Bouwen de spanningsboog uitermate goed op ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:10 schreef Chocoladesoes het volgende:
Mochten jullie meelezen AvroTros: goed bezig!
Ik vind het een mooie mysterieuze foto.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
En hoe tof is die sfeer van die foto.
De arcadequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bouwen de spanningsboog uitermate goed op ja.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:11:19Finally! Vanavond in @dwdd presenteert @dunclaurence zijn Songfestivallied https://t.co/y4e8dz29Cl reageer retweet
Verwacht ook veel van de clip iddquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Ongeacht wat het wat het wordt, dit doen ze toch goed hoor.
Dat filmpje van het account van Songfestival heeft hetzelfde mysterieuze sfeertje als de foto.
Misschien wordt de clip ook wel zoiets.![]()
Maar ik zat er serieus klaar voor vanochtend.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:13 schreef Chocoladesoes het volgende:
Douchen daarnet had niet echt veel zin, heb alweer zweet oksels
AVROTROTSquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:14 schreef Niels93 het volgende:
Ik ben gewoon trots tot nu toe op de AVROTROS
"IJzersterke" word al weggelatenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:13 schreef libranl het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:11:19Finally! Vanavond in @:dwdd presenteert @:dunclaurence zijn Songfestivallied https://t.co/y4e8dz29Cl reageer retweet
The wait is nog HEUL niet over!quote:
enig minpuntje....waarom niet een klein teasertje van het lied. Al is het maar een instrumentaal stuk. #zeikerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Ongeacht wat het wat het wordt, dit doen ze toch goed hoor.
Dat filmpje van het account van Songfestival heeft hetzelfde mysterieuze sfeertje als de foto.
Misschien wordt de clip ook wel zoiets.![]()
Maar ik zat er serieus klaar voor vanochtend.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:13 schreef Chocoladesoes het volgende:
Douchen daarnet had niet echt veel zin, heb alweer zweet oksels
Ze willen gewoon een klapper maken dit keer. Bam, in één keer het totaalplaatje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:15 schreef grazz het volgende:
[..]
enig minpuntje....waarom niet een klein teasertje van het lied. Al is het maar een instrumentaal stuk. #zeikerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HQ versie van de Insta-afbeelding
Denk dat we Arcade in deze stijl te horen krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
In de tussentijd: dit nummer is geproduceerd door dezelfde Zweed die ook meewerkte aan Arcade. Ik denk dat we een dergelijke sound kunnen verwachten.
Maar ik drink op dit moment koffie, dus kan over 5 minuten helemaal omslaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik er nog niet in zit dit jaarIk ben wel benieuwd enzo naar vanavond, maar ik weet op dit moment even niks te hyperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |