Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.
Why? Weer een nostalgische droom, omdat vroeger alles beter was?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Iedereen dood.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Gaat toch nooit meer gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Samzz het volgende:
Elfstedentocht vind ik niet zo boeiend. Kan me voorstellen dat t tof is als je into schaatsen bent of zo.
Frozen Hell.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.quote:
Dat. En de klimaatverandering.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Jaquote:
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Die bestaat niet volgens Trumpquote:
Dus is t ijs steeds niet dik genoegquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Jeugd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.
Ja, nu weten we het welquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.
Want?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even in een kussen gillen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |