Ik word ook echt behoorlijk moe van al dat gespeur en gedoe. Láát het nou gewoon. Even tegen niemand in het bijzonder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef grazz het volgende:
Enige wat ik niet hoop is....weer een leak vandaag. Stop met speuren, gun Duncan zijn moment vanavond. Avrotros pakt het dit jaar ook veel beter aan dan in voorgaande jaren. Ff respect opbrengen. Die paar uren kunnen we heus wachten.
'en wil net als de AVROTROS van mijn stoel worden geblazen'twitter:RichardCrommert twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:05:05Duncan Laurence presenteert vandaag zijn inzending voor het Eurovisie Songfestival. Ik ben zeer benieuwd en wil net als de AVROTROS van mijn stoel worden geblazen door de kwaliteit van het lied. Deze teaser werd zojuist op zijn Instagram-profiel geplaatst: https://t.co/zf7AniXP58 reageer retweet
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef grazz het volgende:
Enige wat ik niet hoop is....weer een leak vandaag. Stop met speuren, gun Duncan zijn moment vanavond. Avrotros pakt het dit jaar ook veel beter aan dan in voorgaande jaren. Ff respect opbrengen. Die paar uren kunnen we heus wachten.
Oeh, klinkt goed. Als het zoiets is, zou ik dat te gek vinden. Ik verwacht NL vanavond voor het eerst in jaren in mn top 3 te hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
In de tussentijd: dit nummer is geproduceerd door dezelfde Zweed die ook meewerkte aan Arcade. Ik denk dat we een dergelijke sound kunnen verwachten.
Hier zou ik wel blij van wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
In de tussentijd: dit nummer is geproduceerd door dezelfde Zweed die ook meewerkte aan Arcade. Ik denk dat we een dergelijke sound kunnen verwachten.
Ik denk dat dit wel oprecht enthousiasme isquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:20 schreef Em31 het volgende:
'en wil net als de AVROTROS van mijn stoel worden geblazen'twitter:RichardCrommert twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:05:05Duncan Laurence presenteert vandaag zijn inzending voor het Eurovisie Songfestival. Ik ben zeer benieuwd en wil net als de AVROTROS van mijn stoel worden geblazen door de kwaliteit van het lied. Deze teaser werd zojuist op zijn Instagram-profiel geplaatst: https://t.co/zf7AniXP58 reageer retweet
Dit klinkt echt als 'want anders zwaait er wat!!'.
Neuh, tam dagje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Druk geweest de afgelopen dagen, vandaag ook erg druk.
Gelukkig staat er op ESF gebied niet zo veel te gebeuren vandaag, toch?
Neuhquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als dat zo is, dan komen wij zeker top 5.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat we Arcade in deze stijl te horen krijgen
Ja ik ook. Zonder het enthousiasme te willen temperen, maar Arcade is bepaald geen ESF-winnaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Spumonisal het volgende:
En ik hoop nog steeds tegen beter weten in op een ander nummer. Ontkenningsfase
Dat denk ik ook. Het nummer Arcade met een eigentijdse productie. En iets meer midtempo, anders past het niet in 3 minuten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat we Arcade in deze stijl te horen krijgen
quote:
Mooi, kan ik vroeg naar bed vanavond.quote:
Richard, die heeft mijn respect wel verloren na vorig jaar en al die slecht ingevoerde stukjes over dit jaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:20 schreef Em31 het volgende:
Dit klinkt echt als 'want anders zwaait er wat!!'.
En? Voel je het al?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik drink op dit moment koffie, dus kan over 5 minuten helemaal omslaan.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |