abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185436780

DUNCAN LAURENCE VERTEGENWOORDIGT NEDERLAND OP HET EUROVISIE SONGFESTIVAL 2019 IN TEL AVIV
quote:
21 JAN 2019

Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.

De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.

Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”

Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”

Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/

Social media van Ducan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
pi_185436786
Vind het soms wel een beetje hypocriet hier. Toen I Miss You en die Arcade demo online stonden, ging ook de helft luisteren. En andere landen dan? Nummer van België, fragmenten van Rusland, nummers uit nationale voorrondes. Dat wordt hier ook (eigenlijk illegaal) gepost, zonder dat veel er moeite mee hebben. Terwijl die in feite écht gehackt worden, zonder dat ze ergens online hebben gestaan.

Nogmaals, geldt zeker niet voor iedereen. Maar sommigen kunnen wel ineens de moraalridder gaan uithangen als het om Nederland gaat, come on.
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 19:58:25 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185436924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:51 schreef aarontje112 het volgende:
Vind het soms wel een beetje hypocriet hier. Toen I Miss You en die Arcade demo online stonden, ging ook de helft luisteren. En andere landen dan? Nummer van België, fragmenten van Rusland, nummers uit nationale voorrondes. Dat wordt hier ook (eigenlijk illegaal) gepost, zonder dat veel er moeite mee hebben. Terwijl die in feite écht gehackt worden, zonder dat ze ergens online hebben gestaan.

Nogmaals, geldt zeker niet voor iedereen. Maar sommigen kunnen wel ineens de moraalridder gaan uithangen als het om Nederland gaat, come on.
Ik reageer van uit persoonlijke titel nu: met al die hack heb ik moeite, en volgens mij heb ik eigenlijk alles dat gelekt is niet geluisterd. Bewust, omdat ik dat echt supersuf vind, dat mensen uit hun drang naar aandacht niet het artiestenwerk willen respecteren. Dus tja, deze moderne tijd is eigenlijk gewoon kut :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185436928
quote:

Die nummers stonden al op Spotify in Australië steeds, was niet echt hacken achteraf. Kwam er rond Duitsland/België pas achter dat ze dat zo deden.
pi_185436954
quote:

Er zijn meerdere dingen die meespelen in je antwoord.
Bewuste leaks: Zendende partij kiest zelf ervoor om het naar buiten te brengen half half om publliciteit te genereren.
Niet bewust Meestal zijn dit geen hacks...gewoon live materiaal wat al online stond maar nog is gesaved door iemand, of naar iemand doorgestuurd en die heeft het zonder te vertellen online gezet.

Moraalridder haha, als je strafbaar dingen gaat verspreiden...en je kunt er toch via hier op deze manier op aangesproken worden om dat soort dingen te voorkomen is dat toch prima? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:03:50 #6
163650 Greys
pi_185437079
quote:

Van I Miss You was een normale youtube van z'n afstudeerproject. Dat was geen leak of hack ofzo. Dus dat is logisch dat mensen youtubes gaan luisteren van de artiest die bekend is gemaakt als deelnemer. ;)

Arcade heb ik geloof ik zelf nog niet gehoord. En dat was (bij mijn weten) toendertijd ook gewoon een youtube oid? Dat zijn toch geen leaks? Dat stond er al een tijdje en zijn toen daarna pas snel offline gehaald. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 20:05:12 #7
368283 ato
pi_185437120
Ik ben van alles wat denk ik, als ik hyper ben ben ik zo gek als een deur en dubbel in alles.
Dat komt wel weer goed hoor na het hyper gedoe. Nu deel _O- de rode wijn met George M onder de aanrecht. Haal je nog een fles George _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:06:11 #8
163650 Greys
pi_185437148
Ik vind het voor elke artiest waarbij het écht een hack is sneu. Zo ook voor België. Ze hoefden nog maar één dag. Dus ja met al dan niet Russische hacks heb ik moeite, met mensen die youtubes luisteren die al maanden online stonden niet.
Als ze volgend jaar zeggen Marietje de Vries gaat naar het ESF gaat iedereen (logisch) youtubes zoeken van Marietje de Vries omdat je wilt horen wat ze kan en je haar niet kent.

Fragmenten van Rusland waren toch gewoon 'officieel' naar buiten gebracht als snippets? :@ Of vergis ik me?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437234
Alweer een deel verder in het "ik hoorde van mijn buurvrouw haar dochtertje, die vriendinnetje is van de zoon van de broer van die enge achteroom van die Carola, die vriendin van Duncan, dat het misschien wel arcade is" topic?
C’est Davie :o)
  ESF Reporter woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:45 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_185437269
Maar even terug naar het goede nieuws, klopt het dus dat het nummer in de avond bekend wordt gemaakt? Want ik zit al serieus de hele dag manieren te bedenken om tijdens het werk ongestoord het nummer te luisteren en het is haast onmogelijk. :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:51 #11
163650 Greys
pi_185437274
Tijd voor snackbar en Netflix.

We zien het morgen allemaal wel.
Zin an. En nog steeds #TeamKomtgoed en Doezepwa! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:52 #12
368283 ato
pi_185437276
Over hyper gesproken zie Griekse topic
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:10:36 #13
163650 Greys
pi_185437297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Cee het volgende:
Maar even terug naar het goede nieuws, klopt het dus dat het nummer in de avond bekend wordt gemaakt? Want ik zit al serieus de hele dag manieren te bedenken om tijdens het werk ongestoord het nummer te luisteren en het is haast onmogelijk. :D
Volgens mij is dat niet door AvroTros bevestigd maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden. *gooit armen in de lucht*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437307
quote:
11s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:08 schreef Dave het volgende:
Alweer een deel verder in het "ik hoorde van mijn buurvrouw haar dochtertje, die vriendinnetje is van de zoon van de broer van die enge achteroom van die Carola, die vriendin van Duncan, dat het misschien wel arcade is" topic?
Precies dit. ^O^
pi_185437339
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Greys het volgende:
Marietje de Vries gaat naar het ESF
Bedoel je Anne-Marie, want die gaat denk ik al voor Australië.

pi_185437427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Cee het volgende:
AD meldt dat hij het morgenavond bij DWDD presenteert, maar ik ben bang dat dat van dat fake-bericht van KoningPils af komt...
pi_185437594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]

Die nummers stonden al op Spotify in Australië steeds, was niet echt hacken achteraf. Kwam er rond Duitsland/België pas achter dat ze dat zo deden.
Nee dat ook niet, maar er zijn ook aardig wat van die zippyshare bestandjes gedeeld. Mij boeit het niet zo, bedoel het ook niet persoonlijk. En die mensen die nu reageren had ik ook niet in gedachten. Maar goed, je kunt niet ontkennen dat mensen heeel anders reageren op andere leks dan Nederland. Wat misscbje ook wel normaal is :P
pi_185437600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]

AD meldt dat hij het morgenavond bij DWDD presenteert, maar ik ben bang dat dat van dat fake-bericht van KoningPils af komt...
Dit zou wel hilarisch zijn _O-
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:25:07 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185437645
Hoeveel topics hebben voordat we het nummer horen morgen? :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:25:08 #20
163650 Greys
pi_185437646
Nog even over dat lekken.
Als er een nummer van een ander land al is gelekt dan help je er niemand meer mee om er niet naar te luisteren.
Als je bewust zelf een nummer hackt en/of openbaart vind ik dat toch wel echt van een heel andere orde.

Overigens opvallend dat AD ook al tussen neus en lippen door schrijft over die voices site, inclusief linkje, en begint over die DJ en dat Junkie nog wat nummer. Dat werd ons hier eerder ook al 'door de strot' geduwd en nu begint het AD daar ook al mee. Hm.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:26:34 #21
163650 Greys
pi_185437687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]

Nee dat ook niet, maar er zijn ook aardig wat van die zippyshare bestandjes gedeeld. Mij boeit het niet zo, bedoel het ook niet persoonlijk. En die mensen die nu reageren had ik ook niet in gedachten. Maar goed, je kunt niet ontkennen dat mensen heeel anders reageren op andere leks dan Nederland. Wat misscbje ook wel normaal is :P
Ja ik snap dat laatste sowieso wel idd, maar ik vond het voor België ook echt zielig dat het één dag ervoor mis ging. Heb ik ook gepost dat ik dat kut voor ze vond. Maar als het dan tóch gelekt is ga ik wel luisteren ja want je helpt ze niet meer door niet te luisteren. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437688
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]

Van I Miss You was een normale youtube van z'n afstudeerproject. Dat was geen leak of hack ofzo. Dus dat is logisch dat mensen youtubes gaan luisteren van de artiest die bekend is gemaakt als deelnemer. ;)

Arcade heb ik geloof ik zelf nog niet gehoord. En dat was (bij mijn weten) toendertijd ook gewoon een youtube oid? Dat zijn toch geen leaks? Dat stond er al een tijdje en zijn toen daarna pas snel offline gehaald. :)
Klopt! Maar ook meer hoe iedereen op een iemand duikt, die het soms ook maar uit enthousiasme deelt. Afijn, ik kan m’n punt niet meer helemaal maken :') ZENUWACHTIG!1!1!1
pi_185437776
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Nog even over dat lekken.
Als er een nummer van een ander land al is gelekt dan help je er niemand meer mee om er niet naar te luisteren.
Als je bewust zelf een nummer hackt en/of openbaart vind ik dat toch wel echt van een heel andere orde.

Overigens opvallend dat AD ook al tussen neus en lippen door schrijft over die voices site, inclusief linkje, en begint over die DJ en dat Junkie nog wat nummer. Dat werd ons hier eerder ook al 'door de strot' geduwd en nu begint het AD daar ook al mee. Hm.. :+
Ja lijkt me sterk dat er meerdere personen zijn :)

Volgend jaar kunnen we zelf wel wat leuks verzinnen en kijken hoe snel ze iets overnemen wat hier wordt gezegd :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:39:09 #24
163650 Greys
pi_185438029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]

Klopt! Maar ook meer hoe iedereen op een iemand duikt, die het soms ook maar uit enthousiasme deelt. Afijn, ik kan m’n punt niet meer helemaal maken :') ZENUWACHTIG!1!1!1
Mjah dat is meer omdat hij er via via aan komt (volgens eigen zeggen) van een bron die met Duncan gewerkt heeft. Ik vind het dan van die bewuste persoon wel vrij verwerpelijk dat die het verspreidt. Dat iemand het dan uit enthousiasme hier ineens online komt neergooien (met bijschrift 'exclusief van mij!') dat mag, maar de opgetrokken wenkbrauwen daarover snap ik dan ook echt wel. Had ik zelf ook. Want het is net zo 'exclusief' aan Songfestivalweblog gestuurd waarschijnlijk want daar stond het nog eerder of vrijwel meteen. :D

We keken allemaal behoorlijk uit naar morgen naar de laatste drie foto's en de leuke spanning en hyper. Dat is hierdoor vooe sommigen wel een stukje minder zeg maar. Snap die teleurstelling echt wel. Dus ik ben gewoon nog in de ontkenningsfase en heb besloten het niet te geloven. _O- *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-03-2019 20:45:46 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185438061
M'n vriend wordt gek van m'n gehyper: "Ach joh, het is maar een lied. Een lied is een lied." Hij begrijpt het niet :P En zal het nooit begrijpen.

En dat van morgenavond bekend lijkt mij inderdaad fake news. Zou wel ontzettend lachwekkend zijn als dat overgenomen is van hier :') En aangezien de AvroTros heeft gezegd dat we hun website en sociale media in de gaten moeten houden neem ik andere bronnen niet voor waar aan.
pi_185438080
Die persoon deelt het ook niet uit enthousiasme :') Eerder vanwege een gebrek aan aandacht. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:43:01 #27
163650 Greys
pi_185438115
Ik kan me wérkekijk niet voorstellen dat Boulevard of wie ook dat van 'morgenavond bij DWDD' puur hier gelezen heeft en niet gechecked heeft of AvroTros dat gezegd heeft.

Overigens denk ik ook wel dat ie morgen bij DWDD zit. :Y Dat denkt bijna iedereen wel denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185438169
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik kan me wérkekijk niet voorstellen dat Boulevard of wie ook dat van 'morgenavond bij DWDD' puur hier gelezen heeft en niet gechecked heeft of AvroTros dat gezegd heeft.

Overigens denk ik ook wel dat ie morgen bij DWDD zit. :Y Dat denkt bijna iedereen wel denk ik.
Het zou wel hilarisch zijn als hij morgen helemaal niet bij DWDD zit en het gewoon door één of ander redactielid uit het 'persbericht' van KoningPils blijkt te zijn gehaald. :D
pi_185438182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Greys het volgende:

Ja :Y maar denk niet dat we de eerste keer dat we het nummer horen het een live-versie is
pi_185438200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef libranl het volgende:
[..]

Het zou wel hilarisch zijn als hij morgen helemaal niet bij DWDD zit en het gewoon door één of ander redactielid uit het 'persbericht' van KoningPils blijkt te zijn gehaald. :D
Ik kom niet meer bij als dat zo is _O-

Maar het lijkt me inderdaad ook niet dat ze dat niet hebben gecheckt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185438231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]

Ja :Y maar denk niet dat we de eerste keer dat we het nummer horen het een live-versie is
Ik hoop het in ieder geval niet. Het liefst komt morgen om 11 uur de clip online, zodat die al overal gedeeld kan worden.
Dan kan hij 's avonds alsnog bij DWDD zitten en daar eventueel nog live zingen, maar dan is de clip er in ieder geval al wel.

Eigenlijk een beetje zoals in het fake news bericht van KoningPils :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:48:33 #32
163650 Greys
pi_185438248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]

Denk ik ook!

Of de clip gaat morgen online na de reveal op Insta, of de clip is bij DWDD voor het eerst te zien en horen. Want die clip gaat er neem ik aan eerder zijn dan live idd. Als ze verstandig zijn. En ik neem aan dat ze dat dit jaar zijn. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185438257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

Ik kom niet meer bij als dat zo is _O-

Maar het lijkt me inderdaad ook niet dat ze dat niet hebben gecheckt
Ik ook niet, bij het idee alleen al lig ik dubbel _O-

En tegenwoordig neemt iedereen maar alles van elkaar over op internet dus ik sluit het niet eens uit. Misschien heeft het 'persbericht' van KoningPils ook wel andere fora bereikt. :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:49:05 #34
163650 Greys
pi_185438261
Oh zoals Aoibhin zegt dus. Ik typ weer te langzaam. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:50:26 #35
163650 Greys
pi_185438298
Ik denk niet dat iemand iets heeft overgenomen uit KP zijn post hoor. Daar stond toch ook van alles in over een locatie in Amsterdam enzo? Dan hadden ze dat ook wel overgenomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185438301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]

Dit zou wel hilarisch zijn _O-
Eens :D
pi_185438310
Nee eerder zielig. Pers dat geen bronnen checkt :r
pi_185438397
Hoe voel je je nu? Dat je na al die tijd eindelijk je nummer bijna mag laten horen? Geniet van wat komen gaat. Pays-bas douze points!

Dit lees ik op zijn Instagram...dus toch een heel ander lied??
pi_185438504
Wanneer weten we het ??
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185438559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:59 schreef TLC het volgende:
Wanneer weten we het ??
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:01:48 #41
163650 Greys
pi_185438580
Wat me wel opvalt is toen Boulevard of Shownieuws of wie was het 't goed had met de artiest dat AvroTros vrij snel bevestigde.

Nu wordt er nog steeds niets gezegd of bevestigd door AvroTros. Dus het zou morgen weleens anders kunnen lopen. :D Ben benieuwd!

IS HET AL MORGEN *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:02:05 #42
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_185438594
Mijn hoofd is echt prut. Wat zijn de feiten? Wat en wanneer gaan we morgen meemaken?
Just do it »
pi_185438659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:02 schreef Niels93 het volgende:
Mijn hoofd is echt prut. Wat zijn de feiten? Wat en wanneer gaan we morgen meemaken?
Dit!
pi_185438705
Hoi allemaal, na een tijdje gelezen te hebben ook maar een account aangemaakt.

Op de site van eurovisionworld staat Duncan's song release om 19.00 uur, zou dit dat DWDD betekenen, dat het hier bekend gemaakt word? Vanmiddag stond er nog geen tijd bij in ieder geval.
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2019 @ 21:05:45 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_185438731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:02 schreef Niels93 het volgende:
Morgen wordt het nummer bekendgemaakt, maar er is niet bekend waar en wanneer precies. Mogelijk biedt Instagram om 11 uur morgenochtend een antwoord
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185438753
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat me wel opvalt is toen Boulevard of Shownieuws of wie was het 't goed had met de artiest dat AvroTros vrij snel bevestigde.

Nu wordt er nog steeds niets gezegd of bevestigd door AvroTros. Dus het zou morgen weleens anders kunnen lopen. :D Ben benieuwd!

IS HET AL MORGEN *O*
Klopt, dat is wel anders inderdaad.

Al lekte Duncan als deelnemer wel een stuk vroeger uit dan gepland en dan had de media hem gestalkt met vragen of het wel of niet zo is. Het was voor hem op dat moment wel het beste om het dan toch maar te bevestigen.

Als het daadwerkelijk Arcade is, dan kan AVROTROS echt nog wel een nachtje de kaken op elkaar houden.
pi_185438767
Ik ben even bezig geweest en in de link https://duncanlaurence.lnk.to/arcade werd verwezen naar apple music (https://itunes.apple.com/(...)&at=1000lKmx&ct=LFV_) en spotify (http://open.spotify.com/track/1Xi84slp6FryDSCbzq4UCD) in die beide links kan ik opmaken dat het NIET om een album gaat, maar om een single.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:07:45 #48
483619 MMF93
Just for today.
pi_185438805
Heb een poging gedaan om alles bij te lezen over het gelek en of het wel/niet echt is en wel/niet arcade wordt en wel/niet alleen z'n albumcover is en niet het ESF-liedje en wel/niet er morgen al een videoclip uitkomt vóór dwdd en en en NU WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR _O- .

Gelukkig is iedereen iig weer lekker vrolijk aan het hyperen hier, ik doe ook gewoon alsof er niks is gebeurd vandaag, morgen is het gewoon lekker D(uncan)-day *O* *O* *O*

Ik hoop wel ECHT dat ze vóór dwdd de clip al uitbrengen want ik kan dus om 19.00 niet voor de tv zitten en dan kan ik hier niet mee hyperen -O-
pi_185438806
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben even bezig geweest en in de link https://duncanlaurence.lnk.to/arcade werd verwezen naar apple music (https://itunes.apple.com/(...)&at=1000lKmx&ct=LFV_) en spotify (http://open.spotify.com/track/1Xi84slp6FryDSCbzq4UCD) in die beide links kan ik opmaken dat het NIET om een album gaat, maar om een single.
En waarin maak je dit op?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2019 @ 21:09:15 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_185438853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]

In de iTunes-link staat arcade-single, bij de Spotify-link snap ik het ook niet helemaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185438897
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]

Een link van een losse nummer begint met http://open.spotify.com/track/ en van een album met http://open.spotify.com/album/ (het eerste is het geval) in de link van itunes staat "arcade-single"
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_185438931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef MMF93 het volgende:
Heb een poging gedaan om alles bij te lezen over het gelek en of het wel/niet echt is en wel/niet arcade wordt en wel/niet alleen z'n albumcover is en niet het ESF-liedje en wel/niet er morgen al een videoclip uitkomt vóór dwdd en en en NU WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR _O- .
Erg he, maar zo gaat het echt ieder jaar hier _O- Vorig jaar in de week dat Waylon zijn liedjes bekendmaakte in DWDD hebben we er ook echt meerdere topics doorheen gejast. :D Het was maar een week, maar voelde gevoelsmatig eerder aan als twee maanden of zo.

Ik hoop ook dat de clip morgen al overdag online komt! Is ook veel fijner dat er al meteen een clip is en we niet eerst een live versie krijgen die overal al wordt gedeeld.
pi_185438950
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]

Een link van een losse nummer begint met http://open.spotify.com/track/ en van een album met http://open.spotify.com/album/ (het eerste is het geval) in de link van itunes staat "arcade-single"
Ah, duidelijk.
pi_185439019
Hoe laat kwamen gisteren die Instagram afbeeldingen online? En hoe laat vandaag? Want misschien morgen weer rond dezelfde tijd? :P
pi_185439054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:13 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoe laat kwamen gisteren die Instagram afbeeldingen online? En hoe laat vandaag? Want misschien morgen weer rond dezelfde tijd? :P
Allebei rond 11 uur 's ochtends :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:17:31 #56
163650 Greys
pi_185439116
quote:
Ow -O-

Nou als dat echt zo is dan is er iemand dus nogal onverstandig geweest daar bij team Duncan om dat al online te zetten. Beetje jammer van de nu niet meer mysterieuze reveal dan. :P

Maar goed, alsnog wel benieuwd natuurlijk. Al had ik het liever niet al geweten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2019 @ 21:18:56 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_185439152
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]

Ow -O-

Nou als dat echt zo is dan is er iemand dus nogal onverstandig geweest daar bij team Duncan om dat al online te zetten. Jammer van de nu niet meer mysterieuze reveal dan. :o
Of... het is wel echt een single van Duncan en die komt morgen echt online, alleen het is niet het ESF-nummer! Dat kan ook nog :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:19:53 #58
163650 Greys
pi_185439178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Of... het is wel echt een single van Duncan en die komt morgen echt online, alleen het is niet het ESF-nummer! Dat kan ook nog :)
Hmmm ja. Ik wil dit heel graag geloven maar neh, dat lukt me niet meer zo goed nu. :D

The party has been pooped ben ik bang. Meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 21:20:54 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185439202
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]

Hmmm ja. Ik wil dit heel graag geloven maar neh, dat lukt me niet meer. ;(
Als hole eenmaal dit aangeeft over dit soort dingen, is het eigenlijk wel zeker ja. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:22:13 #60
163650 Greys
pi_185439243
quote:
Het was vrij snel weer offline die link geloof ik (toch?). Had je die links toen snel opgeslagen ofzo? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185439269
Zo, ook weer bij. Gelukkig geen nieuwe leaks :D Maar zoals het nu lijkt, al helemaal uit de laatste post van hole1988, is het lied Arcade.

Ben nog steeds niet heel enthousiast op het moment. Ik herinner me de demo, die ik weken terug heb gehoord, als een nogal vlak refrein. Kan nu alleen maar hopen dat de nieuwe versie het nummer interessanter heeft gemaakt.

Nog één laatste zeurpost over I miss you. Voor mij klinkt dat als winnend materiaal, dus erg jammer als dit niet het lied is. Misschien dat Arcade morgen kan verrassen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:24:08 #62
163650 Greys
pi_185439303
VOLGEND JAAR GA IK NIKS MEER LEZEN OP TWITTER AD SHOWNIEUWS EN ALLES MOT HIER IN SPOILERS :+

Potver zeg. Nog één dagje. Ze waren zo close bij een eigen reveal na al die tijd stilte. Sneu wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185439306
quote:
zoekmachine Bing.com was zo handig geweest om de pagina op te slaan http://cc.bingj.com/cache(...)AI6iMDn6TkYZl-ydno4g
pi_185439320
Maar nog steeds geen informatie over waar het bekend wordt gemaakt? Ik las iets over DWDD maar dat schijnt dus ook fake te zijn. Ik verwacht zelf tussen 11 en 12. Dan staat de volledige cover op zn insta, als het goed is en dan zal het wel niet lang meer duren.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:24:47 #65
368283 ato
pi_185439326
Als jullie nog meer willen hyperen, luister en kijk nog de première clip van Griekenland.
Een concurrent erbij hoor van Duncan :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:25:48 #66
163650 Greys
pi_185439358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
Zo, ook weer bij. Gelukkig geen nieuwe leaks :D Maar zoals het nu lijkt, al helemaal uit de laatste post van hole1988, is het lied Arcade.

Ben nog steeds niet heel enthousiast op het moment. Ik herinner me de demo, die ik weken terug heb gehoord, als een nogal vlak refrein. Kan nu alleen maar hopen dat de nieuwe versie het nummer interessanter heeft gemaakt.

Nog één laatste zeurpost over I miss you. Voor mij klinkt dat als winnend materiaal, dus erg jammer als dit niet het lied is. Misschien dat Arcade morgen kan verrassen.
Ik heb Arcade volgens mij helemaal niet gehoord nog dus ben erg benieuwd. :Y

Als dat hem is.
JA IK BEN NOG STEEDS IN DE ONTKENNINGSFASE :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185439376
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Greys het volgende:

Potver zeg. Nog één dagje. Ze waren zo close bij een eigen reveal na al die tijd stilte. Sneu wel.
Ja, ik heb er een meh-gevoel aan over gehouden :( Maar goed, morgen een nieuwe dag. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de nieuwe versie van Arcade. Ik verwacht mid-tempo. Niet een piano ballad iig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:26:39 #68
163650 Greys
pi_185439386
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]

zoekmachine Bing.com was zo handig geweest om de pagina op te slaan http://cc.bingj.com/cache(...)AI6iMDn6TkYZl-ydno4g
Oh :o

Ja dat soort dingen weet ik allemaal niet. Jij bent de techneut. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:28:03 #69
368283 ato
pi_185439432
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]

Ik heb Arcade volgens mij helemaal niet gehoord nog dus ben erg benieuwd. :Y

Als dat hem is.
JA IK BEN NOG STEEDS IN DE ONTKENNINGSFASE :(
Ik vind de demo versie al lekker klinken, maar er mag meer arrangement inzitten, dus meer orkest.
Ik verwacht dat ook, morgen. Als het de single is.
Ik denk ook dat om 11.00 uur wij de laatste foto en titel zien en dan de aankondiging van de clip.
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:28:12 #70
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_185439438
Sorry maar ik vind Arcade echt flut.

Geen bezieling, vlak en monotoon. Viel bijna in slaap.

Oh lieve heer laat het alstublieft iets anders zijn!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_185439443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef grazz het volgende:
[..]

Ja, ik heb er een meh-gevoel aan over gehouden :( Maar goed, morgen een nieuwe dag. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de nieuwe versie van Arcade. Ik verwacht mid-tempo. Niet een piano ballad iig.
Hee, je zit nog wel in #TeamKomtGoed toch? Vanmiddag zat je er ondanks alles nog wel in *O*

Ik ga denk ik vroeg naar bed deze avond en uitslapen tot 11 uur. Dan gaat de tijd snel :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:28:41 #72
163650 Greys
pi_185439455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef grazz het volgende:
[..]

Ik ga volgend jaar echt overal alerts in ESF plaatsen dat wie er iets lekt via via via die ZERO POINTS krijgt. }:|

Maar ja, als er echt iemand in Team Duncan dacht 'ach dit kan allemaal wel vast online' dan was dat echt niet heel snugger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:29:43 #73
368283 ato
pi_185439484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Gerard-Joling het volgende:

Rustag Gerard het is maar de piano en demo versie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 21:30:02 #74
163650 Greys
pi_185439491
quote:

Als het Arcade is kan je nog helemaal niet het echte werk hebben gehoord. :P En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed. Komt goed ome Geer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185439505
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef ato het volgende:
Als jullie nog meer willen hyperen, luister en kijk nog de première clip van Griekenland.
Een concurrent erbij hoor van Duncan :P
Jaa jongens voor wie afleiding wil ga luisteren *O*
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:31:53 #76
368283 ato
pi_185439562
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]

Jaa jongens voor wie afleiding wil ga luisteren *O*
Jaaaaahhhhh...

En Serhat komt toch ook vannacht?
pi_185439590
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef ato het volgende:
[..]

Jaaaaahhhhh...

En Serhat komt toch ook vannacht?
omg moet ik dus weer mijn nummer 1 veranderen _O_
pi_185439602
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
VOLGEND JAAR GA IK NIKS MEER LEZEN OP TWITTER AD SHOWNIEUWS EN ALLES MOT HIER IN SPOILERS :+

Dat van de spoilers is inderdaad wel handig ja. Ik had het liever ook echt nog niet geweten zo één dag van tevoren.
  ESF Reporter woensdag 6 maart 2019 @ 21:32:55 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_185439603
quote:

Sounds like Calm after the storm *O* Kanniemisgaan w/
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:33:53 #80
368283 ato
pi_185439639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]

omg moet ik dus weer mijn nummer 1 veranderen _O_
Ja ik ook *O*
pi_185439660
Ik hou me er maar aan vast dat Cornald het een ijzersterk lied vindt en Ilse zegt dat het prachtig wordt.

Dus het komt goed. En het wordt mooi. Nee, prachtig.

Ik heb Arcade ook nog niet gehoord, dus het wordt sowieso een verrassing voor mij morgen.

Zin in. *O*

En ik wil graag een speelhalsmiley als dit ‘m wordt. :P
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:34:39 #82
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_185439672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]

Als het Arcade is kan je nog helemaal niet het echte werk hebben gehoord. :P En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed. Komt goed ome Geer!
Lekker zeiken hoort erbij toch w/

Ik hoop vurig dat ik er achteraf compleet naast zat ~O>
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_185439682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]

Hee, je zit nog wel in #TeamKomtGoed toch? Vanmiddag zat je er ondanks alles nog wel in *O*

Ik ga denk ik vroeg naar bed deze avond en uitslapen tot 11 uur. Dan gaat de tijd snel :P
Jaa tuurlijk komt het goed w/

Duncan lijkt me iemand die niet met een matig liedje komt aanzetten. En:

quote:
En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed
pi_185439737
Ik hou me ook vast aan de gedachte dat AVROTROS een betrekkelijke nobody als Duncan een ticket naar Tel Aviv geeft als het niet een enorm goed liedje is geworden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 21:36:44 #85
368283 ato
pi_185439751
Ik ben nog steeds positief hoor. Anders sla ik gewoon weer om nadat ik het geluisterd heb om daarna het weer een top nummer te vinden. Hoort bij het gehyper *O* -O- *O*
pi_185439782
Ik zoek het filmpje van laatst (van AD?) waarin Ilse super enthousiast over Duncan en het lied is, iemand die hem kan vinden?

Zelfs op de vraag of we gaan winnen wilde ze toen al bijna ja zeggen volgens mij.
pi_185439834
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef ato het volgende:
Ik ben nog steeds positief hoor. Anders sla ik gewoon weer om nadat ik het geluisterd heb om daarna het weer een top nummer te vinden. Hoort bij het gehyper *O* -O- *O*
_O-

waarheid
pi_185439841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik zoek het filmpje van laatst (van AD?) waarin Ilse super enthousiast over Duncan en het lied is, iemand die hem kan vinden?

Zelfs op de vraag of we gaan winnen wilde ze toen al bijna ja zeggen volgens mij.
https://www.ad.nl/video/k(...)r-hij-is-echt~p66965
pi_185439864
Ilse heeft er ook nog wat over gezegd bij boulevard op 12 feb: https://www.rtlboulevard.(...)euvreprijs-hakt-erin
pi_185439877
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef ato het volgende:
Dit gaan we de komende dagen/weken/maanden inderdaad sowieso wel veel krijgen ja _O- *O* -O- :D
pi_185439918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou me ook vast aan de gedachte dat AVROTROS een betrekkelijke nobody als Duncan een ticket naar Tel Aviv geeft als het niet een enorm goed liedje is geworden
Daar heb je ook zeker gelijk in. Ik denk dat zo'n commissie (onbewust) misschien sneller enthousiast is van gevestigde namen en dat ze voor een betrekkelijk onbekend iemand zijn gegaan geeft wel hoop voor het nummer.
pi_185439923
Ik hoop/denk eigenlijk nog steeds dat het een ander nummer wordt en dat die hele site misschien nep is :o En ik bereid me al een beetje voor op een lichte teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen morgen.
pi_185439960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Mandy040986 het volgende:

Ik heb Arcade ook nog niet gehoord, dus het wordt sowieso een verrassing voor mij morgen.

Zin in. *O*

Same :D
pi_185439966
quote:
Thanks, leuk om weer te bekijken :)
pi_185439996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]

Thanks, leuk om weer te bekijken :)
Helpt wel om weer enthousiast te worden :D
pi_185440037
Voor als het toch Arcade wordt. (Kijken of dit wil lukken mobiel.)

Godnondeju. Het werkt niet.
pi_185440280
quote:
[..]

Slow Down en Walk Along vond de commissie ook geweldige nummers :) Echt, wat zij vinden zegt he-le-maal niks.

Arcade is in de kale pianoversie een nummer dat niet echt raakt. Nu vind ik Calm After the Storm ook echt alleen in de studioversie goed, dus ook Arcade kan een flinke upgrade hebben gehad.
pi_185440415
Duncan lijkt me ook iemand die live meer indruk maakt dan op plaat. Dus: op plaat klinkt zijn stem gewoon goed, maar live gebeurt er iets magisch. En dat heb je nodig, iemand die straks live het verschil kan maken. Je kan een goed lied hebben, maar als het belabberd wordt gezongen of zonder enige emotie, heb je er geen zak aan. Ik geloof nog steeds wel in die ijzersterke song (dit zijn woorden die Cornald nog nooit eerder in zn mond heeft genomen, en natuurlijk blijft het subjectief, maar het komt goed!).
pi_185440544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

Daar heb je ook zeker gelijk in. Ik denk dat zo'n commissie (onbewust) misschien sneller enthousiast is van gevestigde namen en dat ze voor een betrekkelijk onbekend iemand zijn gegaan geeft wel hoop voor het nummer.
OH JA DIT JA *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185440559
Men baseert de meningen over Arcade op wat ze op internet gehoord hebben van een demo van een aantal jaar terug (dacht ik).

Ik denk/hoop dat als het dit lied wordt, het toch wat anders zal klinken dan mensen verwachten
en zo toch het verrassingseffect intact blijft.

Zal blij zijn als we het morgen weten. Kunnen we hyperen over de STAGING. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Mandy040986 op 06-03-2019 22:48:39 ]
pi_185440614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:06 schreef Mandy040986 het volgende:

Zal blij zijn als we het morgen weten. Kunnen we hyperen over de staking. :)
Gaat ie niet meer mee doen dan? :o :o :o

;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')