijker gaan omschrijven dan is het inderdaad toilet en gracht.
Van die leuke van Aliquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon leuke hoesjes
Straks weer eens wisselen
Maar the Rock isquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hoofd-hals verhouding is een beetje weg.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kadootje voor je eierstokken.
quote:De grootste uitstoters van CO2 zijn gemiddeld te vinden onder mannen, hogere inkomens, mensen tussen 35 en 49 jaar, huizenbezitters en VVD-stemmers. Opvallend is dat ook de D66-kiezer meer uitstoot dan de doorsnee Nederlander. Die partij is voorstander van een ambitieus klimaatbeleid maar de aanhang heeft kennelijk moeite met klimaatvriendelijker leven.
Dat gaat veel minder op voor de linkse kiezers. Het beeld van rondvliegende, in grote auto’s rijdende GroenLinksers dat soms geschetst wordt, gaat niet op. Stemmers op die partij stoten aanzienlijk minder broeikasgassen uit dan de gemiddelde Nederlander. Dat geldt ook voor stemmers op de Partij voor de Dieren, de SP en de ChristenUnie. De ChristenUnie is interessant omdat die deel uit maakt van de regering, met VVD, CDA en D66. Stemmers op die drie partijen vertonen juist het meest klimaatonvriendelijke gedrag. Bij hen zal strenger klimaatbeleid harder aankomen of meer gedragsverandering vereisen.
Wie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Lotte van der Zee (20jr) ook overleden.![]()
Ook weer via via wat bizarre details gehoord.
Schijnbaar is modelleren (samen met muzikanten) een gevaarlijk beroep geworden.
Tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Lotte van der Zee (20jr) ook overleden.![]()
Ook weer via via wat bizarre details gehoord.
Schijnbaar is modelleren (samen met muzikanten) een gevaarlijk beroep geworden.
Als zijn klas een keer een uitstapje plant mag hij er misschien heenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef STING het volgende:
@:MCH https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-rotterdam.html
Alleen als hij lief is geweest natuurlijk, dus misschien loopt hij het wel misquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als zijn klas een keer een uitstapje plant mag hij er misschien heen
Ik denk dat MCH weleens de beste baan kan hebben van dit groepje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie ze elke donderdagochtend al voor mijn huis langsvarenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
3FM? Giel? Is 'ie terug of wa?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia
Jongeren staan gemiddeld drie dagen per jaar onder de douche. Per dag gebruiken zij ruim 80 liter warm water. Een groot verschil met de krappe 35 liter per dag van ouderen of kinderen. Dit blijkt uit een analyse van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal op basis van gegevens van TNS NIPO. Om jongeren korter te laten douchen geeft 3FM radio-dj Giel Beelen vandaag de muzikale aftrap van de campagne: ‘korter douchen, daar zit muziek in’.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat MCH weleens een van de beste banen heeft van dit groepje.
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongeren staan gemiddeld drie dagen per jaar onder de douche. Per dag gebruiken zij ruim 80 liter warm water. Een groot verschil met de krappe 35 liter per dag van ouderen of kinderen. Dit blijkt uit een analyse van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal op basis van gegevens van TNS NIPO. Om jongeren korter te laten douchen geeft 3FM radio-dj Giel Beelen vandaag de muzikale aftrap van de campagne: ‘korter douchen, daar zit muziek in’.
Jezus, vandaar dat je zo gemeen bent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.Minuutje nat worden en een minuutje afspoelen. In de ochtend koud, 's avonds warm, omdat ik dan beter kan slapen.
Gewoon Lospedrosa clichés.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
Ik mis de aanleiding van de discussie maar gaat het nu over jongeren of GL stemmers?
Die komen wel uit in het roddelnieuws.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Zonder bizarre details is dat ook nogal loos
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op jouw ticketmachine na natuurlijk hé.
Wat zeg je nu in deze post.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
Oh gewoon over chia en algemene cijfers moeten dan wat aantonen
Wut?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere meer denk ik. Ik douche een paar minuten max. in totaal, want ik zet de kraan uit tijdens het inzepen.Minuutje nat worden en een minuutje afspoelen. In de ochtend koud, 's avonds warm, omdat ik dan beter kan slapen.
Ik dacht dat ik al de enige was die dat deedquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
CE heeft ook een droombaan. Oost Europese chicks nemen tijdens betaalde werktijd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef MCH het volgende:
[..]
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.
Voor FOK!-begrippen moet ik het doen met een hongerloontje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef MCH het volgende:
[..]
En Citizen.Erased met z'n hoteldeskschatje in elk stadje waar hij heen reist.
Waarom zou je dat doen???quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al de enige was die dat deed![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vervuil zelf niks want ik douche dagelijks bij de sportschool.
Ik douche wel redelijk "gericht". Kan wel even chillen maar meestal als alles schoon is stop ik ook wel. KM doucht eeuwig, maar zet wel de kraan uit tijdens het insoppen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen???
Ik ben nog een jongeren want lang douchen is hemels
Ik ben gewoon zuinigquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel vies.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zuinig
Laat de lichten ook nooit lang aan, zet de verwarming niet te hoog, etc
Ik zet de kookwekker vaak tijdens het douchenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik douche wel redelijk "gericht". Kan wel even chillen maar meestal als alles schoon is stop ik ook wel. KM doucht eeuwig, maar zet wel de kraan uit tijdens het insoppen.
Bij mij thuis is het ook minder een optie. Ik heb geen wandje of gordijn dus de warmte is snel weg. Bij hem thuis is het een kleine douchecabine, die blijft wel warm.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchen
Als ik mijn haar moet wassen duurt het wel langer allemaal. Zo niet, ben ik meestal wel snel klaar.
Ik heb ook een kleine douchecabine, maar tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het ook minder een optie. Ik heb geen wandje of gordijn dus de warmte is snel weg. Bij hem thuis is het een kleine douchecabine, die blijft wel warm.
Klinkt heel bekend.... ik heb dit eerder gelezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / wederzijdse gevoelens voor een getrouwde vrouw
Bijna dit pareltje gemist.
Ja, maar jij hebt ook zoveel haar op je hoofdquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud bij het idee dat ik de kraan uit moet zetten tijden het douchen
Als ik mijn haar moet wassen duurt het wel langer allemaal. Zo niet, ben ik meestal wel snel klaar.
Meer als jij jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook zoveel haar op je hoofd
Was een hele discussie in het datingtopic. Waarbij mensen met kritiek vooral weggezet werden als bekrompen en claimend omdat ze het raar vonden dat zo iemand meerdere dagen per week optrekt met een single gast.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.... ik heb dit eerder gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |