Jaaaaahhhhh...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa jongens voor wie afleiding wil ga luisteren
omg moet ik dus weer mijn nummer 1 veranderenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef ato het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhh...
En Serhat komt toch ook vannacht?
Dat van de spoilers is inderdaad wel handig ja. Ik had het liever ook echt nog niet geweten zo één dag van tevoren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
VOLGEND JAAR GA IK NIKS MEER LEZEN OP TWITTER AD SHOWNIEUWS EN ALLES MOT HIER IN SPOILERS
Potver zeg. Nog één dagje. Ze waren zo close bij een eigen reveal na al die tijd stilte. Sneu wel.
Sounds like Calm after the stormquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Gerard-Joling het volgende:
Sorry maar ik vind Arcade echt flut.
Geen bezieling, vlak en monotoon. Viel bijna in slaap.
Ja ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
omg moet ik dus weer mijn nummer 1 veranderen
Lekker zeiken hoort erbij tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het Arcade is kan je nog helemaal niet het echte werk hebben gehoord.En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed. Komt goed ome Geer!
Jaa tuurlijk komt het goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Hee, je zit nog wel in #TeamKomtGoed toch? Vanmiddag zat je er ondanks alles nog wel in![]()
Ik ga denk ik vroeg naar bed deze avond en uitslapen tot 11 uur. Dan gaat de tijd snel
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef ato het volgende:
Ik ben nog steeds positief hoor. Anders sla ik gewoon weer om nadat ik het geluisterd heb om daarna het weer een top nummer te vinden. Hoort bij het gehyper![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/k(...)r-hij-is-echt~p66965quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik zoek het filmpje van laatst (van AD?) waarin Ilse super enthousiast over Duncan en het lied is, iemand die hem kan vinden?
Zelfs op de vraag of we gaan winnen wilde ze toen al bijna ja zeggen volgens mij.
Dit gaan we de komende dagen/weken/maanden inderdaad sowieso wel veel krijgen jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef ato het volgende:
Ik ben nog steeds positief hoor. Anders sla ik gewoon weer om nadat ik het geluisterd heb om daarna het weer een top nummer te vinden. Hoort bij het gehyper![]()
![]()
Daar heb je ook zeker gelijk in. Ik denk dat zo'n commissie (onbewust) misschien sneller enthousiast is van gevestigde namen en dat ze voor een betrekkelijk onbekend iemand zijn gegaan geeft wel hoop voor het nummer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou me ook vast aan de gedachte dat AVROTROS een betrekkelijke nobody als Duncan een ticket naar Tel Aviv geeft als het niet een enorm goed liedje is geworden
Samequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb Arcade ook nog niet gehoord, dus het wordt sowieso een verrassing voor mij morgen.
Zin in.![]()
Thanks, leuk om weer te bekijkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/k(...)r-hij-is-echt~p66965
Helpt wel om weer enthousiast te wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Thanks, leuk om weer te bekijken
Slow Down en Walk Along vond de commissie ook geweldige nummersquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het Arcade is kan je nog helemaal niet het echte werk hebben gehoord.En aangezien de commissie erdoor werd weggeblazen en Ilse er zo dol op is, is het vast goed. Komt goed ome Geer!
OH JA DIT JAquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk in. Ik denk dat zo'n commissie (onbewust) misschien sneller enthousiast is van gevestigde namen en dat ze voor een betrekkelijk onbekend iemand zijn gegaan geeft wel hoop voor het nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |