Bij Reading is het nog steeds een complete chaos en bungelen ze onderaan de Championship. Daarom is het ook van het grootste belang dat je een andere TD aanstelt. Uiteindelijk is de nieuwe trainer ook maar zo goed als zijn materiaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit dat VI Pro artikel over Jaap Stam als trainer komt wel een behoorlijk positief beeld.
Alhoewel daarin ook staat dat het 2e seizoen met Reading niet goed ging en Jaap Stam dat niet kreeg gekeerd, en ondanks dat Jaap Stam schijnbaar goed boos kan worden zich toen nauwelijks liet gelden omdat dat volgens hem toch zinloos zou zijn.
Dat laatste lijkt dan weer op de gelatenheid die Gio uitstraalt.
Maar als Stam er meer positiespel in krijgt en tactisch meer vernuft dan is het sowieso al een vooruitgang (maar vrijwel alle trainers zouden er denk ik meer positiespel inkrijgen dan Gio tot op heden voor elkaar heeft weten te krijgen).
quote:“We have an absolute mess of disorganised floaters.” Some have voiced fears that he is taking the squad back to the insipid football under former manager Jaap Stam. “I’m starting to notice a theme of the entire midfield five having no idea of where they are supposed to be or what their shape is.”
https://www.twtd.co.uk/i(...)s--notes-for-reading
twitter:Bielsasdisciple twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 22:54:47@Waccoe1919 We’ve turned in to Reading under Stam. Brilliant in our own half, shot shy in opponents half. You can pass all you want and keep the ball but we’re toothless up top. Controlling possession is one thing, convincingly winning games is another. We can’t do the latter at the mo! reageer retweet
Blijkbaar is het voetbal van Stam bij Reading een veelgebruikte metafoor onder Championship fans voor inspiratieloos positiespel.twitter:PictonPedro twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 22:46:15"Ok Tony, sum up #ReadingFC's season in 30 seconds" https://t.co/qPSd1bWJEC reageer retweet
Dat hele positiespel is al compleet doorgeslagen bij Feyenoord. De spelers moeten veel meer vrij worden gelaten in t veld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit dat VI Pro artikel over Jaap Stam als trainer komt wel een behoorlijk positief beeld.
Alhoewel daarin ook staat dat het 2e seizoen met Reading niet goed ging en Jaap Stam dat niet kreeg gekeerd, en ondanks dat Jaap Stam schijnbaar goed boos kan worden zich toen nauwelijks liet gelden omdat dat volgens hem toch zinloos zou zijn.
Dat laatste lijkt dan weer op de gelatenheid die Gio uitstraalt.
Maar als Stam er meer positiespel in krijgt en tactisch meer vernuft dan is het sowieso al een vooruitgang (maar vrijwel alle trainers zouden er denk ik meer positiespel inkrijgen dan Gio tot op heden voor elkaar heeft weten te krijgen).
want ze zijn individueel zo geweldig?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat hele positiespel is al compleet doorgeslagen bij Feyenoord. De spelers moeten veel meer vrij worden gelaten in t veld.
Gaat dit over Gio of over Stam?twitter:RFCdan twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 18:00:43Jaap Stam gameplan:- Pass the ball around the back until we make a mistake and concede- Don’t bring on a striker until approaching 70 minutes- Make poor sub decisions- Don’t use all the available subs- Blame the playersThat’s the Jaap Stam way. #StamOut #readingfc reageer retweet
Mja. Dit is net zo makkelijk als Zoringer of die andere buitenlander afkraken omdat ie ontslag kreeg, zoals Elan laatst deed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:11 schreef Oldground het volgende:
Gaat dit over Gio of over Stam?twitter:RFCdan twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 18:00:43Jaap Stam gameplan:- Pass the ball around the back until we make a mistake and concede- Don’t bring on a striker until approaching 70 minutes- Make poor sub decisions- Don’t use all the available subs- Blame the playersThat’s the Jaap Stam way. #StamOut #readingfc reageer retweet
Man, je ziet aan alles dat spelers geen enkel benul hebben waar die bal naartoe moet of waar ze moeten lopen. Juist omdat ze het maar zelf moeten uitzoeken in die vrijheid waar jij om vraagt zie je ze grossieren in foute of veilige keuzes (breed, terug, breed, terug...) of in eindeloos wandelen met de bal en doelloze acties.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat hele positiespel is al compleet doorgeslagen bij Feyenoord. De spelers moeten veel meer vrij worden gelaten in t veld.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het positiespel en de resultaten zwaar ondermaats zijn. De één vindt dat het aan de trainer ligt, de ander aan de selectie. Of allebei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Man, je ziet aan alles dat spelers geen enkel benul hebben waar die bal naartoe moet of waar ze moeten lopen. Juist omdat ze het maar zelf moeten uitzoeken in die vrijheid waar jij om vraagt zie je ze grossieren in foute of veilige keuzes (breed, terug, breed, terug...) of in eindeloos wandelen met de bal en doelloze acties.
Het gaat mij niet om het feit dat hij ontslagen is. Dat was namelijk al een jaar geleden bekend en interesseert me verder niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja. Dit is net zo makkelijk als Zoringer of die andere buitenlander afkraken omdat ie ontslag kreeg, zoals Elan laatst deed.
Ja, en die gozer die je quote is wie? Kan dat niet net zo goed een Elan van Reading zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het feit dat hij ontslagen is. Dat was namelijk al een jaar geleden bekend en interesseert me verder niet.
De redenen waarom iemand ontslagen is en hoe de relatie met de fans is, wel.
Elan roept maar wat.
Vermeer is ook beter dan Bijlow.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Ik kijk niet elke wedstrijd maar vind hem ook beter dan Bijlow eigenlijk.
Ik inmiddels ook al wil ik Bijlow niet afschrijven. Zie ik toch als groot talent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Ik kijk niet elke wedstrijd maar vind hem ook beter dan Bijlow eigenlijk.
Zijn (zoals ik aangaf) fans van andere clubs + een voetbalcommentator van SkySports.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en die gozer die je quote is wie? Kan dat niet net zo goed een Elan van Reading zijn?
Waar zie jij discussie? We constateren enkel wat naar aanleiding van de oproep voor het NL elftal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Yes, de Bijlow vs Vermeer discussie, die is toch al een tijdje niet voorbij gekomen.
Ik reageerde alleen op je post met 1 tweet van een random Reading fan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn (zoals ik aangaf) fans van andere clubs + een voetbalcommentator van SkySports.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar zie jij discussie? We constateren enkel wat naar aanleiding van de oproep voor het NL elftal.
Ik heb niks gezegd over Bijlow. Vermeer heeft het geweldig gedaan vind ik en wordt daarvoor beloond met deze oproep en daar ben ik blij mee omdat je niet genoeg spelers kunt hebben in je selectie die het zelfvertrouwen en bevestiging krijgen dat hun inspanningen en prestaties gezien en beloond worden. Als Bijlow straks de sterren van de hemel keept en geselecteerd wordt, ook dikke duim.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Yes, de Bijlow vs Vermeer discussie, die is toch al een tijdje niet voorbij gekomen.
Ah klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op je post met 1 tweet van een random Reading fan.
De enige mening die je enigszins serieus kan nemen is die van die commentator, al vraag ik me af of je altijd aan de buis gekluisterd zit als (bijv.) Leo Driessen zijn visie over voetbal uiteenzet.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het feit dat hij ontslagen is. Dat was namelijk al een jaar geleden bekend en interesseert me verder niet.
De redenen waarom iemand ontslagen is en hoe de relatie met de fans is, wel.
Elan roept maar wat.
Je bent schattig naïef.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop met deze act.
Uiteindelijk draait het gewoon om presteren en niet de zaken die kennelijk voor jou belangrijk zijn. En dat heeft die Zorniger van jou eigenlijk overal nagelaten.
Behalve bij RBL toen de geldkraan open ging.
Veel Succes Jaap.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 06-03-2019 om 14:01:30NIEUWS 📝Jaap Stam is per 1 juni 2019 de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord:https://www.feyenoord.nl/(...)ner-feyenoord-060319 reageer retweet
quote:Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt.
''We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.''
GeelGod met een indrukwekkende onderbouwing zoals we van hem gewend zijnquote:Jaap Stam is vanaf 1 juni 2019 de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 46-jarige Stam volgt dan Giovanni van Bronckhorst op, die eind januari bekendmaakte na afloop van het huidige seizoen te stoppen. Stam en Feyenoord zijn een contract voor twee jaar overeengekomen.
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt. ''We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.''
''Jaap is een realist met een duidelijke visie en met een zeer indrukwekkende staat van dienst als speler en de nodige ervaring als trainer. Logisch dus dat ik zeer blij ben dat we met de medewerking van PEC Zwolle hem nu al hebben kunnen vastleggen voor de komende seizoenen.''.
Echt bizar, wat een argumentatie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
GeelGod met een indrukwekkende onderbouwing zoals we van hem gewend zijn
Maar onze TD heeft z'n oren laten hangen naar de VvF, dus die zal wel mogen blijven zitten vrees ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom is het ook van het grootste belang dat je een andere TD aanstelt.
Zal Landzaat dan wel zijn, als Bakkati echt meekomt als assistent-trainer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:11 schreef fetX het volgende:
Bakkati schijnt mee te komen als assistent. Benieuwd wie het nest dan zal gaan verlaten.
Klopt. Hopelijk Jaap "Indrukwekkende Verschijning" Stam niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
Van Gastel is fervent fan van de Verheijen methode, toch?
Hopen dat vGastel dan maar vertrekt. Zal wel niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Hopelijk Jaap "Indrukwekkende Verschijning" Stam niet.
Toen waren de andere buitenspelers wat beter in vorm.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis ook opgeroepen snap ik dan weer niks van speelde beter een periode toen ze hem juist niet opriepen.
Ik ben van mening dat de vrijheid die een speler kan voelen zich vaak positief manifesteert en er juist voor zorgt dat niet telkens de zekere keuzes worden gemaakt (als in tikkie terug, tikkie breed) Als je als speler lekker in je vel zit, je vrij voelt in je hoofd en je de vrijheid krijgt van de trainer om daarvan gebruik te maken zul je zien dat de spelers creatiever worden ondanks dat ze niet de individuele kwaliteiten hebben van een Zidane.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Man, je ziet aan alles dat spelers geen enkel benul hebben waar die bal naartoe moet of waar ze moeten lopen. Juist omdat ze het maar zelf moeten uitzoeken in die vrijheid waar jij om vraagt zie je ze grossieren in foute of veilige keuzes (breed, terug, breed, terug...) of in eindeloos wandelen met de bal en doelloze acties.
Dat verschilt nogal per speler.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de vrijheid die een speler kan voelen zich vaak positief manifesteert en er juist voor zorgt dat niet telkens de zekere keuzes worden gemaakt (als in tikkie terug, tikkie breed) Als je als speler lekker in je vel zit, je vrij voelt in je hoofd en je de vrijheid krijgt van de trainer om daarvan gebruik te maken zul je zien dat de spelers creatiever worden ondanks dat ze niet de individuele kwaliteiten hebben van een Zidane.
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Komende weken maar even PEC in de gaten houden.
Mja, dat is ook weer zo. Waardeloos.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.
De indrukwekkende verschijning Jaap Stam zal wel hard achter ze aan rennen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.
Ik had al twijfels bij dat VI Pro artikel. Sowieso dat er geen enkele niet-Nederlandse bron werd gebruikt.twitter:11tegen11 twitterde op woensdag 21-03-2018 om 15:01:19So, Stam got fired as Reading manager.Fair to say this one was coming a loooooong while.Underlying numbers were equally poor last year, but a perfect storm of unsustainable events covered it all up.Data helps making decisions, people.https://t.co/9qqgllujsq reageer retweet
Ja dat werkt bij GJ Verbeek ook zo goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De indrukwekkende verschijning Jaap Stam zal wel hard achter ze aan rennen.
Wel lekker van Van Geel om een trainer om zijn INDRUKWEKKENDE VERSCHIJNING te prijzen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij GJ Verbeek ook zo goed
11tegen11 is heel fatsoenlijk in haar gebruik van data. Het probleem is dat er vaak verkeerde aannames worden gedaan op basis van statistieken, maar de conclusie die over het Reading van Stam in het seizoen 16/17 getrokken wordt lijkt mij valide.quote:
Hoho, hij gaf als tweede argument dat hij Jaap kende van vroeger.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel lekker van Van Geel om een trainer om zijn INDRUKWEKKENDE VERSCHIJNING te prijzen.
Het is vrij tekenend dat een aantal weken nadat er naar buiten komt dat de VVF Stam wel zien zitten Van Geel hem contracteert.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:17 schreef Haringkop het volgende:
Indrukwekkende verschijning?! Wat is dit nu weer voor onzin
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Stam Ajax de mooiste club van Nederland vind. Gelukkig heeft hij geen Feyenoord verleden en kan die in de winter op zoek naar een mooie club.
Zal me een zorg zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Stam Ajax de mooiste club van Nederland vind. Gelukkig heeft hij geen Feyenoord verleden en kan die in de winter op zoek naar een mooie club.
Met dank aan Gudde destijds.quote:De 50-jarige Brabander treedt komende zomer in dienst bij de Rotterdamse club, waar hij als speler tussen 1988 en 1990 actief was. Hij ondertekent een contract voor onbepaalde tijd in De Kuip
Het is niet dat je een contract voor onbepaalde tijd niet kunt ontbinden als bestuur. Er is alleen geen van te voren afgesproken termijn aan de arbeidsovereenkomst gekoppeld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Met dank aan Gudde destijds.
Gebeurt zoiets vaker bij TD's? Contract voor onbepaalde tijd?
Ik denk dat het punt is dat je bij een contractverlenging iemands positie heroverweegt, terwijl de drempel om hem nu weg te sturen een stuk hoger is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet dat je een contract voor onbepaalde tijd niet kunt ontbinden als bestuur. Er is alleen geen van te voren afgesproken termijn aan de arbeidsovereenkomst gekoppeld.
Problematischer is dat ze vooralsnog helemaal in hun nopjes met Martin lijken.
Je evalueert toch sowieso regelmatig of je nog tevreden bent met elkaar ongeacht de contractvorm?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat je bij een contractverlenging iemands positie heroverweegt, terwijl de drempel om hem nu weg te sturen een stuk hoger is.
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet dat je een contract voor onbepaalde tijd niet kunt ontbinden als bestuur. Er is alleen geen van te voren afgesproken termijn aan de arbeidsovereenkomst gekoppeld.
En er nooit een definitief moment is; verlengen of niet.quote:Problematischer is dat ze vooralsnog helemaal in hun nopjes met Martin lijken.
Anderzijds kunnen ze hem er nu op elk moment uitrotten. Stel dat hij na het kampioenschap voor 4 jaar had bijgetekend, wat destijds logisch had geweest. Zat je nu nog weer 2 jaar aan hem vast terwijl hij allang niet meer functioneert.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog wel.[..]
En er nooit een definitief moment is; verlengen of niet.
What the fuck :’-)quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hier zit ik echt op te wachten.
@klaasweetalles waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
“Waar luistert Cuco Martina naar”?
Who gives a flying fuck..wie leest die meuk
quote:Voor mij als Feyenoord-supporter telt maar één ding en dat is dat ik wil zien dat Feyenoord elk jaar om de titel speelt. In het voetbal wordt dat voor een groot deel bepaald door het geld dat je te besteden hebt. Als Feyenoord wat dat betreft tegen de concurrentie wil kunnen opboksen, moet je een manier vinden om meer geld binnen te krijgen. Als je dat geld niet hebt, kom je niet dichterbij. Dan kun je alleen nog kampioen van de rest worden, afgezien van misschien een keer een uitschieter.
Dat is voor mij de belangrijkste reden waarom ik hoop dat het nieuwe stadion er komt. Begrijp me goed: ik wil in principe ook niet weg uit De Kuip, alleen kun je in dit stadion nooit hetzelfde budget als Ajax en PSV halen. Tenzij er plotseling iemand komt die zegt: ‘Hier heb je elk jaar 25 miljoen’. Dan mogen ze van mij in De Kuip blijven. Alleen gaat dat niet gebeuren.
‘In plaats van twee ploegen moeten er elk jaar drie ploegen strijden om de titel’
Als je daarentegen in een nieuw stadion elk jaar 25 miljoen te besteden hebt, worden je mogelijkheden opeens een stuk groter. Ik snap daarom ook niet dat mensen daar uit sportief opzicht tegen kunnen zijn. Financieel gezien maak ik me ook geen zorgen, omdat Feyenoord nooit kapot kan gaan. Er zijn zoveel mensen die helemaal gek zijn van de club en financieel zo sterk zijn, dat ze de club nooit laten vallen.
Ik kijk daarom puur naar de sportieve mogelijkheden voor Feyenoord. In plaats van twee ploegen die strijden om de titel, moeten er elk jaar drie ploegen zijn die uitmaken wie kampioen gaat worden. Met de achterban die wij hebben, hoort dat bij Feyenoord. Maar misschien zorgt nostalgie ervoor dat mensen in De Kuip willen blijven. Ik geloof alleen dat diezelfde mensen anders zouden gaan denken als Feyenoord elk jaar zou gaan meedoen om de titel.
Jan Boskamp
quote:‘Ik twijfelde even over dit nummer, omdat dit nummer vaak bij Ajax gedraaid wordt, maar het is zó’n goed nummer. Het is dus misschien raar dat een echte Feyenoorder dit nummer kiest? Maar als ik dit nummer luister weet ik weer dat ik me niet zo druk moet maken, dat er altijd ergere dingen zijn in het leven. Ook No Woman, No Cry van Bob Marley is een lekker nummer als je in een goede vibe bent.’
Precies!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vrij tekenend dat een aantal weken nadat er naar buiten komt dat de VVF Stam wel zien zitten Van Geel hem contracteert.
En zo blijft die achterbakse Limburger (pleonasme-alert) vrolijk zitten.
Nee en nee. En nee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax draaien ze dont worry be happy, niet no woman no cry
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik luister nu vooral psytrance. Toch fijn als mensen dat weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
“Waar luistert Cuco Martina naar”?
Who gives a flying fuck..wie leest die meuk
Ik heb eigenlijk vooral kritiek op de wijze van beleidsvoering. Je kan niet eerst bij Advocaat uitkomen en dan bij Stam. Dan is er geen duidelijke lijn gekozen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef RexTremenday het volgende:
Maar als jaap het niet moet worden, wie dan wel?
Met Advocaat komt er ook een hele verschijning binnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral kritiek op de wijze van beleidsvoering. Je kan niet eerst bij Advocaat uitkomen en dan bij Stam. Dan is er geen duidelijke lijn gekozen.
Kijk als ze nou uiteindelijk bij Stam waren uitgekomen met het argument dat ze jonge Nederlandse trainers de kans willen geven, of welk argumenten je daar dan ook bij kan verzinnen, dan had ik daar ook best kritiek op kunnen hebben maar dan vloeit het in ieder geval voort uit een bepaalde lijn die is gekozen
Maar nee, men gaat eerst voor Advocaat want ervaring is vereist en daarna is plan B Jaap Stam want er komt dan een hele verschijning binnen. Fuck logics.
Alles wat Van Geel doet en heeft gedaan is adhocbeleid.
Elanquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |