Klik op de linkquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef FruitofUtopia het volgende:
Die tweet is ook niet echt? Ik zie 'm niet in ieder geval.
Klopt, ik edit verder ook vaker de Wikipage betreffende Eurovisiepagina's. Maar jij had het over Songfestivalweblog, toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef KoningPils het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Bijdragen/Jesper2306
Neequote:Op woensdag 6 maart 2019 15:36 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Klopt, ik edit verder ook vaker de Wikipage betreffende Eurovisiepagina's. Maar jij had het over Songfestivalweblog, toch?
quote:
Dus je refereert naar Wikipedia als een blog, en noemt mij de eigenaar daarvan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Jesper-dinges is denk ik eigenaar van dat blog, want daar staat nu dezelfde link als hij hier net postte. Er stond eerst een andere tekst. Hij is gewoon traffic aan het genereren voor z'n blog.
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:38 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
[..]
Dus je refereert naar Wikipedia als een blog, en noemt mij de eigenaar daarvan?
Wikipedia? Ik refereerde aan een weblog, niet aan wikipedia.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:38 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
[..]
Dus je refereert naar Wikipedia als een blog, en noemt mij de eigenaar daarvan?
Klopt, ken ik je vanquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:38 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook maar gewoon een speurneus
Wij mogen weer gissen, wordt het hem of niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
He nee he, nu dus al gelektBaal er wel van... Had me zo verheugd op morgen en de bekendmaking.
Maar ik ken het nummer nog nauwelijks, dus hopelijk word ik morgen positief verrast. Ik vind het alleen jammer dat het niet gewoon helemaal geheim kan blijven tot morgen. Hebben we maanden zitten wachten en dan net voor de eindstreep is het verrassingseffect weg...
Jep....quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
He nee he, nu dus al gelektBaal er wel van... Had me zo verheugd op morgen en de bekendmaking.
Idd. Er is echt nog wel een verassingseffect hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:42 schreef ato het volgende:
[..]
Wij mogen weer gissen, wordt het hem of niet.
Wordt het hem of wordt het hem niet?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:42 schreef ato het volgende:
[..]
Wij mogen weer gissen, wordt het hem of niet.
Nah Duncan is geen jonge damequote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wordt het hem of wordt het hem niet?
Gepresenteerd door:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gepresenteerd door:
[ afbeelding ]
Hij vraagt er maar 100.000 voor om even tussen door te grijnzen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gepresenteerd door:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |