quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
nee kutmarokkanenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Oudkerk, dat was toch die van de heroïnehoeren?
Oh jaquote:
Dat heroïne weet ik niet, maar het was een vreemd soort openheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik had zaterdag een Groenlinks flyeraar aan de deurquote:
ja vet grappig. omdat je afentoe een hoer aanduwt, mag je niet in de politiek zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat heroïne weet ik niet, maar het was een vreemd soort openheid.
Vooral omdat hij getrouwd was.
Ja, ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Wie had je in gedachte?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
Maar een hele provincie naaien, dat levert je zelfs een ministerpost op
wiebes is goed bezig dacht ik zoquote:
gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
correctquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Nadat hij de provincie had genaaid, suggereer je?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
JAÏREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
JAÏRED@Zipportal keurt dit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit dus ook niet gewoon weet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:23 schreef svann het volgende:
Provincie gaat toch vooral over klimaat en ruimtelijke ordening?
Waar nog meer over dan?
En nette particulieren die verhuren aan nette bedrijven?quote:
Dat is nog enigszins te billijken...ik mag hopen dat jij niet verhuurt aan wanhopige studenten en Poolse seizoensarbeidersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En nette particulieren die verhuren aan nette bedrijven?
Een tandartspraktijk en een bedrijf dat doet in zonnewering en raam decoratie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is nog enigszins te billijken...ik mag hopen dat jij niet verhuurt aan wanhopige studenten en Poolse seizoensarbeiders
weet jij hoeveel peertensperma kan opleveren?quote:
Dat is prima, ik minacht jou nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een tandartspraktijk en een bedrijf dat doet in zonnewering en raam decoratie.
Hangt van de hengst af.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
weet jij hoeveel peertensperma kan opleveren?
quote:
Wel met Jinek ernaast (tijdelijk verkiezingsprogramma).quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wel met Jinek ernaast (tijdelijk verkiezingsprogramma).
![]()
En Lex Harding leek gisteren onderhand meer 93 dan 73.
Het wordt Pauw en Jinek voor 11 uitzendingen ivm politieke verkiezingen .Maar blij dat Jeroen weer te zien is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Volgende week komt Pauw terug! vroeg klaar vandaag
jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens iemand een kopstoot gegeven?
nee, op de middelbare school. Zat toen in de twee en kopte een 5de klasser neerquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de kroeg waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Captain Henk woont toch bij jouw in de buurt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ook een motorrijbewijs, ik ga ook bij de Hells Angels. Lijkt me gezellig
een paar lettersquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Wat is het verschil tussen een tjarter en een chapter?
Ikke, maar alleen met mooi weer op een zondag.quote:
Wat voor motor heb je?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ikke, maar alleen met mooi weer op een zondag.
Kawasaki Versys 650quote:
Maar je gaat er niet mee op vakantie ofzo?quote:
Nee, na 2 uur rijden heb ik het wel gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar je gaat er niet mee op vakantie ofzo?
Want dat is wel echt zo'n typische motor ervoor. Ik wil binnenkort ook gaan lessen voor het motorrijbewijs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, na 2 uur rijden heb ik het wel gehad
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want dat is wel echt zo'n typische motor ervoor. Ik wil binnenkort ook gaan lessen voor het motorrijbewijs.
En ze sliepen half zittend, niet kompleet horizontaal zoals tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:27 schreef Oscar. het volgende:
Nee sukkel, toen waren mensen gewoon kleiner
Ah thanks, nee duurt nog een paar maand. Wil theorie tussen de praktijklessen door ergens doen. Eerst nog even sparen en wachten tot het iets rustiger is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft mij geholpen bij de AVB. Heb je al theorie?
Met het geld dat je niet aan zaad kwijt bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
Wel een kind willen, maar niet willen betalen.
hoe ga je dat kind dan onderhouden
als 840 euro nou net het verschil is tussen een kind nemen of niet, dan adviseer ik je vooral niet te beginnen aan kinderen. het schijnt dat je een veelvoud aan een kind kwijt bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met het geld dat je niet aan zaad kwijt bent.
Hetero stellen krijgen het wel vergoed, beetje scheef.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
Wel een kind willen, maar niet willen betalen.
hoe ga je dat kind dan onderhouden
Volgens mij ging het zelfs om 8400 euro.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als 840 euro nou net het verschil is tussen een kind nemen of niet, dan adviseer ik je vooral niet te beginnen aan kinderen. het schijnt dat je een veelvoud aan een kind kwijt bent.
Omdat er dan ook een medisch probleem is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Hetero stellen krijgen het wel vergoed, beetje scheef.
min de eerste 250 euroquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dit wel aftrekbaar van de belasting. Krijg je toch 42%-52% terug.
Aftrekbaar HIHAHOquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dit wel aftrekbaar van de belasting. Krijg je toch 42%-52% terug.
Bloemen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
Deze mevrouw wil ik zo wel even insemineren.
Die drempel is inkomensafhankelijk.quote:
Bestuiven doe ik niet aan.quote:
owja, studiekosten was 250 geuroquote:
Wel je factuurtjes bewaren want de Belastingdienst is fel op aftrekbare studiekosten.quote:
in 15 jaar tijd ben ik nog nooit prive gecontroleerdquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel je factuurtjes bewaren want de Belastingdienst is fel op aftrekbare studiekosten.
Afgelopen zondag nog.quote:
die heeft ook wel wat te zeggen over kunstmatige inseminatiequote:Op woensdag 6 maart 2019 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Fake news bij Jinek, kom er maar in Ollongren.
Waarom?quote:
Ik vind Arib het prima doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Wij hebben zo'n baas nodig in de tweede kamer![]()
Niet zo'n stamelende Arib
misschien is het talpa?quote:
Ik ga de poes binnen roepen en het huis op slot doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb plaatsvervangde schaamte voor al die veren in elkanders achterste.
Tijd om de hond uit te laten.
nu pas?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb plaatsvervangde schaamte voor al die veren in elkanders achterste.
Tijd om de hond uit te laten.
840 euro per keer maar sommigen moeten wel een keer of tien proberen voor het lukt. En dan kom je op 8400 euro uit. Bij anderen lukt het bv. na twee pogingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:39 schreef Oscar. het volgende:
6000 vrouwen maal 8500 euro is toch 5 miljoen euro. Kunnen we weer extra leraren aannemen
ik ben blij dat je kontvingersessie hiervoor uitsteltquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk alleen voor BaudetGod.
@:monkyyy
@:oscar.
@:praadje
@:powerloungen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ben blij dat je kontvingersessie hiervoor uitstelt
lekkerquote:
quote:
c&a maatpak gespotquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
ik moet nog huiswerk maken van mijn minor consultancy
#vreemdelingendeporterenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn al die nieuwelingen, wegwezen met die immigranten
En waar moet dat #Dagjesvolk ingestopt worden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij komt hier ook voor het eerst. #Dagjesvolk
GRENZEN DICHTquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn al die nieuwelingen, wegwezen met die immigranten
MUUR OM HET JINEK TOPICquote:
heb je weer een woordje geleerd en moet je dit de hele dag herhalen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ja, maar ben geen fascist.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
pikkies die bedrijfskunde studeren hebben altijd een c&a maatpakquote:
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroekquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
pikkies die bedrijfskunde studeren hebben altijd een c&a maatpak
Roland gaat bij pwc werkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroek
Haten op wolventruienquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroek
6%quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Mijn headset heeft nog maar 5% batterij
jij denkt dat ik kleren aan heb tijdens werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echo echo echo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb je weer een woordje geleerd en moet je dit de hele dag herhalen?
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Suitsupplyquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?
ik doe geen bedrijfskundequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zou er eentje in nazi kleding niet aannemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?
dan heb je een krijtstreepje nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe geen bedrijfskunde
ik wil bij pwc later werken oscar vriend
Ik maak me zorgen om opaquote:
quote:
Daar was ik zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe geen bedrijfskunde
ik wil bij pwc later werken oscar vriend
KPMGquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
deloitte is ook goed @:doublepain @:jancees @:oscar.
Hoge werkdruk.quote:
Mijn niveau zal jij iig nooit bereikenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar gaat Secretpet ook naar school.
ik zie een spookquote:
Wie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar gaat Secretpet ook naar school.
Duur & Traagquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
hou je mondquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
oei, KingRoland kan niet goed tegen stress
kan je mij refereren? ik kan goed tegen drukquote:
Jij kreeg al stress van een stage lolquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je mond[..]
kan je mij refereren? ik kan goed tegen druk
Van een minor al lolquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij kreeg al stress van een stage lol
Pwc screent fok post historyquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je mond[..]
De mensen die er zaten toen ik er was zijn nu al weg joh. 20% verloop per jaar in de Big Four, iedere 5 jaar een compleet nieuw bedrijf (vandaar ook die protocollen waar je je aan moet houden)quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je mond[..]
monkyyy is ook de grootste trol hierquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef KingRoland het volgende:
monkyyy je moet hun niet geloven ze liegen en pesten mij
Ik eet een broodje caviaquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
monkyyy is ook de grootste trol hier
Monkyyy pakt Dagjesvolk aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker, heb ik ook gegeten in peruquote:
krijg je per Dagjesvolk betaald ofzoquote:
welke protocollen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De mensen die er zaten toen ik er was zijn nu al weg joh. 20% verloop per jaar in de Big Four, iedere 5 jaar een compleet nieuw bedrijf (vandaar ook die protocollen waar je je aan moet houden)
gaskraan weer open in Groningenquote:
monkyyy was aantal jaren terug exposedquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:13 schreef ikbenrond het volgende:
Voor iemand die de NPO haat krijgt hij er behoorlijk veel aandacht van
Vooral bashesquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:13 schreef ikbenrond het volgende:
Voor iemand die de NPO haat krijgt hij er behoorlijk veel aandacht van
Werken bij de Big Four is gelegaliseerde slavernij. Tenzij je partner bent natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Werken bij de Big Four is gelegaliseerde slavernij. Tenzij je partner bent natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |