Het zou wel hilarisch zijn als hij morgen helemaal niet bij DWDD zit en het gewoon door één of ander redactielid uit het 'persbericht' van KoningPils blijkt te zijn gehaald.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik kan me wérkekijk niet voorstellen dat Boulevard of wie ook dat van 'morgenavond bij DWDD' puur hier gelezen heeft en niet gechecked heeft of AvroTros dat gezegd heeft.
Overigens denk ik ook wel dat ie morgen bij DWDD zit.Dat denkt bijna iedereen wel denk ik.
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik kan me wérkekijk niet voorstellen dat Boulevard of wie ook dat van 'morgenavond bij DWDD' puur hier gelezen heeft en niet gechecked heeft of AvroTros dat gezegd heeft.
Overigens denk ik ook wel dat ie morgen bij DWDD zit.Dat denkt bijna iedereen wel denk ik.
Ik kom niet meer bij als dat zo isquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef libranl het volgende:
[..]
Het zou wel hilarisch zijn als hij morgen helemaal niet bij DWDD zit en het gewoon door één of ander redactielid uit het 'persbericht' van KoningPils blijkt te zijn gehaald.
Ik hoop het in ieder geval niet. Het liefst komt morgen om 11 uur de clip online, zodat die al overal gedeeld kan worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jamaar denk niet dat we de eerste keer dat we het nummer horen het een live-versie is
Denk ik ook!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jamaar denk niet dat we de eerste keer dat we het nummer horen het een live-versie is
Ik ook niet, bij het idee alleen al lig ik dubbelquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als dat zo is![]()
Maar het lijkt me inderdaad ook niet dat ze dat niet hebben gecheckt
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:02 schreef Niels93 het volgende:
Mijn hoofd is echt prut. Wat zijn de feiten? Wat en wanneer gaan we morgen meemaken?
Morgen wordt het nummer bekendgemaakt, maar er is niet bekend waar en wanneer precies. Mogelijk biedt Instagram om 11 uur morgenochtend een antwoordquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:02 schreef Niels93 het volgende:
Mijn hoofd is echt prut. Wat zijn de feiten? Wat en wanneer gaan we morgen meemaken?
Klopt, dat is wel anders inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat me wel opvalt is toen Boulevard of Shownieuws of wie was het 't goed had met de artiest dat AvroTros vrij snel bevestigde.
Nu wordt er nog steeds niets gezegd of bevestigd door AvroTros. Dus het zou morgen weleens anders kunnen lopen.Ben benieuwd!
IS HET AL MORGEN
En waarin maak je dit op?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben even bezig geweest en in de link https://duncanlaurence.lnk.to/arcade werd verwezen naar apple music (https://itunes.apple.com/(...)&at=1000lKmx&ct=LFV_) en spotify (http://open.spotify.com/track/1Xi84slp6FryDSCbzq4UCD) in die beide links kan ik opmaken dat het NIET om een album gaat, maar om een single.
In de iTunes-link staat arcade-single, bij de Spotify-link snap ik het ook niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |