abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:32:54 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188522134
Ik word er nog niet warm van....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 19 augustus 2019 @ 16:39:05 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_188522200
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:24 schreef Max23 het volgende:

[..]

Sow wie is dat dan
Ik denk Emmy Rossum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:44:57 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188522278
Gewoon alles op één service en dan pay-per-view / pay-per-show/series zou voor mij het handigste zijn en dan gewoon dure abbo's voor als je alles wilt kijken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 19 augustus 2019 @ 17:42:43 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188523023
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon alles op één service en dan pay-per-view / pay-per-show/series zou voor mij het handigste zijn en dan gewoon dure abbo's voor als je alles wilt kijken.
Maar dan zit je al snel aan prijzen van 4 tot 10 euro per losse film. Dat wordt echt te duur.

Netflix + Disney lijkt me prima, ben je voor 20 euro klaar. Amazon laat ik er even buiten, ik ben Prime lid voor verzending en korting, af en toe een serie kijken is dan een extraatje.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188523449
Nette prijs ook wel. Ik ben wel benieuwd op hoeveel apparaten dat is en in hoeverre delen kan. Ik wacht nog even af wat het release aanbid wordt, maar wij stappen wel snel in verwacht ik zolang er een app voor verschijnt op onze tv... /teamlui
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_188527638
ik ben ook heel erg benieuwd: ga sowieso een maand proberen, en afhankelijk van content "permanent" of zo af en toe
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 21:38:58 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_188527712
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon alles op één service en dan pay-per-view / pay-per-show/series zou voor mij het handigste zijn en dan gewoon dure abbo's voor als je alles wilt kijken.
Dit ja. De ene serie komt op netflix, de ander op hbo en de derde weer ergens anders. Maar ja dat zou ook wel weer duur worden als je veel series wilt kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188528092
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit ja. De ene serie komt op netflix, de ander op hbo en de derde weer ergens anders. Maar ja dat zou ook wel weer duur worden als je veel series wilt kijken.
de vraag is dan: kijk je in 1 maand alles of kan je misschien ook prima wisselen per maand?

want in dat laatste geval kost het niet extra veel
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 22:00:06 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_188528272
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:53 schreef mschol het volgende:

[..]

de vraag is dan: kijk je in 1 maand alles of kan je misschien ook prima wisselen per maand?

want in dat laatste geval kost het niet extra veel
Hangt er een beetje van af, sommige series worden in 1x uitgebracht maar andere gewoon 1 aflevering per week, al kun je die natuurlijk later ook wel in 1x afkijken. En steeds wisselen wordt ook wel een beetje een gedoe.

Films kijk ik trouwens amper dus ik zou dan een heel seizoen van een serie afnemen.

Ik denk dat zoiets er nooit zal komen, want de aanbieders bieden A- series aan en je krijgt er dan ook een paar B-series bij die ze anders niet kwijt kunnen. Beetje zoals het tv-pakket, ik zou ook gewoon alleen de zenders willen kiezen die ik kijk en de rest hoeft niet, maar dat gaat ook niet gebeuren. Je krijgt er altijd een paar zenders bij waar je nooit naar kijkt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188528459
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:16:18 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188528616
quote:
Telegraaf :') Na eerste zin al stopgezet. Wat een flutjournalistiek...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188530271
quote:
"Disney+ komt niet meteen naar nederland"

Yeaaaa outdated onzin videotje dit haha.
  roze maandag 19 augustus 2019 @ 23:49:25 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_188530352
Lijkt me wel leuk om af en toe keertje maandje te nemen om even wat films te kijken.
Your beauty never ever scared me.
pi_188532323
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon alles op één service en dan pay-per-view / pay-per-show/series zou voor mij het handigste zijn en dan gewoon dure abbo's voor als je alles wilt kijken.
Het grote verschil is nu gewoon dat het een heel toegankelijk abonnementsbedrag is, die ongeveer gelijk staat aan wat je kwijt zou zijn voor 2 a 3 pay per views. Inspelend op het gevoel ben je dan met een abonnement een stuk goedkoper uit.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:57:42 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188532349
Nog weinig bekend over het aanbod? Tot nu toe heb ik echt nog helemaal niks gehoord wat me enigszins interessant lijkt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:00:15 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188532372
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 08:54 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het grote verschil is nu gewoon dat het een heel toegankelijk abonnementsbedrag is, die ongeveer gelijk staat aan wat je kwijt zou zijn voor 2 a 3 pay per views. Inspelend op het gevoel ben je dan met een abonnement een stuk goedkoper uit.
Je zou ook bijvoorbeeld een abbo kunnen leveren van de huidige prijzen en dat je dan 10 of 20 dingen per maand mag kijken, en dan iets duurdere voor meer views.

Ikzelf zou meer waarde hechten aan een compleet overzicht van wat er is... een soort blendle achtige manier. Bij nog meer versnippering ga ik vooral meer downloaden en neem ik alleen een paar maanden een abbo op iets als er een serie op draait die ik leuk vind, zo deed ik dat bij twin peaks op videoland en zal ik bij amazon doen als die nieuwe picard serie gaat draaien.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188532430
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je zou ook bijvoorbeeld een abbo kunnen leveren van de huidige prijzen en dat je dan 10 of 20 dingen per maand mag kijken, en dan iets duurdere voor meer views.

Ikzelf zou meer waarde hechten aan een compleet overzicht van wat er is... een soort blendle achtige manier. Bij nog meer versnippering ga ik vooral meer downloaden en neem ik alleen een paar maanden een abbo op iets als er een serie op draait die ik leuk vind, zo deed ik dat bij twin peaks op videoland en zal ik bij amazon doen als die nieuwe picard serie gaat draaien.
Ik vind zelf film.nl wel een handige manier om te kijken waar wat op te vinden is.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:11:54 #118
8369 speknek
Another day another slay
pi_188532479
Ik denk dat Disney+ vooral nuttig is als je kinderen hebt. Die rustig zes keer Aladdin willen kijken (die er dan net weer niet op lijkt te staan). Als je puur en alleen voor the Mandalorian en een paar Marvel films gaat, zou ik inderdaad eerder een paar maanden subben en dan weer unsubben en dan een jaartje wachten, zoals ik ook met Amazon Video doe. Het zal wel een paar jaar duren voordat zelfs een productiehuis als Disney net als Netflix meerdere kwaliteitsseries per maand kan toevoegen.

Aan de andere kant, 5 euro per maand voor het jaarabonnement is echt niet duur.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188532513
Correcte observatie in dat Telegraaf filmpje: je krijgt nu een ontbundeling van content en daar ben je niet blij mee. Ook Apple komt nog met streaming namelijk en HBO in NL kun je alleen zien bij Ziggo. Voor de NLse markt zou er dus nog een onderaannemer moeten komen die alles bundelt. 1 knop voor al je streamingdiensten.
I´m back.
pi_188532562
Volgens mij kon je een tijd geleden al inschrijven voor meer info e.d. Heeft iemand hier ooit een reactie op gehad?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:57:13 #121
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188532998
Qua aanbod is het prima hoor. In het begin nog niet compleet, maar binnen twee jaar zal alle Disney film hierop moeten staan.

Ik zelf schrijf me direct in, gewoon omdat het aanbod lekker is. Paar klassiekers van The Simpsons terugkijken, The Mandalorian, de nieuwe Marvel-series, maandelijks een Disney + original film en dan ook nog series over Imagineering (niche publiek, maar toch) en iets dat The World according to Jeff Goldblum heet?

Ik zie meer interessants dan Netflix persoonlijk waarbij de zoveelste Original wordt uitgemolken om als een kaars uit te gaan. Af en toe een maandje voor Stranger Things en Final Space en ik ben content. Amazon Prime doe ik ook af en toe een maandje voor bijvoorbeeld The Expanse.
pi_188533212
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:11 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat Disney+ vooral nuttig is als je kinderen hebt. Die rustig zes keer Aladdin willen kijken (die er dan net weer niet op lijkt te staan). Als je puur en alleen voor the Mandalorian en een paar Marvel films gaat, zou ik inderdaad eerder een paar maanden subben en dan weer unsubben en dan een jaartje wachten, zoals ik ook met Amazon Video doe. Het zal wel een paar jaar duren voordat zelfs een productiehuis als Disney net als Netflix meerdere kwaliteitsseries per maand kan toevoegen.

Aan de andere kant, 5 euro per maand voor het jaarabonnement is echt niet duur.
Er zijn ook volwassenen die rustig zes keer Aladdin kijken hoor. Vaiana heb ik in één week drie keer gezien.

Is er al bekend op welke media Disney+ straks komt?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:25:26 #123
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188534071
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Er zijn ook volwassenen die rustig zes keer Aladdin kijken hoor. Vaiana heb ik in één week drie keer gezien.

Is er al bekend op welke media Disney+ straks komt?
iPhone, iPad, Apple TV, Android phones, Android TV devices, Chromecast and Chromecast built-in devices, Xbox One, PS4, Roku
pi_188534158
Ik hoop wel dat ze de oude Marvel series ook doorzetten. The Defenders S2, Luke Cage, Jessica Jones etc.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:46:13 #125
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188534442
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop wel dat ze de oude Marvel series ook doorzetten. The Defenders S2, Luke Cage, Jessica Jones etc.
Volgens mij is voorlopig Netflix daar nog eigenaar van, maar dat zou na een aantal jaar ook over kunnen gaan. Ik verwacht wel dat ze er nog iets mee doen.

De animatieseries komen volgens mij wel op Disney+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')