Sowieso zie ik op twitter ook mensen die volgens mij op voorhand al negatief zijn omdat het Nederland isquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:27 schreef grazz het volgende:
Mensen die nu al dislikes geven op youtube
Kuch kuch. Kijk, daar begint het al.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je bent ziek. Een klassiek geval van de zeer besmettelijke esf-bacterie
Maar officieel niet bekend.quote:
Ik heb om 06:30 al ontbetenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Nu al koekjes? Ik moet nog ontbijten. Mja al wel koekjes en chips in huis voor vanavond, waarvan ik waarschijnlijk niets proef, omdat ik door de stress zo snel eet en er bijna in stik en dan het nummer mis
Time flies when you're having funquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan trouwens niet geloven dat we nu weer zitten te hyperen over de nieuwe inzending, het voelt serieus als de dag van gisteren dat ik hier achter mijn laptop de livestreams van Matt zat te volgen met jullie
Kan je niet later of eerder naar de verjaardag?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Kuch kuch. Kijk, daar begint het al.
Oeh kippevelquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat we Arcade in deze stijl te horen krijgen
ROSJEEEEEEEquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Druk geweest de afgelopen dagen, vandaag ook erg druk.
Gelukkig staat er op ESF gebied niet zo veel te gebeuren vandaag, toch?
Denk dat ik dat maar doe ja. Als ik iets later ga, zal ook weer niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:34 schreef ato het volgende:
[..]
Kan je niet later of eerder naar de verjaardag?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:34 schreef ato het volgende:
[..]
Kan je niet later of eerder naar de verjaardag?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me viesdik zitten vreten aan chocoladekoekjes en nu zijn ze op en we moeten nog een paar uur
quote:Kijk vanavond om 19.00 uur naar De Wereld Draait Door op NPO 1 voor de landelijke primeur van de videoclip. (songfestival.nl)
quote:
We slepen elkaar er wel doorheen!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:38 schreef MaLo het volgende:
Nou, er is al een halfuur wachten voorbij. Schiet lekker op.
Ik ben aan het werk, maar ik heb hoofdpijn en de dag schiet sowieso al niet lekker opquote:
Da's nu Racoon.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg moet ik weer naar dwdd kijken... dat doe ik alleen als er songfestivalnieuws is. Ik dacht vorig jaar nog dat ze de boel in de zeik zaten te nemen met die Roxeanne maar dat was kennelijk serieus de huisband. Ik verheug mij![]()
Wel een stuk beter te doen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |