Toen waren de andere buitenspelers wat beter in vorm.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis ook opgeroepen snap ik dan weer niks van speelde beter een periode toen ze hem juist niet opriepen.
Ik ben van mening dat de vrijheid die een speler kan voelen zich vaak positief manifesteert en er juist voor zorgt dat niet telkens de zekere keuzes worden gemaakt (als in tikkie terug, tikkie breed) Als je als speler lekker in je vel zit, je vrij voelt in je hoofd en je de vrijheid krijgt van de trainer om daarvan gebruik te maken zul je zien dat de spelers creatiever worden ondanks dat ze niet de individuele kwaliteiten hebben van een Zidane.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Man, je ziet aan alles dat spelers geen enkel benul hebben waar die bal naartoe moet of waar ze moeten lopen. Juist omdat ze het maar zelf moeten uitzoeken in die vrijheid waar jij om vraagt zie je ze grossieren in foute of veilige keuzes (breed, terug, breed, terug...) of in eindeloos wandelen met de bal en doelloze acties.
Dat verschilt nogal per speler.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de vrijheid die een speler kan voelen zich vaak positief manifesteert en er juist voor zorgt dat niet telkens de zekere keuzes worden gemaakt (als in tikkie terug, tikkie breed) Als je als speler lekker in je vel zit, je vrij voelt in je hoofd en je de vrijheid krijgt van de trainer om daarvan gebruik te maken zul je zien dat de spelers creatiever worden ondanks dat ze niet de individuele kwaliteiten hebben van een Zidane.
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Komende weken maar even PEC in de gaten houden.
Mja, dat is ook weer zo. Waardeloos.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.
De indrukwekkende verschijning Jaap Stam zal wel hard achter ze aan rennen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelers zullen vast harder gaan lopen voor een trainer die ze na 2 maanden al verlaat.
Ik had al twijfels bij dat VI Pro artikel. Sowieso dat er geen enkele niet-Nederlandse bron werd gebruikt.twitter:11tegen11 twitterde op woensdag 21-03-2018 om 15:01:19So, Stam got fired as Reading manager.Fair to say this one was coming a loooooong while.Underlying numbers were equally poor last year, but a perfect storm of unsustainable events covered it all up.Data helps making decisions, people.https://t.co/9qqgllujsq reageer retweet
Ja dat werkt bij GJ Verbeek ook zo goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De indrukwekkende verschijning Jaap Stam zal wel hard achter ze aan rennen.
Wel lekker van Van Geel om een trainer om zijn INDRUKWEKKENDE VERSCHIJNING te prijzen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij GJ Verbeek ook zo goed
11tegen11 is heel fatsoenlijk in haar gebruik van data. Het probleem is dat er vaak verkeerde aannames worden gedaan op basis van statistieken, maar de conclusie die over het Reading van Stam in het seizoen 16/17 getrokken wordt lijkt mij valide.quote:
Hoho, hij gaf als tweede argument dat hij Jaap kende van vroeger.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel lekker van Van Geel om een trainer om zijn INDRUKWEKKENDE VERSCHIJNING te prijzen.
Het is vrij tekenend dat een aantal weken nadat er naar buiten komt dat de VVF Stam wel zien zitten Van Geel hem contracteert.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:17 schreef Haringkop het volgende:
Indrukwekkende verschijning?! Wat is dit nu weer voor onzin
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Stam Ajax de mooiste club van Nederland vind. Gelukkig heeft hij geen Feyenoord verleden en kan die in de winter op zoek naar een mooie club.
Zal me een zorg zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Stam Ajax de mooiste club van Nederland vind. Gelukkig heeft hij geen Feyenoord verleden en kan die in de winter op zoek naar een mooie club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |