abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185435693
quote:
De 50-jarige Brabander treedt komende zomer in dienst bij de Rotterdamse club, waar hij als speler tussen 1988 en 1990 actief was. Hij ondertekent een contract voor onbepaalde tijd in De Kuip
Met dank aan Gudde destijds.

Gebeurt zoiets vaker bij TD's? Contract voor onbepaalde tijd?
  woensdag 6 maart 2019 @ 19:04:46 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185435731
Ik moet bij Jaap Stam eigenlijk altijd denken aan dat afscheidsspandoek van de vingerverfboys van vak410 waarop hij werd afgebeeld met een tumor op zijn hoofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185435834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Met dank aan Gudde destijds.

Gebeurt zoiets vaker bij TD's? Contract voor onbepaalde tijd?
Het is niet dat je een contract voor onbepaalde tijd niet kunt ontbinden als bestuur. Er is alleen geen van te voren afgesproken termijn aan de arbeidsovereenkomst gekoppeld.

Problematischer is dat ze vooralsnog helemaal in hun nopjes met Martin lijken :'( .
blablablabla
  woensdag 6 maart 2019 @ 19:11:02 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_185435860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]

Het is niet dat je een contract voor onbepaalde tijd niet kunt ontbinden als bestuur. Er is alleen geen van te voren afgesproken termijn aan de arbeidsovereenkomst gekoppeld.

Problematischer is dat ze vooralsnog helemaal in hun nopjes met Martin lijken :'( .
Ik denk dat het punt is dat je bij een contractverlenging iemands positie heroverweegt, terwijl de drempel om hem nu weg te sturen een stuk hoger is.
pi_185436111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]

Ik denk dat het punt is dat je bij een contractverlenging iemands positie heroverweegt, terwijl de drempel om hem nu weg te sturen een stuk hoger is.
Je evalueert toch sowieso regelmatig of je nog tevreden bent met elkaar ongeacht de contractvorm?
Bij AZ had Martin ook een doorlopend contract, dat heeft hij toen zelf afgekocht om naar Ajax te gaan. Neem aan dat dat een dergelijke afkoopsom tweeledig werkt en dat Feyenoord hem indien gewenst dus gewoon uit zou kunnen kopen op elk moment.

Of dat goedkoper of duurder is dan bijvoorbeeld een "vast" vierjarig contract afkopen zal afhankelijk zijn van de timing en de hoogte van de afgesproken afkoopsom.
blablablabla
pi_185436498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]

Ja, dat snap ik ook nog wel.

quote:
En er nooit een definitief moment is; verlengen of niet.
pi_185436626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Ja, dat snap ik ook nog wel.[..]

En er nooit een definitief moment is; verlengen of niet.
Anderzijds kunnen ze hem er nu op elk moment uitrotten. Stel dat hij na het kampioenschap voor 4 jaar had bijgetekend, wat destijds logisch had geweest. Zat je nu nog weer 2 jaar aan hem vast terwijl hij allang niet meer functioneert.
blablablabla
pi_185437255
Karsdorpje vanavond gewoon basis bij Roma in de CL. Toch mooi voor die gozer dat het toch lijkt te lukken daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2019 20:09:25 ]
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:18:54 #84
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185437513
Hij gaat alleen weg als het de eerste seizoenshelft echt dramatisch gaat of als de supporters druk blijven uitoefenen. Er is inderdaad geen moment om hem uit zijn contract te laten lopen dus hij moet hoe dan ook weggestuurd worden. Zelf gaat ‘ie toch niet. Vermoeiende man. Na 8 jaar is het mooi geweest.
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:44:10 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185438148

Ja hier zit ik echt op te wachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185438683
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Ja hier zit ik echt op te wachten.
What the fuck :’-)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_185438728
“Waar luistert Cuco Martina naar”?

Who gives a flying fuck..wie leest die meuk :(
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:08:06 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185438819
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

@klaasweetalles waarschijnlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185438835
Collumpie van Jan Boskamp in datzelfde magazine

quote:
Voor mij als Feyenoord-supporter telt maar één ding en dat is dat ik wil zien dat Feyenoord elk jaar om de titel speelt. In het voetbal wordt dat voor een groot deel bepaald door het geld dat je te besteden hebt. Als Feyenoord wat dat betreft tegen de concurrentie wil kunnen opboksen, moet je een manier vinden om meer geld binnen te krijgen. Als je dat geld niet hebt, kom je niet dichterbij. Dan kun je alleen nog kampioen van de rest worden, afgezien van misschien een keer een uitschieter.

Dat is voor mij de belangrijkste reden waarom ik hoop dat het nieuwe stadion er komt. Begrijp me goed: ik wil in principe ook niet weg uit De Kuip, alleen kun je in dit stadion nooit hetzelfde budget als Ajax en PSV halen. Tenzij er plotseling iemand komt die zegt: ‘Hier heb je elk jaar 25 miljoen’. Dan mogen ze van mij in De Kuip blijven. Alleen gaat dat niet gebeuren.
‘In plaats van twee ploegen moeten er elk jaar drie ploegen strijden om de titel’

Als je daarentegen in een nieuw stadion elk jaar 25 miljoen te besteden hebt, worden je mogelijkheden opeens een stuk groter. Ik snap daarom ook niet dat mensen daar uit sportief opzicht tegen kunnen zijn. Financieel gezien maak ik me ook geen zorgen, omdat Feyenoord nooit kapot kan gaan. Er zijn zoveel mensen die helemaal gek zijn van de club en financieel zo sterk zijn, dat ze de club nooit laten vallen.

Ik kijk daarom puur naar de sportieve mogelijkheden voor Feyenoord. In plaats van twee ploegen die strijden om de titel, moeten er elk jaar drie ploegen zijn die uitmaken wie kampioen gaat worden. Met de achterban die wij hebben, hoort dat bij Feyenoord. Maar misschien zorgt nostalgie ervoor dat mensen in De Kuip willen blijven. Ik geloof alleen dat diezelfde mensen anders zouden gaan denken als Feyenoord elk jaar zou gaan meedoen om de titel.
Jan Boskamp
pi_185439058
Favo nummer van Cuco :(

quote:
‘Ik twijfelde even over dit nummer, omdat dit nummer vaak bij Ajax gedraaid wordt, maar het is zó’n goed nummer. Het is dus misschien raar dat een echte Feyenoorder dit nummer kiest? Maar als ik dit nummer luister weet ik weer dat ik me niet zo druk moet maken, dat er altijd ergere dingen zijn in het leven. Ook No Woman, No Cry van Bob Marley is een lekker nummer als je in een goede vibe bent.’
pi_185439154
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]

Het is vrij tekenend dat een aantal weken nadat er naar buiten komt dat de VVF Stam wel zien zitten Van Geel hem contracteert.

En zo blijft die achterbakse Limburger (pleonasme-alert) vrolijk zitten.
Precies!
pi_185439174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Favo nummer van Cuco :([..]

Bij Ajax draaien ze dont worry be happy, niet no woman no cry _O-
blablablabla
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:21:41 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185439225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]

Nee en nee. En nee.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:24:21 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185439309
quote:
[..]

Kijk eens dom, ja ho maar.
pi_185440414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

Ik luister nu vooral psytrance. Toch fijn als mensen dat weten.
pi_185440505
Maar als jaap het niet moet worden, wie dan wel?
  woensdag 6 maart 2019 @ 22:08:19 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185440596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef RexTremenday het volgende:
Maar als jaap het niet moet worden, wie dan wel?
Ik heb eigenlijk vooral kritiek op de wijze van beleidsvoering. Je kan niet eerst bij Advocaat uitkomen en dan bij Stam. Dan is er geen duidelijke lijn gekozen.

Kijk als ze nou uiteindelijk bij Stam waren uitgekomen met het argument dat ze jonge Nederlandse trainers de kans willen geven, of welk argumenten je daar dan ook bij kan verzinnen, dan had ik daar ook best kritiek op kunnen hebben maar dan vloeit het in ieder geval voort uit een bepaalde lijn die is gekozen

Maar nee, men gaat eerst voor Advocaat want ervaring is vereist en daarna is plan B Jaap Stam want er komt dan een hele verschijning binnen. Fuck logics.

Alles wat Van Geel doet en heeft gedaan is adhocbeleid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 maart 2019 @ 22:11:44 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185440683
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]

Ik heb eigenlijk vooral kritiek op de wijze van beleidsvoering. Je kan niet eerst bij Advocaat uitkomen en dan bij Stam. Dan is er geen duidelijke lijn gekozen.

Kijk als ze nou uiteindelijk bij Stam waren uitgekomen met het argument dat ze jonge Nederlandse trainers de kans willen geven, of welk argumenten je daar dan ook bij kan verzinnen, dan had ik daar ook best kritiek op kunnen hebben maar dan vloeit het in ieder geval voort uit een bepaalde lijn die is gekozen

Maar nee, men gaat eerst voor Advocaat want ervaring is vereist en daarna is plan B Jaap Stam want er komt dan een hele verschijning binnen. Fuck logics.

Alles wat Van Geel doet en heeft gedaan is adhocbeleid.
Met Advocaat komt er ook een hele verschijning binnen
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 22:13:46 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185440738
quote:
[..]

Elan :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 maart 2019 @ 22:14:42 #100
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_185440758
Als je een keer een leuk liedje wil luisteren: zoek op Spotify het nummer ‘Feyenoord wordt Kampioen, Hallelujah’

Écht beschamend.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')